ΓΕΛ: Η επόμενη μέρα

Ξεκίνησε από Γιάννης Αναγνωστάκης, 11 Σεπ 2013, 12:34:22 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Ο Νόμος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Η θέση της Χημείας
Πέμπτη, 12-09-2013

Αγαπητοί συνάδελφοι

Τις πρώτες πρωινές ώρες της 11ης Σεπτεμβρίου του 2013 ψηφίστηκε το Νομοσχέδιο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο αναδιατάσσει το χάρτη της Δευτεροβάθμιας και εξορθολογίζει μετά από 15 έτη τον τρόπο εισαγωγής στις σχολές και στα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με παρόντα στη διαδικασία μέλη της Δ.Ε. της Ε.Ε.Χ.

Μετά από 15 έτη το μάθημα της Χημείας είναι εξεταζόμενο για την εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) και στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστημών Υγείας), παρά τις τρομακτικές πιέσεις που ασκήθηκαν για την αντικατάστασή του στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο. Επιπροσθέτως, η Χημεία θα αποτελεί και τμήμα του μαθήματος «Αρχές των Φυσικών Επιστημών», το οποίο είναι προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στα Παιδαγωγικά Τμήματα.

Στο διάστημα που μεσολάβησε από την κατάθεση του Σχεδίου Νόμου σε δημόσια διαβούλευση μέχρι την ψήφισή του στη Βουλή, μέλη της Δ.Ε. της Ε.Ε.Χ. και του Τ.Π.Χ.Ε. επιδόθηκαν σε ένα αγώνα δρόμου για:

·                     την ενημέρωση και κινητοποίηση των συναδέλφων, ώστε να συμμετάσχουν στη διαβούλευση λειτουργώντας ως αντίβαρο στις πιέσεις που ασκούσαν άλλοι κλάδοι, με πενιχρά δυστυχώς αποτελέσματα,

·                     τον συνεχή βομβαρδισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τις θέσεις της ΕΕΧ και με αιτήματα για συνάντηση, που είχαν ως αποτέλεσμα τη συνάντηση με τον Υφυπουργό κ. Κεδίκογλου και την ανατροπή δήλωσής του για την δυνατότητα επιλογής μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής στο 2ο ΕΠΕ,

·                     την ενημέρωση όλων των βουλευτών του θερινού τμήματος και ιδιαίτερα των εισηγητών του νομοσχεδίου για τα επιχειρήματα και τις θέσεις της ΕΕΧ, που είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της αρχικής τους στάσης


·                     τη συλλογή υπογραφών από Πανεπιστημιακούς,

·                     την κινητοποίηση των προέδρων των Περιφερειακών Τμημάτων, των οποίων η συμβολή υπήρξε καθοριστική,

·                     τη συνεχή παρουσία στη Βουλή για την παρακολούθηση των εξελίξεων και την άμεση αντίδραση στις περιπτώσεις αρνητικών εξελίξεων.

Στην προσπάθειά μας αυτή καθοριστικό ρόλο είχαν οι παρεμβάσεις του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Αθήνας, των Σχολών Χημικών Μηχανικών, ....., με τις οποίες ανέδειξαν την αναγκαιότητα της διδασκαλίας και της εξέτασης του μαθήματος της Χημείας, καθώς και οι υπογραφές 267 Πανεπιστημιακών δασκάλων.

Αγαπητοί συνάδελφοι

Το νομοσχέδιο που μόλις ψηφίστηκε αποκαθιστά μια αδικία σε βάρος του μαθήματος της Χημείας και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την εισαγωγή φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι θα διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις για την παρακολούθηση των σπουδών τους και την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολών, αλλά δεν επιτρέπει τον εφησυχασμό.

Στα δύο χρόνια που θα μεσολαβήσουν μέχρι την εφαρμογή του συστήματος θα επιχειρηθούν πολλές μεταβολές για τις οποίες ο κλάδος θα πρέπει να είναι συσπειρωμένος και σε εγρήγορση, ώστε να παρέμβει με την ίδια αμεσότητα και ταχύτητα για να αποτρέψει ενδεχόμενες δυσμενείς εξελίξεις.

