«Ηλεκτρονική κάρτα σχολείου»

Ξεκίνησε από Wizard, 24 Αυγ 2010, 11:56:27 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Wizard

Αρχίζει η μάχη!

Από kathimerini.gr:

Με «ταυτότητα» όλα τα σχολεία

Νέο εργαλείο για την καλύτερη διαχείριση των προβλημάτων της κάθε σχολικής μονάδας από την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας αποτελεί η «ηλεκτρονική κάρτα σχολείου». Οπως εξήγησε μιλώντας χθες στην «Κ» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Βασίλης Κουλαϊδής, κάθε σχολείο θα έχει μία κάρτα, όπου θα αποτυπώνονται λεπτομέρειες για τη λειτουργία του.

Για παράδειγμα, η κάρτα θα ενημερώνεται για τις τάξεις και τα τμήματα που έχει κάθε σχολείο ώστε οι περιφερειακές διευθύνσεις και η κεντρική υπηρεσία να μπορούν να υπολογίσουν πόσοι εκπαιδευτικοί απαιτούνται ανά ειδικότητα για να λειτουργήσει το σχολείο.

Ουσιαστικά, η κάρτα θα είναι η «ταυτότητα» κάθε σχολείου αφού θα περιέχει όλα τα δεδομένα που αφορούν τη λειτουργία του, όπως είναι ο αριθμός του εκπαιδευτικού προσωπικού (μόνιμοι και αναπληρωτές), οι μαθητές, υλικοτεχνικές υποδομές, προγράμματα σπουδών, εξωσχολικές δραστηριότητες κ.ά.

Κάρτες για μαθητές και καθηγητές

Σε αυτήν, θα περιλαμβάνονται επίσης η «κάρτα του μαθητή» και η «κάρτα του εκπαιδευτικού». Η «ηλεκτρονική κάρτα σχολείου» θα ισχύσει για πρώτη φορά από τον Σεπτέμβριο και σε πρώτη φάση θα συνδέεται με ηλεκτρονικές πλατφόρμες δεδομένων (π.χ. e-school), ενώ θα αναπτυχθεί πλήρως μέχρι τον επόμενο Μάρτιο.

Τέλος, υπάρχει στόχος στην κάρτα του κάθε σχολείου να προστεθούν τα στοιχεία που προκύπτουν από την αξιολόγησή του. Εως τώρα, συμμετοχή στην πρώτη φάση της αξιολόγησης -την αυτοαξιολόγηση- έχουν δηλώσει 600 σχολεία, αλλά από το 2011-12 η αξιολόγηση θα γίνει υποχρεωτική για όλα τα σχολεία.

Gnirut

Δείτε και αυτό
http://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8834:2010-08-24-05-43-00&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079

Φέτος προβλέπεται ότι εκτός από το η μόνη δουλειά που θα κάνουμε θα είναι το πέρασμα στατιστικών ότι θα τρέχουμε και από σχολείο σε σχολείο να συμπληρώνουμε ακόμα και μια-δυο ώρες στο ωράριο μας.

Keep Growing

Η αλλιώς, ...ηλεκτρονικός "Mάτσας".

..."καλύτερη διαχείριση των προβλημάτων" το λένε τώρα ε!
Ποιων προβλημάτων, των γνωστών ή των άγνωστων;
Αυτών που μόλις έχουν δημιουργηθεί, αυτών που χρονίζουν ή αυτών που πρόκειται να δημιουργηθούν;
Θα επιλύσει, για παράδειγμα , και το "νεογέννητο" πρόβλημα της δημιουργίας (εσκεμμένης) τεράστιου αριθμού κενών στα σχολεία;
Ε ρε δούλεμα που πέφτει!

...

Ελπίζω να έχει την κατάληξη που, ... του αρμόζει.


http://www.youtube.com/watch?v=if-HS4tPBas&feature=related
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

P.Tsiotakis

τι διαφορά έχει απο το survey.sch;;

Keep Growing

Οι διάφορες "κάρτες",
... είναι οι πληροφορίες που θα "ψαρεύονται" από το επικαιροποιημένο survey,
...  για να ικανοποιούνται οι "περιέργειες" διαφόρων "ενδιαφερομένων" και κυρίως της αγοράς.

Με άλλα λόγια, γίνεται πιο εύκολος ο τρόπος άντλησης πληροφοριών από τα σχολεία, προς τέρψη των κάθε λογής "ενδιαφερομένων ".
Και το μέγα ερώτημα που προκύπτει είναι:
Μπορεί να διασφαλιστεί η ποσότητα, η ποιότητα και η "καλή πρόθεση" των "ενδιαφερομένων";
Ποιες είναι οι δικλίδες ασφαλείας που θα διασφαλίζουν τα παραπάνω;
Με άλλα λόγια:
Θα γνωρίζουμε ποιος θα γνωρίζει για μας και τα παιδιά μας πληροφορίες ζωτικής σημασίας, ...εξ απαλών ονύχων, και τι ακριβώς θα θελήσει να κάνει με αυτές;
Ή αλλιώς:
Θα έχουμε την δυνατότητα, οι γεννήτορες των πληροφοριών, να παρακολουθούμε την διαδρομή τους;

Και μη μου πείτε ότι είμαι υπερβολικός, γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι δεν ζούμε σε κοινωνία αγγέλων.
Κάθε άλλο θα έλεγα.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

mour

Δυσκολεύομαι λίγο να παρακολουθήσω το συλλογισμό
"Με άλλα λόγια:
Θα γνωρίζουμε ποιος θα γνωρίζει για μας και τα παιδιά μας πληροφορίες ζωτικής σημασίας, ...εξ απαλών ονύχων, και τι ακριβώς θα θελήσει να κάνει με αυτές;
Ή αλλιώς:
Θα έχουμε την δυνατότητα, οι γεννήτορες των πληροφοριών, να παρακολουθούμε την διαδρομή τους;"

Ποιές είναι οι ζωτικής σημασίας πληροφορίες που αναφέρεσαι? (Αναφέρομαι ΠΡΟΦΑΝΩΣ σε ότι καταγράφεται έως τώρα σε survey)

Keep Growing

Πχ εθνικότητα, μαθησιακά προβλήματα, προβλήματα υγείας, οικογενειακή κατάσταση, ξένες γλώσσες και αρκετά άλλα.
Υπάρχουν αρκετές εταιρίες παροχής υπηρεσιών και μη που ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους στοιχεία, όπως ιδιωτικά φροντιστήρια, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρίες κλπ.
Εξάλλου το survey είναι μια βάση, η οποία ανά πάσα στιγμή μπορεί να ενημερωθεί με καινούρια πεδία και οντότητες.
Δεν είναι κάτι στατικό.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

mour

Μα κανένα από αυτά τα στοιχεία δεν καταγράφεται ονομαστικά. Πως πχ αξιοποιείται η πληροφορία ότι η Α Γυμνασίου έχει 3 τμήματα, 4 Κορίτσια και 3 Αγόρια από τη Ρουμανία?
ΠΡΟΦΑΝΩΣ μια ΒΔ δεν είναι κάτι το στατικό, αναφέρομαι ωστόσο στην υπάρχουσα κατάσταση

Keep Growing

Υπάρχει και το e-school συνάδελφε, όπου γίνεται η εξατομίκευση των πληροφοριών σε επίπεδο μαθητή και καθηγητή και σχολείου.
Επίσης κάποιες εταιρίες ενδιαφέρονται σε πρώτη φάση μόνο για "στατιστικές" πληροφορίες μιας περιοχής και σε επόμενη φάση εξειδικεύουν τις ενέργειές τους στην περιοχή ενδιαφέροντος.

Τέλος πάντων, ελπίζω να κάνω λάθος και να μην υπάρχει κίνδυνος από διαρροή πληροφοριών από τα σχολεία.
Ίσως είμαι λίγο απαισιόδοξος από την φύση μου. :)

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

mour

Το eschool είναι όντως ένα πανίσχυρο εργαλείο και πρέπει να ληφθεί μέριμνα ώστε να διασφαλιστεί η ελεγχόμενη πρόσβαση στα δεδομένα του. Θεωρώ ότι πρέπει να επιληφθεί η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ως η πλέον αρμόδια Αρχή. Ισως πρέπει να επιληφθεί του θέματος και η ΠΕΚΑΠ.