Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: sstergou στις 31 Μαΐου 2010, 11:34:35 ΜΜ
Συνάδελφε με όλο το σεβασμό αλλά αν το ψάξεις λίγο παραπάνω θα δεις ότι το πρόβλημα αυτό δεν γίνεται να μην το έχει η κάθε υλοποίηση της ψευδογλώσσας, είτε αυτή είναι δικιά μου, είτε όχι, είτε εκτελείται από Η/Υ , είτε από εξωγήινο. Αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε μου βρείς έναν τρόπο να καταλάβεις σαν άνθρωπος και όχι σαν μηχανή το πόσο μέγεθος έχει ο κάθε πίνακας πριν την εκτέλεση του αλγορίθμου τότε θα σου βγάλω το καπέλο και αν θες μπορώ να σου δώσω πολλά παραδείγματα.

Το μόνο επιχείρημα που έχεις είναι ότι οι πίνακες είναι στατικοί με μέγεθος καθοριζόμενο κατά τη μεταγλώττιση, είτε επειδή έτσι είναι στη ΓΛΩΣΣΑ είτε επειδή έτσι αναφέρει το βιβλίο. Αντιθέτως εγώ έχω παραθέσει ακλόνητα επιχειρήματα που στηρίζουν το ότι "οι πίνακες της ψευδογλώσσας δεν είναι δυνατόν να υπακούουν στον ορισμό του βιβλίου" όπως επίσης και το ότι "τα παραδείγματα του βιβλίου δεν είναι σύμφωνα με τον ορισμό". Είναι σαν κάποιος να μου λέει ότι το Καστελλόριζο δεν ειναι νησί και εγώ να γυρνάω γύρω γύρω όλη την μέρα βλέποντας θάλασσα από όλα τα σημεία του! Είναι δυνατόν ποτέ να τον πιστέψω? Δεν πρέπει να υπάρχει απόδειξη?

2) Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι η υλοποίησή μου είναι η αναφορά για την ψευδογλώσσα και αν προσέξεις σε όλα μου τα μηνύματα ποτέ δεν είπα ότι "αφού τρέχει στο pseudoglossa.gr άρα είναι σωστό".
Σορρυ αν σε έθιξα, πίστεψε με το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να θίξω συναδέρφους. Απλά λέω οτι δεν μπορεί να είναι επιχείρημα το ότι γίνετε σε ψευδογλώσσα γιατί γίνετε σε κάποια υλοποιήση...
Δεν λέω οτι είπες εσύ οτι αφού τρέχει σε ψευδογλώσσα είναι και σωστό στην ψευδογλώσσα του σχολείου, από άλλον αναφέρθηκε.

Όσον αφορά για την υλοποίηση προφανώς και δεν θα μπορούσε να μην έχει τέτοια κλασσικά θέματα, ούτως η άλλως πάνω σε μηχανή τρέχει...

Άρης Κεσογλίδης

Συνάδελφε aktorion, αν ήσουν μαθητής και είχες δει αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα με πίνακα χωρίς να φαίνεται πουθενά το μέγεθός του,
1) στο σχολικό σου βιβλίο,
2) στο βοήθημα που χρησιμοποιούσες,
3) στα βοηθήματα (διαφορετικά) 2 άλλων συμμαθητών σου,
4) στο σχολείο σου,
5) στο φροντιστήριό σου,
6) σε πολλές σελίδες στο ίντερνετ
7) στη σελίδα που υλοποιεί την ψευδογλώσσα στο ίντερνετ

και
1) ήξερες ότι το βιβλίο είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, και έχει τόσες ασάφειες
2) και έβλεπες να σφάζονται οι καθηγητές για το τι είναι σωστό και τι είναι λάθος
3) και έβλεπες μια ΚΕΕ να λέει "είναι λάθος αυτό, αλλά κόψτε ότι έχετε ευχαρίστηση"

τι θα έλεγες αν σου έκοβαν μόρια;?;?;?........

Αυτό είναι το κυρίαρχο θέμα.......
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

kyrlef

ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ 17-18 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ (ΘΕΜΑ Γ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΕΣ). Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΛΥΣΗ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΣΩΣΤΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ ΠΡΙΝ ΜΕΤΑΒΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ. ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΗ "ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ" ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΠΑΛ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ? ΤΑ ΞΕΧΑΣΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ. ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ.

Άρης Κεσογλίδης

Εγώ ανέφερα για την pseudoglossa , που το είχα δει από άλλο σχόλιο...
Το λέω περισσότερο για να δείξω την ελευθερία που υπάρχει στην ψευδογλώσσα και αφήνεται από το σχολικό βιβλίο, και ότι το έχουμε κάνει όλοι αυτό στις πρώτες ασκήσεις με πίνακες σε ψευδογλώσσα!...
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

amilikas

Ναι το διαβασα, και εχω καποιες παρατηρησεις:

σελ. 55 βιβλίο μαθητή Κεφ 3 (με τον ΟΤΕ)
κανει μια εισαγωγη στις δομες δεδομενων. Το βιβλιο περιεχει και δυναμικες δομες (ασχετα που ειναι εκτος ύλης) οποτε το παραδειγμα αυτο μπορει να αναφερεται και σε λιστες (αργοτερα στο ιδιο κεφαλαιο) οπου δεν τιθεται θεμα δημιουργιας της ακολουθιας, ουτε αναζητησηςσε αυτη.

σελ. 56 βιβλίο μαθητή
τη στιγμη του προγραμματισμου τους (προγραμματιζω, σχεδιαζω, σκεφτομαι την υλοποιηση). Δηλ τι θα επρεπε να λεει, του αλγοριθμισμου τους?

σελ. 30 βιβλίο μαθητή
λεει οτι στο παραπανω παραδειγμα η εισοδος γινεται με αυτη την εντολη σε προστακτικη.
Σωστα λες "Όπως φαίνεται η είσοδος των δεδομένων μπορεί να γίνει με την εντολή Διάβασε"

Τα Δεδομενα // // δεν διευκρινιζονται αλλα αινεται να χρησιμοποιουνται και ως Διαβασε σε μερικες περιπτωσεις αλλα και ως αρχικη δηλωση _πριν_ τον προγραμματισμο - σχεδιαση του αλγοριθμου, του στυλ "θα σου δοσω τα στοιχεια ενος πινακα μεγεθους Ν,το οποιο θα στο πω εκ των προτερων", κατι σαν παραμετροι συναρτησης (και αποψη μου ειναι οτι επ'αυτου προκειται). Οπως και το Αποτελεσμετα // // το οποιο δεν σημαινει υποχρεωτικα Εμφανισε αλλα μπορει και σημαινει επιστροφη τιμης (ή τιμων μεσω παραμετρων)  - εξοδος προς αλλο αλγοριθμο.

Τελος, θα σταθω στον τιτλο του βιβλιου του Wirth το 1975 ο οποιος ηταν Algorithms + Data structures = Programs.
Αν χρησιμοποιησουμε ενεργειες, βηματα επιλυσης σε δομες δεδομενων, θα κατασκευασουμε προγραμματα.

Και αυτο που ρωτω ειναι: Ποιος μας ειπε οτι θελει προγραμμα? Αν θελει προγραμμα, δεν γινεται σε ΓΛΩΣΣΑ με πινακες, την μονη γλωσσα προγραμματισμου που μαθαινουμε στους μαθητες μας. Μαπα η ΓΛΩΣΣΑ αλλα αυτην πρεπει να μαθουν.
Αν δεν θελει προγραμμα, ποιος μας ειπε οτι ο αλγοριθμος θα πρεπει να χρησιμοποιησει μια δομη δεδομενων η οποια χρησιμοποιηται σε μηχανες που διαθετουν αρκετη μνημη (οπως οι σημερινοι ΗΥ)?

Για τα παραδειγματα ψευδογλωσσας που χρησιμοποιουνται πινακες, εγω δεν εχω αμφιβολια οτι η διασταση του πινακα δινεται με την εντολη Δεδομενα κατα τη στιγμη του προγραμματισμου.

Αυτες ειναι οι σκεψεις μου. Γι αυτο θεωρω οτι η λυση με πινακες χωλενει. Πρακτικη ειναι αλλα οχι και ολοσωστη. Συμφωνα με τη θεωρια του βιβλιου παντα.

d_bam

Είμαι σχεδόν βέβαιος πως έχει σχολιασθεί και σε προηγούμενη σελίδα αλλά επιτρέψτε μου να το αναφέρω!

Η ΚΕΕ στην σημερινή ανακοίνωση αναφέρθηκε στην σελίδα 184 του σχολικού βιβλίου και συγκεκριμένα στον 4ο στόχο του κεφαλαίου (ο μαθητής να είναι σε θέση να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα.)

Φαίνεται πως η  - «αλάνθαστη» -  ΚΕΕ  δεν έχει υπόψη την παράγραφο 9.2 σελ 191 του βιβλίου ( Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες).
Συγκεκριμένα:

Στην 5η παράγραφο:
Η απόφαση για την χρήση πίνακα ... είναι κυρίως θέμα εμπειρίας στον προγραμματισμό.

Σε ποια εμπειρία αναφέρεται το βιβλίο...; Την οχτάμηνη των μαθητών...;

Στην 6η παράγραφο:
Γενικά ... τότε η χρήση πινάκων βοηθάει ή συχνά είναι απαραίτητη για την επίλυση του προβλήματος. Σε άλλη περίπτωση μπορεί να αποφεύγεται η χρήση τους.

Αυτό το «μπορεί να αποφεύγεται» ερμηνεύεται ότι είναι λάθος αν χρησιμοποιούνται πίνακες; 


Στην 7η παράγραφο (τελευταία σειρά):
... θα ήταν προτιμότερη μια λύση χωρίς τη χρήση τους

Αυτό το «θα ήταν προτιμότερη» ερμηνεύεται πάλι ότι είναι λάθος αν χρησιμοποιηθούν  πίνακες

Μάλλον κάποιοι έχουν πρόβλημα με τα ελληνικά τους... Ίσως η ΚΕΕ, ίσως οι συγγραφείς του βιβλίου, ίσως εγώ, ίσως οι μαθητές που διαβάζουν το βιβλίο.
Δεν νομίζω οτι με τόσο κακογραμμένο βιβλίο έχει νοήμα να συζητούν κάποιοι για το αν θα πούμε του χρόνου στους μαθητές ότι όλα λύνονται με πίνακες... ότι και να πείς το βιβλίο μπορεί και να σε διαψεύσει...  :o :o :o
Και αντί να παλεύουμε για την απόσυρση του βιβλίου και τη συγγραφή ενός πραγματικά καλού βιβλίου για τον προγραμματισμό τσακωνόμαστε για το ποιος ερμηνεύει καλύτερα το βιβλίο, ποιος έχει γνώσεις και ποιος λύνει πιο αποδοτικά τον αλγόριθμο του θέματος Γ.

Ένα είναι το σίγουρο. Όποιος δεν μπορεί να πάει σπίτι του και να μην κάνει άλλο κακό. Είτε είναι καθηγητής λυκείου ή φροντιστηρίου, είτε είναι βαθμολογητής είτε είναι συγγραφέας είτε είναι μέλος της ΚΕΕ είτε ανώτερος...

Οι πανελλήνιες δεν χρειάζονται άλλες προχειρότητες, και όταν αυτό συμβαίνει ας μην προσπαθούν κάποιοι να αποδείξουν πως η γη είναι επίπεδη.

Θλίβομαι γιατί μπάζει από παντού....    :-X :-X :-X

Αθανάσιος Πέρδος

Σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι γνώσεων ο χρήστης μπορεί να περάσει στο επόμενο επίπεδο εφόσον συμπληρώσει τουλάχιστον 10 βαθμούς. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει τους βαθμούς σε κάθε επίπεδο και στο τέλος του παιχνιδιού θα εμφανίζει τον αριθμό του επιπέδου με τη μεγαλύτερη βαθμολογία, με τη μικρότερη βαθμολογία καθώς και τους συνολικούς βαθμούς που συγκέντρωσε ο χρήστης. Εφόσον ο χρήστης δεν συμπληρώσει σε κάποιο επίπεδο 10 βαθμούς, το παιχνίδι σταματάει

Αλγόριθμος Π50
   Εμφάνισε "δώσε το βαθμό του 1 ου επιπέδου"
   Διάβασε Β
   Αν Β ≥ 10 τότε
      ΕΠ ← 1
      ΜΑΧ ← Β
      ΜΑΧ_ΕΠ ← 1
      ΜΙΝ ← Β
      ΜΙΝ_ΕΠ ← 1
      Σ ← Β
      Εμφάνισε "δώσε το βαθμό του 2ου επιπέδου"
      Διάβασε Β
      Όσο Β>=10 επανάλαβε
         ΕΠ ← ΕΠ + 1
         Αν ΜΑΧ < Β τότε
            ΜΑΧ ← Β
            ΜΑΧ_ΕΠ ← ΕΠ
         Τέλος_αν
         Αν ΜΙΝ > Β τότε
            ΜΙΝ ← Β
            ΜΙΝ_ΕΠ ← ΕΠ
         Τέλος_αν
         Σ ←Σ + Β
         Εμφάνισε "δώσε το βαθμό του",επ+1, "ου επιπέδου"
         Διάβασε Β
      Τέλος_επανάληψης
      Εμφάνισε " το επίπεδο με την μέγιστη βαθμολογία είναι το", ΜΑΧ_ΕΠ
      Εμφάνισε " το επίπεδο με την ελάχιστη βαθμολογία είναι το", ΜΙΝ_ΕΠ
      Εμφάνισε " η συνολική βαθμολογία είναι", Σ
   αλλιώς
      Εμφάνισε "ούτε το πρώτο επίπεδο δεν πέρασες"
   Τέλος_αν
Τέλος Π50

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: Άρης Κ. στις 31 Μαΐου 2010, 11:56:07 ΜΜ
Συνάδελφε aktorion, αν ήσουν μαθητής και είχες δει αλγόριθμο σε ψευδογλώσσα με πίνακα χωρίς να φαίνεται πουθενά το μέγεθός του,
1) στο σχολικό σου βιβλίο,
2) στο βοήθημα που χρησιμοποιούσες,
3) στα βοηθήματα (διαφορετικά) 2 άλλων συμμαθητών σου,
4) στο σχολείο σου,
5) στο φροντιστήριό σου,
6) σε πολλές σελίδες στο ίντερνετ
7) στη σελίδα που υλοποιεί την ψευδογλώσσα στο ίντερνετ

και
1) ήξερες ότι το βιβλίο είναι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, και έχει τόσες ασάφειες
2) και έβλεπες να σφάζονται οι καθηγητές για το τι είναι σωστό και τι είναι λάθος
3) και έβλεπες μια ΚΕΕ να λέει "είναι λάθος αυτό, αλλά κόψτε ότι έχετε ευχαρίστηση"

τι θα έλεγες αν σου έκοβαν μόρια;?;?;?........

Αυτό είναι το κυρίαρχο θέμα.......

Ότι έκανα ένα οριακό λάθος και λογικό είναι να χαθούν 1 με 2 μόρια.

Για μένα το κυρίαρχο θέμα είναι να ξέρουμε άν μπορούμε να χρησιμοποιούμε πίνακες όταν δεν ξέρουμε το μέγεθος τους σε αλγόριθμους. Να το ξέρω γιατί αλλιώς έχουν μπεί ανάποδα τα κεφάλαια 2 και 3. Μάθε πρώτα πίνακες και έλα μετά να σου δείξώ και επαναλήψεις πάνω τους.

1) το σχολικό μου δεν το λέει πουθενα, οτι έχω διάβασε και μετά πίνακα μεγέθους όσο διάβασα χωρίς μέγιστη τιμή
2) ...
3) ...
4) Αυτό εξαρτάτε, εδώ θαχαμε πρόβλημα... αν μου το δίδασκαν αυτό.
5) ...
6) ...
7) Απάντησα στο προηγούμενο ποστ για αυτο

Όσες ασάφειες και να έχει το βιβλίο όμως αυτό διδάσκουμε. Πάντως νομίζω οτι έχει γίνει και λίγο καραμέλα με τις ασάφειες του βιβλίου. Μερικά τα έχω δει και εγώ (να ειναι καλα και το στέκι που τα διαβάσαμε τα περισσότερα) αλλά τα περισσότερα που λέμε ασάφειες είναι σαφέστατα που τα κάνουμε εμείς ασαφή για να χαιρόμαστε με το βιβλίο που έχει πολλές ασάφειες.

Πιστεύω (απλά γνώμη είναι αυτό) οτι αμα αντικατασταθεί το βιβλιο το επόμενο θα έχει πολύ περισσότερα λάθη. Να δώ εκείνο θα μας φανεί καλύτερο...

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι όταν βρίσκετε μια ασάφεια που συμφωνούμε οι περισσότεροι τότε γιατί δεν την διορθώνουν ωστε να μειώνονται αυτές που υπάρχουν ήδη.  :-\

dim

Παράθεση από: dim στις 29 Μαΐου 2010, 02:44:21 ΠΜ
επιτέλους   ας μας ακούσει κάποιος.. χρόνια μιλάμε...
Θεωρώ κεκτημένη ταχύτητα την ανάρτηση της ΠΕΚΑΠ.... http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=162 χρήζει περαιτέρω εργασίας και προσοχής ....  24 / 05 /2010

Τέλος
Οκ. 
Σχολιασμός στα θέματα ΑΕΠΠ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ 2010 (30/05/2010)
http://www.pekap.gr/Article.php?CatId=1&ArticleId=163

bagelis

Παράθεση από: aktorion στις 01 Ιουν 2010, 12:06:58 ΠΜ
Ότι έκανα ένα οριακό λάθος και λογικό είναι να χαθούν 1 με 2 μόρια.


Ότι έκανε ένα οριακό λάθος ή ότι ένα άδικο σύστημα σε ισοπεδώνει, σε καταπνίγει και κανείς δεν νοιάζεται για σένα? Τι πάει να πει λογικό? Μόνο λογικό δεν είναι...

LefterisP

Μπράβο στην ΠΕΚΑΠ.
Ίσως έπρεπε βέβαια να πάρει συντομότερα θέση.
Τώρα περιμένουμε πια την ανακοίνωση της ΚΕΕ: "θέλαμε να βάλουμε θέμα να λύνεται χωρίς πίνακες, αλλά... "

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: aktorion στις 01 Ιουν 2010, 12:06:58 ΠΜ
Ότι έκανα ένα οριακό λάθος και λογικό είναι να χαθούν 1 με 2 μόρια.

Για μένα το κυρίαρχο θέμα είναι να ξέρουμε άν μπορούμε να χρησιμοποιούμε πίνακες όταν δεν ξέρουμε το μέγεθος τους σε αλγόριθμους. Να το ξέρω γιατί αλλιώς έχουν μπεί ανάποδα τα κεφάλαια 2 και 3. Μάθε πρώτα πίνακες και έλα μετά να σου δείξώ και επαναλήψεις πάνω τους.


Ένα οριακό λάθος;?;?;? Η ΚΕΕ δεν μίλησε για οριακό λάθος!
Εσύ όμως, πραγματικά θα ήσουν πολύ άνετος με τη βαθμολόγησή σου... Ρώτα λίγο και τους μαθητές, γιατί εκ του ασφαλούς καλά απαντάς σαν καθηγητής........

Μήπως μπήκαν ανάποδα τα κεφάλαια με τα προγράμματα και τους αλγορίθμους;?;?   :o
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

amilikas

Βγηκε και κατι καλο.
Αρχισαμε να ασχολουμαστε ολο και περισσοτεροι με μεγαλυτερο ζηλο για το μαθημα και ακουγεται οσο ποτε αλλωτε η αναγκη να αλλαξει επιτελους το σχολικο βιβλιο (και κατα τη γνωμη μου να μπει το μαθημα και στη 2α λυκειου). Αν μη τι αλλο οι μαλλοντικες γενιες μαθητων τεχνολογικης θα βγουν κερδισμενες. Και για το 99,5% της σημερινης γεννιας, 1 μοριο δεν ειναι και το τελος του κοσμου.

ΥΓ μεχρι στιγμης δεν ειδα γραπτο χωρις χρηση πινακα. Δεν διορθωσα και πολλα ακομα αλλα και οι αλλοι συναδερφοι το ιδιο λενε.

Γιαννούλης Γιώργος

Στο βιβλίο γράφει στην σελ 56 πριν αρχίσει το 3.3 κεφάλαιο αυτολεξή.
Όλες οι σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού προσφέρουν τη δυνατότητα δυναμικής παραχώρησης μνήμης. Ωστόσο, εμείς στη συνέχεια θα εξετάσουμε ΜΟΝΟ τις στατικές δομές που είναι ευκολότερες στην κατανόηση και την υλοποίηση τους.
Σε συνδυσμό με το κλασσικό παρακάτω κομμάτι της σελ 56 για την στατικότητα των πινάκων και με το ότι στις λίστες και στην ουρά ΔΕΝ υπάρχει ουτε κομματάκι αλγόριθμου σε ψευδογλώσσα (που δείχνει οτι δεν τις υποστηρίζει) μου δείχνουν ένα οριακό λάθος.

Για αυτό και τα 1-2 μόρια.

Και κάτι ακόμα, λέγετε οτι σωστά οι βαθμολογητές θα το πάρουν το θέμα όλο σωστό παρα την οδηγία της ΚΕΕ.
Να σου το αντιστρέψω το ερώτημα, πώς θα σου φαινόταν να μην υπήρχε πρόβλημα στα θέματα και ενας βαθμολογητης  σου έκοβε  μόρια επειδή δεν του καθόταν καλά σε ένα θέμα;

Παράθεση από: Άρης Κ. στις 01 Ιουν 2010, 12:19:29 ΠΜ
Εσύ όμως, πραγματικά θα ήσουν πολύ άνετος με τη βαθμολόγησή σου... Ρώτα λίγο και τους μαθητές, γιατί εκ του ασφαλούς καλά απαντάς σαν καθηγητής........
Το έχω συζητήσει με τους μαθητές μου στο σχολείο και κατάλαβαν το όλο ζήτημα και το δέχτηκαν να υπάρξει μία τέτοια μείωση.
Να μην σου πω οτι μετά ήταν πιο χαρούμενοι που δεν θα κοπούν παραπάνω μονάδες...

bagelis

aktorion: στο ξανάγραψα και πιο πάνω.... Αν θεωρήσουμε πίνακα αρκετά μεγάλο σε σχέση με την εκφώνηση του προβλήματος δεν υπάρχει θέμα με την στατικότητα.... Υπάρχουν και άλλα επιχειρήματα αλλά απαντώ πάνω στο δικό σου...