Παραμένουν ανοιχτά πολλά θέματα στην Εκπαίδευση, όπως:

·                     η μονόωρη διδασκαλία της Χημείας στο Γυμνάσιο

·                      ο καθορισμός των οργανικών θέσεων των συναδέλφων,

·                     η διδασκαλία της Χημείας στα Επαγγελματικά Λύκεια,

·                     η εκπόνηση Αναλυτικών Προγραμμάτων, για τα οποία η ΕΕΧ θα διεκδικήσει τη συμμετοχή της,

·                     η οργάνωση του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε) κ.ά.

Για την αντιμετώπιση των συνεχών προκλήσεων και προβλημάτων που ανακύπτουν στον τομέα της Εκπαίδευσης η συμμετοχή των συναδέλφων, η συσπείρωση γύρω από την ΕΕΧ και η εθελοντική προσφορά είναι καθοριστικοί παράγοντες τόσο για την αντιμετώπισή τους, όσο και για την ανάδειξη της ΕΕΧ σε θεσμικό συνομιλητή του Υπουργείου με στόχο τη βελτίωση της θέσης της Χημείας στην Εκπαίδευση και επομένως και της θέσης των συναδέλφων.



                 

Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ



                            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                Δρ. ΑΘ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ                                       ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Καλώ την ΠΕΚΑΠ να συνεχίσει την ίδια τακτική των χαμηλών τόνων απέναντι στα παλικάρια αυτά που απέδωσε τόσα στον αγώνα μας
Ας φωνάξουμε τουλάχιστον μήπως και πείσουμε ότι δεν απολαμβάνουμε τον βιασμό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tropheus

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Σεπ 2013, 10:34:11 ΠΜ
Καλώ την ΠΕΚΑΠ να συνεχίσει την ίδια τακτική των χαμηλών τόνων απέναντι στα παλικάρια αυτά που απέδωσε τόσα στον αγώνα μας
Ας φωνάξουμε τουλάχιστον μήπως και πείσουμε ότι δεν απολαμβάνουμε τον βιασμό

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

dpa2006

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

Javert

Γράφτηκε στο fb της πεκάπ, σχετικά με ίδρυση συλλόγου πληροφορικής για την πρωτοβάθμια. Σύλλογος που να λέει τι ακριβώς; Να υποστηρίζει πχ την αλγοριθμική στην πρώτη δημοτικού;
Και μάλιστα απάντησε ο πρόεδρος, ότι ο ΓΓ πήρε μετάταξη στην πρωτοβάθμια! Δηλαδή την ώρα που δινόταν η κρισιμότερη μάχη για το λύκειο, ο ΓΓ έκανε αίτηση για την πρωτοβάθμια;!
Η πρωτοβάθμια έχει περισσότερες ώρες πληροφορικής απ'ότι η δευτεροβάθμια. Η θέση της ΠΕΚΑΠ ποια είναι; Με τις τωρινές συνθήκες δεν χωράνε δυο καρπούζια στην ίδια μασχάλη. Ας ζητήσουμε να ελευθερωθούν ώρες από τις μικρές τάξεις, να δοθούν στο γυμνάσιο για πιστοποίηση και στην ΑΕΠΠ. Και να ξεκινά η πληροφορική από Δ' δημοτικού. Γιατί είναι για γέλια το όλο σκηνικό. Και είναι ακόμα πιο γελοίο που το δεχόμαστε παθητικά και σιωπηρά.
Η θέση μας είναι στην δευτεροβάθμια. Εκτός αν σπουδάζαμε όλοι για δάσκαλοι σε σχολές πληροφορικής.

tdrivas

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Σεπ 2013, 10:32:38 ΠΜ
Ο Νόμος για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Η θέση της Χημείας
Πέμπτη, 12-09-2013

Αγαπητοί συνάδελφοι

Τις πρώτες πρωινές ώρες της 11ης Σεπτεμβρίου του 2013 ψηφίστηκε το Νομοσχέδιο για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, το οποίο αναδιατάσσει το χάρτη της Δευτεροβάθμιας και εξορθολογίζει μετά από 15 έτη τον τρόπο εισαγωγής στις σχολές και στα τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με παρόντα στη διαδικασία μέλη της Δ.Ε. της Ε.Ε.Χ.

Μετά από 15 έτη το μάθημα της Χημείας είναι εξεταζόμενο για την εισαγωγή στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο (Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) και στο 3ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστημών Υγείας), παρά τις τρομακτικές πιέσεις που ασκήθηκαν για την αντικατάστασή του στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο. Επιπροσθέτως, η Χημεία θα αποτελεί και τμήμα του μαθήματος «Αρχές των Φυσικών Επιστημών», το οποίο είναι προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στα Παιδαγωγικά Τμήματα.

Στο διάστημα που μεσολάβησε από την κατάθεση του Σχεδίου Νόμου σε δημόσια διαβούλευση μέχρι την ψήφισή του στη Βουλή, μέλη της Δ.Ε. της Ε.Ε.Χ. και του Τ.Π.Χ.Ε. επιδόθηκαν σε ένα αγώνα δρόμου για:

·                     την ενημέρωση και κινητοποίηση των συναδέλφων, ώστε να συμμετάσχουν στη διαβούλευση λειτουργώντας ως αντίβαρο στις πιέσεις που ασκούσαν άλλοι κλάδοι, με πενιχρά δυστυχώς αποτελέσματα,

·                     τον συνεχή βομβαρδισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τις θέσεις της ΕΕΧ και με αιτήματα για συνάντηση, που είχαν ως αποτέλεσμα τη συνάντηση με τον Υφυπουργό κ. Κεδίκογλου και την ανατροπή δήλωσής του για την δυνατότητα επιλογής μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής στο 2ο ΕΠΕ,

·                     την ενημέρωση όλων των βουλευτών του θερινού τμήματος και ιδιαίτερα των εισηγητών του νομοσχεδίου για τα επιχειρήματα και τις θέσεις της ΕΕΧ, που είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή της αρχικής τους στάσης


·                     τη συλλογή υπογραφών από Πανεπιστημιακούς,

·                     την κινητοποίηση των προέδρων των Περιφερειακών Τμημάτων, των οποίων η συμβολή υπήρξε καθοριστική,

·                     τη συνεχή παρουσία στη Βουλή για την παρακολούθηση των εξελίξεων και την άμεση αντίδραση στις περιπτώσεις αρνητικών εξελίξεων.

Στην προσπάθειά μας αυτή καθοριστικό ρόλο είχαν οι παρεμβάσεις του Γεωπονικού Πανεπιστημίου της Αθήνας, των Σχολών Χημικών Μηχανικών, ....., με τις οποίες ανέδειξαν την αναγκαιότητα της διδασκαλίας και της εξέτασης του μαθήματος της Χημείας, καθώς και οι υπογραφές 267 Πανεπιστημιακών δασκάλων.

Αγαπητοί συνάδελφοι

Το νομοσχέδιο που μόλις ψηφίστηκε αποκαθιστά μια αδικία σε βάρος του μαθήματος της Χημείας και δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την εισαγωγή φοιτητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι οποίοι θα διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις για την παρακολούθηση των σπουδών τους και την απρόσκοπτη λειτουργία των σχολών, αλλά δεν επιτρέπει τον εφησυχασμό.

Στα δύο χρόνια που θα μεσολαβήσουν μέχρι την εφαρμογή του συστήματος θα επιχειρηθούν πολλές μεταβολές για τις οποίες ο κλάδος θα πρέπει να είναι συσπειρωμένος και σε εγρήγορση, ώστε να παρέμβει με την ίδια αμεσότητα και ταχύτητα για να αποτρέψει ενδεχόμενες δυσμενείς εξελίξεις.

Παραμένουν ανοιχτά πολλά θέματα στην Εκπαίδευση, όπως:

·                     η μονόωρη διδασκαλία της Χημείας στο Γυμνάσιο

·                      ο καθορισμός των οργανικών θέσεων των συναδέλφων,

·                     η διδασκαλία της Χημείας στα Επαγγελματικά Λύκεια,

·                     η εκπόνηση Αναλυτικών Προγραμμάτων, για τα οποία η ΕΕΧ θα διεκδικήσει τη συμμετοχή της,

·                     η οργάνωση του Εθνικού Οργανισμού Εξετάσεων (Ε.Ο.Ε) κ.ά.

