ΤΑΞΙΝΌΜΗΣΗ

Ξεκίνησε από vkol32, 12 Ιαν 2011, 10:16:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

vkol32

Καλησπέρα σε όλους :)

Θα ήθελα να μου παραθέσετε όποιος/α  έχει την διάθεση ένα πάράδειγμα από τα εξής θέματα:
1) Ταξινόμηση δισδιάστατου πίνακα ανά γραμμή
2)Ταξινόμηση δισδιάστατου πίνακα ανά στήλη
3)-//-    -//-      -//-            -//- διαγωνίως
4)πλήρης ταξινόμηση σε όλο τον δισδιάστατο πίνακα (είτε αύξουσα είτε φθίνουσα).

Αν είναι εύκολο θα προτιμούσα να μου παραθέσετε και ανάλογο τμήμα αλγορίθμου


ευχαριστώ πολύ

Υ.Γ. Μπορείτε να μου τα στείλετε και στο e-mail : kol@hol.gr

sstergou

#1
Δεν ξέρω αν θα καλυφθείς πλήρως αλλά ρίξε μια ματιά σε αυτά τα θέματα (αν δεν τα έχεις δει ήδη):

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=310.0

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1237.0

Σε αυτό το μήνυμα είχα επισυνάψει και ένα πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ.
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1237.msg8389#msg8389

vkol32

Θα προτιμουσα κάποιες πιο απλές διευκρινήσεις και ένα παράδειγμα για κάθε περίπτωση μαζί με κάποιο αντίστοιχο τμήμα αλγορίθμου.

evry

Για ποιον λόγο πρέπει να κάνεις στους μαθητές την ταξινόμηση πίνακα 2 διαστάσεων?
τι νόημα έχει?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

Ειδικά η ταξινόμηση διαγωνίων!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kadafi

Πέρση είχα κάνει μια ερώτηση στον σύμβουλο πληροφορικής αν θα μπορούσε να μπει στις Πανελλαδικές άσκηση

1. σχετική με τον πολλαπλασιασμό αλά ρωσικά ή
2. σχετική με ταξινόμηση σε πίνακα 2 διαστάσεων.

Η απάντηση ήταν ότι είναι απίθανο (δεν μπορούσε ο άνθρωπος να μου απαντήσει τελείως αρνητικά και το βρίσκω λογικό) και ότι το 2ο δεν χρειάζεται να το γνωρίζουν ενώ το 1ο να το γνωρίζουν μόνο θεωρητικά.
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

olga_ath

Γιατι να μην είναι ο πολλαπλασιασμός αλλά ρωσικά ένα πιθανό θέμα;

Μπορεί κάλλιστα κατά την αποψη μου να παρουσιαστεί σαν μια ωραιότατη εφαρμογή της δομής επανάληψης όσο όπου μπορεί να γίνει πίνακας τιμών να μετατραπεί από ΟΣΟ σε ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ.

Οσο για το θέμα με την ταξινόμηση διαγωνιώς ομολογώ ότι ειναι λιγάκι τραβηγμένο....
Doubt everyone and first of all yourself

kadafi

Κάτι τέτοιο Όλγα θα μπορούσε να ήταν 1ο, 2ο θέμα (θεωρία δηλαδη)
και όχι 3ο-4ο που είναι συνύθως μεγαλύτερες ασκήσεις
(για τον πολλαπλασιαμό αλα ρωσικά αναφέρομαι)
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

evry

Δείτε το θέμα 2 στις Επαναληπτικές Εξετάσεις των Εσπερινών του 2004
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

olga_ath

Παράθεση από: kadafi στις 13 Ιαν 2011, 09:45:53 ΜΜ
Κάτι τέτοιο Όλγα θα μπορούσε να ήταν 1ο, 2ο θέμα (θεωρία δηλαδη)
και όχι 3ο-4ο που είναι συνύθως μεγαλύτερες ασκήσεις
(για τον πολλαπλασιαμό αλα ρωσικά αναφέρομαι)

Οκ τότε λέμε το ίδιο πράγμα με άλλα λόγια :-) Ναι σε πρώτο ή δευτερο θέμα εννούσα και εγώ αλλά όχι με την μορφή ερώτησης "γράψτε τον αλγόριθμο" αλλά να εξετάζει την κατανόηση της λειτουργίας. Γενικώς θεωρώ πολύ σημαντικό εκτός από το ναμπορεί να γράφει ένας μαθητης γραμμές ψευδοκώδικα να μπορεί επίσης να κατανοεί την λειτουργία και να διορθώνει λάθη στον κώδικα. Γιαυτό το λόγο νομίζω πως οι ασκήσεις τύπου "Βρείτε το λάθος" η "Διορθώστε τον παρακάτω κώδικα ώστε.." μπορούν να ξεχωρίσουν όσουν κατανοούν από τους υπόλοιπους που μαθαίνουν αλγορίθμους απέξω.
Doubt everyone and first of all yourself

evry

Τα μηνύματα μεταφέρθηκαν σε ένα νέο θέμα με τίτλο
Αξιολόγηση με Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου
επειδή είχαμε ξεκινήσει συζήτηση που δεν είχε άμεση σχέση με το αρχικό θέμα (βασικά εγώ φταίω για αυτό :-[)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr