Η επιλογή της Python ως γλώσσα προγραμματισμού στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Ξεκίνησε από evry, 27 Οκτ 2019, 03:08:01 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

akalest0s

Ό,τι και να θέλει η Γλώσσα, οι θεματοδότες θα έπρεπε να παίζουν στα δάχτυλα τις άπειρες ασάφειες και απροσδιοριστίες, για να μην βάζουν ποτέ τέτοια θέματα. Ξέρουμε όλοι ότι δεν γράφτηκε η Γλώσσα με την λεπτομέρεια που έπρεπε, το υπουργείο πολλάκις ανέφερε ότι δεν μας ενδιαφέρουν οι "προγραμματιστικές λεπτομέρειες". Μην παρεξηγηθώ: δεν λέω ότι έτσι θα έπρεπε να είναι, λέω πως έχει το πράγμα.
Αφού λοιπόν δεν μας ενδιαφέρουν (υποτίθεται) οι "προγραμματιστικές λεπτομέρειες", τρομάρα μας, τότε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, μην βάζετε από τα θέματα τα πονεμένα. Που δεν λύνει το πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον θα είχαμε και εμείς λίγο το κεφάλι μας πιο ήσυχο, όταν μας ρωτάνε τα παιδιά.
Όπως ξέρουμε όλοι, θέματα ασαφή δεν μπαίνουν ποτέ στο ΑΕΠΠ.
Not.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

George Eco

Παράθεση από: akalest0s στις 19 Μαρ 2020, 03:01:15 ΠΜ
Ό,τι και να θέλει η Γλώσσα, οι θεματοδότες θα έπρεπε να παίζουν στα δάχτυλα τις άπειρες ασάφειες και απροσδιοριστίες, για να μην βάζουν ποτέ τέτοια θέματα. Ξέρουμε όλοι ότι δεν γράφτηκε η Γλώσσα με την λεπτομέρεια που έπρεπε, το υπουργείο πολλάκις ανέφερε ότι δεν μας ενδιαφέρουν οι "προγραμματιστικές λεπτομέρειες". Μην παρεξηγηθώ: δεν λέω ότι έτσι θα έπρεπε να είναι, λέω πως έχει το πράγμα.
Αφού λοιπόν δεν μας ενδιαφέρουν (υποτίθεται) οι "προγραμματιστικές λεπτομέρειες", τρομάρα μας, τότε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, μην βάζετε από τα θέματα τα πονεμένα. Που δεν λύνει το πρόβλημα, αλλά τουλάχιστον θα είχαμε και εμείς λίγο το κεφάλι μας πιο ήσυχο, όταν μας ρωτάνε τα παιδιά.
Όπως ξέρουμε όλοι, θέματα ασαφή δεν μπαίνουν ποτέ στο ΑΕΠΠ.
Not.
Μα αν δε τους ενδιαφέρουν οι προγραμματιστικές λεπτομέρειες, τότε γιατί να διδάσκουμε πως ο αλγόριθμος πρέπει να έχει τα βήματά του αυστηρά καθορισμένα; Πολύ σωστά, αλλά μην έρχεται ο βασικός ορισμός σε αντίφαση. Λέω κάτι παράλογο; Κι αν μη τι άλλο, από τη στιγμή που αυτό ενδιαφέρει εξεταζόμενο κι εξεταστή θα έπρεπε να εδιαφέρει και το Υπουργείο δε νομίζετε;

akalest0s

Μια αρχικά καλή ιδέα (abstract), κακός σχεδιασμός, κάκιστη υλοποίηση, ουσιαστικές διορθώσεις που δεν έγιναν,.. καθόμαστε πάνω από το πτώμα και γράφουμε και γράφουμε... Τι ψάχνουμε ρε Γιώργο, δε ξέρω. Το βλέπεις και μόνος σου, μόλις λίγο το ψειρίσουμε, είτε σε επίπεδο βιβλίου (διατυπώσεις, ορισμοί, κλπ), είτε σε επίπεδο του τι επιτρέπεται σε μια άσκηση, άκρη δε μπορούμε να βγάλουμε, και δεν φταίει η ευφυΐα μας.. κάτι που ξεκινάει στραβά.... Να 'μαστε λοιπόν  :angel:
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

George Eco

Το βασικότετο επιχείρημα όλων κατά τη γνώμη μου, είναι πως μέχρι σήμερα, εδώ και ΠΟΛΛΑ χρόνια, δεν έχω βρει ΕΝΑ παιδί που να μη μπερδεύει τη ψευδογλώσσα με τη ΓΛΩΣΣΑ.
Και κάθε φορα, ΚΑΘΕ φορά, πρέπει να εξηγώ διαφορά ψευδογλώσσας από γλώσσα προγραμματισμού, κάτι οφθαλμοφανές σε κανονικές γλώσσες προγραμματισμού, το κάνει μαθησιακά υπερδύσκολο η ΓΛΩΣΣΑ, επειδή πολύ απλά είναι αυτό που είναι και ΤΟΣΟ πολύ κοντά σε ψευδογλώσσα στην Ελληνική.

Αυτό, όσο και να διορθώσεις το μάθημα, θα υπάρχει ως πρόβλημα. Όλα τα άλλα μπορούν να προκύψουν και σ' άλλες γλώσσες προγραμματισμού αν δε φτιαχτεί σωστά δομημένο υλικό κι ορθά σχεδιασμένο μάθημα. Νομίζω πως η αλλαγή σε python έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια και δε ξέρω ειλικρινά τι κρατά πίσω αυτό το εγχείρημα.