Για την αντιμετώπιση των συνεχών προκλήσεων και προβλημάτων που ανακύπτουν στον τομέα της Εκπαίδευσης η συμμετοχή των συναδέλφων, η συσπείρωση γύρω από την ΕΕΧ και η εθελοντική προσφορά είναι καθοριστικοί παράγοντες τόσο για την αντιμετώπισή τους, όσο και για την ανάδειξη της ΕΕΧ σε θεσμικό συνομιλητή του Υπουργείου με στόχο τη βελτίωση της θέσης της Χημείας στην Εκπαίδευση και επομένως και της θέσης των συναδέλφων.



                 

Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ



                            Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

                Δρ. ΑΘ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ                                       ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ


απλά σιχαμένοι, ιδιοτελείς και παρτάκηδες.. Είναι δυνατόν να διορθώνεις όντως ένα λάθος με άλλο τραγικότερο λάθος???
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: morfeus στις 13 Σεπ 2013, 11:40:20 ΠΜ
απλά σιχαμένοι, ιδιοτελείς και παρτάκηδες.. Είναι δυνατόν να διορθώνεις όντως ένα λάθος με άλλο τραγικότερο λάθος???

Ρε μη τα γράφεις αυτά, θα μας κάνουν καμία μήνυση...τα trolls..

Javert

Αυτοί την πάρτη τους θα κοιτάξουν. Προφανώς θα μας πολεμήσουν με νύχια και με δόντια. Και δεν νομίζω βέβαια ο δικός τους ΓΓ να είχε άλλες ασχολίες, εκτός από τον στόχο τους.

Αν δεν δημιουργήσουμε και εμείς κάτι αντίστοιχο της ΕΕΧ, τότε τίποτα δεν θα αλλάξει. Τα μηνύματα που βλέπω μέχρι τώρα είναι για ΕΠΥ. Μάλιστα. Η εύκολη λύση. Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα. Και μιλάμε για την ΕΠΥ που έβγαλε μια και μοναδική ανακοίνωση για το λύκειο, λίγες μέρες πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου. Πάντως έχω και κάτι γνωστούς που έχουν ecdl, οπότε αν καταλήξουμε εκεί, μπορώ να εγγράψω 10-15 μέλη.

Μήπως θα έπρεπε να ξαναγνωριστούμε σαν κλάδος. Ποιοι είμαστε; Τι θέλουμε; Είμαστε μαθηματικοί; Φυσικοί; Θεολόγοι; Δάσκαλοι; Πληροφορικοί; Αν απαντήσουμε σε αυτά, θα καταλάβουμε τι είδους ένωση χρειαζόμαστε.

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 13 Σεπ 2013, 10:32:38 ΠΜ

·                     τον συνεχή βομβαρδισμό του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τις θέσεις της ΕΕΧ και με αιτήματα για συνάντηση, που είχαν ως αποτέλεσμα τη συνάντηση με τον Υφυπουργό κ. Κεδίκογλου και την ανατροπή δήλωσής του για την δυνατότητα επιλογής μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής στο 2ο ΕΠΕ,
είναι οι λόγοι που δεν είχε το χρόνο να εξηγήσει στη βουλή ο κος Υφυπουργός!!!

την ανακοίνωση που θα τσακίζει κόκαλα θα την βγάλουμε ποτέ;

προτείνω δημιουργία ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ από συγκεκριμένα άτομα που γνωρίζονται εδώ μέσα,  η οποία θα αναλάβει συγκεκριμένες δράσεις

petrosp13

Εγώ βάζω μπρος σήμερα ένα βίντεο που θα δείχνει όλη την πορεία του ζητήματος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Javert στις 13 Σεπ 2013, 11:55:32 ΠΜ

Μήπως θα έπρεπε να ξαναγνωριστούμε σαν κλάδος. Ποιοι είμαστε; Τι θέλουμε; Είμαστε μαθηματικοί; Φυσικοί; Θεολόγοι; Δάσκαλοι; Πληροφορικοί; Αν απαντήσουμε σε αυτά, θα καταλάβουμε τι είδους ένωση χρειαζόμαστε.


