Αποστολέας Θέμα: Σχόλιο για το 4ο θέμα  (Αναγνώστηκε 5634 φορές)

vasiko

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 84
  • !!!!...!!!
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #15 στις: 31 Μαΐ 2009, 09:45:11 πμ »
Μια και γίνεται λόγος για ΠΔΣ ας καταθέσω κι εγώ την προσωπική μου εμπειρία. Είναι η τέταρτη χρονιά φέτος που δουλέυω όπως και ο Sergio. Δηλαδή διδάσκω σε Λύκειο  και συγχρόνως κάνω και ΠΔΣ. Ξεκίνησα την πρώτη χρονιά με τρία παιδιά και κάθε χρόνο έρχονται όλο και περισσότερα με πολύ καλά αποτελέσματα.
Το σύστημα μάθημα+ΠΔΣ δουλεύει πολύ καλά και δίνει όντως 4 ώρες/εβδομάδα. Με τις εξής προϋποθέσεις:
α)Να ξεκινάει ο καθηγητής την ΠΔΣ από το Σεπτέμβρη και να μην περιμένει τις εγκυκλίους του ΥΠΕΠΘ. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να ξεκινάει μέσα Οκτώβρη ή αρχές Νοέμβρη. Αυτό σημαίνει προφανώς ότι θα δουλέψει ένα με δύο μήνες χωρίς να πληρωθεί.
β)Να είναι διατεθειμένος να δουλέψει γνωρίζοντας ότι θα αμοιφθεί μόνο σε περίπτωση που έχει συμπληρωσει το πλήρες ωράριο του στο σχολείο. Σε αντίθετη περίπτωση από φέτος η ΠΔΣ θεωρείται συμπλήρωση ωραρίου.( Η δική μου περίπτωση)
γ)Να είναι διατεθειμένος να δουλέψει γνωρίζοντας  ότι η ΠΔΣ από φέτος θεωρείται υπερωρία και πληρώνεται με ωριαία αποζημίωση υπερωρίας (χωρίς να είμαι βέβαιος περίπου 8-9€/ώρα).
δ) Να είναι διατεθειμένος να δουλέψει γνωρίζοντας ότι τα χρήματα του τελικά θα τα πάρει με πολύ σοβαρή καθυστέρηση. (από 6 μήνες μέχρι και δύο χρόνια).
Επίσης αν υπάρχουν συνάδελφοι αδιόριστοι που θέλουν να διδάξουν το μάθημα έχουν (και πολύ σωστά) προτεραιότητα. Η περίπτωση λοιπόν να διδάσκει ο ίδιος καθηγητής ενδοσχολικά και ΠΔΣ είναι πολύ σπάνια και τη βρίσκει κανείς συνήθως σε νησιά ή απομακρυσμένα χωριά.
Παρόλα τα παραπάνω, η σχέση που οικοδομείται με τους μαθητές είναι καταπληκτική και τελικά  δίνει πολλές φορές απαντήσεις σε ερωτήματα που τριβελίζουν το μυαλό δύσμοιρου εκπαιδευτικού (τώρα εγώ γιατί το κάνω αυτό αφού δεν πληρώνομαι;;! Την επόμενη χρονιά να ξανακάνω ΠΔΣ ή καλύτερα να πλακωθώ στα ιδιαίτερα;)


Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #16 στις: 07 Ιουν 2009, 01:20:34 μμ »


Όσο για τους σχολικούς συμβούλους πληροφορικής(πάνω απο 50% δεν είναι πληροφορικοί) μην ελπίζεις και πάρα πολλά δυστυχώς...

Ενώ ο απόφοιτος της σχολής Τοπογραφίας και Γαιωπληροφορικής είναι "καθαρόαιμος" πληροφορικός!!!

Να δω πότε θα ξεφύγουμε από αυτά τα στερεότυπα και να δούμε πως θα προχωρήσει η πληροφορική στα σχολεία μας.

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3559
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #17 στις: 07 Ιουν 2009, 04:02:58 μμ »
Μια χαρά είναι το τμήμα Γεωπληροφορικής δεν κατάλαβα. Δείτε ας πούμε τι κάνουν στο α εξάμηνο στο μάθημα Εφαρμοσμένη Πληροφορική Ι

Βασικές μονάδες σε ένα Η/Υ. Περιφερειακές μονάδες. Εξέλιξη πληροφορικής σε Εθνικό και διεθνές επίπεδο. Λειτουργικά συστήματα Η/Υ. Είδη αρχείων, δημιουργία, διαχείριση, οργάνωση, αναζήτηση. Χρήση Windows.
Κειμενογράφος Word. Δημιουργία εγγράφου, μορφοποίηση, βελτίωση εγγράφων, πρότυπα και οδηγοί, μακροεντολές και διαταγές, πίνακες και φόρμες, προσθήκη σχεδίων στα έγγραφα, δημιουργία διαγραμμάτων.
Excel. Φύλλα εργασίας, ανάλυση δεδομένων, διαγράμματα διαχείρισης βάσεων δεδομένων και καταλόγων, μακροεντολές, δημιουργία συνδέσεων
Access. Τα βασικά της Access. Δημιουργία βάσης. Τροποποίηση δομής. Εισαγωγή δεδομένων. Ανάκληση δεδομένων. Απλά ερωτηματολόγια και φίλτρα. Συνδυασμός κριτηρίων. Σύνδεση πινάκων. Δημιουργία αναφορών


Μόνο το ECDL που δεν δίνουν :D


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1529
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #18 στις: 08 Ιουν 2009, 10:55:08 μμ »
Φίλε Vangelis επανέρχεσαι (κακόβουλα , θεωρώ) σε θέμα που είχες αναδείξει και παλιότερα σχετικά με τους αποφοίτους του τμήματος Η/Υ Συστημάτων μόνο που τώρα αφορά άλλο τμήμα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλείσαι και βάλεις κατά αποφοίτων ΤΕΙ εξαντλώντας την επιχειρηματολογία σου στο ότι είναι απλά απόφοιτοι ΤΕΙ ...

Το ότι κάποιος είναι σχολικός σύμβουλος χωρίς να έχει πτυχίο Πληροφορικής είναι κάτι πολύ συνηθισμένο αλλά για όλους εμάς τους σκεπτόμενους συναδέλφους δεν αφορά το βασικό κριτήριο για να κρίνουμε το έργο του.

Σταματώ εδώ γιατί δε θέλω να επαναλάβουμε την ίδια επιχειρηματολογία που έγινε και παλαιότερα ... Απλά περίμενα απο εσένα που κατέχεις πλέον σημαντική θέση στην εκπαίδευση να έχεις περισσότερο ανοιχτό μυαλό και να μη μιλάς ακόμη με αφορισμούς....

Υ.Γ. Οι απόφοιτοι ΤΕΙ δεν μπορούν να αιτηθούν για ΠΛΗΝΕΤ Σχολικοί Σύμβουλοι...
« Τελευταία τροποποίηση: 09 Ιουν 2009, 12:15:26 πμ από Laertis »
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2831
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #19 στις: 09 Ιουν 2009, 12:01:34 πμ »
...
Υ.Γ. Οι απόφοιτοι ΤΕΙ δεν μπορούν να αιτηθούν ούτε για ΠΛΗΝΕΤ ...

Αν και δεν ξέρω για τι πράγμα ακριβώς λέτε, .... ωστόσο ισχύει ότι:

"Για τη στελέχωση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. αποσπώνται για μια τετραετία εκπαιδευτικοί,  οι οποίοι έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης όπου υπάγεται το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. στο οποίο θέτουν υποψηφιότητα, σύμφωνα με τη διαδικασία, τα κριτήρια και τα προσόντα που ορίζονται παρακάτω.

Σε κάθε ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. αποσπώνται τρεις (3) εκπαιδευτικοί ως εξής:
Ο πρώτος ως Υπεύθυνος του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. κλάδου ΠΕ19-20 και οι άλλοι δύο ως Τεχνικοί Υπεύθυνοι αυτού, κλάδου ΠΕ19-20 κατά προτεραιότητα ή κλάδου ΤΕ01.13."

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1529
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #20 στις: 09 Ιουν 2009, 12:14:46 πμ »
Έχεις δίκιο Νίκο, απο βιασύνη έκανα λάθος ...
Το διόρθωσα
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απάντηση επι προσωπικού
« Απάντηση #21 στις: 10 Ιουν 2009, 01:02:51 πμ »
Αγαπητέ Laerti νομίζω ότι με αδικείς και διαστρεβλώνεις τα λόγια μου.
Για να μην μείνουν εντυπώσεις αρχικά να διευκρινίσω ότι δεν έχω τίποτα κατά των αποφοίτων ΤΕΙ μάλιστα δεν θα μπορούσα να έχω, αφού  το βασικό μου πτυχίο στην Πληροφορική είναι από τα ΤΕΙ της Αθήνας  (Τμήμα που θεωρώ ότι είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν). 
Η αναφορά μου στο Τμήμα Υπολογιστικών Συστημάτων στο ΤΕΙ (ΑΤΕΙ τώρα) Πειραιά ήταν ότι (παλιότερα) οι  απόφοιτοι του δεν έκαναν Βάσεις Δεδομένων και είχα αναρωτηθεί αν για αυτό το λόγο δεν θα έπρεπε να τους επιτραπεί να διδάξουν το αντίστοιχο μάθημα στα ΤΕΕ (ΕΠΑΛ).  Με την έννοια βέβαια ότι φυσικά και θα πρέπει να μπορούν να το διδάξουν.  Αν εσύ νομίζεις ότι αυτό είναι αρνητική αναφορά τότε πράγματι διαφωνούμε.   Να συμπληρώσω ότι τώρα κάνω εγώ σε αυτούς  Βάσεις  Δεδομένων οπότε όλοι είναι …αστέρια.. σε αυτό το μάθημα!!!. 

Αντίθετα βέβαια υπάρχουν σημαντικές γνωστικές ελλείψεις σε ένα πλήθος νέων ΤΕΙ που για λόγους που όλοι καταλαβαίνουμε πρόσθεσαν το "…και Πληροφορικής" στον τίτλο τους χωρίς να έχουν ένα ικανό πλήθος σχετικών μαθημάτων.  Πιστεύω ότι η ύλη του μαθήματος Εφαρμοσμένη Πληροφορική Ι που ανέφερε ο Ευριπίδης είναι χαρακτηριστική. Βέβαια οι απόφοιτοι δεν φταίνε σε αυτό και αν βρεθούν στην Εκπαίδευση δεν είναι κατακριτέοι (και πολύ περισσότερο ανίκανοι) απλά θέλουν μεγαλύτερη προσωπική προσπάθεια (και πιθανά περισσότερη επιμόρφωση) για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες ενός  ΕΠΑΛ ή του μαθήματος ΑΕΠΠ. 

Αυτό που με ενοχλεί είναι όταν κάποιος απόφοιτος της "Χ" σχολής αρχίζει να ορίζει τι χρειάζεται να έχει κάποιος για να είναι Πληροφορικός στην εκπαίδευση και όσοι δεν πληρούν αυτά τα κριτήρια δεν είναι "σωστοί" Πληροφορικοί και θα πρέπει να αλλάξουν ειδικότητα ή δεν ξέρω τι άλλο. 
Γνωρίζω προσωπικά ανθρώπους που κυριολεκτικά έστησαν την Πληροφορική στα σχολεία μας με πολύ προσωπικό κόπο και θυσίες και απλά εκνευρίζομαι σήμερα όταν βγαίνουν άτομα και "ορίζουν" ότι αυτοί δεν δικαιούνται σήμερα να είναι Πληροφορικοί γιατί η σχολή που έβγαλαν (τότε) δεν είχε στον τίτλο της το "…και Πληροφορικής".
Αναγνωρίζω βέβαια ότι ήταν λάθος της Πολιτείας να συνεχίσει να διορίζει άλλες ειδικότητες την στιγμή που υπάρχαν άτομα με ειδικότητα Πληροφορικής αλλά αυτό είναι πολύ μακριά απο το να χαρακτηριστούν όλοι αυτοί ανίκανοι ή οτιδήποτε άλλο.
 
Προσωπικά πιστεύω ότι από την στιγμή που είμαστε διορισμένοι και έχουμε την ειδικότητα της Πληροφορικής είτε είμαστε ΠΕ19 είτε ΠΕ20 είμαστε απόλυτα ίσοι ανεξάρτητα από την σχολή που τελείωσε ο καθένας, όλοι πρέπει να έχουμε τις ίδιες ευκαιρίες και φυσικά όλοι να κρινόμαστε με τις ίδιες διαδικασίες.


Αυτά και συγνώμη από τους  συναδέλφους για το μέγεθος της απάντησης και για το ότι μπήκε σε άσχετο θέμα.   Αλλά όχι και να βγω στενόμυαλος!!!!

Laertis

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 1529
  • Sky's the limit
    • ΑΣΚΗΣΕΙΣ-ΘΕΜΑΤΑ ΑΕΠΠ
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #22 στις: 10 Ιουν 2009, 10:58:48 πμ »
Για να το κλείσουμε το θέμα Vangeli.
Συμφωνούμε σε αρκετά. Διαφωνούμε σε άλλα.
Απλά δε μ'αρέσει να βάζουμε ταμπέλες σε αποφοίτους τμημάτων συλλήβδην μόνο και μόνο επειδή έχουν αποφοιτήσει απο συγκεκριμένα τμήματα.
 
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Σχόλιο για το 4ο θέμα
« Απάντηση #23 στις: 15 Ιουν 2009, 12:36:57 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες "Απλά δε μ'αρέσει να βάζουμε ταμπέλες σε αποφοίτους τμημάτων συλλήβδην μόνο και μόνο επειδή έχουν αποφοιτήσει απο συγκεκριμένα τμήματα" και εμένα με ενοχλεί ιδιαίτερα αυτό και ελπίζω να μην ξαναδούμε αναφορές όπως αυτή που προκάλεσε την απάντησή μου.
Όσο για τους σχολικούς συμβούλους πληροφορικής(πάνω απο 50% δεν είναι πληροφορικοί) μην ελπίζεις και πάρα πολλά δυστυχώς...