Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

bagelis

Παράθεση από: aktorion στις 01 Ιουν 2010, 12:22:43 ΠΜ
Το έχω συζητήσει με τους μαθητές μου στο σχολείο και κατάλαβαν το όλο ζήτημα και το δέχτηκαν να υπάρξει μία τέτοια μείωση.
Να μην σου πω οτι μετά ήταν πιο χαρούμενοι που δεν θα κοπούν παραπάνω μονάδες...

και εγώ ήμουν χαρούμενος όταν άκουσα ότι θα πάρω κάποιο επίδομα αδείας ενώ στην αρχή μου είχαν πει ότι θα το κόψουν όλο.... αυτό δεν παύει να σημαίνει ότι με δουλεύουνε...

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: bagelis στις 01 Ιουν 2010, 12:31:58 ΠΜ
και εγώ ήμουν χαρούμενος όταν άκουσα ότι θα πάρω κάποιο επίδομα αδείας ενώ στην αρχή μου είχαν πει ότι θα το κόψουν όλο.... αυτό δεν παύει να σημαίνει ότι με δουλεύουνε...
Οκ εδώ πάω πάσο  ;)

Παράθεση από: bagelis στις 01 Ιουν 2010, 12:30:45 ΠΜ
aktorion: στο ξανάγραψα και πιο πάνω.... Αν θεωρήσουμε πίνακα αρκετά μεγάλο σε σχέση με την εκφώνηση του προβλήματος δεν υπάρχει θέμα με την στατικότητα.... Υπάρχουν και άλλα επιχειρήματα αλλά απαντώ πάνω στο δικό σου...
Αν θεωρήσουμε πίνακα αρκετά μεγάλο?
Σορρυ αλλα αυτό το έχω ακούσει αρκετές φορες στις 100+ σελίδες και είναι λίγο κάπως.
Αν έγω χρησιμοποιήσω πίνακα 2 στοιχείων είμαι σωστος? Μαλλον όχι, σαν να είναι λίγα.
Αν        χρησιμοποιήσω πίνακα 10 στοιχείων είμαι σωστος? Μαλλον όχι αλλά μπορεί και να φτάνουν, σαν να είναι λίγα.
Αν        χρησιμοποιήσω πίνακα 25 στοιχείων είμαι σωστος? Μαλλον όχι αλλά μπορεί και να φτάνουν, σαν να είναι λίγα.
...
Από ποιό νουμεράκι και πάνω θα είμαι ασφάλής?

Και μην μου πείς θα βάλω 1000000000000000000000 και θα είμαι ασφαλής, γιατι εγώ θελω να ξέρω αν ένας μαθητής μου γράψε παίρνω πίνακα 25 στοιχείων θα του κόψω μόρια, ναι ή οχι ? Είναι πολλά ναι ή όχι.

Οπότε οδηγούμαστε σε χειρότερα προβλήματα από αυτά που πάμε να λύσουμε

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: aktorion στις 01 Ιουν 2010, 12:22:43 ΠΜ

Να σου το αντιστρέψω το ερώτημα, πώς θα σου φαινόταν να μην υπήρχε πρόβλημα στα θέματα και ενας βαθμολογητης  σου έκοβε  μόρια επειδή δεν του καθόταν καλά σε ένα θέμα;

Το έχω συζητήσει με τους μαθητές μου στο σχολείο και κατάλαβαν το όλο ζήτημα και το δέχτηκαν να υπάρξει μία τέτοια μείωση.
Να μην σου πω οτι μετά ήταν πιο χαρούμενοι που δεν θα κοπούν παραπάνω μονάδες...

Μα δεν είναι αντεστραμμένο το ερώτημα...είναι αυτό ακριβώς που συμβαίνει!! Η λύση είναι αποδεκτή, και η ΚΕΕ κόβει μόρια επειδή δεν της κάθεται καλά!! ;)

Καλά...ωραίο κι αυτό με τους μαθητές...γνωστό κόλπο που κάνει και η τροχαία... Σου λέει στην αρχή ένα τεράστιο πρόστιμο (ακόμη κι όταν δεν φταις, όπως εδώ!) και μετάσου το μειώνει και είσαι ευχαριστημένος κιόλας!!!...

