ΘΕΜΑ Β

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 12 Ιουν 2017, 10:24:15 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

novaro

#60
Η λύσεις του Υπουργείου τι λένε; Ας το πάρουν σωστό και μόνο για τη σύνθετη σκέψη που έκαναν τα παιδιά να φιλτράρουν λανθασμένα δεδομένα εισόδου.
Άρα καταλήγουμε στην αμφισημία της πρότασης " Να διαβάζει 10 θετικούς" και το διπλό νόημα της σαν υπαίτιο του προβλήματος που προέκυψε.

Sergio

Παράθεση από: novaro στις 14 Ιουν 2017, 06:59:27 ΜΜ
Η λύσεις του Υπουργείου τι λένε;


Παρουσιάζουν το 1ο σκεπτικό ;)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: novaro στις 14 Ιουν 2017, 06:59:27 ΜΜ
Ας το πάρουν σωστό και μόνο για τη σύνθετη σκέψη που έκαναν τα παιδιά να φιλτράρουν λανθασμένα δεδομένα εισόδου.
Άρα καταλήγουμε στην αμφισημία της πρότασης " Να διαβάζει 10 θετικούς" και το διπλό νόημα της σαν υπαίτιο του προβλήματος που προέκυψε.
+1
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

DmitrijPyc

Γνωμη μαθητη.Το β1 ευκολο,το β2  πιο δυσκολο απο το β1.Στο β2 δεν καταλαβα  αν επρεπε να αλλαξουμε την εντολη ΓΙΑ και να βαλουμε οσο με εναν μετρητη για να διαβασει ακριβως 10 θετικους αριθμους.

Sergio

Παράθεση από: DmitrijPyc στις 14 Ιουν 2017, 07:43:13 ΜΜ
Γνωμη μαθητη.Το β1 ευκολο,το β2  πιο δυσκολο απο το β1.Στο β2 δεν καταλαβα  αν επρεπε να αλλαξουμε την εντολη ΓΙΑ και να βαλουμε οσο με εναν μετρητη για να διαβασει ακριβως 10 θετικους αριθμους.

Αν εννοείς πως έδωσες λύση της μορφής:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Αριθμοί
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Ρ, i, Χ, π
ΑΡΧΗ
  Ρ <- 1
  π <- 0
  ΟΣΟ π < 10 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΔΙΑΒΑΣΕ Χ
    ΑΝ Χ > 0 ΤΟΤΕ
      π <- π + 1
      ΑΝ Χ mod 3 = 0 Η Χ mod 5 = 0 ΤΟΤΕ
        Ρ <- Ρ*Χ
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ Ρ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


δε νομίζω πως θα χάσεις κάποια από τις μονάδες του Β2.

Μάλλον το σκέφτηκες περισσότερο απ' όσο ήθελε το θέμα, όμως η "μερική" ασάφεια στην εκφώνηση πιστεύω πως δικαιολογεί "και" μια τέτοια απάντηση.

Καλά αποτελέσματα!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Sergio στις 14 Ιουν 2017, 06:43:21 ΜΜ
Καλός μαθητής να υποθέσω ..

Αστέρι που λύνει τα πάντα

andreas_p

ΑΝ Χ mod 3 = 0 Η ΚΑΙ Χ mod 5 = 0 ΤΟΤΕ

evry

Αν x mod 15 = 0 Τότε  ;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Παράθεση από: evry στις 15 Ιουν 2017, 10:18:09 ΠΜ
Αν x mod 15 = 0 Τότε  ;)

Ενώ αν το είχαν διατυπώσει "..το γινόμενο όσων από αυτούς είναι πολλαπλάσιοι του 3 αλλά και εκείνων που είναι πολλαπλάσιοι του 5..". ούτε μαθηματικές "τρίπλες" θα επέτρεπαν, αλλά ΚΑΙ θα εξέταζαν την αντίληψη του μαθητή να μετατρέψει το "συνδετικό" και σε λογικό "Η" ;)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

michaeljohn

Από απάντηση μαθητή στο Β1
1)  4
2)  40
3)   mod 2
4)  1
5)  + i mod 12
                        !!!!