Τεχνική στήριξη σχολείων

Ξεκίνησε από Vangelis, 19 Νοε 2011, 12:53:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Vangelis


Αγαπητοί συνάδελφοι
Αρχικά θεωρώ δεδομένο ότι οι εφαρμογές της πληροφορικής και ο αριθμός των υπολογιστών  σταθερών και laptop καθώς και άλλων σχετικών ηλεκτρονικών συσκευών (π.χ διαδραστικοί) θα αυξάνουν συνεχώς στα σχολεία μας.

Η ύπαρξη αυτού του εξοπλισμού θέτει ένα πρόβλημα συντήρησής του.

Λόγω ειδικότητας και μακριά από ιδεοληψίες του τύπου "εξυπηρετούμε τα σχέδια του Υπουργείου" πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε εμείς ως κλάδος.

Σήμερα οι καθηγητές πληροφορικής αναλαμβάνουν (αν το επιθυμούν) υπεύθυνοι εργαστηρίων και έχουν μείωση ωραρίου κατά 3 ώρες. Από επαφές που έχω με συναδέλφους κανείς δεν θεωρεί ότι η θέση υπευθύνου εργαστηρίου δεν πρέπει να αποτελεί "δική μας" υπόθεση.  Αντίθετα υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες αν επιχειρηθεί να γίνει κάτι αντίθετο.

Σήμερα επίσης, η τεχνική στήριξη "δευτέρου επιπέδου" των εργαστηρίων και γενικότερα του σχολείου γίνεται από τους υπευθύνους ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ και τους αντίστοιχους τεχνικούς.

Από το πρόσφατο σχέδιο για τη δομή της εκπαίδευσης αλλά και από τη συνάντηση που είχε η ΠΕΚΑΠ με συμβούλους του υπουργείου  είναι φανερό ότι η δομή αυτή θα αλλάξει χωρίς να υπάρχουν (εκ μέρους του Υπουργείου) συγκεκριμένες αποφάσεις.

Μπαίνει λοιπόν το ζήτημα αν θα πρέπει ως κλάδος να έχουμε κάποια θέση να προτείνουμε  η θα περιμένουμε τις αποφάσεις του Υπουργείου (και μετά θα τρέχουμε). 

Για παράδειγμα μπορούμε να πούμε:
α) Είμαστε καθηγητές και κάνουμε μόνο μάθημα και τίποτα άλλο. Οτιδήποτε άλλο το αναλαμβάνουμε στα πλαίσια μιας δίκαιας κατανομής εξωδιδακτικών εργασιών στο κάθε σχολείο.  Κάθε είδους τεχνική στήριξη να ανατεθεί σε άλλους εμείς δεν ενδιαφερόμαστε.  Διευκρίνιση: Αυτοί οι "άλλοι" μπορεί να είναι κάποια άλλη ειδικότητα –προθύμων- συναδέλφων που θα το ζητήσουν (όπως π.χ τεχνολόγοι,πιθανά με κάποια επιμόρφωση) ή εξωσχολικοί παράγοντες όπως οι  τεχνικές υπηρεσίες των Δήμων, ιδιώτες κ.λπ.

β) Ναι είμαστε καθηγητές και το κύριο καθήκον μας είναι η διδασκαλία  αλλά λόγο ειδικών γνώσεων μπορούμε να αναλάβουμε την συντήρηση του εργαστηρίου ή όλων των συσκευών αλλά για να το κάνουμε θα πρέπει να έχουμε κάποιο κίνητρο (κοινώς να μας συμφέρει). Διευκρίνιση: Έτσι μπορούμε να ζητήσουμε μόνο τη συντήρηση του εργαστηρίου (υπάρχουσα κατάσταση) και η υπόλοιπη τεχνική στήριξη να ανατεθεί σε άλλους, ή να αναλάβουμε εμείς όλη την τεχνική στήριξη (προφανώς με περισσότερες ώρες μείωσης ωραρίου).

Επίσης θα πρέπει να έχουμε άποψη τι θα γίνει με την τεχνική στήριξη "δευτέρου επιπέδου"


Περιμένω λοιπόν τις απόψεις των συναδέλφων για την άποψη που πρέπει να διατυπώσουμε ως κλάδος.

