Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Κόκκαλης Βασίλειος στις 29 Ιουλ 2013, 10:33:41 ΠΜ
Παρακολουθώ το θέμα εδώ και δύο χρόνια. Δεν περίμενα τέτοια εξέλιξη. Στο διάστημα αυτό, όλοι οι συνάδελφοι παραθέτουμε τα επιχειρήματα μας για την αξία και τα οφέλη της επιστήμης της Πληροφορικής στην εκπαίδευση και στην οικονομία. Όλο αυτό το βλέπω ανούσιο. Υπάρχει άραγε κάποιος από εμάς που δεν γνωρίζει τις αξίες της επιστήμης μας;   

Έχω κουραστεί να διαβάζω σε φόρουμ τα ίδια και τα ίδια. Δεν ξέρω αν έχει νόημα πλέον να καθόμαστε στην καρέκλα μας, να παίρνουμε αγκαλιά το πληκτρολόγιο μας και να «κλαψουρίζουμε» περιμένοντας να γίνει κάποιο θαύμα.

Ο κλάδος μας ηττήθηκε ή έχουμε ακόμα λίγο χρόνο να αντιδράσουμε; Να ακουστούμε; Με ενότητα και συσπείρωση ίσως να πετύχουμε κάτι.

Προτείνω σε πρώτη φάση, να δημιουργήσουμε μια ομάδα, να οργανώσουμε έναν φάκελο με υλικό που θα καταδεικνύει τα οφέλη του μαθήματος της ΑΕΠΠ και τον λόγο που θα πρέπει να υπάρχει στην εκπαίδευση και να τον αποστείλουμε σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, στους 300 της Βουλής και σε όποιον φορέα μπορεί να ασκήσει πιέσεις.

Και κάτι ακόμα. Που είναι η ΠΕΚΑΠ; Σε κάποια παραλία;



Συμφωνώ μαζί σου και δηλώνω ότι μπορώ να βοηθήσω. Δεν θα επρεπε να έχουμε κάποιον κεντρικό συντονιστή όμως?

billdnet

Παράθεση από: janag79 στις 29 Ιουλ 2013, 10:59:36 ΠΜ
Συμφωνώ μαζί σου και δηλώνω ότι μπορώ να βοηθήσω. Δεν θα επρεπε να έχουμε κάποιον κεντρικό συντονιστή όμως?

Γιάννη, εύλογη η απορία σου. Νομίζω πως θα μπορούσαν να το οργανώσουν αρχικά οι κεντρικοί διαχειριστές του φόρουμ. Όσο αφορά τον συντονιστή νομίζω πως θα πρέπει να γίνει με επιλογή.

Keep Growing

#137
Μπορούμε για αρχή να συντάξουμε ένα κείμενο - διαμαρτηρία - ενημέρωση κυρίως για τους γονείς και να το συνδέσουμε σε ένα banner στην πρώτη σελίδα των σχολικών sites. Εξάλλου σχεδόν σε όλα τα σχολικά sites υπεύθυνοι - διαχειριστές είναι καθηγητές Πληροφορικής.

Επόμενο βήμα πρέπει να είναι αγωνιστικό, γιατί είναι δεδομένο ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσει τα επιχειρήματά μας, γιατί απλά μας βλέπει σαν σιτάρι για θέρος. Πρέπει να οργανώσουμε τρόπους αγώνα, όπως για παράδειγμα αποχή μας από διοικητικές εργασίες στα σχολεία, μη ενημέρωση των σχολικών sites, και οποιαδήποτε άλλη μη εκπαιδευτική δραστηριότητα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Keep Growing στις 29 Ιουλ 2013, 11:31:12 ΠΜ
Μπορούμε για αρχή να συντάξουμε ένα κείμενο - διαμαρτηρία - ενημέρωση κυρίως για τους γονείς και να το συνδέσουμε σε ένα banner στην πρώτη σελίδα των σχολικών sites. Εξάλλου σχεδόν σε όλα τα σχολικά sites υπεύθυνοι - διαχειριστές είναι καθηγητές Πληροφορικής.

Επόμενο βήμα πρέπει να είναι αγωνιστικό, γιατί είναι δεδομένο ότι η συγκεκριμένη κυβέρνηση δεν υπάρχει περίπτωση να ακούσει τα επιχειρήματά μας, γιατί απλά μας βλέπει σαν σιτάρι για θέρος. Πρέπει να οργανώσουμε τρόπους αγώνα, όπως για παράδειγμα αποχή μας από διοικητικές εργασίες στα σχολεία, μη ενημέρωση των σχολικών sites, και οποιαδήποτε άλλη μη εκπαιδευτική δραστηριότητα ...

Πόσοι θα μπουν στα σχολικά site μέσα στον Αύγουστο?

Στείλτε email και πάρτε τηλέφωνα διαμαρτυρίας ,έντονης όμως, σε κόμματα, σταθμούς, εφημερίδες,στο ΙΕΠ, στο υπουργείο...

Keep Growing

Μα συνάδελφε γιαυτό γίνεται όλο αυτό μέσα στον Αύγουστο.
Εδώ δεν αντέδρασε ο κλάδος όταν ήταν δροσιά, τώρα μέσα στον Αύγουστο και με το φόβο της απόλυσης να πλανάται πάνω από τα κεφάλια μας θα αντιδράσει για την ΑΕΠΠ;
Άσε που αρκετοί από μας θα νοιώσουν και ανακούφιση...
...
Ποιους σταθμούς; Το MEGA και το ΣΚΑΙ;
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

lxart

Καλή ιδέα ο συντονιστής και οτιδήποτε άλλο, αυτή όμως τη στιγμή, επειδή το πράγμα επείγει, η μόνη ΑΜΕΣΗ και ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ λύση είναι μια συνάντηση της ΠΕΚΑΠ με κάποιον αρμόδιο (αν υπουργός ακόμη καλύτερα) για επίσημη ενημέρωση και ΠΙΕΣΗ , ώστε να υπάρχει εναλλακτικοτητα στην εξέταση μεταξύ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΕΠΠ (πράγμα ΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ) και κατόπιν η διδασκαλία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (σε οποιαδήποτε μορφή) σαν υποχρεωτικό η επιλεγόμενο μάθημα.
Φοβάμαι ότι χρόνος ΔΕΝ υπάρχει.

Keep Growing

Για να μη καταντήσει το πράμα πάλι σε ανούσιο διάλογο, καλό θα ήταν να ξεκινήσουν οι διαχειριστές ένα topic στο οποίο θα μπορούμε να γράφουμε:
1. πρακτικές προτάσεις άμεσης αντίδρασης που να είναι άμεσα εφαρμόσιμες
2. πρακτικές προτάσεις αντίδρασης σε βάθος χρόνου

και βέβαια να μην επικεντρωνόμαστε μόνο και ειδικά στο θέμα ΑΕΠΠ, αλλά να βλέπουμε και το γενικότερο πλαίσιο ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Keep Growing στις 29 Ιουλ 2013, 12:15:42 ΜΜ
Μα συνάδελφε γιαυτό γίνεται όλο αυτό μέσα στον Αύγουστο.
Εδώ δεν αντέδρασε ο κλάδος όταν ήταν δροσιά, τώρα μέσα στον Αύγουστο και με το φόβο της απόλυσης να πλανάται πάνω από τα κεφάλια μας θα αντιδράσει για την ΑΕΠΠ;
Άσε που αρκετοί από μας θα νοιώσουν και ανακούφιση...
...
Ποιους σταθμούς; Το MEGA και το ΣΚΑΙ;

Τι πάει να πει θα νοιώσουν και ανακούφιση?

Με 1 μόνο μάθημα πληροφορικής στη Α Λυκείου, και αυτό επιλογής, μόνο ανακούφιση δεν θα νοιώσουν....

Keep Growing

#143
Να θυμίσω ότι πρόσφατα άνοιξαν αρκετές εκατοντάδες θέσεις για Πληροφορική στο Δημοτικό και αντίστοιχος αριθμός καθηγητών Πληροφορικής θα μεταταχθεί στην Πρωτοβάθμια.
Η Πληροφορική ως επιστήμη παύει να υπάρχει στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Η Πληροφορική υπάρχει πλέον ως δεξιότητα. Η ποιοτική μετατόπιση του αντικειμένου της διδασκαλίας της Πληροφορικής στη Δημόσια Εκπαίδευση δεν έγινε τώρα στα ξαφνικά. Χρόνια τώρα αρκετοί φωνάζαμε με διάφορους τρόπους και οι περισσότεροι από μας κοιτάζανε μόνο το δέντρο και χάνανε το δάσος.
Τώρα είναι πλέον αργά .
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

NiColas1957

http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/enosi-plhroforikon-exafanisi-pliroforikis-paideias

«Ζητάμε στα πλαίσια του νέου νομοσχεδίου που θα αφορά το Γενικό αλλά και το Τεχνολογικό Λύκειο το Υπουργείο να προβεί στις κατάλληλες ρυθμίσεις που θα αποκαταστήσουν το σημαντικό ρόλο των μαθημάτων Πληροφορικής στο Λύκειο επαναφέροντάς τα σε όλες τις τάξεις.»



NiColas1957

Υπάρχει δυνατότητα να κανονίσουμε ραδιοφωνική συνέντευξη, το είχαμε κάνει πριν 2 χρόνια και μίλησε ο τότε πρόεδρος της ΠΕΚΑΠ.
Σήμερα ο πρόεδρος ή κάποιος άλλος αν θέλει ας επικοινωνήσει  να το ξανακάνουμε.
(Τον ίδιο εφιάλτη τον ξαναζούμε!)


che

Έχω μια ερώτηση. Αν ξέρει κάποιος έγκυρα απαντάει. Το εσυπ δηλαδή ο κατσικας τι ρόλο βαράει ; Γνωμοδοτει ; Υπάρχει περίπτωση να μην του ζητηθεί να γνωμοδοτήσει ;

viroulis

Η πληροφορική εκτός λυκείου αντί να πάμε μπροστά πάμε πίσω.

che

Αυτό το ρωτάω γιατί μετά από ερώτηση που έκανα στον κύριο Κάτσικα στον προσωπικό του λογαριασμό στο FB έλαβα την εξής απάντηση :

Καλημέρα!
Δεν έχει ζητηθεί καμία γνωμοδότηση από το ΕΣΥΠ, επί κανενός νομοσχεδίου.
Φιλικά
ΣΚ

Είναι δυνατόν να ισχύει αυτό για ένα νομοσχέδιο το οποίο είναι σχετικά έτοιμο ?

Επίσης από το πολιτικό γραφείο του Καράογλου μου είπαν ότι ο Υπουργος μπορεί να συναντήσει τον όποιον σύλλογο καθηγητών πληροφορικής για να τον ενημερώσει επί του θέματος. Και μου έδωσαν κάποια τηλέφωνα του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης .
Η ΠΕΚΑΠ κωφεύει ? Ωραία την έβγαλε την ανακοίνωση . Δεν θα έπρεπε να δρομολογηθούν συναντήσεις είτε με κάποιον υπουργό είτε σίγουρα με τον Κάτσικα ?

petrosp13

Έστειλα κι εγώ στον κο Καράογλου και περιμένω απάντηση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής