Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

alex1alex

#585
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ

μετα απο "ανάκριση" που εκανα σε συναδελφο μου συμβουλο υφυπουργού εμαθα:

- πληροφορικη τελος στο λυκειο
- τα εργαστηρια στα λυκεια θα αχρηστευτούν
- στα δημοτικα θα σταλει μεταφερομενο επιπλο με 12 λαπτοπ (το ξερουμε θα μου πειτε...)
- αυτο που δεν ξερετε ειναι οτι το ιδιο επιπλακι θα στελει και στα λυκεια για να "οριζοντιωθει" η πληροφορικη και εκει
- επισης αυτο που δεν ξερετε ειναι οτι στο δημοτικο θα μπορει (ή θα επιβάλλεται) οι δασκαλοι να παιρνουν οποτε θελουν λαπτοπ απο τον πληροφορικο για να κανουν το μαθημα τους με αυτο
- επισης αυτο που δεν φανταζεστε ειναι οτι την υποστηριξη στο λυκειο θα την κανουν ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ !!!!!. Οταν λοιπον τον ρωτησα τι ωραριο θα εχουμε μου ειπε οτι υπαρχει προταση οι 3 ωρες του εργαστηριου που εχουμε στο λυκειο να μην τις χασουμε, να γινουμε υπευθυνοι εργαστηριου, ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΑΤΕΘΕΙ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ (ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ) !!!!!!

Δηλαδη εκει που ειμασταν τα παιδια για ολες τις δουλειες στο λυκειο θα γινουμε το ιδιο αλλα για ολη τη γειτονια

ΠΑΙΔΙΑ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ

AlexandrosK

Παράθεση από: alex1alex στις 17 Νοε 2010, 04:58:22 ΜΜ
- στα δημοτικα θα σταλει μεταφερομενο επιπλο με 12 λαπτοπ (το ξερουμε θα μου πειτε...)

Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει..

andreas_p

Παιδιά .... υγεία !!!!

Απολαύστε  Αγάθωνα και ... "θολώστε" το !!!!


http://www.youtube.com/watch?v=Y0MjPdEWDR0

Υ.Γ.  Και να θυμάστε : Δεν ξέρω, δε θυμάμαι πώς γίνεται !!!
       Πάψτε να το "παίζετε"  Ξερόλες !!!!

dtsilog

Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

Vangelis

Έμπιστες πληροφορίες που είχα απο κρυφό σύμβολο της Υπουργου τον οποίο συνάντησα μεταφιεσμένος σε μουζαχεντίν για να μην αναγνωριστώ απο τους  κατασκοπευτικούς δορυφόρους που χρησιμοποιεί το ΝΑΤΟ η ΕΕ και το ΔΝΤ λένε ότι οι καθηγητές πληροφορικής δεν θα κάνουν πλέον μάθημα αλλα θα καθαρίζουν τα μηχανήματα που υπάρχουν στα σχολεία.

Τρομερό και είμαι και αλλεργικός στη σκόνη !!! 

(τις ανακοινώσεις τις ΠΕΚΑΠ που συναντά επίσημα συμβούλους  του υπουργείου τις διαβάζει κανένας άραγε)

alex1alex

Βαγγελη γιατι ειρωνευεσαι;
Δεν νιωθεις την αγωνια μας
Τυχαινει να μιλαω με αυτον τον ανθρωπο και νομιζω οτι η γνωση ειναι δυναμη
Θεωρησα καθηκον μου να ενημερωσω τους συναδελφους μας και να μοιραστω τον πονο μου
αλλα μαλλον δεν βραζουμε ολοι στο ιδιο καζανι....

Vangelis

Alex  δεν ειρωνεύομαι αλλα έλεος με την τρομολαγνεία που επικρατεί σε ορισμένους συναδέλφους μας.
Σήμερα η ΠΕΚΑΠ συνάντησε 3 συμβούλους της Υπουργού και οι πληροφορίες έιναι τελείως αντίθετες απο τις δικές σου.  Πρίν μια έβδομάδα η Υφηπουργός δευσμέυτηκε ότι θα υπάρχουν μαθηματα πληροφορικής στο Νέο  Λύκειο.
Τι άλλο πρέπει να γίνει δηλαδή ?  είπαμε να ανησυχούμε και αν είμαστε σε επαγρύπνηση αλλα όχι και έτσι.

dtsilog

Δεσμεύτηκε η υφυπουργός; Τώρα ησύχασα :P
Πολύ νωρίς είδες τα Όχι να γίνονται Ίσως... ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έννοιες που ΧΑΘΗΚΑΝ! (*ΔΕΝ)

alex1alex

ΟΚ..το δεχομαι και περιμενω ανακοινωσεις. Παντως οτι μου ειπανε σας ειπα. Επισης ο συναδελφος ειναι υπαρκτος και εχει αυτη την ιδιοτητα.
Ειμαστε καθε μερα μαζι.
Μια καλοπιστη απορια : αυτοι οι υπουργοι τοσο ακριβοθώρητοι ειναι; μονο με συμβουλους θα μιλαμε; ειναι λιγο χαλασμενο τηλεφωνο..

katrina

Aραγε, το end  θά είναι happy;

ntzios kostas

Άρα καποιον από σας  Αlex1alex και Vagelis τον δουλεύουν κανονικά.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

alex1alex

Δελτιο Τυπου Πεκαπ

http://pekap.blogspot.com/2010/11/blog-post_8492.html


Μπραβο στο ΔΣ για τη δραστηριότητά του. Επιτελους μια ακτινα ελπιδας

Wizard

Πραγματικά μπράβο στην ΠΕΚΑΠ για την ενημέρωση που μας παρέχει.

Δεν ξέρω πάντως αν πρέπει να αισιοδοξώ με το "δεν υπάρχει περίπτωση το Νέο Λύκειο να λειτουργήσει χωρίς καθηγητές Πληροφορικής, ενώ έθιξαν και το θέμα της ψηφιακής υποστήριξης των άλλων μαθημάτων". Δηλαδή εμάς θέλουν ή το μάθημα; Και όταν λέμε ότι έθιξαν την υποστήριξη, τι ακριβώς είπαν και γιατί το είπαν για μας; Πιστεύουν ότι θα εμπλακούμε επίσημα;

Πολύ σωστά απάντησε η ΠΕΚΑΠ ότι "οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής δεν μπορούν να έχουν ως αντικείμενο της εργασίας τους την τεχνική υποστήριξη της ψηφιακής διδασκαλίας των άλλων μαθημάτων", αλλά αν μείνει μόνο ένα μάθημα επιλογής (γιατί αυτό φαίνεται, σιγά μην το βάλουν γενικής παιδείας), τότε αν μας υποχρεώσουν να αναλάβουμε την υποστήριξη για συμπλήρωση ωραρίου, τότε πλέον θα μιλάμε για μεγάλη αποτυχία και δεν πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι.

Φανταστείτε εκεί που νομίζουμε ότι θα βάλουν μάθημα επιλογής Πληροφορικής, να βάλουν μονόωρο μάθημα υποχρεωτικό για κάθε μαθητή με ανάπτυξη διαθεματικής εργασίας με Νέες Τεχνολογίες και να μας πούνε "αυτό θα έχετε σε συνεργασία με τον αντίστοιχο συνάδελφο ειδικότητας", δηλαδή 2 καθηγητές στην τάξη και έτσι δικαιολογείται και ο μεγάλος αριθμός μαθητών στο εργαστήριο  :laugh:

nikosx

Το μάθημα της Πληροφορικής στο λύκειο πρέπει να εξετάζεται και πανελλαδικά και μάλιστα με αυξημένο συντελεστή, τουλάχιστον για τις αντίστοιχες σχολές. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν δε συμβεί αυτό, γυρνάμε πολλά χρόνια πίσω.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

erlin

#599
Χωρίς να είμαι μέλος ούτε της ΠΕΚΑΠ ούτε της ΕΠΕ, και βρισκόμενος ιδεολογικά κοντινότερα στην ΠΕΚΑΠ, νομίζω ότι η ΕΠΕ κάνει καλύτερη δουλειά.

Όταν η ΠΕΚΑΠ γυροφέρνει και παρακαλάει να δει την υπουργό και αυτή στέλνει τους συμβούλους της,  η ΕΠΕ κάνει ερωτήσεις στην βουλή.

Δείτε:
Ερώτηση βουλευτών σχετικά με την ενίσχυση του μαθήματος Πληροφορικής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευση
από την ΕΠΕ


προσωπικά δίνω ιδιαίτερη βάση σε αυτή την ερώτηση:

ΠαράθεσηΘα εκσυγχρονίσει τα εργαστήρια πληροφορικής με παράλληλη μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητών, ώστε να εξασφαλίζεται η όσο το δυνατό ποιοτικότερη διδασκαλία των μαθημάτων;

Κακά τα ψέματα, προγραμματισμός με παράλληλη πρακτική εφαρμογή σε η/υ, σε 25αρια τμήματα δεν διδάσκεται.

Αντίθετα η ΠΕΚΑΠ, δεν φαίνεται να έχει πάρει ξεκάθαρη θέση στο θέμα του χάους που βιώνουμε στα εργαστήρια.  Και όσον αφορά το δημοτικό, έμεσα φαίνεται να ευθυγραμίζεται με την θέση των δασκάλων, στο πρόσφατο FAQ που δημοσίευσε:

ΠαράθεσηΜπορεί να σπάσει το τμήμα σε δύο μικρότερα όπως στο Γυμνάσιο;
Όχι. Ο λόγος είναι όχι μόνο λειτουργικός (θα έπρεπε το άλλο μισό τμήμα με κάτι να απασχοληθεί αλλά συνήθως δεν υπάρχουν και διαθέσιμες αίθουσες) αλλά και παιδαγωγικός (το μοντέλο 1:1 δεν προάγει τη συνεργασία και τείνει προς το τεχνοκρατικό πρότυπο, άρα είναι ασύμβατο με το υπάρχον αναλυτικό πρόγραμμα).