Καλά τους υπερασπίζεσαι πάντως (την ΚΕΕ)...

Τέλος πάντων...δεν έχει νόημα να λέμε άλλα, είπαμε αρκετά...
Εγώ σας καληνυχτώ...

Ελπίζω κατ'αρχήν να είναι θετική η εξέλιξη στη βαθμολόγηση, και κατά δεύτερον να γίνει κάτι αξιόλογο από βιβλίο για τη νέα χρονιά...
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: Άρης Κ. στις 01 Ιουν 2010, 12:38:44 ΠΜ
Καλά τους υπερασπίζεσαι πάντως (την ΚΕΕ)...

Τέλος πάντων...δεν έχει νόημα να λέμε άλλα, είπαμε αρκετά...
Εγώ σας καληνυχτώ...

Ελπίζω κατ'αρχήν να είναι θετική η εξέλιξη στη βαθμολόγηση, και κατά δεύτερον να γίνει κάτι αξιόλογο από βιβλίο για τη νέα χρονιά...

Καληνύχτα και απο μένα, δεν έχει νόημα να λέμε άλλα, είπαμε αρκετά...
δεν τους υπερασπίζομαι απλά το θέμα μου φαίνετε μια χαρά διατυπωμένο.
Η δευτερη ανακοίνωση της ΚΕΕ είναι απαράδεκτη...

Νομίζω πρόσεξα στο βιβλίο αρκετά ενδιαφέροντα στις 110 σελίδες που διάβασα, αλλά δεν νομίζω να έχει να προστεθεί τίποτα καινούργιο στην κουβέντα. Για αυτό εις το επανειδήν σε άλλο topic  :)

firecore

ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ;
ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ/ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ;
Σε προηγούμενο post μου έθεσα ερώτημα που πέρασε απαρατήρητο. (Παραθέτω παρακάτω).
Το συγκεκριμένο διπλό ερώτημα έχει ακριβώς την ίδια αναπτυξη σκέψεων.
Αν μάλιστα ισχύει αυτό που γράφτηκε οτι δε θά 'ναι 0-2 μονάδες μείον για τη λύση με πίνακα, αλλά 4-18, ενισχύει τον παρακάτω συλλογισμό περι μεγάλου εύρους απόκλισης στη βαθμολόγηση, πέρα απ' τη μεγάλη διασπορά της.
Αυτό νομίζω πως είναι πολύ σοβαρό κ ελπίζω να μη περάσει πάλι στο ντούκου.

Παράθεση από: firecore στις 31 Μαΐου 2010, 03:24:25 ΜΜ
ΠΩΣ Ν ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ Η ΑΔΙΚΙΑ;
Εδω κ 3 μέρες μ απασχολει το παραπάνω ερώτημα.
Να πω το εξής: Δε καταλαβαίνω καθόλου αυτούς της ΚΕΕ. Μα καθόλου!
Υπάρχουν τα εξής ενδεχόμενα
1. Η λύση με πίνακα είναι σωστή.
Τότε η ΚΕΕ εστειλε λανθασμένη οδηγία στους βαθμολογητές πραγμα ανεπίτρεπτο για πανελλαδικές.
2. Η λύση με πίνακα είναι λάθος και αυτή ειναι η θέση της ΚΕΕ.
α) Τότε γιατί εστειλε οδηγια στους βαθμολογητές κ όχι διευκρίνηση στους υποψήφιους;
Δηλαδή οι βαθμολογητές μπορεί να κάνουν λάθος κ χρειάζονται οδηγίες ενω οι υποψηφιοι όχι;
β) Τι θα πεί κατα την κρίση του βαθμολογητή;
Υποτιθεται οτι ως θεσμός προσπαθεις να έχεις ομοιόμορφη βαθμολόγηση, δηλαδή 1ον οσο το δυνατόν λιγότερες αποκλίσεις και 2ον με όσο το δυνατό μικρότερο εύρος.
Οσον αφορά το 1ο, θεσμοθετείς περίπου το: όσοι βαθμολογητές και απόψεις, αρα το καταργείς απόλυτα.
Οσον αφορα το δευτερο, απ' οτι κατάλαβα έχει μπει ενα πλαφόν 0-2 μονάδες.
Πως δέχεσαι το 0, οταν η θέση σου (ΚΕΕ) είναι οτι είναι λάθος;
Δηλαδή δέχεται η  ΚΕΕ λανθασμένες λυσεις με 0 απώλειες μονάδων;
Αλλα ακομα και οι 2 φαντάζουν λίγες αν αναλογιστούμε οτι πρόκειται για ενδειξη μη κατανόησης των απαιτήσεων-περιορισμών που θέτει η ύλη για τέτοιες περιπτώσεις. (κατα ΚΕΕ)
Πως γίνεται αυτό;
Και τώρα τίθεται το ερώτημα:
Τι γίνεται με αυτους που απάντησαν σωστα (κατα ΚΕΕ παντα) χωρίς πίνακα;
Αυτοι με αφαίρεση 0-2 μονάδες στους λύτες με πίνακα δεν αδικούνται;
Τι γίνεται μ' αυτους που έκαναν λάθος αλλα δε φταίνε λόγω κακού βιβλίου κ κακής εκφώνησης (βλεπε 2α).
Κι αυτοί με -1 έστω, αδικούνται.
Πως γίνεται να μην αδικηθει κανείς;
Ειλικρινα δε ξερω, παντως η ΚΕΕ συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλότερα απ' το ύψος των περιστάεων.
Θέτω το θέμα προς προβληματισμό κ ελπίζω να βρούμε καποια κατα το δυνατόν κοινώς αποδεκτη λύση, γιατί αν περιμένουμε  απ την ΚΕΕ, φέξε μου κ γλίστρισα!

NIKOS_KALYVAS

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ.

1. Η ΚΕΕ ΕΚΑΝΕ ΜΑΛΑΚΙΑ
2. ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΕΕ
3. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ (ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΝ ΕΥΑΤΟΝ)
4. ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ
5. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ
6. ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ-  ΚΑΡΚΙΝΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ - ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ

ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
ΠΕ19 - ΛΑΜΙΑ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

NIKOS_KALYVAS

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ
ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ
ΤΟΥ 2008...

ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ


ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ,
ΔΕ ΜΑΣ ΩΦΕΛΕΙ...
ΝΙΚΟΣ ΚΑΛΥΒΑΣ
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ86)

madredeus

Παράθεση από: Pagnostos στις 31 Μαΐου 2010, 06:28:35 ΜΜ
Στη μπάντα μάγκες περνάει ο μεγάλος !!!!!

Πληροφορικάρας με τα όλα του τι ΚΕΕ και τρίχες

(αν θέλετε να μιλάμε σε αυτό το επίπεδο μπορεί να γίνει και αυτό άλλωστε έτσι θα "βελτιώσουμε" το μαθημα)

Δεν έκρινα την επιστημονική τους επάρκεια. Την (ανύπαρκτη) ηθική και την (επίσης ανύπαρκτη) "μπέσα" τους σχολίασα. Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: bagelis στις 01 Ιουν 2010, 12:30:45 ΠΜ
aktorion: στο ξανάγραψα και πιο πάνω.... Αν θεωρήσουμε πίνακα αρκετά μεγάλο σε σχέση με την εκφώνηση του προβλήματος δεν υπάρχει θέμα με την στατικότητα.... Υπάρχουν και άλλα επιχειρήματα αλλά απαντώ πάνω στο δικό σου...

