Αποστολέας Θέμα: θέμα 2(Γ)&θέμα 3  (Αναγνώστηκε 21765 φορές)

summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« στις: 27 Μαΐ 2009, 03:42:09 μμ »
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους

Στο θέμα 2Γ ένας μαθηταράς μου έγραψε
δ<--α mod 10
Για δ απο δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
Τέλος_Επανάληψης

Σωστό δεν είναι;
και κάτι ακόμα ...
στο θέμα 3 που λέει να ζητάει από το χρήστη να δώσει....πρέπει να τυπώσουν και μήνυμα προς το χρήστη ή ένα σκέτο Διάβασε αρκεί;Θα κόψουν κάτι αν δεν το κάνουν; Στις λύσεις πάντως που δημοσιεύει η Καθημερινή δεν έχει μήνυμα

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 988
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #1 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:14:11 μμ »
Αν και ασυνήθιστο είναι σωστό.
Κατά την αρχικοποίηση της μεταβλητής που ελέγχει την για (δ) εκχωρείται η τιμή του δ.
Επίσης δεν κολλάει και πουθενά η μετατροπή σε όσο.

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #2 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:29:41 μμ »
αλλάζει την αρχική τιμή (δ) εντός του βρόχου όμως!!

vistrian

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 175
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #3 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:32:27 μμ »
σε εμένα μια μαθήτρια έκανε

δ<-α mod 10
Για i απο δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<-γ+β
Τέλος_επανάληψης

πόσο λέτε ότι θα την κόψουν;
VR in Computing

summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #4 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:37:14 μμ »
σε εμένα μια μαθήτρια έκανε

δ<-α mod 10
Για i απο δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<-γ+β
Τέλος_επανάληψης

πόσο λέτε ότι θα την κόψουν;
και εμένα μου το έκανε αυτό μια μαθήτρια.  Το πρόβλημα είναι ότι λέει να μην χρησιμοποιηθούν άλλες μεταβλητές,πραγματικά δεν ξέρω αν θα την κόψουν όλη

summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #5 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:37:59 μμ »
αλλάζει την αρχική τιμή (δ) εντός του βρόχου όμως!!
ναι, αυτό με προβληματίζει και εμένα,τί να πώ δεν ξέρω...πάντως στη Γλωσσομάθεια που το δοκίμασα λειτουργεί

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2351
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #6 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:39:13 μμ »
Το να μετατραπεί μια δομή σε μια άλλη δομή που παράγει τα ίδια αποτελέσματα έχοντας την ελευθερία των μεταβλητών είναι μάλλον κάτι πολύ απλό και γι'αυτό έπρεπε να τονιστεί ότι θα χρησιμοποιηθούν μόνο οι δοσμένες μεταβλητές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #7 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:50:16 μμ »
Παιδιά είναι σωστό, το ξέρω ότι φαίνεται περίεργο όμως η αρχική τιμή υπολογίζεται μόνο μια φορά κατά την πρώτη είσοδο στον βρόχο και μετά δεν ξαναυπολογίζεται οπότε είναι σωστό.
Δείτε και έτσι. Δεν είναι ισοδύναμα?

Κώδικας: [Επιλογή]
δ<--α mod 10
δ <- δ
Όσο δ >= 1 Επανάλαβε
γ<--γ+β
δ <- δ - 1
Τέλος_Επανάληψης

αλλάζει την αρχική τιμή (δ) εντός του βρόχου όμως!!
ναι, αυτό με προβληματίζει και εμένα,τί να πώ δεν ξέρω...πάντως στη Γλωσσομάθεια που το δοκίμασα λειτουργεί
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #8 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:57:06 μμ »
Ευρυπίδη, μάλλον να μην αναφέρω τη σελίδα απο το τετράδιο μαθητή που αναφέρει να μην τροποποιούνται .... :D

γιατι θα φάω ξύλο στο τέλος, ε?   ;D

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #9 στις: 27 Μαΐ 2009, 04:59:15 μμ »
Διάλογος μαθητών ενώ έβγαιναν από την αίθουσα

Μ1: Πως πήγες;
Μ2: Δεν ξέρω ρε τι θέματα, ήταν αυτά?
Μ1: Ναι ρε τι ήταν, δύσκολα
Μ2: Όχι δύσκολα αλλά άκυρα ρε, μιλάμε πολύ άκυρα, αλλά ευτυχώς έκανα το τελευταίο θέμα
Μ1: Έλα ρε μπράβο, δεν ήταν δύσκολο?
Μ2 : Όχι ρε τι δύσκολο, μια κλιμακωτή ήταν, πανεύκολο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

summer

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 31
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #10 στις: 27 Μαΐ 2009, 05:01:05 μμ »
Διάλογος μαθητών ενώ έβγαιναν από την αίθουσα

Μ1: Πως πήγες;
Μ2: Δεν ξέρω ρε τι θέματα, ήταν αυτά?
Μ1: Ναι ρε τι ήταν, δύσκολα
Μ2: Όχι δύσκολα αλλά άκυρα ρε, μιλάμε πολύ άκυρα, αλλά ευτυχώς έκανα το τελευταίο θέμα
Μ1: Έλα ρε μπράβο, δεν ήταν δύσκολο?
Μ2 : Όχι ρε τι δύσκολο, μια κλιμακωτή ήταν, πανεύκολο

καλο! ;D

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #11 στις: 27 Μαΐ 2009, 05:04:39 μμ »
Ρε αθεόφοβε άσε το τετράδιο του μαθητή στην ησυχία του. Και να σου πω κάτι? Γιατί να μην τροποποιείται η αρχική τιμή? Το παραπάνω παράδειγμα που έδωσα δεν είναι ισοδύναμο? Αλλά εγώ θα πω το άλλο. Σου πάει ρε η καρδιά να κόψεις από έναν μαθητή για μια τέτοια λύση? Αφού ουσιαστικά και επιστημονικά είναι σωστή. Ο μόνος που διαφωνεί είναι αυτός που έγραψε το τετράδιο του μαθητή. Αν εμείς όλοι συμφωνήσουμε είναι οκ, τον τρώμε, είμαστε πλειοψηφία.

  Η τιμή που δεν πρέπει να τροποποιείται είναι η τιμή στο μέχρι και το βήμα. Αυτά ναι, αλλά η αρχική γιατί? Αλλά να σου πω τι έγινε? Θα είπε ο συγγράφεας: Να κάτσω τώρα και να κάνω ειδική περίπτωση για την αρχική τιμή ότι δεν πρέπει να τροποποιείται? άστο μωρέ, βάλτη και αυτή μέσα.
   

Ευρυπίδη, μάλλον να μην αναφέρω τη σελίδα απο το τετράδιο μαθητή που αναφέρει να μην τροποποιούνται .... :D

γιατι θα φάω ξύλο στο τέλος, ε?   ;D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 988
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #12 στις: 27 Μαΐ 2009, 05:25:04 μμ »
Το από δεν ανήκει στις εντολές που εκτελούνται μέσα στον βρόχο. Η αρχικοποίηση γίνεται πριν ξεκινήσουν οι επαναλήψεις.

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #13 στις: 27 Μαΐ 2009, 05:40:07 μμ »
Πάντως, ξέρετε τι γράφει το τετράδιο μαθητή, οπότε δεν το επαναναφέρω γιατί δεν είμαι αθεόφοβος αλλά θεοσεβούμενος



Διάλογος μαθητών εν
ώ έβγαιναν από την αίθουσα

Μ1: Πως πήγες;
Μ2: Δεν ξέρω ρε τι θέματα, ήταν αυτά?
Μ1: Ναι ρε τι ήταν, δύσκολα
Μ2: Όχι δύσκολα αλλά άκυρα ρε, μιλάμε πολύ άκυρα, αλλά ευτυχώς έκανα το τελευταίο θέμα
Μ1: Έλα ρε μπράβο, δεν ήταν δύσκολο?
Μ2 : Όχι ρε τι δύσκολο, μια κλιμακωτή ήταν, πανεύκολο
;D :D ;D ;D ;D :D ;D ;D :o

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: θέμα 2(Γ)&θέμα 3
« Απάντηση #14 στις: 27 Μαΐ 2009, 05:41:00 μμ »
Τα Μ1, Μ2 στο διάλογο είναι οι παράγοντες του πολλαπλασιασμού αλα ρωσικά?