Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

difan

Κύριοι καλημέρα.

Είχαμε καμιά επίσημη τοποθέτηση?

Άρης Κεσογλίδης

Τα είπες ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Στάθη!...
(το πιστεύεις οτι από τις 102 σελίδες, δεν είχα διαβάσει μόνο τις σελίδες 17-30 και τις σελίδες 90-92 όπου είναι αυτό το σχόλιό σου;? :) )

Μ'άρεσε πολύ το
"Μάλιστα κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν ότι από τη στιγμή που τα δεδομένα χρειάζονται για την επεξεργασία και εξαγωγή πολλών αποτελεσμάτων σε όλη την πορεία του αλγορίθμου τότε η χρήση πίνακα είναι έξυπνη προγραμματιστική τεχνική γιατί σου δίνει την δυνατότητα να σπάσεις το πρόβλημα σε υποπροβλήματα και να τα αντιμετωπίσεις ξεχωριστά. Πράγμα που δεν απατώμαι είναι ένας από τους βασικούς στόχους του μαθήματος." ;)
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

exw_aporia

ΝΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ:
Επειδή όλοι ψάχνουμε πού έχει εξαφανιστεί η ΚΕΕ, έχω να καταθέσω τα εξής:
1. Οι άνθρωποι που μαζεύονται για να βάλουν τα θέματα δεν αποτελούν μία "ομάδα" η οποία να έχει υπόσταση και τις επόμενες ημέρες. Δίνει λύσεις στα προβλήματα που εκδηλώνονται άμεσα (όπως "έδωσε  λύση" με τη γνωστή διευκρίνιση...) και μετά η ΚΕΕ διαλύεται.
2. Ωστόσο, υπάρχει δυνατότητα ΝΑ ΣΥΓΚΛΗΘΕΙ ξανά εκ των υστέρων η ΚΕΕ σε περίπτωση που διαπιστωθεί πρόβλημα στη διόρθωση. Κάτι τέτοιο δεν είναι πρωτόγνωρο, έχει ξανασυμβεί.
3. Αυτή τη στιγμή όλοι ψάχνουμε τρόπο να αντιληφθούν οι "υπεύθυνοι" (...) το πρόβλημα που υπάρχει. Σαφώς η πίεση που ασκήθηκε και η οργή που εκδηλώθηκε από το "στέκι", το "τρωκτικό", το Alfavita κτλ. βοήθησαν. Η ΕΠΥ έχει πάρει θέση, η ΠΕΚΑΠ (επιτέλους...) πήρε κι αυτή ξεκάθαρη θέση. Γονείς ήδη μαζεύουν υπογραφές ώστε να μην ξεκινήσει η βαθμολόγηση.
4. Πιο σημαντικό όμως είναι να διοχετευθούν σωστά οι ενέργειες όλων.  Ο τρόπος να αντιληφθεί το Υπουργείο το πρόβλημα και να "τραβήξει το αυτί" της ΚΕΕ και να την συγκάλέσει εκ νέου, ώστε να δώσει σαφείς οδηγίες είναι:
ΠΙΕΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΈΙΟ, ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. (ΟΤ)ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Ευχαριστω και περιμενω τις αποψεις σας
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

skoud

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΚΕΕ:

προς όλα τα βαθμολογικά κέντρα

Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:

Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

petrosp13

ήξεις αφήξεις ουκ εν τω πολέμω θνήξεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

perastikos

Παράθεση από: skoud στις 31 Μαΐου 2010, 02:33:34 ΜΜ
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΚΕΕ:

προς όλα τα βαθμολογικά κέντρα

Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:

Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.


Απίστευτο πόσο βλακωδώς συνεχίζουν να διαωνίζουν την αρχική τους γκάφα. Αντί για ένα "συγνώμη, κάναμε λάθος" (ανθρώπινο είναι στο κάτω, κάτω) επικαλούνται κομμάτια από κεφάλαια που αναφέρονται πεντακάθαρα σε πρόγραμμα. Έχουν στυλώσει τα πόδια και δεν κάνουν χιλιοστό πίσω. Τουλάχιστον να διορθώσουν το έγκλημα "κατά την κρίση του κάθε βαθμολογητή" και να δώσουν κοινή γραμμή σε όλα τα βαθμολογικά.

Τελικά είχε δίκιο αυτός που είπε ότι....

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του,ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

Σε ποια κατηγορία ανήκει άραγε η ΚΕΕ;

Κρίμα.

dummyKEE

Παράθεση από: skoud στις 31 Μαΐου 2010, 02:33:34 ΜΜ
ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΙΑ ΤΗΣ ΚΕΕ:

προς όλα τα βαθμολογικά κέντρα

Ύστερα από ερωτήματα ορισμένων βαθμολογικών κέντρων ...κλπ κλπ, σας γνωστοποιούμε τα ακόλουθα:

Η ΚΕΕ με βάση τα δεδομένα του θέματος Γ' και τα αναγραφόμενα στη σελίδα 184 του βιβλίου, ότι ένας από τους στόχους του μαθήματος είναι "ο μαθητής να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα", παραπέμπει στην οδηγία της 28-5-2010
Σε κάθε περίπτωση ισχύει η πάγια οδηγία στο τέλος των θεμάτων, ότι κάθε απάντηση επιστημονικά τεκμηριωμένη είναι αποδεκτή.


Μαζέψτε τους !!!!!!!!!!!!!!! Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι. Σ' αυτή την οδηγία τώρα αναφέρονται στη σελίδα 184΄σημείο το οποίο αναφέρεται στη χρήση πινάκων σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ όταν δηλαδή θα περάσουμε από τον ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ σε ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στη "ΓΛΩΣΣΑ" (ή σε οποιαδήποτε άλλη) για καλό και για κακό όμως αναφέρουν και την πάγια οδηγία!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :police: :police: :police: :police: :police:

Άρης Κεσογλίδης

ΕΛΕΟΣ......  :o
ΝΤΡΟΠΗ!.................  >:(
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

exw_aporia

ΝΤΡΟΠΗ !
Άμεσα να αντιδρασουν οι βαθμολογητες. Πίεση προς τους προεδρους των βαθμολογητων και προς το Υπουργειο!
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

bagelis

ναι αλλά αφήνει το επιθυμητό παράθυρο.....

ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας....

Κάθε λύση επιστημονικά αποδεκτή είναι σωστή + ανακοίνωση ΕΠΥ = ΟΚ

perastikos

Κάθε φορά που διευκρινίζουν ή επικαλούνται κάτι, μας υπενθυμίζουν συνεχώς ότι ήθελαν να μαγειρέψουν πρόγραμμα αλλά η ρημάδα η κατσαρόλα έβγαλε αλγόριθμο.

Και αντί να τα βάλουν με τον μάγειρα ή έστω με την κατσαρόλα εν τέλει, τα βάζουν με τους πελάτες που υπομονετικά  έφαγαν το κακομαγειρεμένο φαγητό τους.

exw_aporia

Ναι bagelis,
αλλά το θέμα είναι ότι δεν θα το αντιληφθουν έτσι ολα τα βαθμολογικά... οπότε ο καθένας θα κόψει όσο νομιζει. Αυτό είναι ΑΙΣΧΟΣ!
ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΜΕΣΑ !

bagelis

Είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι προστέθηκε αυτή η παράγραφος για να δώσει το δικαίωμα να μην κόψεις μονάδες....

Νομίζω ότι από εδώ και πέρα είναι στο χέρι των βαθμολογητών που ούτως ή άλλως έχουν περισσότερες ευθύνες γενικότερα και πέρα από αυτό το σημείο....

Αν ο βαθμολογητής είναι κακός βαθμολογητής θα μου κόψει από αλλού... τι να λέμε τώρα...

Δημήτρης Γκίνης

Μιας και η κουβέντα το έφερε για κατσαρόλες και μαγειρική, δίνεται ο παρακάτω αλγόριθμος (διατυπωμένος σε ελεύθερο κείμενο):
Λιώνουμε τη σοκολάτα με το βούτυρο σε μπεν μαρί ή φούρνο μικροκυμάτων. Χτυπάμε στο μίξερ τα αυγά με τη ζάχαρη έως ότου ασπρίσουν και αφρατέψουν και ενσωματώνουμε στη λιωμένη κουβερτούρα. Προσθέτουμε το αλεύρι με το κακάο κοσκινισμένα, ανακατεύουμε προσθέτοντας το ξύσμα. Γεμίζουμε ένα βουτυρωμένο και αλευρωμένο τσέρκι ή ταψί διαμέτρου 20 εκ. και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200-210οC για 15-20 λεπτά.
Η έξοδος του παραπάνω αλγορίθμου είναι μια ωραιότατη σοκολατόπιτα (by Παρλιάρος...)
Προς τους φωτήρες της ΚΕΕ: έχοντας υπόψην ότι ο παραπάνω αλγόριθμος (και μην πει κανείς ότι δεν είναι, πληρεί όλα τα κριτήρια) δεν μπορεί να υλοποιηθεί σε κανένα (τουλάχιστον από τα γνωστά) προγραμματιστικά περιβάλλοντα, δεν σημαίνει ότι και η συνταγή , συγνώμη αλγόριθμος ήθελα να πω, δεν είναι εκτελέσιμη, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ???
ΥΓ: η έξοδος του παραπάνω αλγορίθμου είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ....

Vangelis

Απορία και εγώ, που βρέθηκαν τόσοι καινούργιοι "συνάδελφοι"?

Είναι προφανές ότι η ΚΕΕ δεν μπορούσε να πάρει πισω την πρώτη αδηγία γιατί (πέρα απο το ότι έχει δίκαιο) θα αδικούσε α) τους μαθητές που είδαν το χώρο του προβλήματος και δεν χρησιμοποίησαν πίνακα β) τους ΦΑ που ήδη είχαν εξετάστει βάση αυτής της οδηγίας.

Συνεπώς θεωρώ ότι καλά έκανε και έδωσε αυτή τη δεύτερη διεκρίνηση.

Όποιος θεωρεί ότι η λύση με πίνακες είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη ας κάνει αυτό που νομίζει σωστό.

Τελική απορία όταν λήξει το θέμα αυτό οι νέοι "συνάδελφοι" θα παραμείνουν στο στέκι?