Επειγουσα ερωτηση σχετικα με πλανο μαθηματος - θελω τη γνωμη των εμπειρων!!

Ξεκίνησε από jennifer, 29 Απρ 2012, 10:31:04 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jennifer

Γεια σας!
Ειμαι νεα συναδελφος, κανω ιδιαιτερα, συμβουλευομαι πολλα βοηθηματα συγγραφεων εδω μεσα, αλλα μου εχει τυχει μια ιδιαιτερη περιπτωση και θα ηθελα την πολυτιμη βοηθεια σας και συμβουλη σας. Ενα παιδι το αφησε αυτο το μαθημα γιατι ηθελε να το προσπαθησει μονος του αλλα και λογω οικονομικων λογων με αποτελεσμα να ξεκινησουμε μεσα Φλεβαρη απο ΤΟ ΜΗΔΕΝ! Εχουμε κανει μεχρι στιγμης 10 2ωρα μαθηματα. Επιλογη μου ηταν να κανουμε τις 3 δομες (ακολουθιας, επιλογης και επαναληψης) οσο αναλυτικα μπορουμε, με αρκετες ασκησεις για εξασκηση, οχι απλα να τα πασαλειψουμε. Μεχρι τωρα εχω δειξει και την "Αρχη Επαναληψης...Μεχρις οτου" και μενει η τελευταια και φυσικα οι πινακες!!! Με δεδομενο οτι οικονομικα εχουμε τη δυνατοτητα να κανουμε αλλα 5 2ωρα μαθηματα συν 2 τελευταια ακριβως πριν δωσει (ουσιαστικα επαναληπτικα θα ειναι αυτα), τι μου προτεινετε να δειξω και που να σταθω ετσι ωστε να μπορεσει να σταθει και στο θεμα των πινακων? Το ξερει οτι δεν μπορουμε μεσα σε τοσο λιγο διαστημα να σωσουμε τα ασυμαζευτα, απλα και οι 2 προσπαθουμε να πιασει τη βαση ωστε να μην του πεσει πολυ ο Μ.Ο. Πως μου προτεινετε να κινηθω απο δω και περα? Ευχαριστω ολους που θα μου πουν τη γνωμη τους.

petrosp13

Ασκήσεις με εισαγωγή τιμών σε παράλληλους πίνακες (μονοδιάστατους και δισδιάστατους), αθροίσματα, πλήθη, max, min (συνολικά και κατά γραμμές-στήλες)
Και την αναζήτηση-ταξινόμηση φυσικά
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tdrivas

Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα συνάδελφο και θα προσέθετα απλά τα βασικά για υποπρογράμματα..πως καλείς διαδικασία και συνάρτηση, παράμετροι, διαφορές ..αυτά σε ένα μάθημα..
Στα υπόλοιπα τις "μεθοδολογίες" σε 1δ,2δ πίνακες. Κατ' εμέ αν έχει καταλάβει καλά τη δομή επανάληψης , τα υπόλοιπα θα του φανούν πιο εύκολα..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

manosteach

Παράθεση από: jennifer στις 29 Απρ 2012, 10:31:04 ΜΜ
Γεια σας!
Ειμαι νεα συναδελφος, κανω ιδιαιτερα, συμβουλευομαι πολλα βοηθηματα συγγραφεων εδω μεσα, αλλα μου εχει τυχει μια ιδιαιτερη περιπτωση και θα ηθελα την πολυτιμη βοηθεια σας και συμβουλη σας. Ενα παιδι το αφησε αυτο το μαθημα γιατι ηθελε να το προσπαθησει μονος του αλλα και λογω οικονομικων λογων με αποτελεσμα να ξεκινησουμε μεσα Φλεβαρη απο ΤΟ ΜΗΔΕΝ! Εχουμε κανει μεχρι στιγμης 10 2ωρα μαθηματα. Επιλογη μου ηταν να κανουμε τις 3 δομες (ακολουθιας, επιλογης και επαναληψης) οσο αναλυτικα μπορουμε, με αρκετες ασκησεις για εξασκηση, οχι απλα να τα πασαλειψουμε. Μεχρι τωρα εχω δειξει και την "Αρχη Επαναληψης...Μεχρις οτου" και μενει η τελευταια και φυσικα οι πινακες!!! Με δεδομενο οτι οικονομικα εχουμε τη δυνατοτητα να κανουμε αλλα 5 2ωρα μαθηματα συν 2 τελευταια ακριβως πριν δωσει (ουσιαστικα επαναληπτικα θα ειναι αυτα), τι μου προτεινετε να δειξω και που να σταθω ετσι ωστε να μπορεσει να σταθει και στο θεμα των πινακων? Το ξερει οτι δεν μπορουμε μεσα σε τοσο λιγο διαστημα να σωσουμε τα ασυμαζευτα, απλα και οι 2 προσπαθουμε να πιασει τη βαση ωστε να μην του πεσει πολυ ο Μ.Ο. Πως μου προτεινετε να κινηθω απο δω και περα? Ευχαριστω ολους που θα μου πουν τη γνωμη τους.
Συναδέλφισσα  έχω φτιάξει ένα αρχείο, όχι τίποτα σπουδαίο, το οποίο έχει μέσα τα πιο σημαντικά τμήματα αλγορίθμων για πίνακες.
Είναι περισσότερο για "παπαγάλους" μαθητές. Δεν συμφωνώ βέβαια με αυτήν την μέθοδο αλλά είναι η έσχατη λύση. 
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

jennifer

Γι αυτο κι εγω επεμεινα να μαθει καλα τις δομες, γιατι ειναι η βαση των πινακων..Ευχαριστω για τη βοηθεια σας, θα τα μελετησω ολα κι ελπιζω να τα καταφερουμε.

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Εγώ θα πρότεινα να του δείξεις ΜΟ, μέγιστο-ελάχιστο σε μονοδιάστατο, ΜΟ, μέγιστο-ελάχιστο σε δισδιάστατο ολικά, κατά γραμμή και κατά στήλη και να κάνεις ταξινόμηση-αναζήτηση μόνο αν προλάβεις.
και να μάθει απέξω θεωρία 3-6-9. αυτό είναι θέμα δικό του, καθαρά διάβασμα.

έτσι κι αλλιώς, θα πρέπει να καταλάβει και μόνος του ότι κάποια θέματα είνι καμμένα...
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

Stefevan

Και μερικά παραδείγματα στον διερμηνευτή για να δει πως τρέχουν οι αλγόριθμοι κ τα προγράμματα αν υπάρχει διαθέσιμος υπολογιστής στο μάθημα:) Για να καταλάβει τι θα πει εισαγωγή δεδομένων, αποτελέσματα, πως εκτελείται μια επανάληψη κλπ