Στις κρίσεις για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων υπάρχει στα μοριοδοτούμενα στοιχεία η "Γνώση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή". Ας μην μείνουμε στον απαράδεκτο τίτλο, αλλά στο ότι η μοριοδότηση προβλέπεται μόνο για όσους έχουν πιστοποιημένη επιμόρφωση.
Ο καθηγητής πληροφορικής που έχει διδάξει στα γυμνάσια και στα λύκεια το μάθημα της πληροφορικής, ο καθηγητής που σαν υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής έχει διαχειριστεί και συντηρήσει το δίκτυο του σχολείου, ο καθηγητής που δίδαξε στα σεμινάρια που οδηγούν στην πιστοποίηση, παίρνει μηδέν μόρια. Θεωρείται δηλαδή ότι στη "Γνώση Υπολογιστή" βαθμολογείται με μηδέν, τη στιγμή που οι μαθητές του των σεμιναρίων παίρνουν τη μέγιστη βαθμολογία.
Έχουν κάτι με τους καθηγητές πληροφορικής οι εγκέφαλοι του υπουργείου ;
Δεν είναι ακριβώς έτσι...
Δες το επισυναπτόμενο
Παράθεση από: da_perama στις 25 Μαΐου 2011, 02:17:41 ΜΜ
Στις κρίσεις για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων υπάρχει στα μοριοδοτούμενα στοιχεία η "Γνώση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή". Ας μην μείνουμε στον απαράδεκτο τίτλο, αλλά στο ότι η μοριοδότηση προβλέπεται μόνο για όσους έχουν πιστοποιημένη επιμόρφωση.
Ο καθηγητής πληροφορικής που έχει διδάξει στα γυμνάσια και στα λύκεια το μάθημα της πληροφορικής, ο καθηγητής που σαν υπεύθυνος εργαστηρίου πληροφορικής έχει διαχειριστεί και συντηρήσει το δίκτυο του σχολείου, ο καθηγητής που δίδαξε στα σεμινάρια που οδηγούν στην πιστοποίηση, παίρνει μηδέν μόρια. Θεωρείται δηλαδή ότι στη "Γνώση Υπολογιστή" βαθμολογείται με μηδέν, τη στιγμή που οι μαθητές του των σεμιναρίων παίρνουν τη μέγιστη βαθμολογία.
Έχουν κάτι με τους καθηγητές πληροφορικής οι εγκέφαλοι του υπουργείου ;
Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση. Θα το τυπώσω και θα το πάω στην επιτροπή μοριοδότησης που μου είπε τα παραπάνω. :)
Σπύρο,
εκτός από την απάντηση αυτή του υπουργείου, υπάρχει η μοριοδότηση αυτή ως τμήμα κάποιας εγκυκλίου;;
επίσης, υπάρχει μοριοδότηση για όσους επιμόρφωναν εκπαιδευτικούς πληροφορικής (που έγινε πριν 3 χρόνια) ή για τους επιμορφούμενους καθηγητές πληροφορικής (του ίδιου έργου);;
Λάμπρο δεν έχω δει σχετική εγκύκλιο.
Αν αυτοί που επιμόρφωναν εκπαιδευτικούς πληροφορικής στην επιμόρφωση των πληροφορικών πριν 3 χρόνια ήταν εκπαιδευτικοί πληροφορικής θα μοριοδοτηθούν με δύο μόρια.
Αν αυτοί που επιμόρφωναν εκπαιδευτικούς πληροφορικής στην επιμόρφωση των πληροφορικών πριν 3 χρόνια δεν ήταν εκπαιδευτικοί πληροφορικής, αλλά ήταν επιμορφωτές Α επιπέδου θα μοριοδοτηθούν με δύο μόρια.
Οι επιμορφούμενοι στην επιμόρφωση των πληροφορικών πριν 3 χρόνια δεν φαίνεται να μοριοδοτούνται με το τρίτο μόριο.
Πλέον, η δομή επιμόρφωσης στις ΤΠΕ περνά μέσα από τα ΠΑΚΕ και τα ΚΣΕ. Άρα για να λάβει κάποιος το 3ο μόριο ή θα πρέπει να είναι επιμορφωτής β επιπέδου ή πιστοποιημένος εκπαιδευτικός β επιπέδου.
Για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 οι πρώτοι επιμορφωτές θα προκύψουν στα τέλη Νοεμβρίου και οι πρώτοι επιμορφούμενοι μέσα στο 2012.
Πάντως, είναι πιθανό τα επόμενα χρόνια να αλλάξει η μοριοδότηση (π.χ. να γίνει 1 για α επίπεδο και 2 για β επίπεδο) ή ακόμα και να γίνει υποχρεωτική η επιμόρφωση β επιπέδου για όλους τους εκπαιδευτικούς που έχουν δυνατότητα να παρακολουθήοσυν το πρόγραμμα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι η μοριοδότηση θα καταργηθεί...
Πάντως είναι άξιο συζήτησης η αδικία που υπάρχει αυτή τη στιγμή μεταξύ επιμορφούμενων β επιπέδου και υπολοίπων, όπου οι πρώτοι μοριοδοτούνται με ένα επιπλέον μόριο, ενώ άλλες ειδικότητες όπως και η ΠΕ19 και ΠΕ20 δεν μπορούν να μοριοδοτηθούν, αφού δεν υπήρχαν σχετικά προγράμματα. Μάλιστα έχει κατατεθεί κάποια ένσταση από ειδικότητα ΠΕ01. Δεν ξέρω τι τύχη θα έχει η ένσταση...
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 26 Μαΐου 2011, 11:58:04 ΠΜ
Σπύρο,
εκτός από την απάντηση αυτή του υπουργείου, υπάρχει η μοριοδότηση αυτή ως τμήμα κάποιας εγκυκλίου;;
επίσης, υπάρχει μοριοδότηση για όσους επιμόρφωναν εκπαιδευτικούς πληροφορικής (που έγινε πριν 3 χρόνια) ή για τους επιμορφούμενους καθηγητές πληροφορικής (του ίδιου έργου);;
ευχαριστώ πολύ Σπύρο. ας έχουμε το νου μας στο μέλλον...