Του χρόνου λοιπόν να λέμε στους μαθητές μας να πέρνουν σε όλα τα προβλήματα τεράστιους πίνακες και να τα λύνουμε με αυτούς. Αυτό μας λές;

ntzios kostas

Καλημέρα  συνάδελφοι,

Θα ήθελα να θέσω 2 ερώτημα προς όλους:

1ο. Αν θεωρήσουμε την λύση του πίνακα 100 % σωστή, του χρόνου τι θα λέμε πλέον στους μαθητές μας; Γιατί παρ' όλο που η πλειοψηφία αυτού του θέματος ήταν να μην κοπούν μόρια , δεν νομίζω  ότι το διδάσκει έτσι στην τάξη.Επίσης αν έβαζε σε πρόχειρο διαγώνισμα αυτό το θέμα, σίγουρα κάποια σχόλια θα έκανε στον μαθητή που θα χρησιμοποιούσε πίνακα.

2η. Αν τη θεωρήσουμε ότι είναι λάθος και κοπούν 1 με 2 μόρια όπως φαίνεται ότι θα ισχύει, του χρόνου ένα πολύ καλό επιχείρημα προς στους μαθητές μας θα είναι, λύσε όλες τις ασκήσεις με πίνακες. Καλύτερα να χάσεις 1 με 2 μόρια, παρά  ολόκληρη την άσκηση.

Προσωπικά τάχθηκα κατά της χρήσης πινάκων, και να κοπούν 4 μόρια 1 γιακάθε ερώτημα, παρ΄όλο που οι περισσότεροι μαθητές μου το κάνανε με πίνακες. Οι μεσοβέζικες λύσεις δεν μου αρέσουν. Ή το θεωρούμε σωστό και δεν κόβουμε κανένα μόριο, αλλά από του χρόνου μαζί με τις μεταβλητές θα διδάσκουμε και πίνακες, ή το θεωρούμε λάθος και κόβουμε τόσα μόρια όσα θα κόβαμε αν η άσκηση λυνόταν με τη δομή όσο...επανάλαβε.

Και πάλι καλημέρα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

bagelis

Καλημέρα σας και πάλι

Μερικές απαντήσεις πάνω σε διάφορα posts:

1. Όποιος νομίζει ότι όλη αυτή η φασαρία έγινε για ιδιοτελείς λόγους, λυπάμαι αλλά δεν ξέρει τι του γίνεται. Δεν είναι δυνατόν να έγινε τόση φασαρία γιατί κάποιοι είπαν στους μαθητές τους ότι είναι σωστό με πίνακες. Είναι παράλογο.
Με βάση τις ασάφειες του σχολικού οι ίδιοι οι καθηγητές θεώρησαν ότι μπορούν να βάλουν πίνακες και αυτό οφείλεται στις ασάφειες του σχολικού. Πως είναι δυνατόν άνετα να λέμε να χάσουν μόρια οι μαθητές για κάτι που και εμείς θεωρήσαμε ότι πρέπει/μπορεί να λυθεί έτσι.
Επίσης θα μπορούσα να γράψω και εγώ ένα κατεβατό με πιθανά κίνητρα για όσους λένε να κοπούν μόρια. Δεν θα μπω σε τέτοια διαδικασία γιατί μας υποβιβάζει.

2. Δεν νομίζω ότι η ΕΠΥ (η ΠΕΚΑΠ δεν ξέρω, εμένα με μπέρδεψε) να είναι τόσο εύκολα ελεγχόμενη από τη μάζα. Και η ΕΠΥ έβγαλε λύση και με πίνακες και χωρίς πίνακες. Εμείς είμαστε περισσότερο γνώστες όμως ε? Εμείς ξέρουμε καλύτερα. Ο κ. Ιωαννίδης που είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας είπε εδώ μέσα ότι είναι σωστό με πίνακες. Εμείς όμως ξερουμε καλύτερα το σχολικό, ε?

3. Τι κάνουμε του χρόνου είναι ένα ερώτημα αλλά για να ξέρουμε εμείς τι κάνουμε του χρόνου ας κόψουμε μόρια φέτος ε? Με αυτό το τρόπο έχει αντιδράσει η ΚΕΕ και έχει φάει τρελλό κράξιμο. Το ίδιο θέλετε ε?

olgakyr

Συγχαρητήρια για το θάρρος σας και την τοποθέτησή σας κύριε Ντζιε
Όλγα Κυριακοπούλου
Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19

olgakyr

Συνάδελφε ναι εμείς ξέρουμε καλύτερα ξέρεις γιατί? γιατί εμείς διδάσκουμε το μάθημα και όχι ο κύριος Ιωαννίδης. Δεν έχω κάτι με τον άνθρωπο αλλά δεν νομίζω να μπαίνει σε τάξη, έτσι δεν είναι? Εμείς που διδάσκουμε το μάθημα έχουμε την ευθύνη, εμείς ξέρουμε και κανείς άλλος. Γνώμη μπορεί να εκφέρει μόνο όποιος μπαίνει σε τάξη κατά τη γνώμη μου

Με εκτίμηση

Παράθεση από: bagelis στις 01 Ιουν 2010, 09:49:23 ΠΜ
Εμείς είμαστε περισσότερο γνώστες όμως ε? Εμείς ξέρουμε καλύτερα. Ο κ. Ιωαννίδης που είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας είπε εδώ μέσα ότι είναι σωστό με πίνακες. Εμείς όμως ξερουμε καλύτερα το σχολικό, ε?
Όλγα Κυριακοπούλου
Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19

bagelis

Αν κοιτάξεις προσεκτικά όλα τα παραδείγματα από τα σχολικά βιβλία θα δεις ότι δεν είναι όλοι οι πίνακες με Δεδομένα....

Και αν εμείς ξέρουμε καλύτερα γιατί είμαστε μέσα στη τάξη, πάλι η πλειοψηφία είναι υπέρ των πινάκων...

Δεν νομίζω να παρουσιάζεις κάποιο πιο ισχυρό επιχείρημα, ενώ εδώ μέσα έχουν παρουσιαστεί πολύ ισχυρά επιχειρήματα για την αντίθετη γνώμη από τη δική σου...

Με εκτίμηση

olgakyr

Με συγχωρείς αλλά εσύ δεν είσαι ο Βαγγέλης που κάποιος είπε ότι είχες ταχθεί κατά της χρήσης πινάκων για αυτό το πρόβλημα σε προηγούμενη συζήτηση? Δεν θυμάμαι γιατί κάποια  στιγμή σταμάτησα να διαβάζω, αλλά κάποιος ανέβασε ένα Post στο οποίο έδειχνε ότι παλιά έλεγες ακριβώς τα αντίθετα. Έτσι δεν είναι?
Είμαι σχεδόν σίγουρη, αλλά δίνω και 1 πιθανότητα να κάνω λάθος γιατί υπάρχουν και άλλοι Βαγγέληδες στο φόρουμ

Παράθεση από: bagelis στις 01 Ιουν 2010, 09:55:12 ΠΜ
Αν κοιτάξεις προσεκτικά όλα τα παραδείγματα από τα σχολικά βιβλία θα δεις ότι δεν είναι όλοι οι πίνακες με Δεδομένα....

Και αν εμείς ξέρουμε καλύτερα γιατί είμαστε μέσα στη τάξη, πάλι η πλειοψηφία είναι υπέρ των πινάκων...

Δεν νομίζω να παρουσιάζεις κάποιο πιο ισχυρό επιχείρημα, ενώ εδώ μέσα έχουν παρουσιαστεί πολύ ισχυρά επιχειρήματα για την αντίθετη γνώμη από τη δική σου...

Με εκτίμηση
Όλγα Κυριακοπούλου
Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19