Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

LefterisP

Παναγιώτη,
όσοι έγραψαν διάφορα σε προσωπικό επίπεδο για σένα, για λάθη και παραλείψεις, νομίζω οτι είναι μεγάλο λάθος και τελείως αντισυναδελφικό.
Όποιος βρίσκει λάθη και προβλήματα στα βιβλία σου, να τα διορθώνει... προτού τα αντιγράψει στα φυλλάδια του!

michaeljohn

Παράθεση από: Aesmade στις 31 Μαΐου 2010, 10:38:06 ΜΜ
... εγώ απ'τη βιασύνη έγραψα τα ονόματα αυτών που το πλησίασαν και όχι τον αριθμό τους, πόσο λέτε να κόψουν;
περίπου 1 μόριο

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Loukritia στις 31 Μαΐου 2010, 09:50:08 ΜΜ
Πρόλογος: Δεν είμαι ειδήμων στα αθλητικά, αλλά από κάτι ολυμπιακούς κλπ που έχω δει, έχω βγάλει το συμπέρασμα πως όταν ένα ρεκόρ καταρρίπτεται, "γεννιέται" ένα καινούριο ρεκόρ, δηλ.

και εμένα με απασχόλησε αυτό όταν κοιτούσα το αντίστοιχο ερώτημα

σκέφτηκα πως εννοεί μάλλον, το ρεκορ που είχε πραγματοποιηθεί στους προηγούμενους αγώνες, καθώς αν εννοούσε στους εφετινούς, τότε δεν είχε νόημα το ερώτημα αυτό, καθώς ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να ξεπεράσει το ρεκορ των αγώνωναυτών, αφού το ρεκορ ειναι η πρώτη επίδοση.

βέβαια, δε γνωρίζω αν ετέθη ερώτημα απο μαθητές προς την ΚΕΕ

michaeljohn

Παράθεση από: LefterisP στις 31 Μαΐου 2010, 10:42:09 ΜΜ
Παναγιώτη,
όσοι έγραψαν διάφορα σε προσωπικό επίπεδο για σένα, για λάθη και παραλείψεις, νομίζω οτι είναι μεγάλο λάθος και τελείως αντισυναδελφικό.
Όποιος βρίσκει λάθη και προβλήματα στα βιβλία σου, να τα διορθώνει... προτού τα αντιγράψει στα φυλλάδια του!
Και να μη ξεχνάμε ότι για τους αλγόριθμους γενικά :
Όλα τα βιβλία έχουν λάθη..
Όλοι μας, έχουμε κάνει λάθη..
Όλοι μας, ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ λάθη..
Αυτό είναι το ωραίο στο μάθημά μας..!

zwoula

με τον καθηγητη μου υπολογισαμε καπου στο 95!!! αυτο το μοντελοποιηση ολο το ξεχναγα,το ειχα και σκονακι στο χερι.  :D
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

michaeljohn

Παράθεση από: zwoula στις 31 Μαΐου 2010, 10:58:14 ΜΜ
με τον καθηγητη μου υπολογισαμε καπου στο 95!!! αυτο το μοντελοποιηση ολο το ξεχναγα,το ειχα και σκονακι στο χερι.  :D
Μην τα λές όλα...

zwoula

ααααααααααααχ και υπολογιζω σ'αυτο το 95!! ελπιζω να μην κοψουν απο τριτο. :'( :'(
Κάποτε είχαμε χρόνο για τον εαυτό μας.
Σήμερα δεν έχουμε χρόνο για κανένα....
Αυτό το «Κάποτε», το έλεγαν ζωή..

Γιαννούλης Γιώργος

#1612
Να απαντήσω και εγώ σε μερικά πράγματα που έχουν ειπωθεί.

Αρχικά έχω ακούσει το επιχείρημα ότι αλγόριθμος + δομή δεδομένων = πρόγραμμα που είναι μέσα στο βιβλίο. Οπότε αφού μας ενδιαφέρει σύμφωνα με την εκφώνηση να γράψουμε αλγόριθμο οι δομές δεδομένων δεν με αφορούν.
Νομίζω οτί το παραπάνω είναι πολύ πλατύ, πέρνουμε μία "ατάκα" και την μεταφράζουμε σε κανόνα. Δηλαδη όταν εμείς στο σχολείο διδάσκουμε τον αλγόριθμο αναζήτησης δεν χρησιμοποιούμε πίνακα??? Όταν διδάσκουμε τον αλγόριθμο ταξίνομησης δεν χρησιμοποιούμε πίνακα??? Αν δεν συμφωνούμε σε αυτό τότε ή διδάσκουμε πρόγραμμα ταξινόμησης ή πίνακας δεν είναι δομή δεδομένων(αναφέρθηκε και αυτό).

