Επιτέλους το υπουργείο πείστηκε για την αξία του μαθήματος μας!!!
Ανοίξτε το παρακάτω zip και θα καταλάβετε:
http://www.ypepth.gr/docs/egk_diakop_sxoleiwn_091123.zip
Δεν ξέρω βέβαια για την μορφή αναπαράστασης και τα σύμβολα του διαγράμματος ροής.
Επίσης η καθοριστικότητα και η αποτελεσματικότητα είναι υπό συζητηση.
Με τις υγείες μας... ;D
χαχαχα έχω πέσει από τα γέλια! Ακούς εκεί "αλγοριθμος κλεισιμο σχολειων.doc"!
Καλά .... πότε πρόλαβες να το βάλεις εδώ !!! Το μεσημέρι το πήρα και είπα να το βάλω εδώ !!!
Πολύ γέλιο
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ !!! :D
Μπράβο Παναγιώτη για την ανάρτηση (έχω πέσει κάτω απο τα γέλια).
Είμαι σίγουρος ότι το κείμενο συνέταξε αποσπασμένος συνάδελφος ΠΕ19-20 στο ΥΠΕΠΘ.
Αν και είναι σε ελεύθερο κείμενο και παραβιάζει την αποτελεσματικότητα, μπορούμε να το υλοποιήσουμε με κωδικοποίηση. Το διάγραμμα ροής, αν και θέλει μερικά μερεμετάκια, σκίζει ...
Νομίζω ότι βρήκαμε θέμα για το φετινό διαγώνισμα :laugh:
Παράθεση από: Laertis στις 23 Νοε 2009, 08:56:58 ΜΜ
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ !!! :D
Μπράβο Παναγιώτη για την ανάρτηση (έχω πέσει κάτω απο τα γέλια).
Είμαι σίγουρος ότι το κείμενο συνέταξε αποσπασμένος συνάδελφος ΠΕ19-20 στο ΥΠΕΠΘ.
Αν και είναι σε ελεύθερο κείμενο και παραβιάζει την αποτελεσματικότητα, μπορούμε να το υλοποιήσουμε με κωδικοποίηση. Το διάγραμμα ροής, αν και θέλει μερικά μερεμετάκια, σκίζει ...
Νομίζω ότι βρήκαμε θέμα για το φετινό διαγώνισμα :laugh:
Σωστό !!!!
Να κάνουμε και βελτιστοποίηση αλγορίθμου... (λέτε να πέσει και στις πανελλήνιες;;;; ;D )
Και δείτε σήμερα τη συνέχεια από την Καθημερινή... για το ίδιο θέμα
ΣΔ