Πανελλήνιες 2015 Δίκτυα

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 02 Ιουν 2015, 10:31:51 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Λαμπράκης Μανώλης

συνάδελφε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες ... καμία πρόταση για τον πίνακα δρομολόγησης ?? υπάρχει κάποια οδηγία εκεί ?? στο τρίτο δίκτυο (εκεί που λέει το σχήμα διαδίκτυο) έχουμε άμεση ή έμμεση ?

Λαμπράκης Μανώλης

με πρόλαβες ... ευχαριστούμε ξανά

GEG

Συνάδελφε mb
Σχετικά με το Γ1 αν γίνει το σχήμα και γράψει ο μαθητής
στο πρώτο επίπεδο    [ gr ]
στο δεύτερο επίπεδο  [ uoa ]
στο τρίτο επίπεδo      [ penelope ]
στο τέταρτο επίπεδο [ x1 ]
και όμοια γιατα υπόλοιπα ονόματα ποιά ηταν η προτεινόμενη απάντηση της ΚΕΕ?
Θα κοπούν μόρια?
Εγώ νομίζω αν γίνει το σχήμα επειδή ακριβώς φαινεται η ιεραρχική δομή των ονομάτων
αφού ξεκινώντας από την ρίζα (1ο επίπεδο) η διαδρομή πρός κάθε κόμβο περιέχει όλο τα προηγούμενα επίπεδα
δεν πρέπει να κοπούν μόρια 
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Άρης Κεσογλίδης

Επίσημες-ενδεικτικές απαντήσεις δεν βγάζει κάπου η ΚΕΕ;
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: mb στις 03 Ιουν 2015, 11:31:49 ΜΜ
Για το Γ2 όπως τέθηκε η ερώτηση η σωστή απάντηση είναι ότι "δεν ξέρουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο αφού φτάνουν με τυχαία σειρά". Αλλά είναι προφανές πως ο εξεταστής δεν ήθελε να ρωτήσει αυτό. Ηθελε μάλλον να ρωτήσει ποιο θα τοποθετηθεί τελευταίο στην αναστύσταση του αρχικού πακέτου, οπότε είναι το Γ. 

Συνάδελφε, από την μία λες "προφανώς" και από την άλλη λες "μάλλον"... Πώς προκύπτει το προφανώς;
Γιατί εγώ όταν το είδα κατάλαβα ότι "προφανώς" ήθελαν να βάλουν την ερώτηση για να έχουν ως απάντηση το ότι δεν γνωρίζουμε ποιο θα φτάσει τελευταίο...

Επειδή όμως τα παιδιά δεν έχουν ξαναδεί ερώτηση στην οποία να σε ρωτάει "ποιο έχει την τάδε ιδιότητα" και να λες "δεν μπορούμε να ξέρουμε", καλύτερα θα ήταν να έμπαινε η ερώτηση ως εξής:

<<Μπορούμε να ξέρουμε ποιο πακέτο φτάνει τελευταίο; Ναι ή όχι, και αιτιολογήστε την απάντησή σας>>.

Πάντως και έτσι όπως είναι, κατά τη γνώμη μου δεν είναι ασάφεια αλλά μία πολύ καλά κρυμμένη παγίδα.
Αν στα προφορικά έδωσαν σωστή μία λύση, και μετά άλλη, άααλλη ιστορία κι αυτή.........
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

mb

Συνάδελφε Αρη, το προφανές βγαίνει απο την λύση που πρότειναν ως σωστή. Η λύση που πρότειναν ήταν "το τμήμα Γ". Το τμήμα Γ φτάνει τελευταίο; Οχι βέβαια. Το τμήμα Γ μπαίνει τελαυταίο στην επανασύνθεση. Αρα μάλλον αυτό ήθελανα να ρωτήσουν.
Απο την άλλη, είσαι μαθητής και έχεις μια εκφώνηση που λέει ότι τα τμήματα φτάνουν με τυχαία σειρά στον προορισμό τους και απο κάτω σε ρωτάει: "Ποιο φτάνει τελευταίο; Εκει λες; Μα με ρωτάει κάτι που το απαντάει απο πάνω; Δηλαδή με εξετάζει αν ξέρω να διαβάζω την ερώτηση; Μηπως με ρωτάει ποιο μπαίνει τελευταίο στην επανασύσταση; Δηλαδή το Γ; Αλλωστε αυτό απάντησαν και "μεγάλα φροντιστήρια". Αυτά δηλαδή επιτρέπεται να μπερδευτούν και δεν επιτρέπεται να μπερδευτουν οι μαθητες; Η ΚΕΕ με σωστό το Γ τι απάντηση ήθελε; Δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα αν το θέμα είναι ασαφές ή όχι. Και μόνο που το συζητάμε, είναι ασαφές.

Οσο για το σχήμα συνάδελφε GEG, βεβαίως και δεν θα έκοβα μόρια στον μαθητή που θα έβαζε μόνο μια λέξη στο κάθε επίπεδο. Και εγω ο ίδιος στο μυαλό μου μια λέξη έβαλα σε κάθε επίπεδο. Μην συζητάμε τα αυτονόητα και κρεμόμαστε στις λεπτομέρειες. Δεν θα κοπουν μόρια

Η ΚΕΕ ΔΕΝ βγάζει απαντήσεις. Απλά στα κέντρα που εξετάζονται οι προφορικοί, επειδή οι βαθμοί μπαίνουν αμέσως, οι εξεταστές πρέπει να έχουν ένα οδηγό για να βαθμολογήσουν σωστά και δίκαια και έτσι έρχονται "ενδεικτικές" απαντήσεις, όπως γράφει και το χαρτί που πέρνουμε στα χέρια μας. Εγω φέτος δεν πήγα για εξεταστής μια και ήμουν στην Επιτροπή εξετάσεων σε Εξεταστικό Κέντρο αλλά μίλησα με τους συναδέλφους που πήγαν

evry

Πήγαινε στο βαθμολογικό της περιοχής σου και ζητά από τον συντονιστή του μαθήματος να σου
δώσει τις ενδεικτικές λύσεις. Ακόμα και να μην θέλει να στις δώσει για τυπικούς λόγους δε νομίζω να αρνηθεί να σου τις δείξει
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 04 Ιουν 2015, 12:09:44 ΠΜ
Επίσημες-ενδεικτικές απαντήσεις δεν βγάζει κάπου η ΚΕΕ;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Επαλίτης

Σε γενικές γραμμές τα θέματα ήταν βατά χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες

Άρης Κεσογλίδης

@ mb :
Η ερώτησή μου ήταν περισσότερο πάνω στο ότι είπες σε ένα σημείο "μάλλον" και σε ένα "προφανώς".
Δεν ήξερα ότι από την αρχή δόθηκε η ενδεικτική λύση το "Γ", και όπως είδα να γράφεται εδώ πιο πάνω (δεν θυμάμαι από ποιον), στην αρχή βαθμολογούσαν σωστό το "Γ", ενώ μετά ήρθε οδηγία να το παίρνουν ως λάθος.

Αυτό πάντως που λες για την εκφώνηση και την τυχαία σειρά δεν είναι ασάφεια.
Αν σου πούνε στην αρχή ότι φτάνουν με τυχαία σειρά, και μετά σου δώσουν νέα στοιχεία, μπορούν να σε ρωτήσουν αν τελικά γνωρίζεις ποιο έφτασε τελευταίο.

@ Evry :
Σ' ευχαριστώ, θα το κοιτάξω...

Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βγάζουν και κάπου στο διαδίκτυο αυτές τις ενδεικτικές λύσεις ή κάποιες οδηγίες για βαθμολόγηση, για να ξέρουν και όλοι οι καθηγητές και οι μαθητές πώς γίνεται η βαθμολόγηση, και να ξέρουμε τι να προσέχουμε...
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"