Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τύπος για διαιρέσεις με αρνητικούς αριθμούς. Υπάρχει περίπτωση να πέσει στις εξετάσεις, υπάρχουν κάποιες σχετικές διευκρινήσεις από το Υπουργείο ή κάνω λάθος?
Σωστό ή Λάθος?
Για τις πράξεις div και mod το αποτέλεσμά τους μπορεί να αποθηκευτεί
σε μια ακέραια ή πραγματική μεταβλητή.
Δεν το βλέπω να πέφτουν ερωτήσεις με αρνητικούς για τελεστές mod και div. Υπάρχουν αρκετές γκρίζες ζώνες. Ρίξε μια ματιά στο forum και θα καταλάβεις.
Τώρα σχετικά με την ερώτηση Σ/Λ το αποτέλεσμα των πράξεων αυτών είναι πάντα ακέραιο άρα (χωρίς να το αναλύσουμε παραπέρα :-X) η πρόταση είναι Λάθος.
ευχαριστώ!
Παράθεση από: best_teacher στις 16 Μαΐου 2013, 12:25:16 ΜΜ
Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος τύπος για διαιρέσεις με αρνητικούς αριθμούς. Υπάρχει περίπτωση να πέσει στις εξετάσεις, υπάρχουν κάποιες σχετικές διευκρινήσεις από το Υπουργείο ή κάνω λάθος?
Αρκετά θα δεις για το θέμα στο παρακάτω link (έχει αρκετές παραπομπές και αναφέρεται και το έγγραφο για τη μη εξέταση του συγκεκριμένου σημείου)
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=914.0
Πιο κάτω αναφέρω το πώς γίνεται η διαίρεση (από την εποχή που δεν είχε διευκρινιστεί το θέμα). Σίγουρα υπάρχει και αλλού και πιθανώς καλύτερα γραμμένο, απλά αυτό μπορούσα να αναζητήσω πιο εύκολα
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=183.msg1170#msg1170
Παράθεση από: best_teacher στις 16 Μαΐου 2013, 12:25:16 ΜΜ
Σωστό ή Λάθος?
Για τις πράξεις div και mod το αποτέλεσμά τους μπορεί να αποθηκευτεί
σε μια ακέραια ή πραγματική μεταβλητή.
Το αποτέλεσμα είναι σίγουρα ακέραιο. Ένας ακέραιος μπορεί να αποθηκευτεί και σε ακέραια και σε πραγματική μεταβλητή
Είναι εκτός ύλης !
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Τμήμα Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Συνεδρία αριθ. 03/2008
Θέμα 18ο: Απάντηση επί του εγγράφου με αρ. πρωτ 9978/Γ2/23-01-2008 της
Διεύθυνσης Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης/Τμήμα Α΄του
ΥΠΕΠΘ
(Παιδαγωγικό Ινστιτούτο αρ. πρωτ. 630/24-01-2008)
Εισηγητής: Αδάμ Κ. Αγγελής
Α
Από το έγγραφο του υπουργείου ;D
Παράθεση2.- Όσον αφορά την ιεραρχία στις πράξεις οι τελεστές DIV και MOD ιεραρχούνται
στο ίδιο επίπεδο με τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση και ακολουθούν όλα όσα
αναφέρονται στη σελίδα 154 του βιβλίου μαθητή.
Π.χ. 4*(7 MOD 2) = 1 ενώ 4*7 MOD 2 =0
3*(7 DIV 2) = 9 ενώ 3*7 DIV 2 = 10 και 3*7/2=10,5