Προσωπικά η θέση μου είναι ότι πρέπει σε κάθε σχολείο να υπάρχουν ώρες τόσο για τεχνική στήριξη του εργαστηρίου καθώς και όλων των σχετικών συσκευών του σχολείου όσο και για γραμματειακή υποστήριξη.

Τις ώρες αυτές τις αναθέτει ο σύλλογος διδασκόντων σε καθηγητές που τις αιτούνται στην αρχή κάθε σχολικής  χρονιάς (όχι υποχρεωτικά).

Για τις ώρες γραμματειακής υποστήριξης υποψήφιοι μπορεί να είναι καθηγητές κάθε ειδικότητας με πιστοποίηση βασικών γνώσεων χρήσης υπολογιστών (π.χ Π1).

Για της ώρες τεχνικής στήριξης (δύο επιπέδων) εφόσον το επιθυμεί προηγείται ο καθηγητής  Πληροφορικής. 

Επίσης να δοθεί η δυνατότητα (με προκήρυξη θητείας) ανάληψης της τεχνικής στήριξης  "δευτέρου επιπέδου" μιας ομάδας σχολείων.

Πλεονεκτήματα που βλέπω στην πρόταση αυτή.
1) Απαλλασσόμαστε από την πίεση να κάνουμε γραμματειακή υποστήριξη.

2) Αν κάποιος θέλει να κάνει μόνο μάθημα κανένας δεν τον εμποδίζει.  Μπορεί να το κάνει χωρίς να ασχολείται καθόλου ούτε με το εργαστήριο ούτε με τον άλλο εξοπλισμό. 

3) Αν πάλι κάποιος (από το άλλο άκρο) θέλει να φύγει τελείως από την τάξη έχει τη  δυνατότητα να το κάνει (όπως τώρα οι υπεύθυνοι ΚΕ ΠΛΗΝΕΤ και οι τεχνικοί). 

4) Ενδιάμεσα αν κάποιος θέλει  να συμπληρώνει ωράριο και να μην τρέχει σε δύο (ή περισσότερα) σχολεία μπορεί να γίνει υπεύθυνος εργαστηρίου ή να πάρει όλη την τεχνική στήριξη του σχολείου του.

Φυσικά η πρόταση θέλει επιπλέον επεξεργασία γιατί για παράδειγμα δεν λέμε τίποτα για πλήθος ωρών ή τι θα γίνει αν αρνηθεί ο καθηγητής Πληροφορικής ή αν δεν υπάρξουν υποψηφιότητες για τεχνική στήριξη 2ου επιπέδου. 
Η λογική της είναι ότι σε κάθε περίπτωση την απόφαση τη παίρνει ο/η κάθε συνάδελφος/σα σταθμίζοντας τις δικές του ανάγκες και τις οικογενειακές υποχρεώσεις του εξασφαλίζοντας το ωράριο του.

Περιμένω και τις δικές σας απόψεις με την παράκληση να είναι όσο το δυνατόν συμβατές  με την υπάρχουσα οικονομική πραγματικότητα. Για παράδειγμα θα μπορούσαμε να ζητήσουμε την πρόσληψη ενός  τεχνικού (και πιθανά ενός γραμματέα) σε κάθε σχολείο αλλά πιστεύω ότι είναι  προφανές τι θα μας απαντήσουν.

fof

Γιατί να προτείνουμε εμείς στο Υπουργείο σχετικά με την Τεχνική - γραμματειακή υποστήριξη και όχι οι Μαθηματικοί, οι Φυσικοί, οι Φιλόλογοι... κλπ;;  Πραγματικά θα ήθελα μια απάντηση στο γιατί μας αφορά τόσο πολύ αυτό το θέμα;

Την Τεχνική υποστήριξη και συντήρηση του εργαστηρίου την κάνουμε και επιβάλλετε να την κάνουμε ήδη, όχι γιατί υπάρχει η ελάφρυνση ωραρίου, αλλά γιατί το εργαστήριο είναι το μάθημα, το αντικείμενο, ο τομέας, η επιστήμη που καλούμαστε να διδάξουμε.

Από εκεί και πέρα δεν βρίσκω λόγους να ασχοληθούμε με την γραμματεία ή την τεχνική στήριξη ολόκληρου του σχολείου εκτός αν ο ουσιαστικός τομέας ύπαρξής μας, δηλαδή το εκπαιδευτικό έργο της Πληροφορικής  που προσφέρουμε  στα σχολεία, τείνει να εκλείψει ή πιστεύουμε ότι θα εκλείψει!

P.Tsiotakis

Βαγγέλη, μερικές φορές μου κάνει εντύπωση η επιμονή σου. Άσχετα με το τί πιστεύει καθένας για το ζήτημα αυτό
είναι πλέον πασίδηλο οτι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από την κοινότητα για τα θέματα που μας απασχολούν.
Και στη λίστα googlegroup  της ΠΕΚΑΠ αλλά και εδώ δεν υπάρχει συμμετοχή παρά απο ελάχιστους.

και τις περισσότερες φορές είναι κριτική για κάτι που έγινε (ή δεν έγινε) και όχι προτάσεις ή εστω σκέψεις..
Φυσικά για εθελοντική εργασία συνδιαμόρφωσης προτάσεων πριν την δημοσιοποίησή τους, ούτε λόγος...
Είτε αυτό είναι τα ΠΣ διαφόρων βαθμίδων, είτε η γραμματειακή/τεχνική υποστήριξη, είτε η επαγγελματική εκπαίδευση κ.λπ.
ο καθείς μας ενδιαφέρεται για την οργανικούλα του


odysseas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 20 Νοε 2011, 04:05:31 ΜΜ
Φυσικά για εθελοντική εργασία συνδιαμόρφωσης προτάσεων πριν την δημοσιοποίησή τους, ούτε λόγος...
Είτε αυτό είναι τα ΠΣ διαφόρων βαθμίδων, είτε η γραμματειακή/τεχνική υποστήριξη, είτε η επαγγελματική εκπαίδευση κ.λπ.

Εγώ προσωπικά δε θυμάμαι να έγινε πρόταση συνδιαμόρφωσης προτάσεων ούτε για τα νέα προγράμματα σπουδών, ούτε για κάτι άλλο από αυτά που αναφέρονται. Ούτε έχω υπόψη μου κάποια θεσμική δομή στην οποία να γίνεται διαβούλευση για αυτά τα ζητήματα πριν μας ανακοινωθούν. Αν κάνω λάθος ευχαρίστως να με διορθώσετε γιατί είναι σίγουρο πως θα ήθελα να έχω εκφράσει την άποψή μου.

Από κει και πέρα, η αποστροφή για τις "οργανικούλες" είναι ατυχέστατη.

P.Tsiotakis

έχει πρόταση γίνει στη λίστα στο παρελθόν της ΠΕΚΑΠ (στο googlegroup, όπου συνδρομητής της λίστα είναι οποιοσδήποτε και όχι κατ' ανάγκην μέλος της ΠΕΚΑΠ )
παραπάνω από μια φορές και για το λύκειο και για τα ΕΠΑΛ.

εγώ δεν είδα καμία πλατφόρμα προτάσεων, το μόνο που διαβάζω είναι οι ΤΠΕ και η Πληροφορική. Βέβαια κανείς δεν μας έχει πει ακόμα στο παλιό ΠΣ του γυμνασίου, πόσες φορές γράφει ΤΠΕ και πόσες Πληροφορική.
θέλουμε τομέα Πληροφορικής στο ΕΠΑΛ. Πού είναι οι προτάσεις μας για το τί θα περιέχει;

Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (παλιό ή νέο) θα πρέπει να τα επεξεργάζονται όλα; Και εμείς να κρίνουμε;


τώρα αν είναι ατυχέστατη η έκφραση ή όχι δεν ξέρω, απλά είναι η αλήθεια
το πόσοι είανι εγγεγραμμένοι στην ΠΕΚΑΠ ή ψήφισαν είναι μια από τις πολλές απλές αποδείξεις
σε κάθε περίπτωση εκφράζω μόνο τη γνώμη μου, όπως πάντα
δεν ξέρω αν παρακολουθείς όλα τα μηνύματα τον τελευταίο καιρό εδώ. Εγώ διαβάζω περισσότερες από 10 φορές την ημέρα το στέκι.


by the way:  Ξέρω πάρα πολλούς που θα ήθελαν να είναι τεχνικοί υπεύθυνοι ανά συγκρότημα σχολείων, δε γεννήθηκαν εκπαιδευτικοί, και συνήθως δεν έχουν οργανική που να τους βολεύει. Καθ θα το ήθελαν γιατί θέλουν να είναι πιο κοντά στο σπίτι τους ή/και γιατί τους αρέσει.

odysseas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 20 Νοε 2011, 06:35:11 ΜΜ
Το ΔΣ της ΠΕΚΑΠ (παλιό ή νέο) θα πρέπει να τα επεξεργάζονται όλα; Και εμείς να κρίνουμε;

Κατηγορηματικά όχι. Αλλά το Δ.Σ. της ΠΕΚΑΠ μπορεί να κάνει μια ανοιχτή πρόσκληση ώστε να σχηματιστεί ομάδα εργασίας από τους εκπαιδευτικούς που θεωρούν οτι μπορούν να συνεισφέρουν. Δουλειά του Δ.Σ. είναι η ενεργοποίηση, ο συντονισμός και το όραμα (αν μου επιτρέπεται ο ελαφρύς λυρισμός). Μια πρόταση προγράμματος που έγινε πέρυσι από τον πρόεδρο της ΠΕΚΑΠ στο συνέδριό της δεν είχε στοιχεία μεθοδικής και συλλογικής προσπάθειας (για να το θέσω ήπια).

Την ύπαρξη του google group δεν τη γνωρίζω κι ας παρακολουθώ εδώ και καιρό τις ανακοινώσεις της ΠΕΚΑΠ μέσω RSS (όπως παρακολουθώ και το Στέκι...). Εκτιμώ πάντως οτι μέχρι στιγμής η επικοινωνία της ΠΕΚΑΠ με τους εκπαιδευτικούς ήταν κυρίως μονόδρομη και εκ των υστέρων.

Αλλά οι θέσεις της ΠΕΚΑΠ, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη συνδιαμόρφωσή τους και το νέο πρόγραμμα σπουδών του Γυμνασίου (στο οποίο αναφέρεσαι αν δεν κάνω λάθος) είναι διαφορετικά πράγματα, έτσι δεν είναι; Το πρόγραμμα δε διαμορφώθηκε από την ΠΕΚΑΠ ούτε προηγήθηκε κάποια θεσμική διαβούλευση επ' αυτού. Και πάλι διορθώστε με αν κάνω λάθος.

P.Tsiotakis

το ΠΣ δεν το διαμόρφωσε η ΠΕΚΑΠ, όμως όπως και στα άλλα φλέγοντα
δεν είχε διαμορφώσει πρόταση ΠΡΙΝ διαμορφωθεί

ο Σταύρος Κουνάδης θα μπορεί να πει περισσότερα, αλλά εγώ έχω δει αρκετές προσκλήσεις και απ'οτι κατάλαβα δεν υπήρχε ανταπόκριση. Παρακολουθώ αρκετά χρόνια τώρα για να έχω διαμορφώσει την άποψή μου.

Για τη λίστα δες στο http://groups.google.com/group/pekap?lnk=srg

Όσον αφορά στην πρόταση για το λύκειο, συμφωνώ πάρα πολύ μαζί σου, αλλά δε συγκροτήθηκε πολυμελής ομάδα για να δημιουργήσει κάτι τεκμηριωμένο.

Στο υπουργείο μπορεί κάποιος να μιλήσει είτε με μηνύσεις, είτε με τεκμηριωμένες επιστημονικά και βιβλιογραφικά προτάσεις και πίεση ώστε να αναγκάζεται να τις αφουγκράζεται....
(To τελευταίο Οδυσσέα, προφανώς πάει σε άλλον)

Vangelis

Τι να κάνω Παναγιώτη ξέρω την κατάσταση αλλά προσπαθώ να δω μήπως υπάρχει και κάποιο άλλη ιδέα που δεν την έχω σκεφτεί.

Για παράδειγμα η Φωτεινή λέει ότι θέλει μόνο την συντήρηση του εργαστηρίου (υπεύθυνος εργαστηρίου) και όχι σε οτιδήποτε άλλο.

Φωτεινή θα ήθελα μια πιο αναλυτική προσέγγιση.  Για παράδειγμα ποιός θα κάνει την συντήρηση των υπολογιστών που δεν βρίσκονται στο εργαστήριο; Αν κάποιος συνάδελφος κρίνει ότι τον συμφέρει να πάρει άλλη μια μείωση ωραρίου για αυτό εμείς θα πρέπει να το απαγορεύσουμε;  Ποια δομή θα έχει η τεχνική στήριξη 2ου επιπέδου;.

Και για να απαντήσω στην ερώτησή σου.
Προφανώς ο υπόλοιπος κόσμος δεν καταλαβαίνει γιατί είναι δική μας υπόθεση η συντήρηση των υπολογιστών που βρίσκονται στο εργαστήριο αλλά δεν είναι δική μας η συντήρηση των άλλων υπολογιστών του σχολείου (μην αναφέρεις σε εμένα τη διαφορά πιάσε καθηγητές άλλων ειδικοτήτων του σχολείου σου και προσπάθησε να τους πείσεις).

Επίσης θεωρώ ότι το Υπουργείο θα δει  πιο λογική μια δομή που θα υποστηρίζει όλο το σχολείο και όχι ένα κομμάτι ο ένας και ένα κομμάτι ό άλλος.

Η γραμματειακή απασχόληση φυσικά και δεν είναι δικό μας θέμα (είναι κυρίως θέμα ΟΛΜΕ) αλλά δεν παύει να μας ταλαιπωρεί σα κλάδο. Σκέφτηκα μήπως "με ένα σμπάρο πιάσουμε δύο τρυγόνια" (είναι  ευκολότερο αν βγει ένα τέτοιο νομοσχέδιο να υπάρχει και μια παράγραφος που να ρυθμίζει την γραμματειακή υποστήριξη παρά να λυθεί το πρόβλημα αυτό ξεχωριστά)

Vangelis

Παρακαλώ να διατηρηθεί η συζήτηση στα πλαίσια της Τεχνικής Στήριξης και να μην επεκταθεί σε θέματα μαθημάτων, ωρών, αναθέσεων και στο τι έκανε ή δεν έκανε οποιαδήποτε ένωση.
Μια επέκταση του θέματος θα μπορούσε να είναι η υποστήριξη των άλλων συναδέλφων στη χρήση ΤΠΕ στο μάθημά τους.  Εκεί χρειάζεται ακόμα περισσότερο ψύχραιμος και σοβαρός διάλογος σχετικα με τα "ανταλάγματα" καθώς και τη μορφή που θα μπορούσε να πάρει αυτή η υποστήριξη (κυρίως το πως θα αποφύγουμε να γίνουμε "υπηρέτες" των άλλων). 

peter13

Για να πούμε και του στραβού το δίκιο... Για τη συντήρηση αυτή των άλλων υπολογιστών, το job specification τι θα ζητά; ΠE ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΕ ΙΧΘΥΟΛΟΓΙΑΣ ή μήπως ΠΕ (ίσως και ΤΕ καλύτερα) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. Προφανώς ξέρω ότι (τουλάχιστον στα ΑΕΙ) δε διδαχθήκαμε να φτιάχνουμε υπολογιστές και δίκτυα αλλά, αν κάποιος από ΑΕΙ - ΤΕΙ είναι πιο κατάλληλος για αυτή τη δουλειά, αυτοί είμαστε εμείς... Τέλος δε μπορώ να φανταστώ (έστω ότι λεφτά υπάρχουν :p)ότι ενώ σε σχολείο υπάρχει ΠΕ19,20 να προσληφθεί άλλος με το ίδιο πτυχίο αλλά αυτός θα είναι  ο "παρακατιανός" Μπομπ ο μάστορας... Τώρα για το αν όλοι μπορούν να το κάνουν αυτό φαντάζομαι ότι όχι. Και εδώ πρέπει να σκεφτούμε τρόπους επιμόρφωσης. Θυμάμαι σαν πρωτοετής στη σχολή  που ερχόταν ένα lug και έδειχνε πως να κάνεις format και να βάζεις Linux... Δε το μάθαμε στη σχολή αλλά με αυτά που διδαχθήκαμε λογικά μπορούμε να το μάθουμε εύκολα.

