Αποστολέας Θέμα: Ημερήσια εξετάσεις 2009  (Αναγνώστηκε 34577 φορές)

perge

  • ΠΕ19
  • Οπαδός
  • **
  • Μηνύματα: 11
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #165 στις: 29 Μαΐ 2009, 03:44:31 μμ »
<off topic>Για μελλοντική χρήση:

Ρήμα «προσπελαύνω» στην ελληνική δεν υπάρχει, καθώς δεν υπάρχουν άλογα στη μέση... Υπάρχει προσπελάζω (προς+πελάζω), υπάρχει παρελαύνω και επελαύνω. Παραταύτα δεν θα αμφισβητήσουμε ότι το 1Α3 είναι Σωστό...

Επίσης, έχω την εντύπωση ότι σε ένα πίνακα μπορεί να τύχει μια τιμή που αναζητούμε να μην υπάρχει, όμως τα στοιχεία κάθε πίνακα είναι όλα εκεί και υπάρχουν. Είναι (για μονοδιάστατο) το 1ο, το 2ο, κ.ο.κ.

Για το 2Γ, ένα Για με τελική τιμή 1 για το μετρητή δ θα αφήσει στο δ την τιμή 0, οπότε θα «έχει το ίδιο αποτέλεσμα» (για το δ) και με την Όσο· από την άλλη μεριά, ένα Για με τελική τιμή 0 για το μετρητή δ θα αφήσει στο δ την τιμή -1... Αν δεν μας ενδιαφέρει η τιμή του δ (του οποίου η τιμή, μετά το εν λόγω Όσο, στον εισαγωγικό αλγόριθμο του θέματος 2, δεν επηρεάζει το «αποτέλεσμα» γ),
τότε θα έπρεπε η διατύπωση του ερωτήματος 2Γ να ήταν ακριβέστερη.

Για το θέμα 3 αναρωτιέμαι αν την απάντηση ενός μαθητή σε οποιαδήποτε άλλη από τις 3 μορφές αναπαράστασης ενός αλγορίθμου, πέραν της κωδικοποίησης (με ελεύθερο κείμενο, με διαγραμματική τεχνική, με φυσική γλώσσα) θα την βαθμολογούσα ως λανθασμένη. Ιδίως αν περιείχε βήματα σαν το «Μηδένισε το ΑΠΟΒ[1]». Θέλω να πω, μήπως η εκφώνηση την επόμενη φορά να είναι πιο δεσμευτική ως προς τον ζητούμενο τρόπο αναπαράστασης του αλγορίθμου; </off topic>

Πάω, τώρα, βαθμολογικό, ελπίζοντας να μην χρειαστεί να απαντήσω εμπράκτως...

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #166 στις: 29 Μαΐ 2009, 04:00:18 μμ »
Το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με το "," μήπως κρύβει ένα πολύ μεγαλύτερο ερώτημα:
Τελικά τι είναι σωστό για το μάθημα?

1) διδάσκουμε αλγοριθμική σκέψη με μία χαλαρή γλώσσα περιορισμένης αυστηρότητας σαν εργαλείο
ή
2) διδάσκουμε μία αυστηρή γλώσσα προγραμματισμού με όλη την αυστηρότητα που αυτή έχει?

Προσωπικά ψηφίζω το πρώτο....

2 οι ψήφοι μαζί με τη δική μου

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #167 στις: 29 Μαΐ 2009, 04:36:56 μμ »
Το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με το "," μήπως κρύβει ένα πολύ μεγαλύτερο ερώτημα:
Τελικά τι είναι σωστό για το μάθημα?

1) διδάσκουμε αλγοριθμική σκέψη με μία χαλαρή γλώσσα περιορισμένης αυστηρότητας σαν εργαλείο
ή
2) διδάσκουμε μία αυστηρή γλώσσα προγραμματισμού με όλη την αυστηρότητα που αυτή έχει?

Προσωπικά ψηφίζω το πρώτο....

2 οι ψήφοι μαζί με τη δική μου

3 οι ψήφοι μαζί με τη δική μου   (μας έπρηξε αυτό το -32,0)

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2832
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #168 στις: 29 Μαΐ 2009, 04:43:35 μμ »
Το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με το "," μήπως κρύβει ένα πολύ μεγαλύτερο ερώτημα:
Τελικά τι είναι σωστό για το μάθημα?

1) διδάσκουμε αλγοριθμική σκέψη με μία χαλαρή γλώσσα περιορισμένης αυστηρότητας σαν εργαλείο
ή
2) διδάσκουμε μία αυστηρή γλώσσα προγραμματισμού με όλη την αυστηρότητα που αυτή έχει?

Προσωπικά ψηφίζω το πρώτο....

2 οι ψήφοι μαζί με τη δική μου

3 οι ψήφοι μαζί με τη δική μου   (μας έπρηξε αυτό το -32,0)

4. Μήπως να μπει σε κανονική ψηφοφορία; :)

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #169 στις: 29 Μαΐ 2009, 04:46:30 μμ »
Δε νομίζω ότι όσοι τροφοδότησαν τη συζήτηση διαφωνούν, ίσως απλά θεωρούν οτι ίσως μαθητές έχασαν άσκοπα μόρια

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #170 στις: 29 Μαΐ 2009, 04:50:59 μμ »
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, ούτε να σχολιάσω επιμέρους μικρά προβληματάκια των θεμάτων. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μετά απο τη σημερινή μέρα και νομίζω ότι και μετά την αυριανή -συναυλία των AC/DC- θα είμαι ακόμα καλύτερα.  >:D


Άκουσα ότι έπεσε δυνατός κεραυνός στη συναυλία... Είσαι από τους τυχερούς, μακάρι να μπορούσα να κατέβω και εγώ!

Για να μην είμαι όμως εκτός κλίματος:


ΑΝ ηλικία_1ου_παιδιού > 6 ΚΑΙ ηλ_2ου_παιδ > 4 Ή απόσταση_χλμ < 100 ΤΟΤΕ
        ACDC
ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΙΑ ώρα ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 24 ΜΕ_ΒΗΜΑ 3
                ΚΑΛΕΣΕ Ξεσκάτισμα()
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

COACH

  • Ομάδα διαγωνισμάτων 2010
  • *
  • Μηνύματα: 120
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #171 στις: 29 Μαΐ 2009, 04:56:44 μμ »
Δεν έχω να πω τίποτα άλλο, ούτε να σχολιάσω επιμέρους μικρά προβληματάκια των θεμάτων. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος μετά απο τη σημερινή μέρα και νομίζω ότι και μετά την αυριανή -συναυλία των AC/DC- θα είμαι ακόμα καλύτερα.  >:D


Άκουσα ότι έπεσε δυνατός κεραυνός στη συναυλία... Είσαι από τους τυχερούς, μακάρι να μπορούσα να κατέβω και εγώ!

Για να μην είμαι όμως εκτός κλίματος:


ΑΝ ηλικία_1ου_παιδιού > 6 ΚΑΙ ηλ_2ου_παιδ > 4 Ή απόσταση_χλμ < 100 ΤΟΤΕ
        ACDC
ΑΛΛΙΩΣ
        ΓΙΑ ώρα ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 24 ΜΕ_ΒΗΜΑ 3
                ΚΑΛΕΣΕ Ξεσκάτισμα()
        ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ


 :D :D :D Πολύ καλό....
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #172 στις: 29 Μαΐ 2009, 05:01:06 μμ »
Για διαδικασία χωρίς παραμέτρους βάζουμε παρενθέσεις ή όχι; :D

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #173 στις: 29 Μαΐ 2009, 05:05:29 μμ »
Ας πω και εγώ την άποψή μου για το περιβόητο -32,0
Όλοι σχεδόν οι μαθητές στο εξεταστικο που ήμουν το έβαλαν ως ακέραια. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι είναι. Μήπως όμως δεν έχουμε κάνει καλά την δουλειά μας (ως καθηγητές, ως επιτροπή θεμάτων, ως συγγραφείς του βιβλίου) και παρατηρείται το φαινόμενο αυτό;
Μήπως τελικά το αποτέλεσμα των γραπτών πρέπει να τα πάρουμε σαν ανατροφοδότηση και να διορθώσουμε κάποια πράγματα;

Δυστυχώς τα παιδιά μπερδεύτηκαν με τα μαθηματικά, μη έχοντας προγραμματίσει αρκετά σε κανονικές συνθήκες. Δεν νομίζω όμως ότι θα έπρεπε να θεωρηθούν και οι 2 απαντήσεις σωστές. Στον "κόσμο" μας, το -32,0 το αποθηκεύουμε σε πραγματική μεταβλητή. ΠΑΝΤΑ.
 
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

merlin

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 323
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #174 στις: 29 Μαΐ 2009, 05:07:08 μμ »
Για διαδικασία χωρίς παραμέτρους βάζουμε παρενθέσεις ή όχι; :D

 ;D ;D ;D
Ήθελα να περάσω παραμέτρους αλλά δεν θα ήταν πολύ εμφανίσιμοι στην συγκεκριμένη διαδικασία!!!  ;D ;D
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

P.Tsiotakis

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 3317
  • agent romanoff you miss me?
    • P.Tsiotakis
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #175 στις: 29 Μαΐ 2009, 05:07:26 μμ »
Μήπως τελικά το αποτέλεσμα των γραπτών πρέπει να τα πάρουμε σαν ανατροφοδότηση και να διορθώσουμε κάποια πράγματα;

Δεδομένο, πρέπει ΠΑΝΤΑ να συμβαίνει

Vangelis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 795
  • Για ακούτε και κανένα μεγαλύτερο!!!
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #176 στις: 29 Μαΐ 2009, 05:14:52 μμ »
Μήπως τελικά το αποτέλεσμα των γραπτών πρέπει να τα πάρουμε σαν ανατροφοδότηση και να διορθώσουμε κάποια πράγματα;

Δεδομένο, πρέπει ΠΑΝΤΑ να συμβαίνει

Στα βαθμολογικά έφτασε μια οδηγία που αναφέρει ότι οι συντονιστές κάθε μαθήματος μπορούν στο τέλος μαζί με την έκθεση λειτουργίας του βαθμολογικού να στείλουν παρατηρήσεις σχετικά με τα λάθη  και τις παρανοήσεις που διαπιστώθηκαν στα γραπτά των μαθητών.  Αυτή η έκθεση μάλον θα χρησιμοποιηθεί (ελπίζω) για την αναντροφοδότηση των καθηγητών που διδάσκουν το κάθε μάθημα.   Άλλη μια καλή αρχή.

novulus

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 25
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #177 στις: 29 Μαΐ 2009, 06:09:59 μμ »
Δεν διαφωνώ με την ψηφοφορία. Και ψηφίζω... λευκό.
Ομως ορισμένοι που ψηφιζουν υπέρ σε άλλο μέρος λένε ότι το ΗΜ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν μεταβλητή γιατί είναι δεσμευμένη λέξη!!! Αντίφαση;
Επιθυμείτε κι άλλο; Επαναληπτικές εξετάσεις 2008. Θέμα 2ο. Θα ήθελα να μου στείλει την απάντηση ο συνάδελφος με το πρήξιμο.
Επειδή όμως δεν θέλω να πρήζω κανέναν, και στόχος της συμμετοχής μου είναι μόνο η καλόπιστη κριτική προς όφελος των  μαθητών σας θα περιμένω την απάντηση και δεν θα ξανασχοληθώ  με το στέκι στην συνέχεια.-
Thus spake the master programmer:
"When you have learned to snatch the error code from the trap frame, it will be time for you to leave."

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2832
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #178 στις: 29 Μαΐ 2009, 06:11:02 μμ »
        ACDC

Τι εννοείς;

1. ΚΑΛΕΣΕ ACDC()
2. ΚΑΛΕΣΕ ACDC
3. ΓΡΑΨΕ 'ACDC'

Όπως και να 'χει, υπάρχει συντακτικό λάθος...

GEG

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 88
Απ: Ημερήσια εξετάσεις 2009
« Απάντηση #179 στις: 29 Μαΐ 2009, 07:02:50 μμ »
Η ψευδογλώσσα δεν εχει τυπους ακέραιο ή πραγματικό.
συνεπώς η ασκηση παρεπεμπε σαφως στη ΓΛΩΣΣΑ
Παρέπεμπε σαφως στη ΓΛΩΣΣΑ μια και μόνο εκεί υπάρχει διάκριση των αριθμητικών δεδομένων σε ΑΚΕΡΑΙΟΥΣ και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ. Μόνο στη ΓΛΩΣΣΑ επίσης τα αλφαριθμητικά αναφέρονται ως τύπου ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ (στήλη Β το γ.). Θα έπρεπε όμως στην ΣΤΗΛΗ Α να χρησιμοποιηθεί τελεία (.) αντί κόμματος και μονά εισαγωγικά (αντί διπλών) τα οποία παραπέμπουν σε ψευδογλώσσα. Ίσως αυτό να ήταν μια μικρή παρατυπία της επιτροπής χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει το οτι το -32,0 έπρεπε να επιλεγεί ως Πραγματικός.
Hey! It compiles! Ship it! :-)