Βαθμολόγηση στις εξετάσεις και απορίες

Ξεκίνησε από Madman, 26 Φεβ 2021, 06:09:34 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Madman

Καλησπέρα συνάδελφοι.

Με ρώτησε ένας μαθητής μου στο φροντιστήριο το εξής: "Αν δεν αναφέρει το θέμα των εξετάσεων να κάνουμε κάποιο υποπρόγραμμα, αν εγώ κάνω μία από τις λειτουργίες του κυρίως προγράμματος με κάποιο υποπρόγραμμα, θα μου κόψουν μονάδες;"

Θα ήθελα να του απαντήσω από τη μία ότι αν είναι σωστή η λύση και δεν αναφέρει ότι δεν πρέπει να κάνεις υποπρόγραμμα, τότε δεν υπάρχει θέμα, αλλά από την άλλη με το ίδιο σκεπτικό κάποιος βαθμολογητής θα μπορούσε να πει ότι δεν το έλεγε και άρα είναι λάθος.

Για να είμαι σαφής, εννοούμε κάποιο κομμάτι με έλεγχο εισόδου ή κάποια ταξινόμηση ή μία κλιμακωτή να γίνεται με υποπρόγραμμα χωρίς να ζητείται.

Θα ήθελα την γνώμη των συναδέλφων που διορθώνουν στις εξετάσεις πάνω στο θέμα.

Και μιας και άρχισα ένα θέμα που είναι γενικά για την βαθμολόγηση στις εξετάσεις, να ρωτήσω ακόμη και το εξής:
Η εντολή ΑΝ σε μία γραμμή, αναφέρεται στο βιβλίο μόνο στους αλγορίθμους αλλά δεν αναφέρεται ότι δεν γίνεται στη ΓΛΩΣΣΑ. Αν ένας συνάδελφος δει χρήση της ΑΝ σε μία γραμμή σε πρόγραμμα, θα αφαιρέσει μονάδα ή θα το δεχτεί; Τελικά είναι καλή χρήση σε προγράμματα η ΑΝ σε μία γραμμή; Γιατί κάποιες φορές μπορεί να γλυτώσει πολύ χώρο. (φυσικά  με μία μόνο εντολή μετά την ΑΝ)

Ευχαριστώ.


taxata

Διαβάζω από τις ΟΔΗΓΙΕΣ για τους εξεταζομένους των θεμάτων.

1.
2.
3.
4. Κάθε Απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή
5.
5.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο εάν έχει γίνει ορθή υλοποίηση και χρήση ενός υποπρογράμματος από το μαθητή θα του έκοβε κάποιος μονάδες από τη λύση, μπορώ να σκεφτώ όμως ορισμένους λόγους για τους οποίους όχι θα του έδινε μονάδες αλλά θα τον προδιέθετε θετικά για το υπόλοιπο γραπτό.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

methenitis

Και έγω ειμαι στης άποψης οτι αν ειναι σωστό δεν  πρέπει να κοπεί βαθμός.
Παντως τους προτείνω να μην το κάνουν, γιατι προσθέτουν έναν ακόμα κίνδυνο να χάσουν βαθμό απο απροσεξία (όσο καλοί και αν ειναι...)

Νίκος Αδαμόπουλος

Συμφωνώ κι εγώ... δεν είναι λάθος... αλλά αυξάνεις την πιθανότητα να υλοποιηθεί με λάθος τρόπο.

Ως προς την ΑΝ, πράγματι στη ΓΛΩΣΣΑ δεν υπάρχει αυτή η παραλλαγή της Αν, το βιβλίο αναφέρει ότι κάθε Αν τελειώνει με Τέλος_αν.
Όμως οι μαθητές πρέπει να γνωρίζουν την ύπαρξη αυτής της παραλλαγής στην ψευδογλώσσα γιατί μπορεί να έρθουν αντιμέτωποι με κάτι τέτοιο σε έτοιμο αλγόριθμο.

Madman