Κι αυτό:
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/moriaTPE.pdf
ευχαριστώ κι εσένα Νίκο.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Με σημερινό έγγραφο του υπουργείου (65780/Δ2/9-6-2011) με θέμα "Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης", αναφέρεται ότι:
"Συμπληρωματικά αναφέρουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 13, παρ. 2, εδάφια ζ και η, του Ν. 3848/2010 μοριοδοτείται μόνο ο επιμορφούμενος και όχι ο επιμορφωτής"
Μάλιστα....
Πολύ ωραία...
Εδώ και αρκετό καιρό, εχω την αίσθηση πως περπατάμε σε ναρκοπέδιο!
Παράθεση από: Wizard στις 09 Ιουν 2011, 11:22:27 ΠΜ
"Συμπληρωματικά αναφέρουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 13, παρ. 2, εδάφια ζ και η, του Ν. 3848/2010 μοριοδοτείται μόνο ο επιμορφούμενος και όχι ο επιμορφωτής"
Δεν είμαι σίγουρος για τι πράγμα μιλάμε! Έχουμε το έγγραφο;
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35538 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=35538)
Απλώς να γνωρίζουμε ότι όποιος γίνει επιμορφωτής Α' ή Β' επιπέδου, δεν δικαιούται μόρια πιστοποίησης σύμφωνα με το Ν. 3848/2010 :o
Μα γιατί να δώσουμε τέτοια ερμηνεία; :o
Τα μόρια πιστοποίησης επιπέδου 1, ένας ΠΕ19-20 δεν τα παίρνει επειδή ήταν επιμορφωτής αλλά βάσει του:
http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/moriaTPE.pdf όπου λέει:
"...για την πιστοποίηση επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε. υποβάλλονται και μοριοδοτούνται βεβαιώσεις πιστοποίησης, οι οποίες ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες του Α.Σ.Ε.Π.
Στις διαδικασίες του ΑΣΕΠ (προκηρύξεις για πλήρωση θέσεων του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα που εκδίδονται σύφωνα με το Π.'. 50/2001 όπως τροποποιήθηκε με τα Π.'.347/2003, 44/2005, 116/2006 και 146/2007 ) ως τρόποι απόδειξης χειρισού Η/Υ ορίζονται εκτός των άλλων και τίτλοι σπουδών, τριτοβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ειδικότητας πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ καθώς και τίτλοι σπουδών, βασικοί ή/και μεταπτυχιακοί, πανεπιστημιακής ή/ και τεχνολογικής εκπαίδευσης, από την αναλυτική βαθμολογία των οποίων προκύπτει ότι οι υποψήφιοι έχουν παρακολουθήσει τέσσερα, τουλάχιστον, μαθήματα, υποχρεωτικά ή κατ' επιλογή, πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης που κατέχουν κάποιον από τους προαναφερόμενους τίτλους θεωρείται ότι έχουν πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες (γνώσεις και δεξιότητες στις Τ.Π.Ε. ). "
Επομένως;
επομένως, δικαίως ΔΕΝ δικαιούται μόρια ο επιμορφωτής. εξάλλου, αν ήταν ειδικότητας καθαρής πληροφορικής με σχετικό πτυχίο, θα πάρει δικαιωματικά όσα μόρια δικαιούται από το πτυχίο του.
Επομένως για τα μόρια επιπέδου 1 δεν υπάρχει πρόβλημα!
Βέβαια τα μόρια της πιστοποίησης επιπέδου 2 δεν βλέπω να τα παίρνουμε ποτέ...!
προφανώς, τα μόρια της πιστοποίησης 2ου επιπέδου ΘΑ τα δικαιούμαστε, ΕΦΟΣΟΝ επιμορφωθούμε...
το σκέφτηκα λίγο παραπάνω το θέμα και κατέληξα στην εξής σκέψη:
από τη μια με ενόχλησε που πρέπει να αποδεικνύουμε την όποια γνώση μας με πιστοποιήσεις.
από την άλλη, καλό είναι όταν δοθεί η ευκαιρία, να συμμετέχει κανείς στη 2ου επιπέδου, ώστε να ξεχωρίσουν εκείνοι που πήραν το πτυχίο και επαναπαύτηκαν από εκείνους που κυνηγούν ακόμη την επιστήμη τους. υπ' αυτήν την έννοια, δε θεωρώ ότι η πιστοποίηση αποτελεί αρνητική πρόκληση.
Να κάνω μια χαζή ερώτηση;
Πριν από κάποιο καιρό έγινε επιμόρφωση των ΠΕ 19-20.
Στο 1ο στάδιο "επικαιροποιήθηκαν" οι γνώσεις μας, στο 2ο ασχοληθήκαμε με την ειδική διδακτική ενώ στο 3ο με το εκπαιδευτικό λογισμικό.
Η πιστοποίηση 2ου επιπέδου στις ΤΠΕ απ'όσο ξέρω είναι στην ουσία το 2ο και 3ο στάδιο της δικιάς μας επιμόρφωσης.
Μήπως θα έπρεπε να διεκδικήσουμε αυτά τα μόρια για όσους συναδέλφους επιμορφώθηκαν τότε;
Πολύ σωστή παρατήρηση!!!
τα ΠΑΚΕ είναι 380 ώρες
η επιμόρφωση στη διδακτική της Πληροφορικής ήταν <100 ώρες
δε συγκρίνονται (δυστυχώς ή ευτυχώς) τα δυο προγράμματα
Παράθεση από: Λάμπρος Μπουκουβάλας στις 10 Ιουν 2011, 06:58:24 ΜΜ
προφανώς, τα μόρια της πιστοποίησης 2ου επιπέδου ΘΑ τα δικαιούμαστε, ΕΦΟΣΟΝ επιμορφωθούμε...
τα μόρια της πιστοποίησης 2ου επιπέδου ΘΑ τα δικαιούμαστε, εφόσον ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ...
Παράθεση από: ptsiotakis στις 10 Ιουν 2011, 08:35:02 ΜΜ
τα ΠΑΚΕ είναι 380 ώρες
η επιμόρφωση στη διδακτική της Πληροφορικής ήταν <100 ώρες
δε συγκρίνονται (δυστυχώς ή ευτυχώς) τα δυο προγράμματα
Τα ΠΑΚΕ είναι 350 ώρες επιμόρφωση για τους
επιμορφωτέςΓια τους επιμορφούμενους είναι 96 ώρες επιμόρφωσης που είναι ( ; ) συγκρίσιμο μέγεθος με τις 72 δικές μας ώρες επιμόρφωσης και επίσης πιστοποίησης.
Ο συνάδελφος Παυλίδης είχε κινήσει μία διαδικασία για αναγνώριση (βλέπε και https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3354.msg34136#msg34136), χωρίς αποτέλεσμα εξ όσων γνωρίζω
96 ώρες για τους επιμορφούμενους.
http://b-epipedo.cti.gr/portal/
Αυτο που αποτελεί απόλυτα λογικό ως αίτημα είναι να μπορεί κάποιος να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης ακόμη κι αν δεν έχει παρακολουθήσει ΚΣΕ.
νομίζω ότι αυτο εφαρμόστηκε κάποια στιγμή για το Α επιπεδο
Παναγιώτη σίγουρα εφαρμόστηκε αυτό για το Α επίπεδο. Δεν ξέρω αν μπορεί και ένας ΠΕ19-20 να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης, αλλά πριν 10 μέρες μια γνωστή μου έδωσε εξετάσεις πιστοποίησης χωρίς να παρακολουθήσει ΚΣΕ.
εννοώ για το Β επίπεδο κ τη διεκδίκηση των 3 μορίων
να δίνει εξετάσεις όποιος επιθυμεί
Παράθεση από: iliasthes στις 11 Ιουν 2011, 04:11:40 ΜΜ
Παναγιώτη σίγουρα εφαρμόστηκε αυτό για το Α επίπεδο. Δεν ξέρω αν μπορεί και ένας ΠΕ19-20 να δώσει εξετάσεις πιστοποίησης, αλλά πριν 10 μέρες μια γνωστή μου έδωσε εξετάσεις πιστοποίησης χωρίς να παρακολουθήσει ΚΣΕ.
Αυτό ίσχυε από την αρχή που ξεκίνησε η πιστοποίηση Α επιπέδου και μέχρι τώρα! Επιπλέον, πράγματι οι ΠΕ19-20 δεν μπορούσαν να δώσουν...
παίδες, θεωρώ αδιανόητο κάποιος ΠΕ19/20 να δώσει στο παρελθόν εξετάσεις για το Α (είτε για τα χρήματα είτε για τα μόρια)
εξαρχής θεωρούσα πως πρέπει να διεκδικήσουμε όλοι το αυτόνοητο, τα 2 μόρια όλοι
ευτυχώς τελικά, βρέθηκε φόρμουλα να δίνονται. Ευχαριστούμε αυτούς που συνέβαλαν σε αυτό
Πλέον νομίζω οτι πρέπει να κινηθούμε για το θέμα των 3 μορίων και της πιστοποίησης στο Β επίπεδο.
Αφού δεν επιμορφώνονται όλοι οι κλάδοι (αλλά συγκεκριμένοι) και αφού δεν έχουν τη δυνατότητα όλοι οι εκπαιδευτικοί, πιστεύω οτι πρέπει να διεκδικήσουμε (σαν ΟΛΜΕ αλλά και ΠΕΚΑΠ):
1. το εκπαιδευτικό υλικό να δοθεί σε όλους (πέρα από αυτούς που επιμορφώνονται) με κωδικό ή όχι
2. να δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς (πέραν αυτών που επιμορφώνονται στα ΚΣΕ) να δίνουν εξετάσεις πιστοποίησης με τόσες ευκαιρίες όσες οι προηγούμενοι + 1!
Αφού υπάρχει το προηγούμενο είναι εύκολο να περάσει αυτό το λογικό αίτημα....
Παναγιώτης
Συμφωνώ σε όλα.
Παναγιώτη, προφανώς υπάρχει συγκεκριμένο ευρωπαϊκό νομοθετικό πλαίσιο, που δεν επιτρέπει εύκολη υλοποίηση της πρότασής σου...
Βέβαια, από την άλλη, οι νόμοι συνηθίσαμε να κόβονται-ράβονται στα "επιθυμητά" μέτρα... επομένως μπορούμε να στηρίξουμε την πεκάπ αν κρίνει ότι μπορεί να συμβάλλει ΚΑΙ σε αυτή τη ρύθμιση.
Λαμπρό,η πρόταση μου είναι να δίνουν εξετασες πιστοποίησης ακόμη και οσι δεν περνάνε ΚΣΕ,ποι είναι το κόλλημα; Αφού έγινε στο α επίπεδο...
η α' επιπέδου θεωρείται (σχεδόν) εισαγωγική επιμόρφωση και δε βασίζεται σε παλαιότερες επιμορφώσεις. η β' επιπέδου έχει άλλες απαιτήσεις. δε γνωρίζω αν και πού στηρίζεται αυτό που γράφω. μου θυμίζει τα επίπεδα του ΚΕΕ, που παλαιότερα όσοι αποδείκνυαν γνώση υπολογιστή, μπορούσαν να παρακάμψουν τον ήρωνα ακόμη και το 1ο επίπεδο εκπαίδευσης ενηλίκων στην πληροφορική.
Θεωρώ ότι είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα η επιμόρφωση Α επιπέδου από την Β.
Στην επιμόρφωση Α επιπέδου δεν υπήρχε η ανάγκη ανάπτυξης συγκεκριμένης παιδαγωγικής κουλτούρας για την χρήση των ΤΠΕ. Ήταν μόνο χρήση των ΤΠΕ. Κάτι που αναδεικνύεται με εξετάσεις πιστοποίησης.
Στην επιμόρφωση Β επιπέδου, έχουμε τρία πράγματα:
a) εκμάθηση τεχνολογικών εργαλείων (εκπαιδευτικών λογισμικών, εργαλείων web 2.0 κ.α.) που επιτυγχάνεται μέσα από εκπαιδευτικά σενάρια που έχουν αναπτύξει οι επιμορφωτές
b) ανάπτυξη παιδαγωγικής κουλτούρας αξιοποίησης των ΤΠΕ στην διδασκαλία, η οποία επιτυγχάνεται με την ομαδοσυνεργατικότητα που αναπτύσσεται στα ΠΑΚΕ και ΚΣΕ, την F2F συζήτηση, την εξ αποστάσεως συζήτηση μέσω των LMS, την ανάπτυξη και υλοποίηση εκπαιδευτικών σεναρίων στην τάξη σύμφωνα με τις "πραγματικές" συνθήκες του σχολείου, την ανάπτυξη αναπαραστάσεων χάρη στην συνέργεια επιμορφωτή και επιμορφούμενων.
c) την εμβάθυνση στο γνωστικό αντικείμενο, μέσα από την εμπλοκή των επιμορφούμενων σε ζητήματα που είναι κατάλληλα να διδαχτούν με την χρήση των ΤΠΕ.
Όλα αυτά για τους ΠΑΚΕΙΤΕΣ γίνονται σε 380 ώρες, ενώ για τους ΚΣΕΙΤΕΣ σε 96 ώρες. Η πιστοποίηση μέσα από την εξέταση είναι δεδομένη. Η ανάπτυξη όμως της κουλτούρας, η τροποποίηση αντιλήψεων και στάσεων δεν νομίζω ότι μπορεί να γίνει με μία εξέταση. Φανταστείτε κάποιους εκπαιδευτικούς που θεωρούν
α) την επιστήμη τους ως αυθύπαρκτη οντότητα ή
β) που βλέπουν τον μαθητή ως "ασθενή" και θέλουν να διαγνώσκουν και να θεραπεύουν τις παρανοήσεις ή
γ) που έχουν στόχο καθαρά εξεταστικό, ώστε να τους πιάσουν να κάνουν λάθος και να νιώθουν ευτυχισμένοι γιατί τα κατάφεραν... ή
δ) θεωρούν ότι ο συμπεριφορισμός είναι αποδεκτή και χρήσιμη θεωρία μάθησης...
αυτοί πώς θα τροποποιήσουν τις αναπαραστάσεις τους και θα δουν το γνωστικό αντικείμενο ως ένα κατασκεύασμα του καθενός, που κτίζουμε πάνω στην δική μας θεωρία, κάνοντας λάθη και πισωγυρίσματα;
Δεν νομίζω ότι μπορούν μέσα από μία εξέταση. Στις 380 ώρες γίνονται συζητησεις επιστημονικές, επιστημολογικές και βλέπω ότι συνεισφέρουν πολλά πράγματα στην αλλαγή στάσης. Χάρη σε τέτοιες δράσεις (που καλό είναι να έχουν και εξ αποστάσεως εκπαίδευση) μπορεί να πραγματωθεί η αλλαγή.
Σπυρο έχεις πολυ δίκιο σε όλα,ωστόσο οι 96 ώρες μπορούν να γίνουν 150 σε blended επιμόρφωση και να επιμοεφωθουν όλοι άμεσα (όσοι θέλουν τουλάχιστον). Έτσι έγινε και το β επίπεδο στο ΕΚΕΠΙΣ.
Ξέρεις καλα ότι η πιστοποίηση περιλαμβάνει ηλεκτρονικό φάκελο,σχέδια μαθήματος και εξέταση άρα μπορεί να διερευνηθεί αν απέδωσε η επιμόρφωση.
Αυτά τα ζητήματα έχουν λυθεί σε διεθνές επίπεδο.
Μιλάω παντα για τα ΚΣΕ και όχι για τα ΠΑΚΕ
Οπότε -αν καταλαβαίνω καλά- και εσύ συμφωνείς με ένα συνδυασμό μεθόδων (blended learning) όπου θα υπάρχει F2F με online μαθήματα και προφανώς είναι χρήσιμη και η συνάντηση της ομάδας για να γίνεται κουβέντα...
Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο υπάρχουν λεφτά για να αυξηθούν οι ώρες σε 150, μιας και οι επιμορφωτές θα πρέπει ( ;; ) να πληρώνονται και τις online ώρες...
Όσο για το ΕΚΕΠΙΣ, νομίζω ότι δεν είναι το ίδιο. Άλλες δομές υπάρχουν στο επίπεδο των Εκπαιδευτών Ενηλίκων.
Το ερώτημα δεν είναι αν κάποια ζητήματα έχουν λυθεί διεθνώς. Το ερώτημα είναι σε ποιο επίπεδο και με ποια μορφή τα τεχνολογικά εργαλεία ενσωματώνονται στην διδακτική πράξη. Η βιβλιογραφία μιλάει για αποτυχία στη Γαλλία (με μεγάλη εμπειρία), στην Αγγλία (όπου υπήρξε η μέθοδος του ελατηρίου, όλοι έτρεξαν και μετά την "'εκαναν"), στη Σκωτία και στις πολιτείες των ΗΠΑ. Ειδικά στις ΗΠΑ, αν και σε ορισμένες πολιτείες είναι υποχρεωτικό οι φοιτητές που επιθυμούν να γίνουν εκπαιδευτικοί να λάβουν πιστοποίηση από το πανεπιστήμιο ότι έχουν τις γνώσεις να αξιοποιήσουν τα τεχνολογικά εργαλεία στην διδασκαλία τους, ποσοστό μονοψήφιο φαίνεται να τα αξιοποιεί...
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ!
Παράθεση από: ptsiotakis στις 12 Ιουν 2011, 11:22:32 ΜΜ
Σπυρο έχεις πολυ δίκιο σε όλα,ωστόσο οι 96 ώρες μπορούν να γίνουν 150 σε blended επιμόρφωση και να επιμοεφωθουν όλοι άμεσα (όσοι θέλουν τουλάχιστον). Έτσι έγινε και το β επίπεδο στο ΕΚΕΠΙΣ.
Ξέρεις καλα ότι η πιστοποίηση περιλαμβάνει ηλεκτρονικό φάκελο,σχέδια μαθήματος και εξέταση άρα μπορεί να διερευνηθεί αν απέδωσε η επιμόρφωση.
Αυτά τα ζητήματα έχουν λυθεί σε διεθνές επίπεδο.
Μιλάω παντα για τα ΚΣΕ και όχι για τα ΠΑΚΕ
Στην επιμόρφωση για το Β επίπεδο στο ΕΚΕΠΙΣ οι επιμορφουμενοι είμασταν ενήλικες, συζητησαμε κ εφαρμοσαμε θεωρίες μάθησης, υλοιποιησαμε μικροδιδασκαλιες κλπ
Δε μου φαίνεται κ πολυ διαφορετικό. Στα διαστήματα αναμεσαστις συναντήσεις υπήρχε χρονοδιάγραμμα μελέτης υλικού.
Το προγράμμα της μείζονος Επιμορφωσης θα υλοποιηθεί διαφορετικά;
Αν όλα αυτά ήταν ηλεκτρονικά κ κουμπωναν σε μια πλατφόρμα με χρήση εργαλείων web2 επέτρεψε μου να μη βλέπω διάφορες. Η εκπαιδευτρια πληρωνόταν για τις δια ζωσεις συναντήσεις όχι για το υπόλοιπο διάστημα.
Το 150 ήταν τυχαίο νούμερο μεγαλύτερο αρκετά του 96.
Δεν είναι σίγουρο ότι οι 96 ώρες σε διαζωσεις συναντήσεις θα αλλάξουν το παράδειγμα διδασκαλίας όλων αυτών των εκπαιδευτικών (μακάρι) και δε βλέπω σε ποιο σημείο υπερτερεί μιας μικτής επιμορφωσης με χρήση πλατφορμων , κάτι που ζητάται να υιοθετήσουν οι εκπαιδευομενοι στη διδασκαλία τους.
Και αν είναι ζητούμενο (που είναι) η βιωσιμότητα του προγράμματος μετα το τέλος των ευρωπαϊκών χρημάτων,τότε είναι και μονόδρομος.
Ξέρεις η έλλειψη προγραμμάτων πχ στην πελοπόννησο (αφού τώρα δεν επιμορφωνει επιμορφωτες για αυτήν την περιοχή) είναι έλλειψη ίσης αντιμετώπισης ημων των εκπαιδευτικών...στην πελοπόννησο θα γίνει πρόγραμμα ΚΣΕ σε 2 χρόνια τουλάχιστον.
Παναγιώτη η δική σου πρόταση σου για blended επιμόρφωση με ώθησε να γράψω την άποψή μου...
Παράθεση από: ptsiotakis στις 12 Ιουν 2011, 11:22:32 ΜΜ
... οι 96 ώρες μπορούν να γίνουν 150 σε blended επιμόρφωση ...
Από ότι βλέπω δεν εννοούσες blended επιμόρφωση και αν ερμηνεύω σωστά τα λεγόμενά σου δεν χρειάζεται η επιμόρφωση με μικτή μάθηση... Αρκούν τα εργαλεία web 2.0. Αυτό λες;
Παράθεση από: ptsiotakis στις 13 Ιουν 2011, 02:44:46 ΜΜ
...Αν όλα αυτά ήταν ηλεκτρονικά κ κουμπωναν σε μια πλατφόρμα με χρήση εργαλείων web2 επέτρεψε μου να μη βλέπω διάφορες...
... δε βλέπω σε ποιο σημείο υπερτερεί μιας μικτής επιμορφωσης με χρήση πλατφορμων
Σπύρο, δεν προτείνω τίποτα,δεν είμαι κατάλληλος ούτε υπεύθυνος.
Αυτο που λέω είναι τόσο απλό: τα ΚΣΕ και οι 96 ώρες συναντήσεων μπορούν να αντικατασταθούν με ένα μοντέλο που θα συνδυάζει συναντήσεις, εξ αποστάσεως μάθησης με μελέτη κατάλληλου υλικού απο τους εκπαιδευόμενους, υποβολή δραστηριοτήτων, συμμετοχή σε φορουμς και ιστολόγια, δραστηριότητες με εργαλεία web2, χρήση πλατφορμων, πρακτική άσκηση κλπ
Μπορεί να είναι περισσότερες ώρες συνολικά αλλά λιγότερες διδασκαλίας.
Έτσι μπορούν να επιμορφωθουν περισσότεροι, πιο γρήγορα και να επαναλαμβανεται στο διηνεκες με χαμηλότερο κόστος.
Και αν αναπτυχθούν οι υποδομές μπορεί με αυτόν τον τροπο να υλοποιηθεί επιμορφωση σε οποιοδήποτε αντικειμενο, οπως πχ η μείζων επιμόρφωση
Καταγγελία της ΠΕΚΑΠ για τη μη απόδοση των μορίων επιμόρφωσης στις Τ.Π.Ε. και για την προσπάθεια αποκλεισμού καθηγητών Πληροφορικής ΠΕ19-ΠΕ20 από τις θέσεις Δ/ντών σχολικών μονάδων
Απίστευτο! Το ίδιο το υπουργείο αρνείται τη μοριοδότηση.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Ε. &. Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Π.Ε. & Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑΤΑ: Β΄
71567 / Δ2 / ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
24-6-2011
ΘΕΜΑ: «Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»
Κατόπιν πολλών ερωτημάτων, που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σχετικά με την επιλογή των νέων διευθυντών σχολικών μονάδων, σας διευκρινίζουμε τα εξής:
1. Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ19-20 δε μοριοδοτούνται σύμφωνα με το άρθρο 13, παρ. 2, εδάφια ζ και η, του Ν. 3848/2010.
...
Τελικά στην δική μου περίπτωση η επιτροπή μοριοδότησης Κέρκυρας μου έδωσε μηδέν μόρια. Οπότε τα όσα έγραψα στην αρχή ισχύουν.
Την επόμενη φορά που θα μου ζητήσει η υπηρεσία τις γνώσεις μου σαν καθηγητή πληροφορικής για διοικητική εργασία θα δηλώσω ότι δεν είμαι πιστοποιημένος. Να πως καταφέρνει το δημόσιο να απογοητεύει τους υπαλλήλους του και να τους κάνει αντιπαραγωγικούς.
Απορώ γιατί ο κλάδος μας δεν κάνει κάτι πιο συντονισμένο για αυτό το θέμα αλλά και για άλλα θέματα. Δεν είναι παράξοδο και δεν σας κακοφαίνεται να παίρνουν τα μόρια άτομα που εσείς επιμορφώνετε ενώ εσείς όχι και τελικά έστω και αυτά τα λίγα μόρια να λείπουν από τη βαθμολογία κάποιου;
[off topic]
Η ένωση των ξενόγλωσσων πέτυχε με συντονισμένες κινήσεις 2 αλλαγές ως τώρα για το θέμα τους και συνεχίζουν μέχρι να αποσυρθούν και οι τελευταίοι περιορισμοί για την παράλληλη διδασκαλία. Το φέρνω σαν παράδειγμα. Νεώτεροι σύλλογοι από τον δικό μας και κινητοποιήθηκαν αμέσως, ενημερώθηκαν, συνεδρίασαν και έκαναν παραστάσεις όπου εκείνοι έκριναν.
Εμείς ούτε ένα μέιλ δεν ανταλλάξαμε για τα θέματά μας! >:( Και το λέω αυτό για να θίξω ότι είμαστε της "τεχνολογίας", έχουμε δώσει τα μέιλ μας σε χίλιες μεριές και ποτέ δεν αξιοποιήθηκαν. Δεν είναι παράδοξο το ότι χρησιμοποιούμε την τεχνολογία τόσο μα τόσο λίγο και να μην εκμεταλλευόμαστε τη δύναμή της;!
Τόσο δύσκολο ήταν να προωθηθούν μέιλ σε όλους τους πληροφορικούς με απόφαση της ΠΕΚΑΠ σε σχέση με τις αλλαγές στο Λύκειο (τότε που το θέμα ήταν σε εξέλιξη) και με οδηγίες για προώθηση σε κάθε σύλλογο διδασκόντων και κάθε σύλλογο γονέων;
[/offtopic]
υπάρχει και αυτό: https://groups.google.com/group/pekap
αλλά πάνω κάτω αυτά που συζητάμε και εδώ λένε και εκεί..
Συνάδελφοι, γενικότερη σκέψη που πρέπει να τηρηθεί (κατά τη γνώμη μου):
εφόσον το πτυχίο πληροφορικής είναι προσόν διορισμού και συνεπώς δε μπορούμε να το επικαλεστούμε για μοριοδότηση
ούτε τις γνώσεις που έχει επιφέρει το πτυχίο αυτό μπορούμε να επικαλούμαστε.
Άρα, παρότι έχουμε ανάθεση τα μαθήματα της πληροφορικής, τα αντικείμενα του σχολείου (εξωδιδακτική απασχόληση) που έχουν σχέση με τον υπολογιστή δε μπορούμε να φέρουμε σε πέρας (λόγω έλλειψης γνώσεων) έως ότου το υπουργείο αναθεωρήσει (ελπίζω αυτό να μην είναι ατέρμων βρόχος γιατί θα καταλήξει σε βρόχο (θηλειά))
+1
Παράθεση από: ptsiotakis στις 30 Ιουν 2011, 12:29:34 ΜΜ
Συνάδελφοι, γενικότερη σκέψη που πρέπει να τηρηθεί (κατά τη γνώμη μου):
εφόσον το πτυχίο πληροφορικής είναι προσόν διορισμού και συνεπώς δε μπορούμε να το επικαλεστούμε για μοριοδότηση
ούτε τις γνώσεις που έχει επιφέρει το πτυχίο αυτό μπορούμε να επικαλούμαστε.
Άρα, παρότι έχουμε ανάθεση τα μαθήματα της πληροφορικής, τα αντικείμενα του σχολείου (εξωδιδακτική απασχόληση) που έχουν σχέση με τον υπολογιστή δε μπορούμε να φέρουμε σε πέρας (λόγω έλλειψης γνώσεων) έως ότου το υπουργείο αναθεωρήσει (ελπίζω αυτό να μην είναι ατέρμων βρόχος γιατί θα καταλήξει σε βρόχο (θηλειά))
Σωστή σκέψη αλλά πολλοί συνάδελφοι λυκείων που δεν θα συμπληρώνουν ωράριο του χρόνου στα λύκεια είναι πιθανόν και να παρακαλάνε για εξωδιδακτική γραμματειακή απασχόληση.
Γενικώς αυτό που διαφαίνεται είναι ότι κάποιοι απλά δεν θέλουν πολλές ειδικότητες στην εκπαίδευση και σιγά-σιγά το ωρολόγιο πρόγραμμα θα τροποποιείται μέχρις ότου μείνουν στη γενική εκπαίδευση μόνον φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί, χημικοί, καθηγητές αγγλικών και γυμναστές.
αν κάποιος αναλάβει με μείωση ωραρίου κάτι (και γω κάπως έτσι θα είμαι) και το αναφέρει η πράξη κατανομής εργασιών, αλλάζει!!
τί αλλάζει Παναγιώτη; τί εννοείς;
Παράθεση από: ptsiotakis στις 30 Ιουν 2011, 12:29:34 ΜΜ
Συνάδελφοι, γενικότερη σκέψη που πρέπει να τηρηθεί (κατά τη γνώμη μου):
εφόσον το πτυχίο πληροφορικής είναι προσόν διορισμού και συνεπώς δε μπορούμε να το επικαλεστούμε για μοριοδότηση
ούτε τις γνώσεις που έχει επιφέρει το πτυχίο αυτό μπορούμε να επικαλούμαστε.
Άρα, παρότι έχουμε ανάθεση τα μαθήματα της πληροφορικής, τα αντικείμενα του σχολείου (εξωδιδακτική απασχόληση) που έχουν σχέση με τον υπολογιστή δε μπορούμε να φέρουμε σε πέρας (λόγω έλλειψης γνώσεων) έως ότου το υπουργείο αναθεωρήσει (ελπίζω αυτό να μην είναι ατέρμων βρόχος γιατί θα καταλήξει σε βρόχο (θηλειά))
αλλάζει η στάση μου
Το θέμα έφτασε στη βουλή
http://esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13287:erotisi-sti-bouli-gia-ti-moriodotisi-gia-tin-epilogi-dieithinton
Αν τελικά οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 19 και ΠΕ 20 δεν πάρουμε αυτά τα μόρια... μήπως να πηγαίναμε για πιστοποίηση; ;D >:D
αφού το πρώτο πτυχίο είναι προσόν διορισμού και δεν προσμετράται, να πάρουμε δεύτερο πτυχίο :D
Παράθεση από: ptsiotakis στις 30 Ιουν 2011, 04:20:14 ΜΜ
αν κάποιος αναλάβει με μείωση ωραρίου κάτι (και γω κάπως έτσι θα είμαι) και το αναφέρει η πράξη κατανομής εργασιών, αλλάζει!!
καλά θα ήταν έτσι αλλά απ'όσο ξέρω δεν υπάρχει μείωση ωραρίου γι'αυτά που κάνουμε. Επίσημα τουλάχιστον. Εχω τύχει όμως και σε σχολείο που ο μαθηματικός ασχολιόταν με τη δ-βάση και είχε μείωση ωραρίου..... διακρίσεις για να μην πω γνωριμίες με τον προϊστάμενο που ενέκρινε κάτι τέτοιο.
Συνάδελφε, επίσημα μπορεί να μην υπάρχει, αλλά η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μια πρακτική αρκετά διαδεδομένη τα προηγούμενα χρόνια. Δηλαδή αρκετοί Διευθυντές φροντίζουν να κρατούν τον πληροφορικό που δεν συμπληρώνει ωράριο μειώνοντας του το ωράριο και καλύπτοντας το υπόλοιπο με τη μέθοδο της γραμματειακής υποστήριξης. Αν αυο συμβαίνει με δίκαιοι τρόπο σε κάθε σχολείο, ήταν θέμα του Διευθυντή και του Συλλόγου και με τις νέες διευθυντικε αρμοδιότητες, πλέον μόνο του Διευθυντή.
νομίζω ότι ήταν καθαρά θέμα προϊσταμένου κυρίως να πει το οκ αν και ο δ/ντής συμφωνούσε. Σε μένα πάντα έλεγαν ότι επίσημα γι'αυτό που κάνω δεν υπάρχει η μείωση λόγω γραμ.υποστ. και μάλιστα μια φορά χρειάστηκε να πάω και σε 2ο λύκειο.
Λες από του χρόνου που οι δ/ντές θα έχουν περισσότερες αρμοδιότητες να μπορούν να μας δώσουν μείωση; Και τώρα που θ'αλλάξουν; Αν έρθει καινούριος που θα το στηρίξουμε αυτό; Αναφέρεται κάπου αυτό;
Επίσης, αν από Σεπτέμβριο έχουμε κάποιο θέμα με το δ/ντή, ποιος θα είναι ο ανώτερος που θα μπορούμε να απευθυνθούμε; Ο δ/ντής διεύθυνσης;
Οι καθηγητές Πληροφορικής και το αυτονόητο!
Ανοικτή επιστολή της ΠΕΚΑΠ προς την πολιτική ηγεσία ΥΠΔΒΜΘ
http://pekap.blogspot.com/2011/07/blog-post_04.html (http://pekap.blogspot.com/2011/07/blog-post_04.html)
Χθες έγινε συνάντηση αντιπροσωπείας του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ με τον ΓΓ του Υπουργείου κ. Κουλαϊδή για το θέμα των μορίων ΤΠΕ.
Σήμερα εκδόθηκε το επισυναπτόμενο.
Σταύρο, συγχαρητήρια. Είσαι η ψυχή της ΠΕΚΑΠ !
Α
Ένα ακόμη Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ.
Συνεχίστε έτσι σε όλα τα θέματα που μας αφορούν.
Μπράβο και από εμένα. Είσασταν αποτελεσματικοί σε αυτό το θέμα. Εύχομαι σε καλά αποτελέσματα και σε άλλα θέματα του κλάδου.
Είσαι γνήσιος αγωνιστής Σταύρο. Εσύ και όλοι όσοι αγωνίζεστε για το καλό μας.
Ένας καλός επιστήμονας, είναι καλός όταν είναι και καλός αγωνιστής. Αλλιώς είναι ένας από τους χιλιάδες επιστήμονες.
Εύγε κι από μένα! Απλά είμαι λίγο επιφυλακτικός σε τέτοιου είδους "άμεσες διορθώσεις", ειδικά όταν σε δύο προηγούμενες εγκυκλίους αναφερόταν το αντίθετο (άρα δεν ήταν κάτι που απλά ξέφυγε). Μάλλον το Υπουργείο εκτίμησε ότι η διόρθωση αυτή μικρή επίπτωση θα έχει αφού οι υποψήφιοι διευθυντές ΠΕ19-20 είναι λίγοι. Έτσι χωρίς ιδιαίτερο κόστος (γκρίνια από άλλες ειδικότητες) δείχνουν θετικό πρόσωπο απέναντι στην ΠΕΚΑΠ και τον κλάδο μας έτσι για να έχουν να λένε ότι δεν είναι απέναντι στην Πληροφορική και του Πληροφορικούς. Αυτό φυσικά δε μειώνει την αξια της παρέμβασης της ΠΕΚΑΠ που δείχνει εξαιρετικά αντανακλαστικά τον τελευταίο καιρό. Παρά τις δυσκολίες και τις ορισμένες εσωτερικές διαφορές στον τρόπο δράσης εκτιμώ ότι η παρούσα συγκυρία θα λειτουργήσει τελικά αρκετά συσπειρωτικά για τον κλάδο μας και θα αναδείξει την ΠΕΚΑΠ ως ένα δραστήριο και μαχητικό εκπρόσωπο του κλάδου. Κι αυτό είναι σίγουρα πολυ σημαντικό. Και πάλι εύγε!
συγχαρητήρια! Έπρεπε να διορθωθεί αυτή η χρόνια αδικία εις βάρος μας...
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13407:perierges-allages-sti-moriodotisi-ipopsifion-d/nton-sxolikon-monadon
αυτό το είδατε;
δεν έχουν άδικο.. όπως δικαιωθήκαμε εμείς πρέπει να δικαιωθούν και αυτοί.. ίδια λογική είναι..
αυτό που πρέπει να μοριοδοτείται είναι η γνώση ή η δεξιότητα και όχι ο επιπλέον κόπος...
βέβαια πέφτουν στη παγίδα να ζητούν ανάκληση του δικού μας δικαιώματος αντί να διεκδικούν το ίδιο για αυτούς..
