Καλησπέρα σε όλους
μόλις ολοκλήρωσα (μετά από αρκετή δουλειά είναι η αλήθεια) τις ανανεωμένες σημειώσεις μου στα δίκτυα υπολογιστών. Τις ανεβάζω και εδώ, θεωρώ θα φανούν χρήσιμες για την διδασκαλεία του μαθήματος. Περιέχει:
1) όλο το βιβλίο σε ερωτήσεις και εύρεση απαντήσεων (το κομμάτι αυτό το έχω ανεβάσει ξανά και πάνω σε αυτό βασίστηκα)
2) σε κάθε ενότητα πρόσθεσα ερωτήσεις σωστό λάθος - αντιστοίχισης - πολλαπλής επιλογής για την κατανόηση της ενότητας (κάποιες 'μικρές' ενότητες συνδυάστηκαν)
3) στο τέλος, έβαλα 45 έξτρα ασκήσεις επανάληψης, από ολόκληρο το φάσμα ασκήσεων από δικά μου θέματα και πανελλήνιεων εξετάσεων μέχρι ακαι το 2016 (τις δύο τελευταίες 2 χρονιές εγώ τα δίνω σαν ασκήσεις)
προφανώς όλο και κάποια λάθη (συντακτικά, ορθογραφικά αν δεν βοήθησε το word :angel: >:D :laugh: ) θα έχουν ξεφύγει, αν βρείτε κάποια παρακαλώ στείλτε να τα αλλάξουμε όλοι
Τώρα στην επανάληψη νομίζω θα φανεί αρκετα χρήσιμο, όπως και του χρόνου για την οργάνωση της ύλης. Όποιος θέλει μπορεί να το χρησιμοποιήσει.
Μανώλης
Πάρα πολύ χρήσιμο...ευχαριστούμε Μανώλη!
Ευχαριστούμε
που μοιράζεσαι τον κόπο σου !!
Να είστε καλά συνάδελφοι.. Μακάρι να βοηθήσει..
Συγχαρητήρια Μανώλη για την εξαιρετική σου δουλειά
Σε ευχαριστώ Γιώργο
Συγχαρητήρια συνάδελφε, ολοκληρωμένη δουλειά και στην κατάλληλη περίοδο, ευχαριστούμε πολύ.
Παράθεση από: hathan στις 13 Μαρ 2019, 04:41:08 ΜΜ
Συγχαρητήρια συνάδελφε, ολοκληρωμένη δουλειά και στην κατάλληλη περίοδο, ευχαριστούμε πολύ.
Κάποιες γρήγορες διορθώσεις από τον συνάδελφο hathan (τον ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις)
σελίδα 2 , στα πολλαπλής επιλογής στο ενα 1 και 2, ένα από τα δύο είνaι το OSI (έχω δύο φορές το TCP/IP)
σελίδα 21 το παλλαπλής επιλογής 3 δεν έχει επιλογες, μπορείτε να προσθέσετε:
α. Αριθμός Σειράς β. Παράθυρο γ. Αριθμός Θύρας δ. Επιβεβαίωση
ΠΡΟΣΘΗΚΗ--> στην ασκηση 31 στο τέλος, στο 5ο τμήμα πρέπει αν σβησουμε το 0 στο MF (ηταν κενο πεδίο τελικά στην άσκηση) --- ασκήσεις 24 και 25, στα ερωτήματα 1 και 2, ένα από τα δύο είναι "μπορεί" (έχω δύο "πρέπει")
επίσης σελίδες 13 τα πολλαπλής επιλογής και 26 τα ΣΛ εβαλα τα ίδια με προηγούμενες ενότητες (εγώ τα έβαλα για να δω αν θυμούνται τα προηγούμενα, έτσι σαν επανάληψη να δω αν τα διάβασαν) ... αν θέλετε τα αλλάζετε
Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα, καθώς το τσεκάρισμα θα το κάνω στην πράξη με τους μαθητές μου...αν βρείτε κάτι στείλτε το εδώ να το αλλάξουμε όλοι
:angel: >:D :laugh:
Μανώλης
Ευχαριστούμε πολύ που μοιράζεσαι τη δουλειά σου. Πολύ χρήσιμη συλλογή ερωτήσεων κ ασκήσεων.
Καλησπέρα σε όλους
να σαι καλά...απλά διορθώστε τα παραπάνω ... και οποιος βρει κάτι ας το στειλει να το αλλαξουμε ολοι
Μαλώλη ευχαριστούμε! Εξαιρετικό βοηθητικό υλικό!
Γιώργο σε ευχαριστώ.... Οποίοι θέλετε να το δουλέψετε, στείλτε ο, τι λαθάκια βρείτε να τα ανανεώσουνε όλοι μας... Έχω γράψει κάποια εγώ παραπανω, δείτε τα.. Σε τόσες σελίδες όλο και κάτι ξεφεύγει :angel: >:D :laugh:
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και θα συνεισφέρω στη διόρθωση!
Μετα χαράς, φτάνει να λασκάρω λίγο το πρόγραμμά μου, ίσως τις διορθώσω και πολύ νωρίς ώστε να το βελτιστοποιήσουμε ως βοήθημα ακόμα περισσότερο!!!
Καλημέρα σας και Χρόνια Πολλά,
κ.Λαμπράκη ευχαριστούμε πολύ για τη πολύ χρήσιμη συλλογή ασκήσεων.
Θα ήθελα να συζητήσουμε δύο λεπτομέρειες στην άσκηση 25.
Η εκφώνηση λέει:
Άσκηση 25: Ένα αυτοδύναμο ΙΡ πακέτο Συνολικού μεγέθους 4000 bytes, DF=0, Αναγνώριση = 0x4b22 και το μέγιστο μήκος επικεφαλίδας, διέρχεται από δίκτυο το οποίο υποστηρίζει μέγιστο μήκος δεδομένων πλαισίου δεδομένων πλαισίου 1500 bytes.
α. Καταλαβαίνουμε ότι μέγιστο μήκος επικεφαλίδας σημαίνει 15 λέξεις δηλαδή 15*4=60 bytes
β. Για το δίκτυο προορισμού όμως τί θα σκεφτούμε;
Το MTU2=1500 (μαζί με την επικεφαλίδα δηλαδή καθαρά δεδομένα =1500-60=1440) ή
Επειδή λέει μέγιστο μήκος ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ τότε MTU2=1500+60=1560. Τότε όμως έχουμε το περίεργο (!) να έχουμε πλαίσιο με συνολικό μήκος 1560 > 1518.
Μπορείτε να διευκρινίσετε αυτά τα σημεία;
Καλημέρα σε όλους
ΜΤU2=1500 μαζί με την επικεφαλίδα είχα στο μυαλό μου (το μέγιστο που μπορεί να μεταφέρει γενικά), όπως την εκφώνηση σελίδα 88 παράδειγμα 3.2.2
οι εκφωνήσεις προφανώς στις εξετάσεις πρέπει να είναι πολύ συγκεκριμένες, στις σημειώσεις κάποια θέματα μπορεί να είναι πιο γενικά ώστε να βοηθήσουν στη συζήτηση στην τάξη .. βοηθητικά είναι όλα αυτά τα θέματα, εννοείται δεν είναι πάντα ο κανόνας ή μπορεί να περιέχουν και σημεία που πρέπει να διορθωθούν καθώς στην πράξη φαίνονται όλα αυτά
καλή συνέχεια σε όλους
Σίγουρα περιμένουμε σαφείς εκφωνήσεις στις πανελλαδικές.
Φέτος βέβαια με την περικοπή της ύλης ίσως δούμε και πιο "ψαγμένες" ερωτήσεις
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και πάλι συγχαρητήρια για τη δουλειά σας.