Βιβλίο Προγραμματισμού Γ ΕΠΑΛ

Ξεκίνησε από gavdouinos, 20 Οκτ 2016, 12:47:52 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gavdouinos

Ανακοινώθηκαν τα:
Προγραμματισμός Γ ΕΠΑΛ Βιβλίο μαθητή
Δίκτυα Υπολογιστών Γ ΕΠΑΛ Τετράδιο μαθητή

Στο http://ebooks.edu.gr/new/classcoursespdf.php?classcode=DSEPAL-C

Απαράδεκτη σελίδα θα μπορούσε να τα έχει ανά ειδικότητα και να σημάνει τα παλαιά και τα νέα βιβλία (έχει βιβλία καταργημένα από τον καιρό του Νώε)

Καλό κουράγιο

gavdouinos


user_83

από ότι είδα το βιβλίο από ασκήσεις δεν έχει και πολλά πράγματα....υπάρχει περίπτωση να βγάλουν και τετράδιο μαθητή, όπως κάνανε στα δίκτυα? εχετε καμια ενημέρωση...???

gavdouinos

Στον κατάλογο διδακτικών βιβλίων για τα Ημερήσια ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2016-2017

http://publications.cti.gr/2016-17/epal-16-17

Υπάρχει τετράδιο μαθητή για το προγραμματισμό με κωδικό 24-0577
Τώρα μάλλον θα τυπώνεται το βιβλίο προγραμματισμού, και το τετράδιο δικτύων(που ανακοινώθηκαν)

Δεν πρέπει να υπάρχει υλικό προς εκτύπωση για το τετράδιο στον προγραμματισμό(δεν ξέρω αν ετοιμάζεται κάτι)

Ελπίζουμε....


user_83


nefeli

Καλησπέρα συνάδελφοι

Διαβάζω τώρα από το νέο βιβλίο της Γ' τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης στη σελίδα 73. Δεν καταλαβαίνω πού προέκυψε το
answer=input("Είναι ο αριθμός ο" + mid + "?")
Στην 2.7 δεν υποστηρίζεται. Δεν έχω εγκαταστημένη την 3.0 και δεν ξέρω αν ισχύει εκεί (δεν το βρήκα με μια πρόχειρη αναζήτηση στο internet) αλλά έτσι κι αλλιώς είναι δυνατό να το διδάξουμε αυτό στους μαθητές, όταν και πέρσι και φέτος διδάσκουμε την raw_input()
για εισαγωγή αλφαριθμητικών;
Επίσης πέρα από το προφανές λάθος του ελέγχου
      if answer="N":
αντί του
       if answer == "N":
νομίζω ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά - έτσι όπως είναι γραμμένη η ερώτηση πρέπει να γίνεται η last=mid-1 όταν η απάντηση είναι "Ν".

Μήπως μπορεί κάποιος να ρίξει μια ματιά γιατί το έχω προγραμματίσει για αύριο και θέλω να είμαι σίγουρη για αυτά που θα πω;; Ήδη τους πέφτουν δύσκολα, μην τους αποτρελλάνω κιόλας...

sub0gr

Παράθεση από: nefeli στις 10 Νοε 2016, 07:41:54 ΜΜ
Καλησπέρα συνάδελφοι

Διαβάζω τώρα από το νέο βιβλίο της Γ' τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης στη σελίδα 73. Δεν καταλαβαίνω πού προέκυψε το
answer=input("Είναι ο αριθμός ο" + mid + "?")
Στην 2.7 δεν υποστηρίζεται. Δεν έχω εγκαταστημένη την 3.0 και δεν ξέρω αν ισχύει εκεί (δεν το βρήκα με μια πρόχειρη αναζήτηση στο internet) αλλά έτσι κι αλλιώς είναι δυνατό να το διδάξουμε αυτό στους μαθητές, όταν και πέρσι και φέτος διδάσκουμε την raw_input()
για εισαγωγή αλφαριθμητικών;
Επίσης πέρα από το προφανές λάθος του ελέγχου
      if answer="N":
αντί του
       if answer == "N":
νομίζω ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά - έτσι όπως είναι γραμμένη η ερώτηση πρέπει να γίνεται η last=mid-1 όταν η απάντηση είναι "Ν".

Μήπως μπορεί κάποιος να ρίξει μια ματιά γιατί το έχω προγραμματίσει για αύριο και θέλω να είμαι σίγουρη για αυτά που θα πω;; Ήδη τους πέφτουν δύσκολα, μην τους αποτρελλάνω κιόλας...


Καλησπέρα,
ναι στην Python 3 λειτουργεί η εντολή input για εισαγωγή string αλλά και πάλι υπάρχει λάθος έτσι όπως είναι γραμμένη η εντολή. Στο βιβλίο γράφει
answer = input("Είναι μικρότερος του " + mid + " ? (N/O)" ) αλλά αυτή η εντολή βγάζει σφάλμα. Θα πρέπει η μεταβλητή mid να μετατραπεί προσωρινά σε string. Η σωστή είναι η εξής
answer = input("Είναι μικρότερος του " + str(mid) + " ? (N/O)" ) Τώρα για Python 2 φαντάζομαι είναι η input_raw
Για την δυαδική αναζήτηση έχεις δίκιο. Μπορείς απλά στην εντολή answer = input("Είναι μικρότερος του " + mid + " ? (N/O)" ) να πεις Είναι μεγαλύτερος αντί για μικρότερος

nefeli

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Δεν είχα σκεφθεί την συνένωση με την str(mid) μέσα στην input. Δουλεύει έτσι και στην 2.7, απαραίτητα βέβαια με την raw_input για να εισάγεις χαρακτήρα.
Όσο για το λάθος στις εντολές, συμφωνώ και εγώ ότι αντί να τους μπλέξω με αλλαγή εντολών, είναι προτιμότερο να τους αλλάξω το μήνυμα.
Πάντως είναι ένα θέμα τα τόσα λάθη σε 10 γραμμές κώδικα!!!

evry

#8
Νεφέλη έχεις απόλυτο δίκιο.Δες αν το φύλλο εργασίας που επισυνάπτω μπορεί να σε βοηθήσει.
Αν θες να διαβάσεις χαρακτήρες με την input χωρίς να σου χτυπήσει λάθος θα πρέπει να δώσεις το string μέσα σε quotes. Έτσι η input δεν θα πάει να το υπολογίσει.
Καλύτερα όμως να τα κάνεις όλα με τη raw_input αφού την έχουν συνηθίσει οι μαθητές σου.

Θα πρότεινα σε αυτό το thread να αναφέρουμε ότι λάθη βρίσκουμε στο βιβλίο ώστε να διορθωθούν από την συγγραφική ομάδα
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nefeli

Στη δραστηριότητα 2 του κεφ. 5 (σελ. 87) ζητείται μια τροποποίηση του αλγόριθμου ταξινόμησης με επιλογή αναφέροντας μάλιστα τον "κύριο αλγόριθμο που δίνεται σε αυτήν την ενότητα". Στη συγκεκριμένη ενότητα όμως δεν δίνεται ο αλγόριθμος ταξινόμησης με επιλογή αλλά μόνο ο αλγόριθμος με φυσαλίδα και ο αλγόριθμος με εισαγωγή (εκτός ύλης). Εννοείται ο αλγόριθμος που δίνει το βιβλίο της Β' τάξης; Περιλαμβάνεται δηλαδή και αυτός ο αλγόριθμος στην ύλη;

evry

#10
ο αλγόριθμος δεν είναι στην ύλη, της Γ' αλλά έχει διδαχθεί στη Β και μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε σε κάποια δραστηριότητα, είναι ο αλγόριθμος της ενότητας 6.3 αν θυμάμαι καλά και έχει σαν σκοπό να δείξει ότι μπορούμε να αλλάξουμε τη διάταξη της ταξινόμησης αλλάζοντας μόνο το υποπρόγραμμα και όχι τον κύριο αλγόριθμο.
Δηλαδή μπορείς να δείξεις την ανεξαρτησία στην υλοποίηση των υποπρογραμμάτων κάτι για το οποίο ο αλγόριθμος ταξινόμησης με επιλογή είναι ιδανικός.
Το "δίνεται σε αυτή την ενότητα" θα γίνει "δίνεται στην ενότητα 6.3"
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nefeli

Πρέπει να γίνει "δίνεται στην ενότητα 6.3 του βιβλίου της Β' Τάξης"

evry

ναι, έτσι θα γίνει, δεν το έγραψα τώρα γιατί αναφέρθηκα πριν στο βιβλίο της Β.
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου πάντως.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr