Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε, πως μετά από 20+ χρόνια, χρειάζεται μια αναβάθμιση του μαθήματος στο σχολείο. Επίσης σίγουρα το χρειάζονται και οι υποψήφιοι της θετικής και όλα αυτά θα έχουν ένα τεράστιο όφελος προς τους μαθητές και τους φοιτητές...
Το θέμα είναι, ανεξάρτητα από το ποια θα είναι η νέα κατάσταση που θα υπάρξει στο μάθημα κάποια στιγμή (είτε μείνει η γλώσσα είτε αλλάξει), αυτό να γίνει ομαλά και να ξεκινήσει όχι στη Γ Λυκείου, αλλά από μικρότερη τάξη. Αυτή τη στιγμή, η συντριπτική πλειοψηφία των διδασκόντων, έχουν μια πολύ καλή γνώση του μαθήματος (το πως πρέπει δηλ. να διδαχθεί) και ανεξάρτητα από τις όποιες αναμφισβήτητες ασάφειες αυτής της βιαστικής κατά τη γνώμη μου προσθήκης που έγινε στο μάθημα φέτος, μπορούμε και διατηρούμε ένα υψηλό επίπεδο στην παράδοση του μαθήματος προς τα παιδιά, ειδικά στην παλιά ύλη. Αυτό είναι κάτι που δεν θα πρέπει να διαταραχθεί και να δοθεί χρόνος στους διδάσκοντες είτε της δημόσιας είτε της ιδιωτικής εκπαίδευσης, να προετοιμαστούν κατάλληλα, ώστε στην Τρίτη Λυκείου τουλάχιστον, το επίπεδο του μαθήματος να παραμείνει όσο γίνεται αδιατάρακτο. Διαφορετικά, μια απότομη αλλαγή στην Γ λυκείου, θα προκαλέσει απορίες και ασάφειες και σίγουρα αυτό δεν θα είναι ότι καλύτερο. Γιατί συνάδελφοι, δεν πρέπει να ξεχνάμε το ρόλο μας που κυρίως είναι όχι το τι ξέρουμε και πως αλλά το τι θα δώσουμε εν τέλει στους μαθητές που πάνε στις εξετάσεις, χωρίς αβεβαιότητες και ασάφειες.
Καλή δύναμη και συνέχεια σε όλους.