Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10
1
Τεχνική υποστήριξη / Απ: Αναβάθμιση ιστότοπου σχολείου - Joomla σε Wordpress - ΟΚ
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Σήμερα στις 05:17:12 μμ »
Ένα σχολείο είχε ζητήσει τη βοήθειά μου για αναβάθμιση Moodle από Ubuntu 12.04 σε Ubuntu 20.04. Μιας και ο συνάδελφος ήταν ιδιαίτερα εργατικός και φιλότιμος, αφιέρωσα δυο μέρες ώστε να γίνουν όλες οι ενδιάμεσες αναβαθμίσεις: από Ubuntu 12.04 σε 14.04, μετά αναβάθμιση του Moodle, μετά σε 16.04, ξανά το Moodle, σε 18.04, πάλι το Moodle, και τέλος σε 20.04 και ξανά αναβάθμιση Moodle.
Σε κάποια από αυτά τα βήματα έπρεπε και να αφαιρεθούν και όσα πεπαλαιωμένα plugins δεν υποστηρίζονταν πια.
Τελικά εξαγωγή της εγκατάστασης Moodle, καθαρή εγκατάσταση Debian Buster 10, εγκατάσταση του τελευταίου Moodle και import. Αυτό χρειάστηκε ώστε το περιβάλλον να είναι minimal και όχι desktop.

Μετά από όλα αυτά του είπα "μια φορά τα έκανα και δεν τα ξανακάνω, από εδώ και πέρα να κάνεις όλες τις αναβαθμίσεις τακτικά!" όπως και έγινε.

Αυτό που θέλω να προτείνω είναι ότι σε όποιο σχολείο υπάρχει μόνιμος συνάδελφος με γνώσεις και όρεξη για διαρκή συντήρηση, ας κάνει ό,τι αγαπάει, στο χέρι του είναι.
Αλλά στην συνήθη περίπτωση όπου υπάρχει έλλειψη τεχνογνωσίας ή χρόνου, αυτό που λέει και η aspd είναι το ιδανικό:
Wordpress που αναβαθμίζεται αυτόματα από το ΠΣΔ, είτε στο webhost.sch.gr (plesk) είτε στο blogs.sch.gr
2
Τεχνική υποστήριξη / Αναβάθμιση ιστότοπου σχολείου - Joomla σε Wordpress - ΟΚ
« Τελευταίο μήνυμα από aspd στις Σήμερα στις 03:44:27 μμ »
Η πετυχημένη ιστορία της αναβάθμισης του ιστότοπου του σχολείου μου
Πριν καμιά δεκαριά χρόνια έφτιαξα ακολουθώντας οδηγίες του ΠΣΔ ιστότοπο σε joomla  1.5. Του έδωσα τη μορφή που ήθελα και ανέβαζα συστηματικά υλικό.
Κάποια στιγμή έκανα αναβάθμιση σε joomla 2.5.14.  Αν θυμάμαι καλά η αναβάθμιση δεν ήταν πολύ εύκολη υπόθεση και γι΄ αυτό όταν την ολοκλήρωσα επίτηδες κράτησα τον ιστότοπο όσο γίνεται απλό, άφησα κάποιο από τα ενσωματωμένα πρότυπα και χρησιμοποίησα ελάχιστες επεκτάσεις, ώστε μελλοντική αναβάθμιση να μην έχει πρόβλημα.
Στον ιστότοπο  όλα αυτά τα χρόνια συστηματικά προσθέτω υλικό και χρησιμοποιείται από τη σχολική μας κοινότητα. Δεν ασχολήθηκα όμως με άλλη αναβάθμισή του.
Φέτος διαβάζοντας διάφορα κατάλαβα ότι έπρεπε ίσως από καιρό να είχα κάνει και άλλες αναβαθμίσεις, οπότε άρχισα από αρχές Ιουνίου να διαβάζω και να ασχολούμαι με την υπόθεση αναβάθμιση του ιστότοπου και μεταφορά του στους νέους servers του ΠΣΔ και στο περιβάλλον Plesk.

Μετά από υπόδειξη της τεχνικής στήριξης του ΠΣΔ δοκίμασα να κάνω τις αναβαθμίσεις στους παλιούς servers.
1. Η αναβάμθμιση joomla  από 2.5.14 σε 2.5.28 ήταν εύκολη υπόθεση.
2. Πήρα με akeeba backup το site και έφτιαξα στους παλιούς servers αντίγραφό του, site2, (με kickstart) ώστε να πειράζω το αντίγραφο και να μη χαλάσω τον ιστότοπο που λειτουργεί.
3. Αναβάθμισα to site2 σε joomla 3.5 OK.
4. Αναβάθμισα το site 2 σε joomla 3.6.5 ΟΚ.
5. Δοκίμασα να αλλάξω την Php από 5.6 σε 7 και δε δούλευε τίποτα.
6. Δοκίμασα να κρατήσω την Php σε 5.6 και να αναβαθμίσω το site2 σε 3.9.27. Δε γινόταν γιατί  η joomla 3.9.27 ήθελε Php7, αλλά το joomla 3.6.5 δε λειτουργούσε σε Php7.
Έστησα xampp διαφόρων εκδόσεων και σε  windows και σε ubuntu για να κάνω δοκιμές τοπικά και να μη χρειάζεται συνέχεια να ανεβάζω με filezilla το backup του site. Αυτό γιατί με κάθε δοκιμή που έκανα, το site2 κρέμαγε και έφερνα αντίγραφο.

Έστειλα μηνύματα στην τεχνική στήριξη του ΠΣΔ, εδώ στο στέκι και σε joomla forum για να βγάλω άκρη για το τι πρέπει να κάνω. Ιδιαίτερα τεχνικές γνώσεις σε αυτά τα θέματα δεν έχω, αλλά προσπάθησα!
Τελικά κατέληξα ότι αναβάθμιση ΔΕ γίνεται. Σε παλιό πυρήνα, γίνεται αναβάθμιση μέχρι ένα σημείο. Παραπάνω δεν πάει. Κάποια στιγμή το επιβεβαίωσε και το support από το σχολικό δίκτυο.

Οπότε η λύση που έδωσα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη είναι μετάβαση σε wordpress. Έφτιαξα νέο wordpress site στους νέους servers χρησιμοποιώντας το περιβάλλον Plesk.

Με βοήθεια μεταφέρθηκαν όλα τα άρθρα και οι κατηγορίες από το joomla στο wordpress.
Διάβασα, πειραματίστηκα, έψαξα κτλ  και έφτασα σε σημείο να είμαι απόλυτα ικανοποιημένη. Τώρα κάνω μικροδιαμορφώσεις.
Aπό Σεπτέμβρη ο νέος ιστότοπος σε wordpress 5.8 με Php 7.4, στους νέους servers του ΠΣΔ στο Plesk θα χρησιμοποιείται συστηματικά.

Γράφω το άρθρο επειδή υπάρχουν πάρα πολλοί παλιοί  joomla ιστότοποι σχολείων και ίσως να είναι χρήσιμο. Φυσικά μπορεί τελικά η αναβάθμιση σε σύγχρονη Joomla και Php κάπως να γινόταν. Εγώ έδωσα άπειρο χρόνο σε αυτό και δεν μπόρεσα.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια την τεχνική στήριξη του ΠΣΔ και όσους απάντησαν σε ερωτήματα που κατά καιρούς έθεσα στο θέμα!

3
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από gbougioukas στις Σήμερα στις 03:02:35 μμ »
Πάντως, μια και αναφέρθηκαν οι συντελεστές βαρύτητας, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν όλες οι σχολές του πεδίου θεωρήσουν πάλι σαν πρώτο μάθημα βαρύτητας τα μαθηματικά...