Επίσης αναφέρθηκε ότι κολλάμε στον τύπο και δεν βλέπουμε την ουσία. Οτί με κάτι τέτοια θα κάνουμε το μάθημα Έκθεση και άλλα παρόμοια. Με συγχωρείτε πολύ, αν σας δώσω εγώ τον παρακάτω αλγόριθμο :
Αλγ 123455
Φερε νουμερα
Οσο νουμερο >0
    Δείξε νουμερο
Αυτά

Εγώ καταλαβαίνω τι κάνει. Αν η εκφώνηση είναι γράψτε αλγόριθμο που να διαβάζει αριθμούς και όσο είναι θετικοί να τους εμφανίζει αυτός ο αλγόριθμος πως θα σας φαινόταν?
Με αυτά που έχω ακούσει πάντως ολόσωστος γιατι ε και τι που δεν εγραψε Αλγόριθμος καταλαβαίνω τι θέλει να πεί, και τι που εβαλε μη αποδεκτο όνομα, ένα όνομα να νε να υπάρχει. Την εντολή μέσα στο όσο την έχει βάλει πιο μέσα οπότε δείχνει που τελειώνει, που να κολλάς τώρα με τυπικότητες όπως το τελος_επανάληψης. Για το Φέρε ούτε λόγος ότι είναι λάθος, μιας και καταλαβαίνουμε τι κάνει (Εδώ σε πρόγραμμα και το Εμφάνισε είναι σωστό, αφού το αποφάσισε η ΕΠΥ, στο βιβλίο ποτε θα την δούμε την απόφαση???).

Εγώ στον παραπάνω αλγόριθμο θα έκοβα μονάδες. Αν εσείς διαφωνείτε οκ. Στις εξετάσεις όταν ζητείτε αλγόριθμος ζητείτε κωδικοποίηση (αυτό έχω καταλάβει με τις ενδεικτικές λύσεις τόσα χρόνια στις πανελλήνιες) και η κωδικοποιήση είναι τυποποιημένη μέσα στο βιβλίο για να μην βλέπουμε πράγματα σαν τα παραπάνω και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. Αν δεν ήταν τυποποιημένη τότε ήταν που θα γινόταν το μάθημα Έκθεση να βαθμολογεί ο καθένας ανάλογα με το πως του φαίνετε. Πιστεύω οτι η τυποποίηση του συντακτικού (και σαφώς όχι της αλγοριθμική σκέψης) είναι μεγάλο πλεονέκτημα και θα κάνει το μάθημα να διαφέρει και όχι να μοιάζει με την Έκθεση...

Επίσης μιας και γίνονται αναφορές στο βιβλίο για το ότι ο αλγόριθμος είναι κατι γενικό και δεν εξαρτάτε απο τον υπολογιστη μιας και μπορεί να το εκτελέσει ανθρωπος, στην Σελ.27 αναφέρει :
       Η πληροφορική μπορεί να ορισθεί σαν η επιστήμη που μελετάει τους αλγόριθμους από τις ακόλουθες σκοπιές
Υλικού: Η ταχύτητα εκτέλεσης ενός αλγορίθμου επηρεάζεται απο τις διάφορες τεχνολογίες υλικού....
Μα αφού μπορεί να μην εκτελεστεί απο υπολογιστή γιατί την εξετάζουμε από αυτήν την σκοπιά...

Το σημαντικότερο όμως κατα την γνώμη μου είναι στην ίδια σελίδα το αμέσως παρακάτω:
       Η πληροφορική μπορεί να ορισθεί σαν η επιστήμη που μελετάει τους αλγόριθμους από τις ακόλουθες σκοπιές
Γλωσσών Προγραμματισμού: Το είδος της γλώσσας προγραμματισμού που χρησιμοποιείται αλλάζει τη δομή και τον αριθμό των εντολών ενός αλγόριθμου... Για παράδειγμά παλαιότερα μερικές γλώσσες προγραμματισμού δεν υποστήριζαν αναδρομή.

Δηλαδή μελετάμε τους αλγορίθμους σε σχέση με τις γλώσσες προγραμματισμού???
Μα αφού δεν έχει σχέση σε ποιά γλώσσα προγραμματισμού εφαρμόζεις έναν αλγόριθμο μιάς και ο αλγόριθμος είναι κάτι το γενικο... τότε πώς? γιατί?
Η απάντηση που δίνω εγώ σε αυτό είναι ότι ο αλγόριθμος είναι για να εκφράσει έναν τρόπο λύσης που να μπορεί να εκφραστει στην γλώσσα που ενδιαφέρει.
Όπως δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιος θα μου το έλυνε το Γ ερώτημα με λίστα (και να θεωρηθεί 100% σωστό, μιας και δεν ξέρω πως θα την χειριστώ την λίστα στους αλγόριθμους που διδάσκουμε), εξίσου λάθος μου φαίνετε η χρησιμοποιήσεις δυναμικής δομής δεδομένων (δυναμικός πίνακας) για την λύση του παραπάνω όταν δεν υποστηρίζετε (Σελ 56 στο επίμαχο μέρος  :)). Διαφορετικές γλώσσες με διαφορετικές δυνατότητες, για το ίδιο πρόβλημα οδηγούν σε διαφορετικούς αλγόριθμους.

Παράθεση από: astef στις 31 Μαΐου 2010, 10:31:39 ΠΜ
Η ΚΕΕ διατύπωσε έτσι το συγκεκριμένο θέμα γιατί:
Α) Ήθελε να εξετάσει τους μαθητές και στο αν έχουν κατανοήσει καλά πότε είναι δυνατή η χρήση πίνακα (στατικές, δυναμικές δομές κτλ).
Β) Δεν σκέφτηκε καν ότι θα δημιουργούνταν το συγκεκριμένο πρόβλημα, διότι νόμιζε ότι θα λύσουν όλοι με πίνακες.
Γ) Δεν σκέφτηκε καν ότι θα δημιουργούνταν το συγκεκριμένο πρόβλημα, διότι νόμιζε ότι θα λύσουν όλοι χωρίς πίνακες δίχως δεύτερη σκέψη.

Την κατηγοριοποίηση αυτή τη σκεφτόμουν και εγώ, και πλέον έχω καταλήξει με βάση την ροή των γεγονότων ότι το Γ είναι το πιο πιθανό σενάριο. Να δικαιολογήσω : Όταν δημιουργείτε(όχι όταν λύνετε) μία άσκηση, τι κάνει ο καθένας μας. Εγώ τουλάχιστον σκέφτομαι τι θέλω να εξετάσω από τον μαθητή και φτιάχνω τα ερωτήματα και παράλληλα τα λύνω να δώ αν είναι εφικτά. Όταν τα λύνω δεν τα λύνω με 5 τρόπους, τα λύνω με 1 αυτόν που σκεφτομαι. Οι σωστές λύσεις είναι σαφώς πολύ περισσότερος αλλά όταν δημιουργείς θέματα με έναν άντε το πολύ 2 τρόπους τα λύνεις, δεν τα λύνεις με όλους τους δυνατούς τρόπους που μπορούν να λυθούν. Εγώ πιστεύω ότι όταν το δημιουργούσαν το θέμα θέλαν να το λύσουν με επανάληψη (όχι για να αποφύγουν τους πίνακες αλλά)  γιατί θέλαν να εξετάσουν αυτό το κομμάτι. Πως θα σιγουρέψουμε ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί κάποιος άλλος τρόπος, θα ζητήσουμε το πλήθος απο τον χρήστη οπότε αποφεύγοντε οι πίνακες (λόγω στατικότητας) και το λύνουμε με όποια επανάληψη μας βολεύει. Δεν νομίζω καν οτι ηθελαν να εξετάσουν την κρίση τον μαθητών για το αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας.

Μετά από τα παραπάνω γεμίσαμε 105 σελίδες...
Η οδηγία που έδωσαν, για τους φυσικώς αδυνάτους στην συνέχεια εξηγείτε με το απλό σκεπτικό ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας αφου το διαβάζουμε το πλήθος οπότε ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί πλήρως σωστή και θα κοπούν... και μετά αυτό συνεχίστηκε και για τους υπολοιπους. Δεν νομίζω οτι καν φαντάστηκαν οτι θα το έλυνε πάνω απο το 98% με πίνακες...  Και γιατί το έλυσε αυτό το ποσοστό με πίνακες? Δεν νομίζω οτι τα παιδια είδαν την μπανανόφλουδα, νιώθουν πολύ πιο σίγουρα με πίνακες που τους σκίζουμε τόσους μήνες, είναι αυτό που έχουν πιο πρόσφατο, και είναι και αυτό που έχουν πιο σίγουρο οπότε λογικό απο την πλευρά τους να τους χρησιμοποιήσουν . Λογικά όλα τα προηγούμενα, αλλά δεν παύει να είναι λάθος οπότε κατα την ταπεινή μου γνώμη λογικό είναι να κοπούν κάποια μόρια άλλα όχι πολλά 1-2 αρκούν για να γίνει κατανοητό ότι υπάρχει λάθος και δεν είναι αποδεκτός αυτός ο τρόπος. Αν δεν διευκρινηστεί άμεσα αν αυτός ο τρόπος θα θεωρείτε σωστός τότε απο εδώ και στο εξής κάθε φορά που θα πέφτει επανάληψη θα είμαστε στο "οριο" του νόμιμου. Αυτό πιστεύω πρέπει να αποφευχθεί πάση θυσία, το να μην ξέρουμε ούτε εμείς αν αυτό θα θεωρείτε σωστό ή όχι.

Τα παραδείγματα που αναφέρετε : Στην συγχώνευση έχει το 200 στην εκφώνηση οπότε έχουμε ένα μεγιστο μέγεθος πίνακα.
σελ. 90 σχολικού και σελ 34 τετραδίου, έχετε δίκιο, δεν ορίζει την είσοδο ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ από τον χρήστη.

Από προχτές προσπαθώ να βρώ έναν τρόπο για να εξετάσεις έναν μαθητή στις επαναλήψεις χωρίς χρήση πίνακα (χωρίς σαφώς να αναφέρεις οτι δεν θές να το λύσουν με πίνακες μιας και οποιαδήποτε επιστημονικά τεκμ. μεθοδος είναι αποδεκτή). Ο μόνος τρόπος που για εμένα δεν δέχετε αμφισβήτησης είναι να διαβάζεις το μέγεθος απο τον χρήστη. Σε αυτήν την περίπτωση απλά μέγεθος δεν υπάρχει κατά την συγγραφή του προγράμματος και κατα την μεταγλώτισση οπότε ο πίνακας δεν μπορεί να θεωρηθεί σωστή λύση.

Παράθεση από: sstergou στις 31 Μαΐου 2010, 12:46:43 ΜΜ
Συνάδελφε, ο διερμηνευτής που έφτιαξα δεν έχει την σφραγίδα του Π.Ι. αλλά από την εμπειρία που απέκτησα κατά την υλοποίηση έχω να καταθέσω το εξής :

Όλοι οι πίνακες της ψευδογλώσσας που δεν ορίζονται με Δεδομένα είναι αναγκαστικά δυναμικοί.

Αυτοί που ορίζονται με δεδομένα είναι εφικτό να είναι στατικοί αλλά με μέγεθος που καθορίζεται κατά την εκτέλεση.
Μα δεν υπάρχει κάποια σύνταξη στην ψευδογλώσσα που να σου δίνει το μέγεθος του πίνακα. Το παραπάνω όμως είναι πρόβλημα υλοποίησης της ψευδογλώσσας και όχι της ίδιας της ψευδογλώσσας.

Και κάτι τελευταίο, σε μερικά post επικαλούνται ότι τρέχει η δυναμική δέσμευση μνήμης στο site www.pseudoglossa.gr . Ε λογικό είναι να τρέχει. Η ψευδογλώσσα έχει υλοποιηθεί σε κάποια γλώσσα, και μιας και δεν μπορει με αυτά που λεει στο βιβλίο να υλοποιηθεί η στατική δεσμευση μνήμης με αυτό το συντακτικό τότε μιλάμε για δυναμική δεσμευση μνήμης, οπότε το ότι τρέχει δεν λέει κάτι.

Επίσης και το παρακάτω κομμάτι τρέχει:
Αλγόριθμος trexei
x← 1
Όσο x<=10 επανάλαβε
   Διάβασε y
   Εμφάνισε y
   x← x+1
Τέλος_επανάληψης
Τέλος trexei

Βάλε στο y τις τιμές 1, Μητσος, Αληθές, 1.1   
όλα παίζουν, μήπως να το κάνουμε και στην ψευδογλώσσα?
Δεν νομίζω οτι πρέπει να βλέπουμε τις υλοποιήσεις και να τις μεταφέρουμε. (Δεν το γνώριζα το site αλλά φαίνετε για πολύ χρήσιμη δουλειά για το σχολείο, ειδικά για τα πρώτα κεφάλαια που δεν έχουν δεί ακόμα ΓΛΩΣΣΑ...)

amilikas

Παράθεση από: NIKODIM στις 31 Μαΐου 2010, 07:30:19 ΜΜ
Διότι συνάδελφοι για τελευταία φορά, ο αλγόριθμος  δεν σχετίζεται αποκλειστικά και μόνο με τον υπολογιστή, ούτε μπαίνει σε διαδικασία μεταγλώττισης πριν εκτελεστεί, ώστε ο "μεταγλωττιστής που φροντίζει για την αποδοτικότερη μορφή αποθήκευσης κάθε μεταβλητής (άρα και κάθε πίνακα) στον υπολογιστή" να πρέπει να "γνωρίζει το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης κύριας μνήμης", σε αντίθεση με το πρόγραμμα για το οποίο πράγματι ισχύουν όλα τα παραπάνω.

Συναδελφε Νικο, το επισημανα και πριν (σελ 103? δεν θυμαμε) αλλα κανεις δεν το σχολιασε. Γιατι υποθετεις οτι η μηχανη στην οποια θα εκτελεστει ο αλγοριθμος εχει την δυνατοτητα χρησης πινακων? Γιατι νομιζω οτι ερχεται σε αντιθεση με αυτο που λες. Νομιζω οτι εχεις κατα νου τους υπολογιστες και γιαυτο και χρησιμοποιεις μια δομη δεδομενων που ειναι ευκολα υλοποιήσημη σ'αυτους.

Σπύρος Δουκάκης

Προφανώς δουλεύει αφού δίνεις αλφαριθμητικές τιμές... ;)

Παράθεση από: aktorion στις 31 Μαΐου 2010, 11:09:43 ΜΜ
Επίσης και το παρακάτω κομμάτι τρέχει:
Αλγόριθμος trexei
x← 1
Όσο x<=10 επανάλαβε
   Διάβασε y
   Εμφάνισε y
   x← x+1
Τέλος_επανάληψης
Τέλος trexei

Βάλε στο y τις τιμές 1, Μητσος, Αληθές, 1.1   
όλα παίζουν, μήπως να το κάνουμε και στην ψευδογλώσσα?
Δεν νομίζω οτι πρέπει να βλέπουμε τις υλοποιήσεις και να τις μεταφέρουμε. (Δεν το γνώριζα το site αλλά φαίνετε για πολύ χρήσιμη δουλειά για το σχολείο, ειδικά για τα πρώτα κεφάλαια που δεν έχουν δεί ακόμα ΓΛΩΣΣΑ...)


NIKODIM

Συνάδελφε amilika
διάβασα σε παρακαλώ το κείμενο που επισυνάπτω στο link
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=2927.1560
για να καταλάβεις τι έχω κατά νου!!!
Φιλικά NIKODIM και όχι Νίκος

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: amilikas στις 31 Μαΐου 2010, 11:17:38 ΜΜ
Συναδελφε Νικο, το επισημανα και πριν (σελ 103? δεν θυμαμε) αλλα κανεις δεν το σχολιασε. Γιατι υποθετεις οτι η μηχανη στην οποια θα εκτελεστει ο αλγοριθμος εχει την δυνατοτητα χρησης πινακων? Γιατι νομιζω οτι ερχεται σε αντιθεση με αυτο που λες. Νομιζω οτι εχεις κατα νου τους υπολογιστες και γιαυτο και χρησιμοποιεις μια δομη δεδομενων που ειναι ευκολα υλοποιήσημη σ'αυτους.

Γιατι στην ψευδογλώσσα που διδάσκουμε υπάρχουν πίνακες. Για τον ίδιο λόγο που στον αλγόριθμο της αναζήτησης έχει πίνακες, για τον ίδιο λόγο που στον αλγόριθμο της συγχώνευσης έχει πίνακες, για τον ίδιο λόγο που στην υλοποιήση της ούράς ΔΕΝ έχει ούρες όυτε λίστες ούτε δέντρα ούτε τα άλλα τα χαρούμενα  :)

sstergou

Παράθεση από: aktorion στις 31 Μαΐου 2010, 11:09:43 ΜΜ
Μα δεν υπάρχει κάποια σύνταξη στην ψευδογλώσσα που να σου δίνει το μέγεθος του πίνακα. Το παραπάνω όμως είναι πρόβλημα υλοποίησης της ψευδογλώσσας και όχι της ίδιας της ψευδογλώσσας.

Συνάδελφε με όλο το σεβασμό αλλά αν το ψάξεις λίγο παραπάνω θα δεις ότι το πρόβλημα αυτό δεν γίνεται να μην το έχει η κάθε υλοποίηση της ψευδογλώσσας, είτε αυτή είναι δικιά μου, είτε όχι, είτε εκτελείται από Η/Υ , είτε από εξωγήινο. Αν εσύ ή ο οποιοσδήποτε μου βρείς έναν τρόπο να καταλάβεις σαν άνθρωπος και όχι σαν μηχανή το πόσο μέγεθος έχει ο κάθε πίνακας πριν την εκτέλεση του αλγορίθμου τότε θα σου βγάλω το καπέλο και αν θες μπορώ να σου δώσω πολλά παραδείγματα.

Το μόνο επιχείρημα που έχεις είναι ότι οι πίνακες είναι στατικοί με μέγεθος καθοριζόμενο κατά τη μεταγλώττιση, είτε επειδή έτσι είναι στη ΓΛΩΣΣΑ είτε επειδή έτσι αναφέρει το βιβλίο. Αντιθέτως εγώ έχω παραθέσει ακλόνητα επιχειρήματα που στηρίζουν το ότι "οι πίνακες της ψευδογλώσσας δεν είναι δυνατόν να υπακούουν στον ορισμό του βιβλίου" όπως επίσης και το ότι "τα παραδείγματα του βιβλίου δεν είναι σύμφωνα με τον ορισμό". Είναι σαν κάποιος να μου λέει ότι το Καστελλόριζο δεν ειναι νησί και εγώ να γυρνάω γύρω γύρω όλη την μέρα βλέποντας θάλασσα από όλα τα σημεία του! Είναι δυνατόν ποτέ να τον πιστέψω? Δεν πρέπει να υπάρχει απόδειξη?

2) Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι η υλοποίησή μου είναι η αναφορά για την ψευδογλώσσα και αν προσέξεις σε όλα μου τα μηνύματα ποτέ δεν είπα ότι "αφού τρέχει στο pseudoglossa.gr άρα είναι σωστό".

bagelis

συνάδελφε aktorion αν έχω καταλάβει καλά η επικρατούσα άποψη είναι ότι αν ζήταγε πρόγραμμα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά ίσως....

σε αλγόριθμο τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή... τα παραδείγματα του σχολικού το αποδεικνύουν αυτό... και εν τέλει ο κ. Ιωαννίδης (συγγραφέας σχολικού) αποδέχθηκε τη λύση με πίνακες από την αρχή... κάπου μέσα στις 105+ σελίδες βρίσκεται και αυτό...

όσο για το τι ήθελε να κάνει η επιτροπή ποσώς με ενδιαφέρει... είναι ξεκάθαρο ότι είχε εμμονές και ήθελε να παρουσιάσει ένα δικό της τρόπο αντίληψης των πραγμάτων γενικότερα... όχι από κακή πρόθεση... αλλά...ο δρόμος προς την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις....

Υπάρχει όντως όμως ένα σοβαρό θέμα: πως θα πείσουμε να λύνουμε ασκήσεις και χωρίς πίνακες.... έχουν διατυπωθεί απόψεις πάνω σε αυτό και νομίζω όταν καταλαγιάσουν τα πράγματα θα μπορέσουμε να συμφωνήσουμε σε ένα κείμενο που πρέπει να πάει εκεί που πρέπει για να έρθει μια καθαρή οδηγία από Σεπτέμβριο... προσωπικά δεν βλέπω άλλο τρόπο...

Με εκτίμηση..


Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: sdoukakis στις 31 Μαΐου 2010, 11:21:49 ΜΜ
Προφανώς δουλεύει αφού δίνεις αλφαριθμητικές τιμές... ;)
Χεχε και το δοκίμασα αλλά είχα λάθος τέστ σετ, δικιο έχεις  :)

Το επιχείρημα παραμένει πάντως δεν μπορούν οι λεπτομέρειες της υλοποιήσης να αφορούν στην λογική της ψευδογλώσσας
παρε πχ το κλασσικό παρακάτω παραδειγμα που βγάζει 2

Αλγόριθμος χτ
   χ← 5.9999999999999
   υ← 6
   Αν χ>υ τότε
      Γράψε '1'
   Αλλιώς_αν χ=υ τότε
      Γράψε '2'
   Αλλιώς
      Γράψε '3'
   Τέλος_αν
Τέλος χτ