προσωπικά θα υπέγραφα μια διαμαρτυρία τους με το παραπάνω σκεπτικό
Σε αυτό το δημοσιεύμα και πολύ περισσότερο σε αυτό το έγγραφο θα πρέπει να απαντήσει η ΠΕΚΑΠ αιτιολογώντας και στηρίζοντας την μοριοδότησή μας. Πιστεύω πρέπει να σταλεί η απάντηση και στο esos για ανάλογη δημοσίευση.
Συμφωνώ και εγώ, δεν είναι λογική να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα. Ας διεκδικήσουμε μαζί ό,τι μας αξίζει και ό,τι περισσότερο μπορούμε και να μην ζητάμε να κοπούν ό,τι πετυχαίνουν άλλες ειδικότητες.
δεν διακρίνω τη λογική, βάσει της οποίας θα έπρεπε να απαντήσουμε..
θα προτιμούσα μια δήλωση στήριξης, αλλά θα έπρεπε πρώτα να αφήσουν τέτοιο περιθώριο οι συνάδελφοι ξενόγλωσσοι..
δυστυχώς είναι και γενικώς είμαστε "άμυαλοι"
Νομίζω, πως ήρθε η ώρα να φρεσκάρω τα "γαλλικά" μου.
Το γαλλικό τραγούδι τη δεκαετία του 2000-2010.
http://chanson.pblogs.gr/2011/06/to-galliko-tragoydi-th-dekaetia-toy-2000-2010.html.
ps. http://polep.blogspot.com/2008/01/blog-post_25.html , Καθαρά Γαλλικά, για "Άγγλους ".
Παράθεση από: Keep Growing στις 11 Ιουλ 2011, 06:11:31 ΜΜ
Οι βιολόγοι, που παίζουν Κωστή;
τι εννοείς Παναγιώτη; έγινε κάτι που μου διαφεύγει; :o
Όχι ρε Κωστή, αλλά μπαίνουμε σε άλλα μετερίζια. Ο εγκέφαλος είναι θέμα βιολογίας! :D
Παράθεση από: Keep Growing στις 11 Ιουλ 2011, 06:15:46 ΜΜ
Όχι ρε Κωστή, αλλά μπαίνουμε σε άλλα μετερίζια. Ο εγκέφαλος είναι θέμα βιολογίας! :D
ωχ, ελπίζω να μην με καταγγείλουν :-X
Η ΠΕΚΑΔΕ, που είναι η Πανελλήνια Ένωση των καθηγητών Αγγλικής και εκπροσωπεί την πλειοψηφία τους, έθεσε κάπως καλύτερα το θέμα: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=38980 (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=38980)
Δεν απαντήσαμε στους προηγούμενους γιατί και πολλούς δεν εκπροσωπούν και δεν θέλαμε να εμπλακούμε σε τέτοιες συζητήσεις που δεν βοηθούν κανέναν. Τους έστειλα ένα προσωπικό μήνυμα με τις θέσεις μας (http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/34_04-07-2011.pdf (http://www.pekap.gr/Images/UploadedFiles/34_04-07-2011.pdf)) μπας και καταλάβουν τίποτα, αλλά απάντηση δεν πήρα...
Η δική μας θέση, μάλιστα την είπαμε στον κ. Κουλαϊδή και άλλους υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου, είναι ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί ξένων γλωσσών πρέπει να παίρνουν τα αντίστοιχα μόρια για τη γνώση των ξένων γλωσσών και ότι ο νόμος πρέπει να αλλάξει σε αυτό το σημείο.
ΥΣ.
Ευχαριστώ για τα πιο πάνω συγχαρητήρια κλπ, αλλά σε αυτό το θέμα εκτός από το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ βοήθησαν και πολλοί άλλοι συνάδελφοι με ιδέες, επιχειρήματα κλπ Αυτό είναι μια απόδειξη ότι αν δρούμε συντονισμένα και όλοι μαζί μπορούμε να πετυχαίνουμε. Όσον αφορά τις αναφορές προς εμένα νομίζω ότι είναι υπερβολές, απλώς προσπαθώ να είμαι συνεπής με τις ιδέες μου και στις υποχρεώσεις που έχω αναλάβει στο πλαίσιο του ΔΣ της ΠΕΚΑΠ.
Συγχαρητήρια για την κινητοποίηση και το αποτέλεσμα. Μέχρι σήμερα (λόγω και της μικρής προϋπηρεσίας των περισσότερων συναδέλφων) ήταν ελάχιστοι οι Διευθυντές του κλάδου ΠΕ19-20. Από εδώ και πέρα βλέπω πως θα πάρουμε το μερίδιο που μας αναλογεί με βάση τον πληθυσμό μας στην εκπαίδευση και μελλοντικά ίσως είμαστε και από τους προνομιούχους κλάδους, αφού η φύση της επιστήμης μας, μας βοηθάει να ανταποκρινόμαστε καλύτερα σε κάποια από τα "χαμαλίκια" των διευθυντικών καθηκόντων. Επίσης, έχουμε πολύ υψηλό ποσοστό συναδέλφων με μεταπτυχιακά, γνώση περισσοτέρων από μία ξένων γλωσσών κλπ.
Καλή επιτυχία σε όσους συναδέλφους υποβάλλαν τα χαρτιά τους.
Δυστυχώς σήμερα περιμένοντας μια βεβαίωση προϋπηρεσίας, χάζευα τον πίνακα με τη μοριοδότηση των υποψήφιων Διευθυντών στη Διεύθυνση που ανήκω. Οι συνάδελφοι ΠΕ19-ΠΕ20 που έκαναν αίτηση για Διευθυντές δεν πήραν τα συγκεκριμένα μόρια.
Παράθεση από: iliasthes στις 08 Σεπ 2011, 06:14:43 ΜΜ
Δυστυχώς σήμερα περιμένοντας μια βεβαίωση προϋπηρεσίας, χάζευα τον πίνακα με τη μοριοδότηση των υποψήφιων Διευθυντών στη Διεύθυνση που ανήκω. Οι συνάδελφοι ΠΕ19-ΠΕ20 που έκαναν αίτηση για Διευθυντές δεν πήραν τα συγκεκριμένα μόρια.
Ναι δε τα πήρανε, ένας φίλος μου που έκανε αίτηση για διευθυντής ούτε που τα είδε.
Σε ποιά διεύθυνση έγινε αυτό;