Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικά => Γενικά Παιδαγωγικά, Επιστημονικά και Τεχνικά Θέματα => Παιδαγωγικά Θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Wizard στις 06 Οκτ 2009, 10:50:47 ΜΜ

Τίτλος: Εξαγγελίες: πιστοποιητικό πληροφορικής & αλλαγή τεχνολογικής εκπαίδευσης
Αποστολή από: Wizard στις 06 Οκτ 2009, 10:50:47 ΜΜ
Σε μια ομιλία της Διαμαντοπούλου στις 20/9/2009 (http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1387:2009-09-30-14-34-32 (http://www.diamantopoulou.gr/beta/index.php?option=com_content&view=article&id=1387:2009-09-30-14-34-32)), αναφέρει ως εξαγγελίες τα εξής:

"Ο στόχος μας είναι σε μια 4ετία να υπάρχει ολοήμερο σχολείο παντού. Ολοήμερο σχολείο με ενιαίο πρόγραμμα χωρίς ωρομίσθιους δασκάλους. Αυτό το έχουμε αναλύσει με την πρωτοβάθμια και αυτό είναι μια δέσμευση και ένας μεγάλος στόχος. Σκεφτείτε εάν τέσσερα χρόνια μετά σε κάθε σημείο της χώρας υπάρχει ολοήμερο σχολείο, που δουλεύει όπως το φανταζόμαστε.

Δημόσιο πιστοποιητικό στην πληροφορική και στην ξένη γλώσσα από το σχολείο ώστε να μην ξοδεύουν οι γονείς σε όλο το γυμνάσιο. Αλλαγή της τεχνολογικής εκπαίδευσης. Έχουμε δουλέψει εξαιρετικά πολύ και έχουμε παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη πρόταση για πλήρη αλλαγή στην τεχνική εκπαίδευση."

Η πρόταση για την τεχνολογική εκπαίδευση βρίσκεται εδώ: http://tm.pasok.gr/paideia/wp-content/uploads/2008/12/techniki.doc (http://tm.pasok.gr/paideia/wp-content/uploads/2008/12/techniki.doc), όπου μεταξύ άλλων αναφέρει:

"2)Δημιουργείται ένας τύπος «Τεχνικού και Επαγγελματικού σχολείου» με την ενσωμάτωση σ’ αυτό των δύο εκπαιδευτικών μονάδων που ήδη λειτουργούν σήμερα, του ΕΠΑΛ και της ΕΠΑΣ, στο επίπεδο της Δευτεροβάθμιας  Εκπαίδευσης (Ανωτέρα Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, επίπεδο 2 κατά την οδηγία 36/2005, επίπεδο 3 κατά ΙSCED, επίπεδο 3 κατά την αντιστοίχηση προσόντων του EQF), με την επωνυμία Τεχνολογικό Λύκειο.

3)Σε κάθε Τεχνολογικό Λύκειο οι μαθητές:

•   Στην Α’ τάξη μπορούν να επιλέξουν, μία από τις τρείς  επαγγελματικές  κατευθύνσεις, την Τεχνολογική, την Υπηρεσιών και την Υγείας - Πρόνοιας.  (Αποτελεί μια πρώτη προσέγγιση για την διάρθρωση της Α’ Τάξης).

•   Στη Β’ τάξη μπορούν να επιλέξουν τον επαγγελματικό τομέα  στον οποίο ανήκει η ειδικότητα στην οποία   επιθυμούν να ολοκληρώσουν τις επαγγελματικές του σπουδές. Σημειώνεται ότι στην Β’ τάξη μπορούν να εγγραφούν οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου καθώς και οι μαθητές που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την Α’ τάξη του Γενικού Λυκείου.

•   Στη Γ’ τάξη ο μαθητής έχει την δυνατότητα δύο επιλογών. Με τη πρώτη ο μαθητής  επιλέγει το πρόγραμμα με το οποίο ολοκληρώνει την επαγγελματική του εκπαίδευση, παρακολουθώντας αντίστοιχο  τμήμα ειδικότητας και την απόκτηση πτυχίου  Τεχνολογικού Λυκείου, σε ειδικότητα του επαγγελματικού τομέα που ο μαθητής είχε επιλέξει από τη Β’ τάξη. Με την δεύτερη επιλογή ο μαθητής επιλέγει το πρόγραμμα του τμήματος γενικής παιδείας(Τεχνολογική Κατεύθυνση), με στόχο να αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις που απαιτούνται για την συμμετοχή του στη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, αποκτώντας απολυτήριο ισότιμο του Γενικού Λυκείου."

Μήπως μεταφέρουν εκεί την ΑΕΠΠ;  :-\
Τίτλος: Απ: Εξαγγελίες: πιστοποιητικό πληροφορικής & αλλαγή τεχνολογικής εκπαίδευσης
Αποστολή από: Laertis στις 07 Οκτ 2009, 02:43:30 ΜΜ
Ίδωμεν ...
Τίτλος: Απ: Εξαγγελίες: πιστοποιητικό πληροφορικής & αλλαγή τεχνολογικής εκπαίδευσης
Αποστολή από: pgrontas στις 07 Οκτ 2009, 03:22:12 ΜΜ
Μακάρι να γίνει αυτό με το δημόσιο πιστοποιητικό από το γυμνάσιο. Θα αναβαθμίσει και το μάθημα και το ρόλο μας.
Σε κάθε περίπτωση, όμως θα πρέπει να υπάρξει και κρατικό πιστοποιητικό χρήσης ΗΥ, ανάλογο με το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας, το οποίο θα δίνει ο καθένας όποτε θέλει. Θα τολμήσουν άραγε να πάνε κόντρα στα ECDLάδικα; Μακάρι.
Τώρα για την "τεχνολογική" παιδεία: Γνωστό πεδίο πειραματισμών. Εκεί δεν περιμένω τίποτα.
Τίτλος: Απ: Εξαγγελίες: πιστοποιητικό πληροφορικής & αλλαγή τεχνολογικής εκπαίδευσης
Αποστολή από: stratosg στις 07 Οκτ 2009, 09:45:38 ΜΜ
Πραγματικά ακούγονται πολύ ενδιαφέροντα, αλλά πλέον εγώ κρατώ μικρό καλάθι ιδιαίτερα μετά την αποσύνθεση της τεχνικής - επαγγελματικής εκπαίδευσης. Δεν νομίζω ότι μπορεί να αντιστραφεί τόσο εύκολα η κατάσταση. Από την άλλη όμως dum spiro spero.

Τώρα όσον αφορά στα ολοήμερα σχολεία εγώ είμαι υπέρ, αρκεί να γίνει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και αφού πρώτα δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές. Άρα και σ' αυτό το σημείο... μικρό καλάθι.

Κάτι για τα αναδρομικά των 176 ευρώ; Κανένα καλάθι.

ʼντε και καλή τύχη μάγκες... που έλεγε και το άσμα.