Διορθώσεις Βιβλίου Προγραμματισμός Υπολογιστών Γ ΕΠΑΛ

Ξεκίνησε από evry, 16 Νοε 2016, 09:52:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 20 Αυγ 2017, 01:46:03 ΜΜ
2 ερωτήσεις

1. Τα τετράδιο μαθητή στο Προγραμματισμο δεν υπέστη καμία αλλαγή, σωστά?
Είχαμε κάνει διορθώσεις και στο τετράδιο μαθητής μετά από παρατηρήσεις που είχαμε μαζέψει, όμως από ότι βλέπω δεν έχει ανέβει η νέα έκδοση.
Υποθέτω ότι στα σχολεία θα σταλεί σε έντυπη μορφή η διορθωμένη έκδοση.

Παράθεση
2. Στο κεφάλαιο  3 / Δραστηριότητα 4 (τετράδιο μαθητή, λύσεις ασκήσεων) γιατί το Print δεν ειναι αποδεκτό όνομα μεταβλητής; Προφανώς δεν είναι δόκιμο, αλλά δεν είναι λάθος.
Η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι όταν στο word γράφεις print και μετά πατάς space το p γίνεται κεφαλαίο :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: evry στις 21 Αυγ 2017, 10:39:32 ΠΜ
Είχαμε κάνει διορθώσεις και στο τετράδιο μαθητής μετά από παρατηρήσεις που είχαμε μαζέψει, όμως από ότι βλέπω δεν έχει ανέβει η νέα έκδοση.
Υποθέτω ότι στα σχολεία θα σταλεί σε έντυπη μορφή η διορθωμένη έκδοση.
Η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι όταν στο word γράφεις print και μετά πατάς space το p γίνεται κεφαλαίο :D
;D
Καλό θα ήταν πάντως να ανέβει και η καινούρια ηλεκτρονική έκδοση του τετραδίου  μαθητή στο iep για όσους δεν μπορούν να έχουν έντυπη έκδοση. Αν μπορεί κάποιος από τη συγγραφική ομάδα να επικοινωνήσει με το iep για αυτό το θέμα θα ήταν πολύ χρήσιμο.


vpap

#62
Στο νέο βιβλίο (έκδοση 2.0):
Σελ. 34, ποιο είναι το σωστό, τελεστής ίσον ή τελεστής εκχώρησης; Μάλλον το 2ο οπότε θα έπρεπε το τελεστής ίσον να μην αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο
Σελ. 37, τελευταία γραμμή, από τη γενική σύνταξη λείπει η προτροπή (μήνυμα) δηλ. Σύνταξη: Όνομα μεταβλητής = raw_input ('μήνυμα')
Σελ. 43, σε ποια γλώσσα προγραμματισμού το σύμβολο := είναι πράξη (δηλ. τελεστής) ακεραίων;;

Λαμπράκης Μανώλης

 Καλημέρς σε όλους

Να ρωτήσω ( δίχως να έχω διαβάσει όλες τις προηγούμενες απαντήσει, συγνώμη αν έχει αναφερθεί ξανά, αλλά μιας που το είδα τώρα που κάνω μάθημα το στέλνω)

Σελ 77 στη νέα έκδοση, το σχόλιο δεν θα έπρεπε να είναι # μέχρι i+1 αντί μέχρι i-1 ;;;  αν είναι πχ απο 10 μέχρι 1 θα σταματήσει στο 2 όχι στο 0... δεν ξέρω αν μου διαφεύγει κάτι..

demy8

1) Στο κεφαλαιο 8.4 ουρά στη νέα έκδοση στην εισαγωγή υπάρχει η εντολή:

         queue=queue.append(item)

δεν θα έπρεπε να είναι απλά:

           queue.append(item) ;

2) επίσης θα ήθελα να ρωτήσω γιατί είναι λάθος η υπολοίηση στην πρώτη έκδοση ( queue=queue + [item]  ) ;

taxata

#65
1) θα ήταν μάλλον προτιμότερο και πιο κατανοητό από τη δημιουργία τοπικής ουράς μέσα στη συνάρτηση με το ίδιο όνομα.
2) στους αλγόριθμους υλοποίησης στοίβας και ουράς αντίστοιχα, στη συνάρτηση push και enqueue ενώ έρχεται η στοίβα( ή η ουρά) ως εξωτερική παράμετρος,  με τη δήλωση stack = stack + [item] εντός της συνάρτησης ξαναορίζεται μία κενή τοπική στοίβα stack ( ή ουρά) και προστίθεται σε αυτή το στοιχείο item. (αντί της stack.append(item) η οποία θα άλλαζε την καλούμενη στοίβα ( ή ουρά)
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

vdvas

Στο κεφάλαιο 11 και συγκεκριμένα στην ενότητα 11.3 γίνεται λόγος για το πως μπορούν να ορισθούν ιδιότητες σε μία κλάση.

Στο κείμενο αναφέρεται ότι μπορούμε να ορίσουμε μια ιδιότητα είτε μέσα σε μία κλάση, είτε σε ένα αντικείμενο μιας κλάσης και αφήνεται να εννοηθεί ότι το αποτέλεσμα είναι το ίδιο.

Αφήνοντας κατά μέρος το ότι παραβιάζονται οι προηγούμενες παροτρύνσεις ότι δεν πρέπει να αρχικοποιούμε ιδιότητες έξω από τον κατασκευαστή, δεν γίνεται σαφές ότι μια ιδιότητα κλάσης ισχύει για όλα τα αντικείμενα της κλάσης, ενώ μια ιδιότητα που ορίζεται σε ένα αντικείμενο ισχύει μόνο για αυτό.

Πέρα όμως από αυτό, ακόμα και οι ιδιότητες που ορίζονται στην κλάση δεν είναι απλή περίπτωση.
Ενώ όλα τα αντικείμενα της κλάσης μπορούν να διαβάσουν την τιμή τους, όταν κάποιο από αυτά την τροποποιήσει με το συμβολισμό Αντικείμενο.Ιδιότητα=Νέα_Τιμή, η τροποποίηση αυτή ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί η έκφραση Κλάση.Ιδιότητα=Νέα_Τιμή για να αλλάξει η τιμή για όλα τα αντικείμενα και πάλι αυτό θα γίνει μόνο για αυτά στα οποία δεν έχει ήδη τροποποιηθεί μέσω του ονόματος του αντικειμένου, όπως φαίνεται και από το ακόλουθο κομμάτι κώδικα:

class Counter:
  top=100
  def __init__(self,i):
    self.i=i

c1=Counter(50)
c2=Counter(20)
c3=Counter(30)
print c1.top, c2.top, c3.top
c1.top=80
print c1.top, c2.top, c3.top
Counter.top=150
print c1.top, c2.top, c3.top


που έχει σαν αποτέλεσμα:
100 100 100
80 100 100
80 150 150

Νομίζω ότι το κομμάτι αυτό δεν είναι σαφές και πιθανώς να χρειάζεται επαναδιατύπωση.

happiness

Είμαι πολύ καινούρια στην Python. Στο τετράδιο μαθητή παρατηρώ από την πρώτη-πρώτη δραστηριότητα ότι χρησιμοποιείται η print +παράμετρο χωρίς η παράμετρος να κλείνεται σε παρενθέσεις. Στο Thonny που χρησιμοποιώ ως περιβάλλον, αυτό το πετάει syntax error και το ίδιο βλέπω και σε άλλα online tutorials. Τι είναι αυτό που δεν γνωρίζω και χρησιμοποιείται έτσι στο τετράδιο μαθητή;

seibei


Στην python2 που χρησιμοποιείται στο ΕΠΑΛ (ποτέ δεν κατάλαβα γιατί), η print δεν είναι συνάρτηση,
οπότε δεν έχει παρένθεση όπως στην python3.
Προφανώς το περιβάλλον που χρησιμοποιείς εχει python3.


happiness

Και εγώ τι να μάθω στα παιδιά; Τι χρησιμοποιείται στις πανελλήνιες; το με ή χωρίς;

polikarpos

Παράθεση από: happiness στις 19 Σεπ 2019, 09:34:57 ΠΜ
Και εγώ τι να μάθω στα παιδιά; Τι χρησιμοποιείται στις πανελλήνιες; το με ή χωρίς;
Χωρίς
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

likoyrgos

Πάντως οι οδηγίες που είχαν δοθεί στα κέντρα είναι να μην κοιτούν τον τρόπο σύνταξης (με ή χωρίς παρένθεση).