Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tdrivas

Παιδιά, ίσως είναι ώρα να πιέσουν και τα ίδια τα τμήματα..
Έστειλα στους προέδρους των τμημάτων Πληροφορικής:

  • Αθηνών
  • ΑΣΟΕΕ
  • Πειραιά

Δεν έλαβα απάντηση. Αν μπορείτε στείλτε και σεις ή να γράψουμε κάτι συλλογικό να στείλουμε..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

alfabit

Οι ενώσεις μας έχουν ενεργοποιηθεί ή κοιμούνται; Δε γίνεται να στέλνουμε μεμονωμένες επιστολές διαμαρτυρίας, δεν τις λαμβάνει κανείς υπόψη. Το επιμελητήριο των οικονομολόγων έχει ήδη προχωρήσει σε κινήσεις και εμείς απλά διαψεύδουμε μέχρι να επιβεβαιωθεί ο θάνατος. :-\

1. Εκείνη την δημοσκόπηση επί Διαμαντοπούλου θα την αναφέρει κανένας στο Υπουργείο;
2. Το τι δουλειά κάνει ο συγκεκριμένος κλάδος στα σχολεία τα γνωρίζουν;
3. Θέλουν ή δε θέλουν μαθήματα που κάνουν τους μαθητές να σκέφτονται;
4. Πώς προέκυψε από τον 5ετή διάλογο ότι το μάθημα είναι άχρηστο; Υπάρχει κάποια επιχειρηματολογία περί τούτου; Είναι λογικό δηλαδή τα παιδιά που θέλουν να γίνουν Πληροφορικοί, Μηχανικοί Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγοι Μηχανολόγοι Η/Υ και τόσα ακόμα να ταλαιπωρούνται με 6 ώρες Χημεία στο Λύκειο και να μην προετοιμάζονται με Πληροφορική;; >:(
5. Ακόμα και το Μαθηματικό και το Φυσικό και οι Οικονομικές Σχολές έχουν κάποια (αρκετά) μαθήματα Πληροφορικής!
6. Πόσα ΤΕΙ Πληροφορικής υπάρχουν;
7. Προχωρημένη Χημεία εκτός από το Χημικό και τους Χημικούς Μηχανικούς που αλλού κάνουν αλήθεια;  :-X

tdrivas

ωραία..να συντάξουμε μία επιστολή και να μην τα περιμένουμε όλα από τις ενώσεις μας?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

alfabit

Φυσικά να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ο καθένας και όλοι μαζί. Αλλά δεν είναι αρκετό αυτό για να ακουστούμε. Γι' αυτό ακριβώς έχουμε τις ενώσεις... (είναι και πολλές). Προτείνω να ενημερωθούν και τα πολιτικά κόμματα. ( Η ΔΗΜΑΡ στο σχέδιο Διαμαντοπούλου είχε εναντιωθεί επισήμως με ερώτηση στη Βουλή στην κατάργηση της Πληροφορικής)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: alfabit στις 01 Αυγ 2013, 08:33:14 ΜΜ
Φυσικά να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ο καθένας και όλοι μαζί. Αλλά δεν είναι αρκετό αυτό για να ακουστούμε. Γι' αυτό ακριβώς έχουμε τις ενώσεις... (είναι και πολλές). Προτείνω να ενημερωθούν και τα πολιτικά κόμματα. ( Η ΔΗΜΑΡ στο σχέδιο Διαμαντοπούλου είχε εναντιωθεί επισήμως με ερώτηση στη Βουλή στην κατάργηση της Πληροφορικής)
Αν θέλετε την άποψη Γραψτε ο καθενας μια προσωπική επιστολή και επιχειρηματολογηστε...αλλά σε αυστηρό ύφος και χώστε τα (σορρυ για την έκφραση αλλά αυτή νομιζω είναι η καταλληλότερη)... Σε δεύτερο στάδιο επιδιωξτε προσωπική η τηλεφωνική επαφη με συμβούλους, στελέχη , κόμματα και ακαδημαϊκούς.. Πρόσωπο με πρόσωπο...