Αντιγράφω από το καταστατικό της ΕΠΕ.

<<
Ως τακτικά μέλη της Ένωσης εγγράφονται εθελοντικά όλοι οι πτυχιούχοι και διπλωματούχοι τμημάτων Πληροφορικής Ελληνικών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) ή ισοτίμων τμημάτων του εξωτερικού. Ειδικότερα τα τμήματα αυτά είναι:

    Τα τμήματα «Επιστήμης Υπολογιστών», «Πληροφορικής», «Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών» και «Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων» σε Σχολές Θετικών Επιστημών.
    Τα τμήματα «Πληροφορικής» και «Εφαρμοσμένης Πληροφορικής» σε Οικονομικά Πανεπιστήμια και Οικονομικές Σχολές
    Τα τμήματα «Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής», «Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών», «Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων» σε Πολυτεχνεία και Πολυτεχνικές Σχολές.
    Όσα τμήματα Α.Ε.Ι. έχουν όμοιο προσανατολισμό με τα παραπάνω, σύμφωνα με την εκάστοτε νομοθεσία, το ιδρυτικό τους διάταγμα και το ακολουθούμενο πρόγραμμα σπουδών.

Για την περίπτωση πτυχιούχων ή διπλωματούχων που προέρχονται από κύκλους σπουδών Πληροφορικής τμημάτων Α.Ε.Ι. καθώς και για τις περιπτώσεις ίδρυσης, κατάργησης ή μετονομασίας - μετεξέλιξης τμημάτων Πληροφορικής, το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) με γνώμονα το πρόγραμμα σπουδών και τον επιστημονικό τους τίτλο προτείνει προς τη Γ.Σ. την εισδοχή στην Ένωση των οικείων πτυχιούχων ή διπλωματούχων. Η τελική απόφαση λαμβάνεται από τη Γ.Σ.
Ως δόκιμα μέλη εγγράφονται εθελοντικά οι φοιτητές τμημάτων ΑΕΙ, των οποίων οι απόφοιτοι εντάσσονται ως τακτικά μέλη στην Ένωση.
>>

Οι καθηγητές μου λοιπόν από το τμήμα εφαρμοσμένης πληροφορικής και από τόσα άλλα τμήματα δεν  μπορούν να γραφούν στην ΕΠΕ γιατί έχουν πτυχίο Φυσικής ή Μαθηματικών ή πτυχίο Οικονομικών. Ή εκτός αν η ΕΠΕ απευθύνεται σε καθηγητές της δευτεροβάθμιας και τώρα της πρωτοβάθμιας και όχι σε πανεπιστημιακούς.

Έχει κανείς την αίσθηση ότι του πολυτεχνείου θέλουν κατά βάση να είναι σε ίδια ένωση με τους απόφοιτους των ΤΕΙ. Γιατί αλήθεια δεν έχει γίνει επιμελητήριο πληροφορικής τόσα χρόνια.

Ένας απόφοιτος τμήματος πληροφορικής που βλέπει έναν θεολόγο που σπούδασε σε βαλκανική χώρα και έκανε σεμινάριο 200 ωρών να του τρώει την οργανική θέλει να ανήκει στην ίδια ένωση;

Όλα τα παραπάνω είναι προβλήματα που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση. Δεν είναι όμως η ώρα να λυθούν. Ας μπουν κάτω από το χαλί και ας γίνουν κινήσεις ενωτικές. Δεν είμαι μέλος της ΕΠΥ ούτε επικροτώ τη στάση της στο θέμα. Δεν ξέρω καν αν η ΕΠΥ θέλει να πρωτοστατήσει σε αυτόν τον αγώνα. Δεν χάνουμε όμως τίποτα να προσπαθήσουμε. Αλλά αλήθεια ποια άλλη ένωση μπορεί να δεχτεί τον κόσμο που θέλει να προωθήσει την επιστήμη της πληροφορικής. Αν είναι να μαζέψω κόσμο και να έχω δυνατότητα πίεσης τότε ακόμη και αυτοί που έχουν ECDL είναι χρήσιμοι. Αν είναι να λέω ότι είμαι πτυχιούχος ΑΕΙ και δεν μπορώ να είμαι στην ίδια ένωση με κάποιον απόφοιτο της τεχνολογικής εκπαίδευσης ή καποιον που είναι μαθηματικός και έχει μεταπτυχιακό στην πληροφορική, ας το αφήσουμε καλύτερα.


G.S.

Το είπα και το ξαναλέω το μεγαλύτερο ειδικό βάρος σε όλη την ιστορία έχουν οι πανεπιστημιακοί. Εκεί είναι που κέρδισε η ΕΕΧ, όλη η δήλωση τους περιστρέφεται γύρω απο την υποστήριξη που είχαν απο τος "πανεπιστημιακούς διασκάλους" και τους κοσμήτορες-προέδρους-πρυτάνεις.
Την στήριξη των πανεπιστημιακών πρέπει να ζητήσουμε. Μπορούν να επηρεάσουν πολλά... έχουν τη δυνατότητα να  ασκήσουν βέτο για την εισαγωγή των φοιτητών σε σχολες πληροφορικής και συναφών σχολών καθώς και σε πολλά τμήματα των πολυτεχνείων.
Πρέπει κάποια ένωση να βγει μπροστα, οι προτάσεις υπάρχουν οι δράσεις θα πρεπει να λάβουν χώρα!
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

petrosp13

Οι πανεπιστημιακοί είναι το κλειδί πλέον, αλλά όχι μόνο οι Πληροφορικής
Κι επειδή δεν μπορώ να πάω εγώ κι εσύ, πρέπει να το αναλάβει κάποιος επίσημος φορέας
Τώρα όμως, όχι σε έναν χρόνο
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

G.S.

Ακριβώς, πρέπει να προτείνουμε στην ΕΠΥ να λάβει δράση, ίσως μαζί με τη ΠΕΚΑΠ. Δεν αρκεί μόνη της η ΠΕΚΑΠ και αυτό φαίνεται απο την ΕΕΧ η οποία δεν αντιπροσωπευει μόνο τους χημικούς καθηγητές της δευτεροβάθμιας. Αρα πρέπει να τεθεί σαν θέμα της πληροφορικής γενικότερα. Καποιος που ειναι μέλος της ΕΠΥ , μέχρι να γίνουμε και οι υπόλοιποι, πρέπει να αναλάβει να το ζητήσει. Με ένα mail σαν ιδέα πρώτα,προς την ΕΠΥ και να λάβουμε μια απάντηση απο την ΕΠΥ για να μάθουμε ποια είνια τα σχέδια της και να κάνουμε και οι υπόλοιποι τις προτάσεις μας. Πρέπει όμως να δυναμώσουμε την ΕΠΥ, ίσως αυτο είναι ένα λάθος όσων δεν είμαστε ακόμη μέλη της!
Σιαφάκας Γιώργος
ΠΕ19

apom

κι επειδή ο επίσημος φορέας σε άκουσε ... ήδη τρέχει με τα χίλια ... για τα αυτονόητα... α!! ξέχασα ... πρέπει πρώτα να πάει κάποιος ΓΓ τον Γιωργάκη για πι πι... οπότε θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ...

και μην μου πει κάποιος να περιμένω να τελειώσει η ψηφοφορία για να αποδώσουμε ευθύνες... μα καλα ...

ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΓΥΡΩ ΣΑΣ;;... ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ - ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;;; ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΩΣΗ!!!! ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ !!! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ... ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... ΜΠΛΑ... ΜΠΛΑ... ΜΠΛΑ... ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΤΟΝ #%!^&* ΤΟΥΣ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΣΟΥΤΣΕΚΙ; ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΜΟΡΦΩΜΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΜΥΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ; ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ... ΝΑΙ!!!! ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ... ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.... Η ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ;;;

ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΜΑΙΝΤΑΝΟΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕΤΑ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ...