Δύσκολες ασκήσεις εκτός λογικής πανελληνίων

Ξεκίνησε από Κωστας τζιαννης, 06 Μαΐου 2017, 02:55:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κωστας τζιαννης

κι απο ενα αλλο παλιο διαγωνισμα που βρηκα το θεμα 4

Κωστας τζιαννης

#16
ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ!!


η πιο ωραια ασκηση που εχω δει εδω και αρκετο καιρο.μπραβο σε αυτον που την ποσταρε εδω.την ειχε ποσταρει το 2013 αλλα δεν ειχε λυθει απο οτι ειδα.και παλι μπραβο.ΠΑΝΑΓΟΣ94   :"Ανεβάζω μια άσκηση για να λύσουν όσοι μαθητές θέλουν...η άσκηση δεν είναι δικιά μου απλώς είναι μια τροποποίηση μιας δοσμένης ωστέ να γίνει πολύ πιο εύκολη..

10 Μυρμήγκια και 4 μυρμηγκοφάγοι κινούνται σε χώρο 5χ5...
-σε κάθε γύρο κίνησης τα μυρμήγκια ελέγχουν αν υπάρχει γειτονικό κελί που να είναι ελεύθερο..Ελεύθερο κελί θεωρείται
το κελί το οποίο είναι εντός ορίων και στο οποίο δεν υπάρχει άλλο μυρμήγκι ή μυρμηγοφάγος...
-σε κάθε γύρο κίνησης οι μυρμηγκοφάγοι ελέγχουν αν υπάρχει γειτονικό κελί στο οποίο υπάρχει μυρμήγκι..Αν υπάρχει τότε
μετακινείται σε εκείνη την θέση ο μυρμηγκοφάγος και τρώει το μυρμήγκι..Αν δεν υπάρχει μυρμήγκι σε γειτονικό κελί τότε
κινείται ομοίως με το μυρμήγκι. Αν ένας μυρμηγκοφάγος δεν φάει για 3 συνεχόμενους γύρους τότε πεθαίνει
Παρατήρηση: Γειτονικό θεωρείται ένα κελί όταν βρίσκεται πάνω,κάτω,αριστερά ή δεξιά από το μυρμήγκι-μυρμηγκοφάγο..

Γράψτε αλγόριθμο που:
1) Θα δημιουργεί πίνακα Α[5][5] , θα τον αρχικοποιεί με τον χαρακτήρα "*" και έπειτα θα διαβάζει από τον χρήστη
τις αρχικές θέσεις των μυρμηγκιών και των μυρμηγκοφάγων αντίστοιχα..Τα μυρμήγκια θα συμβολίζονται με "ο" ενώ
οι μυρμηγκοφάγοι με "Χ". (Θεωρείστε ότι τα δεδομένα είναι έγκυρα)
Με την χρήση της δομής επανάληψης while θα εξελλίσεται ο κάθε γύρος. Σε κάθε γύρο θα κινούνται πρώτα οι
μυρμηγοφάγοι και έπειτα τα μυρμήγκια..
2)Στο τέλος κάθε γύρου θα εμφανίζει το πλήθος των μετακινήσεων που έγιναν καθώς και το πλήθος των μυρμηγκιων που φαγώθηκαν.Μόλις εξαφανιστεί κάποιο από τα 2 είδη σταματάει ο βρόγχος και εμφανίζεται ανάλογο μήνυμα"

ΤΗΝ αλλαξα λιγο προς το πιο δυσκολο.

Κωστας τζιαννης

ασκηση του nikolasmer παλια την ειχε βαλει σαν 4ο θεμα και απο οτι ειπε τον κυνηγουσαν κατι γονεις να τον....

nikolasmer

Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 10 Μαΐου 2017, 11:08:13 ΠΜ
ασκηση του nikolasmer παλια την ειχε βαλει σαν 4ο θεμα και απο οτι ειπε τον κυνηγουσαν κατι γονεις να τον....

Χα χα
Παραλλαγή από πανελλήνιες με τις τηλεθεάσεις είναι .
Κουράγιο σε όλους .
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Κωστας τζιαννης

παντως ειναι μερικες ασκησεις πχ που για να τις γραψεις σε ΓΛΩΣΣΑ σου βγαινει η παναγια.εδω οταν κανετε καποιους διαγωνισμους που ακουσα σε τι γλωσσα γραφετε?c c++ πχ?

Κωστας τζιαννης

ακυρο τωρα ειδα οτι ειναι σε γλωσσα χαχ.λογικα το κανετε για να ειστε σε φορμα και να τα μαθαινετε ακομα καλυτερα στους μαθητες.μπραβο για την προσπαθεια σας παιδια!

Κωστας τζιαννης

#21
ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ

μια ασκηση την εβαλα και σαν ξεχωριστο θεμα την βαζω και εδω .

Το παιχνιδι νιμ παιζεται με 2 παιχτες χρησιμοποιωντας  σπιρτα ως εξης:υπαρχουν  4 γραμμες και αρχικα στην πρωτη γραμμη εχουμε 1 σπιρτο στη δευτερη 3 στην τριτη 5 και στην τεταρτη 7 σπιρτα. καθε παιχτης οταν ερθει η σειρα του μπορει να αφαιρεσει απο μια γραμμη της επιλογης του απο 1 μεχρι ολα τα σπιρτα αυτης της γραμμης που διαλεξε.απαγορευεται να αφαιρει σπιρτα απο διαφορετικες γραμμες στον ιδιο γυρο ή να επιλεξει γραμμη που δεν εχει τουλαχιστον 1 σπιρτο.ο παιχτης που θα παρει το τελευταιο σπιρτο ειναι ο ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ.να φτιαξετε προγραμμα σε γλωσσα που θα προσομειωνει το παιχνιδι αυτο μεταξυ υπολογιστη και παιχτη με τον υπολογιστη να παιζει παντα δευτερος.να κανετε τον υπολογιστη να νικαει παντα

Κωστας τζιαννης

#22
ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ

μια ασκηση την εβαλα και σαν ξεχωριστο θεμα την βαζω και εδω .

Το παιχνιδι νιμ παιζεται με 2 παιχτες χρησιμοποιωντας  σπιρτα ως εξης:υπαρχουν  4 γραμμες και αρχικα στην πρωτη γραμμη εχουμε 1 σπιρτο στη δευτερη 3 στην τριτη 5 και στην τεταρτη 7 σπιρτα. καθε παιχτης οταν ερθει η σειρα του μπορει να αφαιρεσει απο μια γραμμη της επιλογης του απο 1 μεχρι ολα τα σπιρτα αυτης της γραμμης που διαλεξε.απαγορευεται να αφαιρει σπιρτα απο διαφορετικες γραμμες στον ιδιο γυρο ή να επιλεξει γραμμη που δεν εχει τουλαχιστον 1 σπιρτο.ο παιχτης που θα παρει το τελευταιο σπιρτο ειναι ο ΗΤΤΗΜΕΝΟΣ.να φτιαξετε προγραμμα σε γλωσσα που θα προσομειωνει το παιχνιδι αυτο μεταξυ υπολογιστη και παιχτη με τον υπολογιστη να παιζει παντα δευτερος.να κανετε τον υπολογιστη να νικαει παντα

Κωστας τζιαννης

#23
ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ


ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑΥΜΑΧΙΑ
το παιχνιδι παιζεται με 2 παιχτες και περιλαμβανει τα εξης:
1)δυο τετραγωνικα ταμπλο 6 γραμμων και 6 στηλων δηλαδη 36 θεσεων (ενα ταμπλο για καθε παιχτη)
2)4 πολεμικα πλοια για τον καθε παιχτη που ειναι τα εξης:α)μια φρεγατα,β)1 περιπολικο,γ)1 υποβρυχιο,δ)1 κανονιοφορος
η φρεγατα καταλαμβανει 4 θεσεις στο ταμπλο ,το υποβρυχιο και το περιπολικο 2 και η κανονιοφορος 3 θεσεις

κανονες παιχνιδιου:πριν ξεκινησει το παιχνιδι καθε παιχτης παιρνει το ταμπλο του και τοποθετει τα πλοια του στις θεσεις που επιθυμει πανω στο ταμπλο του
χωρις φυσικα να τον βλεπει ο αντιπαλος.τα πλοια τοποθετουνται οριζοντια η καθετα στο ταμπλο και ΟΧΙ ΔΙΑΓΩΝΙΑ.καθε πλοιο καταλαμβανει μοναδικες θεσεις.δεν μπορει δηλαδη 2 η περισσοτερα πλοια να καταλαμβανουν την ιδια θεση στο ιδιο ταμπλο.
οταν το παιχνιδι ξεκινησει ο καθε παιχτης στο γυρο του πεταει μια βομβα στο ταμπλο του αντιπαλου του η οποια κανει ζημια 1 θεσης.αν δλδ πεταξει τη βομβα
στη θεση [3,4] του αντιπαλου του αν υπαρχει πλοιο που καταλαμβανει αυτη τη θεση τοτε το πλοιο αυτο παθαινει ζημια.ενα πλοιο καταστρεφεται ολοσχερως και βγαινει απο το παιχνιδι οταν χτυπηθουν ολες οι θεσεις που καταλαμβανει αυτο.οταν χτυπηθει μια θεση στην οποια υπαρχει πλοιο αντιπαλου τοτε αυτος ενημερωνει τον παιχτη οτι η βομβα βρηκε στοχο αλλιως του λεει οτι αστοχησε.ακομα τον ενημερωνει οταν ενα πλοιο καταστρεφεται ολοσχερως και βγαινει απο το παιχνιδι.νικητης ειναι αυτος που θα προλαβει να καταστρεψει πρωτος ολα τα πλοια του αντιπαλου του.

να φτιαξεις προγραμμα σε γλωσσα που θα θεωρει σαν 1ο παιχτη τον υπολογιστη και σαν 2ο καποιον χρηστη και θα διαβαζει τις θεσεις στις οποιες ειναι τοποθετημενα τα πλοια τους και θα προσομειονει το παιχνιδι της ναυμαχιας με τους κανονες που ειπαμε παραπανω.παιξτε απο την πλευρα του παιχτη και καλη διασκεδαση.

Κωστας τζιαννης

#24
ΕΚΤΟΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ
ΔΕΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ


ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ
σκακι ολοι εχουμε παιξει λιγο πολυ στη ζωη μας οποτε τους κανονες δεν τους εξηγω.να φτιαξεις προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει
α)το πληθος των κομματιων και το ειδος τους(πυργος,βασιλισσα,βασιλιας κτλ κτλ) για καθε παιχτη
β)τις θεσεις των ασπρων και μαυρων κομματιων που βρισκονται στη σκακιερα και θα ελεγχει αν η θεση αυτη ειναι ματ.αν ειναι να εμφανιζει τον νικητη(ασπρος-μαυρος) αλλιως να εμφανιζει
'η κινηση αυτη δεν ειναι ματ' και το συνολο ποντων υλικου καθε παιχτη.οι ποντοι καθε κομματιου μετριωνται ως εξης:
βασιλισσα 9 ποντοι
πιονι 1 ποντος
αλογο 3 ποντοι
αξιωματικος 3 ποντοι
πυργος 5 ποντοι

Κωστας τζιαννης

τις βαζω σε ενα word και τις 3 και τις κανει οποιος θελει.ειναι εκτος λογικης πανελληνιων ,φυσικα πιο δυσκολες και ειναι για αυτους που τους αρεσει ο προγραμματισμος και δεν το αντιμετωπιζουν απλα σαν ενα ακομα μαθημα

Κωστας τζιαννης

https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5552.msg82767#new μια ωραια ασκηση απο τον nikolasmer και μια λυση(πατηστε το link) αν καταλαβα καλα τι εννοει στην εκφωνηση

angrits

Καλησπέρα
Δεν ξέρω αν παλαιότερα το έχει ανεβάσει συνάδελφος αλλά έκατσα και έκανα αλγόριθμο ο οποίος εμφανίζει τους 10 πρώτους αριθμούς. Στα μαθηματικά πρώτος αριθμός (ή απλά πρώτος) είναι ένας φυσικός αριθμός μεγαλύτερος της μονάδας με την ιδιότητα οι μόνοι φυσικοί διαιρέτες του να είναι η μονάδα και ο εαυτός του. Πολύ καλή τροφή για σκέψη όπως και άσκηση για Θέμα Β.
Παρακάτω σας το αποστέλω.  :)

Κωστας τζιαννης

Παράθεση από: angrits στις 26 Μαΐου 2018, 05:52:34 ΜΜ
Καλησπέρα
Δεν ξέρω αν παλαιότερα το έχει ανεβάσει συνάδελφος αλλά έκατσα και έκανα αλγόριθμο ο οποίος εμφανίζει τους 10 πρώτους αριθμούς. Στα μαθηματικά πρώτος αριθμός (ή απλά πρώτος) είναι ένας φυσικός αριθμός μεγαλύτερος της μονάδας με την ιδιότητα οι μόνοι φυσικοί διαιρέτες του να είναι η μονάδα και ο εαυτός του. Πολύ καλή τροφή για σκέψη όπως και άσκηση για Θέμα Β.
Παρακάτω σας το αποστέλω.  :)

ωραιο και χρησιμο μερικες φορες τα πιο απλα ειναι τα καλυτερα.εξαλλου και να το εχουν ανεβασει ξανα δεν πειραζει γιατι οπως λεει και μια παροιμια η επαναληψη μητηρ πασης παθησεως που σημαινει οτι οταν παθεις πολλες φορες το ιδιο πραγμα στο τελος κατι θα σου μεινει και θα εισαι πιο προσεκτικος.πως σου φαινεται με αφορμη τη δικια σου να προσθεταμε και αυτο?

Η εικασία του ο Κρίστιαν Γκόλντμπαχ (1690-1764)
Ο Κρίστιαν Γκόλντμπαχ, υποστήριξε ότι κάθε άρτιος αριθμός μεγαλύτερος του 2, μπορεί να γραφεί σαν άθροισμα δύο πρώτων αριθμών. Η απόδειξη της παραπάνω εικασίας βασανίζει ακόμα και σήμερα αρκετούς μαθηματικούς αφού συνεχώς νεώτεροι και ισχυρότεροι ηλεκτρονικοί υπολογιστές την επιβεβαιώνουν για όλο και μεγαλύτερους αριθμούς.

να γραψετε προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει εναν αρτιο ακεραιο απο το χρηστη μεγαλυτερο του 2 και θα τον εμφανιζει σαν αθροισμα δυο πρωτων αριθμων

angrits

Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 26 Μαΐου 2018, 06:15:59 ΜΜ
ωραιο και χρησιμο μερικες φορες τα πιο απλα ειναι τα καλυτερα.εξαλλου και να το εχουν ανεβασει ξανα δεν πειραζει γιατι οπως λεει και μια παροιμια η επαναληψη μητηρ πασης παθησεως που σημαινει οτι οταν παθεις πολλες φορες το ιδιο πραγμα στο τελος κατι θα σου μεινει και θα εισαι πιο προσεκτικος.πως σου φαινεται με αφορμη τη δικια σου να προσθεταμε και αυτο?

Η εικασία του ο Κρίστιαν Γκόλντμπαχ (1690-1764)
Ο Κρίστιαν Γκόλντμπαχ, υποστήριξε ότι κάθε άρτιος αριθμός μεγαλύτερος του 2, μπορεί να γραφεί σαν άθροισμα δύο πρώτων αριθμών. Η απόδειξη της παραπάνω εικασίας βασανίζει ακόμα και σήμερα αρκετούς μαθηματικούς αφού συνεχώς νεώτεροι και ισχυρότεροι ηλεκτρονικοί υπολογιστές την επιβεβαιώνουν για όλο και μεγαλύτερους αριθμούς.

να γραψετε προγραμμα σε γλωσσα που θα διαβαζει εναν αρτιο ακεραιο απο το χρηστη μεγαλυτερο του 2 και θα τον εμφανιζει σαν αθροισμα δυο πρωτων αριθμων

Wooooowwwww mind blown συνάδελφε. :D  :D  :D Θα το ελένξω και θα περιμένω και δικό σου αλγόριθμο...