Vangelis

peter13  ε
ευχαριστώ για τις σκέψεις που διατύπωσες, θεωρώ λογικό και εγώ ότι η πιο σχετική ειδικότητα με την συντήρηση υπολογιστών είναι η δική μας (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι όλοι ξέρουμε να επισκευάζουμε υπολογιστές), θα μπορούσες όμως να τις κάνεις προτάσεις;
Αν σε διευκολύνει μπορείς να γράψεις που νομίζεις ότι οι δικές μου απόψεις είναι λάθος ή που τις βλέπεις λογικές

dski

  Προσωπικά βλέπω το θέμα της τεχνικής στήριξης -με τους όρους που το θέτει ο Vangelis- αρκετά θετικά και έχω εκφράσει και στο παρελθόν τις απόψεις μου:

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg39739#msg39739
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg39742#msg39742
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3260.msg39748#msg39748

Και τότε η fof είχε διαφωνήσει, πάντως στο διάστημα που μεσολάβησε από τότε, παρά το ότι βρίσκομαι φέτος σε δύο νέα σχολεία, οι εντυπώσεις μου είναι ίδιες. Και στα δύο σχολεία προσφέρω τεχνική βοήθεια σε όποιον μου το ζητήσει και ακριβώς επειδή βοηθάω τους συναδέλφους να ξεπερνούν προβλήματα που οι ίδιοι δεν είναι σε θέση να λύσουν, νομίζω ότι έχω κερδίσει την εκτίμησή και το σεβασμό τους με αποτέλεσμα να έχω καλή σχέση και συνεργασία με όλους. Και για να προλάβω τη fof, όχι δεν είμαι το παιδί για όλες τις δουλειές, ούτε έρχεται κανείς να απαιτήσει κάτι από εμένα. Ταυτόχρονα, επειδή ακριβώς προσφέρω κάποια υπηρεσία που δε μπορεί να παρέχει άλλος στο σχολείο (τουλάχιστον τόσο άμεσα όσο εγώ), όλοι θεωρούν ότι έχω αρκετή συνεισφορά ώστε να αποφεύγω διάφορα άλλα "χωσέ" και, φυσικά, αποφεύγω με κάθε τρόπο τη γραμματειακή στήριξη.
Να διευκρινίσω ότι δεν είμαι κανένας γκουρού στα τεχνικά ζητήματα, γνωρίζω μερικά πράγματα τα οποία τα έμαθα με την πράξη και την τριβή, αν κάτι δεν το γνωρίζω τότε το googlάρω και αν ούτε το google μου δώσει λύση τότε καταφεύγω στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ...
Λοιπόν, αυτού του είδους η συνεισφορά δεν θα είχα αντίρρηση αν συνοδευόταν και από μια μείωση ωραρίου ή/και μια θεσμική απαλλαγή από άλλες εργασίες. Φυσικά αυτό δεν ταιριάζει σε όλους. Δε θέλουν όλοι να ασχοληθούν με το τεχνικό κομμάτι (για τους δικούς του λόγους ο καθένας), όμως γιατί όσοι επιθυμούν να το κάνουν να μην τους επιτρέπεται ή να μην έχουν ένα κατοχυρωμένο όφελος από αυτή τη δουλειά? Νομίζω ότι δεν πρέπει να κλείνουμε πόρτες... Σημαντικό είναι επίσης και το ερώτημα, αν δεν το αναλάβουμε εμείς (σε εθελοντική βάση, έστω...) την τεχνική στήριξη, τότε ποιος? Όπως ήδη αναφέρθηκε, οι πρώτοι που έρχονται στο μυαλό είναι οι ΠΕ19-20... Θα θέλαμε να δούμε άλλους να το αναλαμβάνουν (προσωπικά νομίζω ότι δε μπορούν, ακόμη και αν θέλουν, άλλες ειδικότητες...)? Να ανατεθούν σε εταιρείες τεχνικής υποστήριξης το θεωρώ λάθος σε περιόδους λιτότητας και οικονομικής κρίσης... Έχει κανείς να προτείνει κάτι άλλο?

pgrontas

#12
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 20 Νοε 2011, 04:05:31 ΜΜ
και τις περισσότερες φορές είναι κριτική για κάτι που έγινε (ή δεν έγινε) και όχι προτάσεις ή εστω σκέψεις..
Παναγιώτη έχεις δίκιο ότι είναι πολύ πιο εύκολο να κριτικάρεις κάτι παρά να δημιουργείς. Αυτό όμως δεν ακυρώνει ούτε το δικαίωμα στην κριτική, και πολύ περισσότερο την ίδια την άποψη που εκφράζει η κριτική.

Η γνώμη μου στο συγκεκριμένο θέμα είναι η εξής: Λόγω ειδικότητας και χρήσης η συντήρηση του εργαστηρίου πρέπει να είναι μέσα στα καθήκοντα μας. Εφόσον λοιπόν τα καθήκοντα μας δεν θα είναι μόνο διδακτικά θα πρέπει να έχουμε και λιγότερες διδακτικές ώρες (βλ. μείωση ωραρίου - κάτι που δεν συμβαίνει στην Πρωτοβάθμια).
Σχετικά με την στήριξη δευτέρου επιπέδου καθώς και την συντήρηση των υπολογιστών εκτός εργαστηρίου, θεωρώ ότι τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ έκαναν πολύ καλή δουλειά και έπρεπε να ενισχυθούν με περισσότερο και μόνιμο προσωπικό (εννοώ οργανικές σε ΚΕΠΛΗΝΕΤ με μετάταξη), αντί να καταργηθούν. Με βρίσκει κάθετα αντίθετο αυτό που λέγεται περί υπεύθυνου ομάδας σχολείου, γιατί τον φαντάζομαι ως τον Βέγγο που θα τρέχει από εδώ και από εκεί χωρίς την διοικητική υποστήριξη που είχαν τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
Σχετικά με την γραμματειακή υποστήριξη θεωρώ ότι τα τμήματα της πρέπει να είναι μία από τις εξωδιδακτικές δραστηριότητες που ανατίθεται στην αρχή της χρονιάς σε όλους τους καθηγητές.

Έχω όμως και μια απορία προς τον Βαγγέλη (ως τον μόνο σύμβουλο που είναι παρών στο Στέκι):
Από τα λεγόμενα του εδώ φαίνεται ότι υποστηρίζει την μείωση ωραρίου για τον υπεύθυνο εργαστηρίου (και όχι μόνο μάλιστα). Για ποιον λόγο τότε υπογράφει το κείμενο για τα εργαστήρια της Πρωτοβάθμιας, όπου δεν προβλέπεται μείωση; Εκτός του ότι αποτελεί αντίφαση,  με το κείμενο αυτό είναι σαν να εισηγούνται οι σύμβουλοι στο υπουργείο να μην δωθεί. Αυτή είναι η επίσημη επιστημονική του γνώμη; Αν δεν είναι και διαφωνεί (μαζί με τους υπόλοιπους) και έπρεπε το υπουργείο με το έτσι θέλω να περάσει την συγκεκριμένη θέση, γιατί δεν αρνήθηκαν να συμμετέχουν, ώστε το έγγραφο να υπογράψει μόνο ο γραμματέας; Αυτό που έγινε θεωρώ ότι είναι τεράστιο λάθος γιατί δίνει επιστημονική/θεσμική υπόσταση στο να μην δωθεί μείωση, πράγμα που θα βρεθεί μπροστά μας σε οποιαδήποτε προσπάθεια αντίδρασης.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

fof

συμφωνώ με τον συνάδελφο pgrontas...

Παράθεση από: dski στις 20 Νοε 2011, 10:45:05 ΜΜ
  Προσωπικά βλέπω το θέμα της τεχνικής στήριξης -με τους όρους που το θέτει ο Vangelis- αρκετά θετικά και έχω εκφράσει και στο ....

dski αν μου πεις ότι δεν έχεις απαλλαγεί από εξωδιδακτικές εργασίες τότε μάλλον θα σε πώ 'παιδί για όλες τις δουλειές'  ;D
(αλλά καλό παιδί όμως  :))

dski

@fof

Για να σου λύσω την απορία, η μόνη εξωδιδακτική εργασία που ανέλαβα ήταν η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου σε συνεργασία με το μουσικό του σχολείου. Και αυτό όχι γιατί με "έχωσαν" αλλά, επειδή δεν υπήρχε προθυμία από άλλους, αυτοπροτάθηκα (χωρίς πίεση από κανέναν, κανείς δεν περιμένει από ένα πληροφορικό να αναλάβει γιορτή στο σχολείο...) καθώς η εν λόγω εθνική επέτειος είναι αυτή που μου ταιριάζει περισσότερο και είχα υλικό και πράγματα που ήθελα να δείξω. Πέραν αυτού (και της -άτυπης- τεχνικής στήριξης) κάνω μόνο εφημερίες.