Laertis

Συνάδελφοι δυστυχώς εδώ που φτάσαν τα πράγματα και αν εξελιχθούν όπως διαφαίνονται, η λύση  κατά την άποψή μου είναι αποκλειστικά και μόνο πολιτική.
Καλός ο αγώνας και οι επιστολές αλλά ισχνό το αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι μόνο η ανατροπή αυτής της πολιτικής θα επιφέρει κάποια λύση. Το πρόβλημα είναι υπαρκτό εδώ και 3 χρόνια, υπήρξαν πολλές φωνές, πολλές κουβέντες άλλες πόσες συναντήσεις οι οποίες απέβησαν άκαρπες μιας και οι συνομιλητές μας (υπουργοί, υφυπουργοί και βουλευτές) ενεργούν κατ'εντολήν της τρόικας χωρίς κανέναν ενδοιασμό και κανένα σχέδιο, έχοντας τη στήριξη των ΜΜΕ.   

Η συνάντηση της ΠΕΚΑΠ αύριο θα δρομολογήσει εξελίξεις ή απλά θα αποτελέσει τον επικήδειο ; Γιατί τον Αύγουστο όπως παρατήρησε και ο Νίκος είναι παχιές οι μύγες ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

tdrivas

ο υφυπουργός στους σχολικούς συμβούλους :

ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ
5.    Το ζήτημα του Νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο, το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ-ΑΤΕΙ καθώς και τον σχεδιαζόμενο Εθνικό Οργανισμό Εξετάσεων.
Ο κ.Υφυπουργός είπε ότι θα υπάρξει αρκετός χρόνος για διαβούλευση μέχρι και το τέλος Αυγούστου.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

NiColas1957


Katsadouros_Dhm


NiColas1957

#324
Συγνώμη ! 

Keep Growing

Από το Παράρτημα Π.Ε.Κ.Α.Π Νοτίου Αιγαίου, κείμενο για δημοσίευση σε μέσα ενημέρωσης.

edit: To κείμενο έχει σταλεί στον Υπουργό και τον
Υφυπουργό Παιδείας, σε συμβούλους τους καθώς και σε ηλεκτρονικά μέσα
ενημέρωσης.

Δ.Σ. του Παραρτήματος της Π.Ε.Κ.Α.Π. στο Νότιο Αιγαίο
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: alfabit στις 01 Αυγ 2013, 08:33:14 ΜΜ
Φυσικά να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν ο καθένας και όλοι μαζί. Αλλά δεν είναι αρκετό αυτό για να ακουστούμε. Γι' αυτό ακριβώς έχουμε τις ενώσεις... (είναι και πολλές). Προτείνω να ενημερωθούν και τα πολιτικά κόμματα. ( Η ΔΗΜΑΡ στο σχέδιο Διαμαντοπούλου είχε εναντιωθεί επισήμως με ερώτηση στη Βουλή στην κατάργηση της Πληροφορικής)

14 καταγεγραμμένες "Ερωτήσεις (και απαντήσεις) στη Βουλή για το επίμαχο θέμα" :
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3337.0

Μήπως να τους τις θυμίσουμε;

petrosp13

Ως προς τις πανελλαδικές, τα πράγματα είναι απλά νομίζω: Όπως η τελευταία κατεύθυνση έχει 5 μαθήματα και οι μαθητές θα επιλέγουν 3 ανάλογα με τις σχολές τους, έτσι και η Θετική μπορεί να πάει από τα 4 στα 5 και να διαλέγουν κι εκεί 3 μαθήματα. Η Επιστήμη Υπολογιστών μπορεί να είναι επιλεγόμενη για σχολές Πληροφορικής και Πολυτεχνεία. Θα υπάρχει σίγουρα ένα τμήμα σε κάθε σχολείο και μάλιστα 6ωρο. Δεν μπορεί να δημιουργούν ξεχωριστά πεδία για Παιδαγωγικές και Νομικές σχολές και να αφήνουν τις σχολές Πληροφορικής να εξετάζονται στην Χημεία.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

lxart

Συμφωνώ απόλυτα και το έχω πει εδώ και καιρό. Είναι τόσο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ, που οτιδήποτε άλλο, σαν αυτό που "βγήκε" προς τα έξω, φαίνεται αστείο (ξέρω, μην θεωρείς τίποτα αστείο γιατί ...).
Πρέπει όμως να μπει και ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΟ μάθημα στη Β Τάξη.

badim

Συνάδελφοι αυτοί πάνε να κάνουνε την Πληροφορική δεξιότητα. Θα το κάνει αποιαδήποτε ειδικότητα.(ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝΕ ΟΤΙ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ)