ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ Α5

Ξεκίνησε από ilias01, 29 Μαΐου 2010, 03:39:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ilias01

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 2
για Υ απο 19 μεχρι χ με_βημα -2
αν π[Υ-1]<π[Υ-3] τοτε
αντιμεταθεσε ........

θα πάρει κάποιες μονάδες?

bagelis

4 σίγουρα, εγώ θα έδινα (ίσως, θέλει πολύ σκέψη) άλλες δύο....

Υπάρχει ένα γενικότερο θέμα εδώ:

Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.

Αν όμως σκεφτούμε με την επικρατούσα άποψη που λέει: "Δεν μπορείς να τιμωρηθείς δύο φορές για το ίδιο λάθος" μήπως πρέπει να πάρει τις μονάδες στο αντιμετάθεσε γιατί το λάθος προκύπτει από το Αν?


Καρκαμάνης Γεώργιος

4 μονάδες με τη προϋπόθεση ότι τα κενά στην εντολή Αντιμετάθεσς τα έχεις και εκείνα λάθος

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 03:43:24 ΜΜ
4 σίγουρα, εγώ θα έδινα (ίσως, θέλει πολύ σκέψη) άλλες δύο....

Υπάρχει ένα γενικότερο θέμα εδώ:

Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.

Αν όμως σκεφτούμε με την επικρατούσα άποψη που λέει: "Δεν μπορείς να τιμωρηθείς δύο φορές για το ίδιο λάθος" μήπως πρέπει να πάρει τις μονάδες στο αντιμετάθεσε γιατί το λάθος προκύπτει από το Αν?

Εδώ δεν μπορεί να ισχύσει αυτό διότι στην συνέχεια του αλγορίθμου δεν γίνεται εκτέλεση του με μια λανθασμένη τιμή που να αποδεικνύει ότι γνωρίζει την λειτουργία του αλγορίθμου,

ilias01


gthal

Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2010, 03:43:24 ΜΜ
Οι μαθητές ότι έβαλαν στα κενά του ΑΝ προφανώς εβαλαν και στην εντολή αντιμετάθεσε, άρα αυτό το λάθος τελικά μετράει διπλά.
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Στο ΑΝ πρέπει να τα βάλουν και με τη σωστή σειρά
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gthal

Και άλλη μια ερώτηση:
στην πρώτη γραμμή, μια μαθήτριά μου συμπλήρωσε το 1
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 1

εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου (γιατί είναι δυνατή μαθήτρια)
αλλά εκείνη μου έδειξε ψύχραιμα ότι δεν είναι λάθος - όντως δεν είναι. Δεν συμβαίνει τίποτα "κακό"
Απλώς κάνει έναν δεύτερο περιττό κύκλο του y στα άρτια χ.

Έχουμε δίκιο ή μας διαφεύγει κάτι ?
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

freedomst

Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:22:37 ΜΜ
Και άλλη μια ερώτηση:
στην πρώτη γραμμή, μια μαθήτριά μου συμπλήρωσε το 1
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 1

εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου (γιατί είναι δυνατή μαθήτρια)
αλλά εκείνη μου έδειξε ψύχραιμα ότι δεν είναι λάθος - όντως δεν είναι. Δεν συμβαίνει τίποτα "κακό"
Απλώς κάνει έναν δεύτερο περιττό κύκλο του y στα άρτια χ.

Έχουμε δίκιο ή μας διαφεύγει κάτι ?

Αν η εσωτερική επανάληψη είναι:
Για Ψ από 19 μέχρι Χ με βήμα -2
τότε όντως κάνει την ταξινόμηση σωστά
με επιπλέον σετ περιττών επαναλήψεων
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

gthal

Ναι, όλα τα άλλα τα έχει σωστά.
Οι διορθωτές θα το δουν στη βιασύνη τους ότι είναι σωστό;
(γιατί κι εμένα μου πήρε ώρα να πεισθώ πάνω στη βιασύνη)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

freedomst

Και εγώ θέλω να πιστεύω γενικότερα ότι οι βαθμολογητές όταν βλέπουν κάτι διαφορετικό
προβληματίζονται λιγάκι και μετά βγάζουν συμπέρασμα...
Να ελπίζεις ότι αυτοί που θα βαθμολογήσουν δε θα "βιαστούν" να το απορρίψουν!!!
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

michaeljohn

Παράθεση από: ilias01 στις 29 Μαΐου 2010, 03:39:53 ΜΜ
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΟΘΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
Για χ απο 3 μεχρι 19 με_βημα 2
για Υ απο 19 μεχρι χ με_βημα -2
αν π[Υ-1]<π[Υ-3] τοτε
αντιμεταθεσε ........

θα πάρει κάποιες μονάδες?
6 μονάδες.
Το λάθος δεν μεταφέρεται.
ίσα ίσα που στο αντιμετάθεσε δείχνεις ότι βάζεις ότι συγκρίνεις στο Αν (αν το δείχνεις).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: gthal στις 31 Μαΐου 2010, 01:17:57 ΜΜ
Δεν είναι ακριβώς το ίδιο.
Στο ΑΝ πρέπει να τα βάλουν και με τη σωστή σειρά
Τι εννοείς με αυτό; Δεν το καταλαβαίνω. Τι σημαίνει να μπούνε στην σωστή σειρά.
Στην εντολή Αντιμετάθεσε δεν υπάρχει σειρά με την οποία βάζεις τις μεταβλητές προς αντιμετάθεσε

Νίκος Αδαμόπουλος

Εννοεί στη συνθήκη... Κάνει φθίνουσα ταξινόμηση;

gthal

Ναι, αυτό εννοώ...
Στην αντιμετάθεση δεν ενδιαφέρει η σειρά
Στη συνθήκη της εντολής ΑΝ όμως, πρέπει να μπουν έτσι ώστε να γίνεται αύξουσα ταξινόμηση
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός