Σχετικά με τα θέματα και το -32 και παλι (δεν με νοιαζει αν ειναι ,0 ή .0 ή /0 ή...)
Μήπως δεν βγάζουμε άκρη γιατί αρνούμαστε να πιάσουμε τα πράγματα από
την αρχή; Δηλαδή από το ότι το στυλ αυτό του θέματος 1Δ με την αντιστοίχιση,
που έχει καθιερωθεί από τα παλιά (πρώτα) χρόνια των εξετάσεων, μάλλον δεν
προσφέρει και πολλά πράγματα στην διαδικασία κρίσης των γνώσεων ενός μαθητή.
Ίσως γι' αυτό συχνά παρατηρούνται ασυμφωνίες και ασάφειες σε αυτά τα θέματα.
Τι θα πει "σου δινω εναν αριθμό, το -32,0 και βρες μου αν ειναι ακέραιος ή
πραγματικός"; Δεν πρέπει να μου πεις και τι αντιπροσωπευει; Αν ειναι τα αυγα ή τα
πορτοκάλια που σου χρωστάω, τότε είναι ακέραιος (και έτσι θα το δήλωνα σε ένα
πρόγραμμα εγώ ο σωστός μαθητής) αν πάλι είναι τα ευρώ που σου χρωστάω ή
θερμοκρασία τότε είναι πραγματικός.
Επίσης δεν είναι ανάγκη να γράφονται δίπλα τα τέσσερα είδη (τύποι) δεδομένων.
Αυτά υποτίθεται οτι είναι γνωστά στον μαθητή.
Το μόνο που αξιολογεί μια τέτοια άσκηση για έναν μαθητή, ο οποίος έχει διαβάσει
λίγο, είναι το αν μπερδεύεται εύκολα ή όχι. Κι ασ καθόμαστε τώρα εμείς και διυλίζουμε την κάμηλο.