Επαναληπτικό Διαγώνισμα Β Τετραμήνου

Ξεκίνησε από thana$i$, 06 Απρ 2012, 01:50:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

thana$i$

Το επαναληπτικό διαγώνισμα που έδωσα για Πασχαλινό δωράκι.
Τις λύσεις μετά το Πάσχα, γιατί τα τσακάλια τριγυρνάνε στο Στέκι!
Καλό Πάσχα, καλό κουράγιο, και καλή φώτιση να έχετε σε ένα μήνα ακριβώς ( ..μάλλον)
Στο συννημένο zip αρχείο υπάρχουν τα θέματα με κάποιες διορθώσεις από την πρώτη έκδοση, προτεινόμενες λύσεις σε μορφή pdf και έναν φάκελο src με αρχεία σε μορφή κατάλληλη για χρήση με τον Διερμηνευτή της ΓΛΩΣΣΑΣ

P.Tsiotakis

σε ευχαριστούμε γιατί μοιράστηκες τη δουλεία σου μαζί μας
το διαγώνισμα είναι πολύ καλό (θέλω να ξαναδιαβάσω πιο προσεκτικά το θέμα Γ)

το θέμα Δ, μου προκάλεσε έναν κόμπο στο στομάχι! :)))

dkonetas

συγχαρητήρια σε όποιος μοιράζεται τον κόπο του με συναδέλφους
Να καταθέσω έναν προβληματισμό:
Έχω καταλήξει ότι - με βάση τα θέματα που καλούνται να επιλύσουν οι μαθητές - στις Πανελλήνιες ότι θέματα τα οποία αποκλίνουν αρκετά από όλα τα προηγούμενα ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν προσφέρουν στο στόχο της αύξησης της επίδοσης στις εξετάσεις. Με δεδομένο ότι οι μαθητές έχουν απίστευτα φορτωμένο ωράριο, τον τελευταίο μήνα κάνω σημαντική προσπάθεια να παρεκκλίνω της φιλοσοφίας μου και ειδικά τώρα που φθάνουν κοντά στο νήμα της φετινής προσπάθειάς τους να ΜΗΝ τους απασχολώ με πολύωρη ενασχόληση -εξάσκηση με θέματα σαν το 3ο του διαγωνίσματός σου Θανάση ... 
όσο αφορά στο 4ο θέμα εκτιμώ ότι μία μικρή βελτίωση στην εκφώνηση του θέματος (όπως και όλων των αντίστοιχων ασκήσεων) αποτυπώνεται από το ότι σε κάθε περίπτωση ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται  σαφές στην εκφώνηση αν το ποσοστό  αφορά στο σύνολο του ποσού ή στην κάθε επιμέρους κατηγορία κλιμακωτά. Η σημασία δε της λέξης κλιμακωτά θα πρέπει να επηξηγείται στην εκφώνηση. 

και πάλι συγχαρητήρια,
Δημήτρης :-)