Δύσκολες ασκήσεις εκτός λογικής πανελληνίων

Ξεκίνησε από Κωστας τζιαννης, 06 Μαΐου 2017, 02:55:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Κωστας τζιαννης

ανοιξα αυτο το θεμα ωστε εδω να στελνει οποιος θελει διαφορες ασκησεις που θεωρει οτι θα βοηθησουν τα παιδια.Απο το να ψαχνει δλδ καποιος απο δω κι απο κει οτι καλο εχετε στειλτε το.

Κωστας τζιαννης

ανεβαζω αυτο το pdf που βρηκα τυχαια.εχει πολυ ενδιαφερουσες ασκησεις οπως εξηγει και ο δημιουργος του.καλο θα ηταν να ριξετε μια ματια

Κωστας τζιαννης

#2
 Σε πίνακα Α[21] βρίσκονται21 πραγματικοι αριθμοι. Να γραφεί αλγόριθμος που να υπολογίζει ποσες φορες υπαρχει καθε αριθμος στον πινακα Α και να εμφανιζει τα αποτελεσματα στην οθονη απο τον μεγαλυτερο προς τον μικροτερο αριθμο.πχ το 20 παρατηρηθηκε 3 φορες το 18 5 φορες το 16 1 κτλ.
οι αριθμοι δεν εχουν καποιο γνωστο  ευρος.δεν ειναι απο το 1-20 ή απο το 1-100.μπορει δηλαδη να ειναι και απο το -2242.32 μεχρι το 3422.211

(την βρηκα αλλα την αλλαξα λιγο προς το πιο δυσκολο.η αυθεντικη ηταν μονο για τον μαξ αριθμο και ειχε ορια)

evry

Εμφανίζει τους διαφορετικούς αριθμούς στην σειρά που βρίσκονται όσον αφορά την τελευταία εμφάνισή τους.
Τα υπόλοιπα είναι απλά.
Κώδικας: pascal
Για ι από 1 μέχρι Ν
    κ <- 0
    Για j από ι+1 μέχρι Ν
         Αν Α[ι]=Α[j] Τότε   κ <- κ + 1
    Τέλος_Επανάληψης 
    Αν κ = 0 Τότε Γράψε Α[ι]
Τέλος_Επανάληψης


Θα μπορούσε να τους τοποθετεί και σε έναν πίνακα.
Η απόδοση είναι πολύ καλύτερη από αυτή της ταξινόμησης γιατί γίνονται μόνο συγκρίσεις και όχι αντιμεταθέσεις.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Κωστας τζιαννης

Να φτιαξεις προγραμμα που θα διαβαζει 100 χαρακτηρες και θα τους αποθηκευει σε πινακα και επειτα θα βρισκει το μεγιστο παλινδρομο και θα το εμφανιζει στην οθονη.παλινδρομο λεγεται μια λεξη που διαβαζεται αναποδα το ιδιο οπως κανονικα.πχ η λεξη ΣΟΦΟΣ.πχ εδε κτλ κτλ.για παραδειγμα αν εχουμε τους εξης χαρακτηρες
: ΑΞΛΟΙΣΟΦΟΣΞΚ το μεγιστο παλινδρομο ειναι η λεξη ΣΟΦΟΣ. αν εχουμε : ΚΟΚΣΟΦΟΣ τοτε εχουμε 2 παλινδρομα το κοκ και το ΣΟΦΟΣ και εμεις θελουμε το δευτερο γιατι ειναι μεγαλυτερο.
(το εχω ξαναδει εδω μεσα απλα ειπα να το λυσω διαφορετικα).
η λυση που ανεβασα δεν ειναι η βελτιστη απλα ηθελα με ελαχιστες μετατροπες να μπορει να βρισκει ολα τα παλινδρομα ακομα και απο το μεγαλυτερο προς το μικροτερο κ.ο.κ.ακομα επειδη δεν ειμαι καθηγητης αλλα μου αρεσει πολυ η προσπαθεια που γινεται εδω μεσα ειπα να συνεισφερω και εγω οπως μπορω.

nikolasmer

Παράθεση από: Κωστας τζιαννης στις 06 Μαΐου 2017, 07:22:54 ΜΜ
ακομα επειδη δεν ειμαι καθηγητης αλλα μου αρεσει πολυ η προσπαθεια που γινεται εδω μεσα ειπα να συνεισφερω και εγω οπως μπορω.
Ωραίος, σούπερ.
Συνέχισε να ποσταρεις και αν δίνεις εξετάσεις ...καλή επιτυχία .
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Κωστας τζιαννης

ευχαριστω νικο αλλα φετος τελειωνω  και το πανεπιστημιο χαχα.20 ειχα γραψει οταν εδινα ηταν το αγαπημενο μου μαζι με τα μαθηματικα.να σαι καλα παντως


Κωστας τζιαννης

#8
ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

να φτιαξεις προγραμμα που θα διαβαζει εναν ακεραιο αριθμο και θα βρισκει το παραγοντικο του.το παραγοντικο συμβολιζεται με θαυμαστικο και θα εξηγηθει με ενα παραδειγμα:
5!=1*2*3*4*5=120
4!=1*2*3*4=24
9!=1*2*3*4*5*6*7*8*9
δινεται οτι 0!=1 και δεν υπαρχει παραγοντικο αρνητικου αριθμου.
ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

petrosp13

Αυτό να λυθεί παρακαλώ με κώδικα για κβαντικό υπολογιστή

:D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Κωστας τζιαννης

α οκ δεν το ηξερα .ας το λυσει οποιος θελει τοτε

Κωστας τζιαννης

απο ενα διαγωνισμα που βρηκα εδω μεσα και μου αρεσε.δεν ξερω αν εχει λυθει γενικα οποτε ειπα να το λυσω.

Κωστας τζιαννης

Να γράψετε τη συνάρτηση ΝΙΟΣΤΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ που παίρνει σαν παράμετρο δύο ακέραιους x και n και θα επιστρέψει το n-οστό ψηφίο του x από το τέλος. Για παράδειγμα η κλήση της συνάρτησης ΝΙΟΣΤΟΣ_ΑΡΙΘΜΟΣ(534345, 3) θα επιστρέφει 3.
πηγη: http://www.aepp.edu.gr/alytes-askiseis/ypoprogrammata/

Κωστας τζιαννης

εδω μεσα την βρηκα δεν ξερω αν εχει λυθει οποτε την ελυσα.δεν ειναι δυσκολη ακομα και για εναν μετριο μαθητη πιστευω ενω ταυτοχρονα ειναι ομορφη και κατανοητη.το θεμα 4 ειναι