Με το ΗΜ δεν υπάρχει περίπτωση να κόψει κάποιος, είναι υπερβολικό πιστεύω. Τώρα σχετικά με το τι περνάνε σαν παράμετρο στο υποπρόγραμμα μπορώ να πω ότι υπάρχει μεγάλη ποικιλία. Έχω δει μέχρι και 3 πίνακες!!! Αν πάντως η γενική φιλοσοφία είναι σωστή και το μόνο λάθος είναι στο πέρασμα παραμέτρων π.χ.
ΚΕΡΔΟΣ(ΚΡΑΤ[25,7], j) αντί για ΚΕΡΔΟΣ(ΚΡΑΤ, j) τότε κόβεις λίγο.
Η δυσκολία του θέματος είναι να καταλάβει ο μαθητής ότι πρέπει να σπάσει τη διπλή επανάληψη σε μια απλή μέσα στην οποία καλείται το υποπρόγραμμα. Μέσα στο υποπρόγραμμα σαρώνει τη γραμμή του πίνακα.Όποιος το έχει κάνει αυτό δείχνει ότι έχει καταλάβει τι γίνεται και πρέπει να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες μονάδες. Όποιος έχει βάλει διπλή επανάληψη έξω ή (και!!!) μέσα στο υποπρόγραμμα δείχνει ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα και απλά εφαρμόζει κάποια συνταγή που έχει μάθει. Στο θέμα αυτό λόγω της δυσκολίας του, πρέπει να βαθμολογηθεί περισσότερο η φιλοσοφία της λύσης του μαθητή και όχι τυχόν συνακτικά - τεχνικά λάθη. Σε αυτά πρέπει να δοθεί μικρί βάρος.