Πώς πάτε με την ύλη

Ξεκίνησε από dafnib, 11 Νοε 2006, 08:25:39 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dafnib

Καλημέρα,

είχαμε 4 εβδομάδες καταλήψεις, ξεκινήσαμε κανονικά αυτή την εβδομάδα που πέρασε και βρίσκομαι στη .......................... Δομή ακολουθίας. Εσείς οι υπόλοιποι πώς τα πάτε με την ύλη;

Πόσες ώρες γενικά αφιερώνεται σε Δομές Επιλογής;


Ευχαριστώ


NickTheGreek

στα σχολεία είναι ο κανόνας τώρα να ξεκινάνε τα μαθήματα... στο φροντιστήριο ήδη λύνουμε ασκήσεις σε πίνακες



The Fairy Tale of YourForum | [url=h

petrosp13

Στο φροντιστήριο, τελειώνω σε κανά 2 μαθήματα την δομή επανάληψης σε βάθος και μπαίνω πίνακες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

EleniK

Εγώ είμαι στις δομές επανάληψης εδώ και 3 μαθήματα και σκοπεύω να μείνω άλλα 3-4 (δίωρα) διότι προσωπικά θεωρώ ότι είναι το πιο δύσκολο κομμάτι στην ύλη τους. Μπαίνω πίνκαες μέσα Δεκεμβρίου. Δεν βιάζομαι τόσο να μπω 3ο γιατί γενικά τους πίνακες τους καταλαβαίνουν και τους χρησιμοποιούν ευκολότερα από τη δομή επανάληψης. Ειδικά επιμένω σε ασκήσεις που δεν γίνονται με Για. Αυτά στο φροντιστήριο.

Στο σχολείο, από ότι ακούει από τα παιδιά πο περισσότεροι καθηγητές είναι δομή επιλογής, κάποιοι δομή ακολουθίας και κάποιοι 1ο κεφάλαιο. Καμία ομοιομορφία στην πρόοδο της ύλης.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

evry

Δομή ακολουθίας? πόσες εβδομάδες είχαν κατάληψη? Εγώ αύριο μπαίνω στις δομές επανάληψης και πηγαίνω και αργά (κατάληψη δυο εβδομάδες).  Είναι κανείς που θα έχει τελειώσει πίνακες πριν το νέο χρόνο?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

taouk

ΕΙΜΑΙ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΩΝ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΗ Η ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Sergio

Δυστυχώς ακόμα δομή επιλογής  >:( :( :-\ :-[ :'(.

Έχω ασχοληθεί με:
- απλή επιλογή (αναγνώριση και κατασκευή συνθηκών επιλογής και ενεργειών που δε χρειάζονται πάντοτε),
- σύνθετη επιλογή (ενέργειες που εκετελούνται με δύο τρόπους)
- κλιμακωτό υπολογισμό

και ελπίζω αυτή την εβδομάδα να ασχοληθούμε με εμφωλευμένες επιλογές (αντιμετώπιση υπο-προβλημάτων) πριν δούμε και την πολλαπλή επιλογή. 

Όμως φοβάμαι ότι εκτός από τις καταλήψεις υπάρχουν αρκετοί ακόμα καλοί λόγοι να ... καθυστερήσουμε.  Έχω κατεύθυνση Τρίτη και Παρασκευή.  Αύριο (Τρίτη) έχουμε εκλογές και την Παρασκευή Πολυτεχνείο.

ΕΠΡΕΠΕ να βρισκόμαστε στη δομή επανάληψης από την αρχή του μήνα οπότε θεωρώ ότι έχουμε ήδη καθυστέρηση 4 εβδομάδων.

Ουδέν (επιπλέον) σχόλιο.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

ErmiONi

Δυστυχώς στο σχολείο βρισκόμαστε ακομα στην κλιμακωτή χρέωση... Αύριο εκλογές..Ουφ εχω ηδη αγχωθεί τρελά  :'(

vasiko

Εγώ τελειώνω δομή επιλογής και από βδομάδα μαπίνω δομή επανάληψης με στόχο να τελειώσω μέχρι τα χριστούγεννα και να ξεκινήσω με τη νέα χρονιά πίνακες.Εϊμαι  περίπου δύο βδομάδες πίσω σε σχέση με πέρυσι

Juan

Θέλω να ρωτήσω εσάς που δουλεύεται σε φροντιστήρια. Πόσες ώρες την εβδομάδα διδάσκεται το μάθημά σας; Τις διδάσκετε συνεχόμενα; Και για να εξηγήσω τον όρο συνεχόμενα, εννοώ σε ένα μάθημα όλες οι ώρες κι όχι σε παραπάνω μαθήματα. Προσωπικά, διδάσκω 1,5 ώρα συνεχόμενα την εβδομάδα (πρακτικά βγαίνει 1 ώρα και 20 λεπτά περίπου) και είμαστε ακόμα στη δομή επιλογής. Θεωρώ ότι πιο γρήγορα δεν μπορεί να γίνει το μάθημα. Αν βιαστούμε παραπάνω δε θα εμπεδώσουν οι μαθητές όλα αυτά που διδάσκονται. Πείτε μου πού κάνω λάθος γιατί αναρωτιέμαι, πώς με τις ίδιες ώρες διδασκαλίας άλλοι συνάδελφοι βρίσκονται πιο μπροστά στην υλή. Πρακτική μου είναι, να γράφουν οι μαθητές στη διάρκεια του μαθήματος, παρατηρήσεις και σημειώσεις πάνω σε ασκήσεις. Σε φωτοτυπίες δεν τους δίνω τίποτα που έχει σχέση με μεθοδολογία και πρακτικές λύσεις ασκήσεων, ούτε και λυμένες ασκήσεις. Τους δίνω μόνο ό,τι έχει σχέση με θεωρία..συγκεντρωμένα πράγματα και προεκτάσεις σε αυτά που λέει το βιβλίο. Θεωρώ ότι όταν τους υπαγορεύω κάποια πράγματα πάνω στη λύση ασκήσεων και αυτοί τα γράφουν στο τετράδιό τους, αφενός συγκεντρώνονται περισσότερο και αφετέρου τα συγκρατούν καλύτερα, αφού τα γράφουν. Μήπως δεν είναι και τόσο καλή τακτική επειδή μας τρώει χρόνο; Μήπως θα ήταν καλύτερο να τους τα δίνω έτοιμα; Μήπως να τους δίνω και τις αντιπροσωπευτικές ασκήσεις, λυμένες σε φωτοτυπίες κι απλά να τις σχολιάζουμε; Η τακτική που χρησιμοποιώ τώρα στη λύση ασκήσεων, είναι: αφου τη σχολιάσουμε και κάνουμε την προεργασία, γράφω στον πίνακα βήμα - βήμα τη λύση και αυτοί αντιγράφουν. Σε ένα μάθημα 90 λεπτών αφιερωμένο αποκλειστικά στη λύση ασκήσεων, προλαβαίνουμε να λύσουμε κατα μέσο όρο 4-5 ασκήσεις (ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας τους και το επίπεδο των μαθητών βέβαια). Είναι λίγες; Βοηθείστε με σας παρακαλώ γιατί είμαι καινούργιος στην εκπαίδευση και η εμπειρία μου είναι ελάχιστη. Έχουμε φτάσει στο σημείο, οι περισσότεροι μαθητές να είναι πιο μπροστά στο σχολείο απ'ότι στο φροντιστήριο που δουλεύω.

Ευχαριστώ

petrosp13

Η εμπειρία που έχω αποκτήσει μου υπαγορεύει να δίνω ένα αρκετά μεγάλο πακέτο σημειώσεων στην αρχή της χρονιάς με όλη την ύλη που πρέπει να καλύφθεί
Συγεκριμένα, εκεί υπάρχουν:
-Θεωρία-Μεθοδολογία
-Λυμένες ασκήσεις
-Ασκήσεις προς λύση
Το δουλεύω σειριακά από την αρχή μέχρι το τέλος και η ύλη βγαίνει μέχρι μέσα Φεβρουαρίου και σε βάθος. Τα μόνα που πρέπει να γράψουν οι μαθητές είναι οι ασκήσεις προς λύση και όποια άλλη σημείωση επιθυμούν.
Παρουσιάζω την κάθε έννοια μια φορά (ακολουθία,επιλογή,επανάληψη,πίνακες) και όχι σε επίπεδο αλγορίθμου και προγράμματος
Όσο για το σχολείο, δυστυχώς εκεί τρέχουν με άλλους ρυθμούς, ανάλογα με τον καθηγητή
Από το δεύτερο μάθημα μπορεί να μπουν στην δομή επιλογής
Τα φροντιστήρια ξεκινούν τέλη Αυγούστου, οπότε φροντίζω να έχω μπει στην δομή επανάληψης τον Οκτώβριο για να έχουν τα παιδιά μια ιδέα για όλα όσα θα ακούσουν

Όσο για τις ώρες, είναι 2 40λεπτες ώρες την εβδομάδα, οι οποίες προφανώς και είναι λίγες για να καλυφθεί πολύ μεγάλο πλήθος παραδειγμάτων
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

EleniK

Προσωπικά στο φροντιστήριο δουλεύω πάντα συνεχόμενες δυο ώρες (δλδ 1h kai 40 min). Προλαβαίνω να κάνω μέσα στην τάξη 5-6 ασκήσεις ανάλογα βέβαια και τις ασκήσεις. Πάντα σηκώνω παιδιά στον πινακα και τις κάνουν. Έχει τυχει να σηκώσω δυο μαζί, να γράφουν τις ασκήσεις και αφού τελειώσουν και οι δυο να σχολιάσουμε μια μια την άσκηση και να τη διορθώσουμε όλοι μαζι. Δεν υπαγορεύω ασκήσεις, εκτός ορισμένων εξαιρέσεων αλλά τους ζητώ από την αρχή της χρονιάς να αγοράσουν ένα βιβλίο ως οδηγό και από κεί και πέρα μπορεί να βγάλω φωτοτυπία καμιά σελίδα ή να υπαγορεύσω (αν είναι μικρή) την εκφώνηση από άλλα βιβλία. στα ιδιαίτερα πάλι 2 ολόκληρε ώρες συνεχόμενα. Δεν γίνεται να "σπάσει" το μάηθημα. Εδώ θέλουν 5 λεπτά να οργανωθούν μετά που θα μπουν στην ταξη, δε γίνεται να σπάσεις το δίωρο.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

EleniK

Α ξέχασα να αναφέρω ότι όποιος θέλει εξτρα ασκήσεις τις γράφει σε Α4 κόλλες και τις διορθώνω στο σπίτι. Είναι κάτι που γίνεται συχνά, ανάλογα και με τις ανάγκες κάθε παιδιού. Μπορεί να έχει ανασφάλεια δομή επανάληψης και να κάνει επιπλέον ασκήσεις αλλά π.χ. στη δομή επιλογής να πάει καλύτερα οπότε να μη χρειάζεται.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

dafnib

Έχω αγχωθεί. Τώρα μπαίνω στη δομή επανάληψης. Πόσες ώρες διδακτικές
αφιερώνετε για τις 3 δομές επανάληψης;