Η Σχολή Ικάρων Έρευνας Πληροφορικής δεν το έκανε. Είναι αυτοκτονία. Όποια σχολή Πληροφορικής το κάνει να αλλάξει και την ονομασία της σε τμήμα Μαθηματικών.
4
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από petrosp13 στις Σήμερα στις 02:49:55 μμ »
Πάντως, μια και αναφέρθηκαν οι συντελεστές βαρύτητας, δεν θα μου κάνει εντύπωση αν όλες οι σχολές του πεδίου θεωρήσουν πάλι σαν πρώτο μάθημα βαρύτητας τα μαθηματικά...
5
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις Σήμερα στις 01:33:38 μμ »
Πολύ σωστές οι τοποθετήσεις και των τριών παραπάνω συνάδελφων. Υπάρχουν δύο κατηγορίες ιδιοκτητών φροντιστηρίων, αυτοί που είναι επιχειρηματίες... και αυτοί που είναι καθηγητές... Εμείς από πλευράς μας, θα πρέπει να εξηγήσουμε ότι η ύλη του μαθήματος, δεν έχει σχέση με το αοθ η οποιοδήποτε άλλο. Δεν πάνε πακέτο. Είναι ένα μάθημα που πρέπει να το δούμε ξεχωριστά τι χρειάζεται και σαφώς οι ώρες είναι περισσότερες από αυτές, που είχαμε κάποτε ξεκινήσει,  ακόμα και πριν την προσθήκη της ύλης πού έγινε τελευταία.
Υγ: ανεξαρτήτως από αυτό που συζητάμε για την αύξηση των ωρών στα φροντιστήρια, μην ξεχνάμε ότι η ύλη είναι πολύ, ανεξαρτήτως ωρών και πρέπει να μειωθεί. το έχω ξαναγράψει και το πιστεύω. Δεν έχει να κάνει μόνο με τις ώρες. Είναι πολλά όλα αυτά για μία χρονιά για τους μαθητές.
6
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από gbougioukas στις Σήμερα στις 10:46:56 πμ »
@pvs
Ξεχνάμε ίσως τον ρόλο των συντελεστών βαρύτητας. Τώρα που μπαίνουν συντελεστές βαρύτητας ανά σχολή, αναγκαία τα φροντιστήρια θα πρέπει να προσαρμοστούν. Όταν ένα τμήμα Πληροφορικής όπως η Σχολή Ικάρων Έρευνας Πληροφορικής έχει ήδη δώσει συντελεστές 35% Πληροφορική,  20% Οικονομία, 20% Μαθηματικά και 25% Γλώσσα (κάτι ανάλογο αναμένεται από όλα τα τμήματα Πληροφορικής), αυτό θα πρέπει να αντανακλάται στην αναλογία των φροντιστηριακών ωρών των μαθημάτων. Μέχρι τώρα τα Μαθηματικά είχαν 33%, η Οικονομία 27% και από 20% Πληροφορική και Γλώσσα. Δεδομένου βέβαια ότι οι οικονομικές σχολές θα δώσουν υψηλό συντελεστή στο μάθημα της Οικονομίας, θα πρέπει να καταρτιστούν δύο προγράμματα, ένα για τους υποψήφιους των σχολών Πληροφορικής το οποίο θα περιλαμβάνει περισσότερες ώρες Πληροφορικής και ένα για αυτούς των οικονομικών σχολών με περισσότερες ώρες στο μάθημα της Οικονομίας. Προφανώς, θα το απαιτήσουν οι ίδιοι οι μαθητές. Αλλά για να συμβεί αυτό πρέπει να είναι ενημερωμένοι για τις εξελίξεις - για κάποιο λόγο δεν έχει δοθεί η απαιτούμενη έμφαση στην είδηση στα σχετικά μέσα ενημέρωσης...
7
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 05:44:32 πμ »
Επειδή δουλεύω σε φροντιστήριο ακόμα και το τρίωρο το "κέρδισα" με αγώνα. Δυστυχώς η σύγκριση γίνεται μεταξύ αοθ και προγραμματισμού και όχι με τα μαθηματικά που είναι το σωστό. Αυτή τη λογική τη βρήκα από την παλιά τεχνολογική και παρόλο που έχουν περάσει χρόνια οι παλιοί φροντιστηριούχοι δεν λένε να ξεκολλήσουν από αυτή και να δούνε τη νέα πραγματικότητα. Οι συνάδελφοι που κάνετε 4 και 4.5 ώρες είστε τυχεροί και μπράβο σας που το κερδίσατε.


Δεν είναι δικό σου πρόβλημα συνάδελφε, το ότι κάποιος ενδεχομένως έχει χάσει την επαφή με το τι συμβαίνει. Ειλικρινά,  δε νιώθω πως το κέρδισα εγώ. Απλά έμαθα να λέω όχι, τολμώντας να λέω και την αλήθεια. Δε φοβάμαι να δυσαρεστήσω κάποιον, άλλωστε μπορεί να μη ξέρει ή να μην έχει καταλάβει γιατί πρέπει να με προσλάβει για τρεις ώρες αντί δύο. Δε θα χάσω όμως το χρόνο μου με ανθρώπους που θέλουν να κάνω εκπτώσεις στη ποιότητα του μαθήματός μου. Αρνούμενος συνεργασίες, προφανώς περιορίζω το εισόδημά μου, αλλά δεν χάνω χρόνο* και γαλήνη. Αν κάποιος είναι μόνο έμπορος με χάνει επί τόπου, αν είναι Εκπαιδευτικός με κρατά, αν νοιάζεται κιόλας ειλικρινά για τα παιδιά, με κερδίζει. Απλά τα πράγματα. Διατηρώ καλές συνεργασίες και σιγά σιγά αποκτώ περισσότερες καλές συνεργασίες. Ξέρω τι κάνω, ξέρω τι λέω. Η σιγουριά μου, μέχρι τώρα, περνά το μήνυμα. Κι η δική σου σιγουριά σου έδωσε το τρίωρο. Πολύ καλά έκανες συνάδελφε!

* Αυτός που θα σου ζητήσει δίωρο, θα σου ζητά μετά ιδιαίτερα ή εξτρα έκτακτες ώρες για να καλυφτούν κενά.
8
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από pvs στις Σήμερα στις 12:47:37 πμ »
Επειδή δουλεύω σε φροντιστήριο ακόμα και το τρίωρο το "κέρδισα" με αγώνα. Δυστυχώς η σύγκριση γίνεται μεταξύ αοθ και προγραμματισμού και όχι με τα μαθηματικά που είναι το σωστό. Αυτή τη λογική τη βρήκα από την παλιά τεχνολογική και παρόλο που έχουν περάσει χρόνια οι παλιοί φροντιστηριούχοι δεν λένε να ξεκολλήσουν από αυτή και να δούνε τη νέα πραγματικότητα. Οι συνάδελφοι που κάνετε 4 και 4.5 ώρες είστε τυχεροί και μπράβο σας που το κερδίσατε.
9
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 31 Ιουλ 2021, 03:00:53 μμ »
Ανδρέα συμφωνώ. Μία ιδέα να μοιραστώ αν δε σε πειράζει. Επειδή υπάρχουν αδύναμοι μαθητές που δεν έχουν τα νοικοκυριά τους χρήματα να πάνε φροντιστήριο, και το θέλουν να προσπαθήσουν, αλλά χρειάζονται βοήθεια, καλό είναι να μη προεξοφλούμε εξ αρχής τους μαθητές με ταμπέλα "συνδρομητή" εύκολα. Εννοώ, διόρθωσέ με αν δε κάνω λάθος, θέλει το χρόνο του για να διακρίνεις αν κάποιος όντως είναι εκεί απλά για να είναι. Το ξέρω πως υπάρχουν μαθητές τελείως εκτός τόπου και χρόνου και δε τους νοιάζουν οι Πανελλήνιες, αλλά δε μιλάω για αυτούς, που ίσως κακώς δε πήγαν σε ένα ΕΠΑΛ να έπαιρναν κι ειδικότητα με τα απολυτήρια στη τελική.
Νομίζω πως τα τρία επίπεδα που διακρίνεις, αν χωρίσεις την αίθουσα σε ομάδες ανάμεικτες ένα έξαωρο και δοκιμάσεις να βοηθήσουν τα δυνατά παιδιά τα πιο αδύναμα ομαδοσυνεργατικά, θα βγάλει κάποιο αποτέλεσμα, ίσως θετικό. Λέω τώρα εγώ. Δε ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει, αλλά αν δεις να ενεργοποιούνται ξαφνικά 2 από τους 10 "συνδρομητές" τότε ίσως οι συνδρομητές να ήταν 8 εξ αρχής. Ίσως και κανένας. Αν τα κάνεις να αγαπήσουν κάπως το μάθημα κι εμπνευστούν... όπα κάτσε να ξεκαβαλήσω το πήγασο, γιατί πρέπει να βγω από το παραμύθι που πάω να μπω. Αλλά κατάλαβες τι λέω. Αξίζει το κόπο.

Edit:
Δημήτρη οποιοδήποτε φροντιστήριο έχει το μάθημα λιγότερες από τρεις διδακτικές ώρες, φύγε. Το λέω ωμά. Τρεις είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που μπορείς σε ώρες για να καλυφθεί η ύλη με τα νέα. 4 ώρες είναι το φυσιολογικό κατά τη γνώμη μου για φροντιστήριο. 
10
Γ΄ Λυκείου / Απ: Ύλη πανελλαδικών εξετάσεων 2022
« Τελευταίο μήνυμα από ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ στις 31 Ιουλ 2021, 01:54:45 μμ »
Νομίζω ότι δεν μπορούσε να γίνει καλύτερη προσέγγιση, από αυτήν που κάνει ο κύριος Καρκαμάνης. Η αλήθεια είναι ότι το δίωρο, το οποίο βέβαια δεν μπορούσε να αλλάξει στο σχολείο, συντηρήθηκε κακώς και από τα φροντιστήρια, τα οποία επέμειναν να αφήνουν το μάθημα δίωρο. ένα μάθημα το οποίο από κάποια χρόνια και πέρα  δεν είχε καμία σχέση με αυτό που ξεκίνησε. Εγώ,όπως και ο κύριος Μπουγιούκας που έγραψε πιο πάνω,  κάνω τεσσερις ή και τεσσεράμισι ώρες την εβδομάδα και με κάθε σεβασμό, πραγματικά απορώ πώς οι συνάδελφοί με τις 2 ή 2:30 ώρες, μπορούν και διδάσκουν το μάθημα με έναν αξιοπρεπή ρυθμό και χωρίς τρέξιμο,  για αυτούς και τους μαθητές τους. σε όσους τα καταφέρνουν, πραγματικά τους βγάζω το καπέλο.
Θα ξαναγράψω και θα επιμείνω ότι η ύλη είναι πολλή για μία χρονιά ( ανεξαρτήτως  ωρων αν θέλετε) και θα πρέπει να επανεξεταστεί.
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 10