ΟΕΦΕ 2015

Ξεκίνησε από Kalli, 22 Απρ 2015, 02:21:19 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

SuperTz

Παράθεση από: dkonetas στις 01 Μαΐου 2015, 09:44:03 ΠΜ
Γιά όσους μαθητές δεν έχουν ακόμα μελετήσει τα θέματα του ΟΕΦΕ θα συνιστούσα να το αποφύγουν ακόμα και όταν δημοσιοποιηθούν επίσημα.
Ειδικά το 4ο θέμα είναι απόρροια διαστροφής φροντιστών οι οποίοι για δικούς τους λόγους τείνουν να αγνοούν ότι: τα θέματα πρέπει να είναι σε κάθε ερώτημα χωρίς ασάφειες και διαφορετικές ενδεχόμενες ερμηνείες και κυρίως ότι οι μαθητές έχουν πεπερασμένο χρόνο και ασχολούνται με το μάθημα για ένα διδακτικό έτος και μόνο.
Προφανώς είναι όλα εντός ύλης αλλά προσωπικά θα μου κέντριζε το ενδιαφέρον να συμμετείχαν με τους ίδιους όρους (χρόνου κυρίως) οι ίδιοι οι καθηγητές & φροντιστές οι οποίοι "διδάσκουν" το αντικείμενο. Είναι διαφορετικό να δημιουργούμε θέματα (τα οποία ενδεχομένως μπορούμε να κατηγοριοποιούμε ως εύκολα, δύσκολα κλπκλπ)  από το να παρέχουμε εξετάσεις προσομοίωσης των Πανελληνίων.
Το σύνολο των θεμάτων βατά ή μη βαθμολογούνται με πολύ λιγότερες μονάδες από αντίστοιχα των Πανελληνίων έτσι ώστε να "χωρέσουν" περισσότερα ερωτήματα.
Οι περισσότεροι μαθητές αναζητούν πλέον τα θέματα του ΟΕΦΕ μόνο και μόνο για να δούν ποιά θέματα θεωρίας "κάηκαν" ...

ΔΚ :-) 
Παράθεση από: mkouv στις 01 Μαΐου 2015, 09:52:45 ΠΜ
Καλημέρα

να συμφωνήσω και εγώ ειδικά στο κομμάτι της ασάφειας...ειδικά οι ασκήσεις και ακόμη πιο ειδικά το θέμα δ, πέρα από την δυσκολία που ήταν μεγάλη και μάλλον εκτός πνεύματος μαθήματος, το μεγάλο θέμα είναι η διατύπωση και η ασάφεια αυτών που ζητούσε, με πολλές ερμηνίες για το τι ακριβώς πρέπει κάποιος να κάνει...

ευχαριστώ

Θα ήθελα τώρα που δημοσιοποίηθηκαν τα θέματα να πείτε που εντοπίσατε ασάφειες. Ευχαριστώ.
Υ.Γ. Το τι κάνουν οι μαθητές, εξαρτάται και από τους στόχους που έχουν. Αν έχετε μαθητές που πιστεύουν ότι τα θέματα θεωρίας της ΟΕΦΕ "καίγονται", να τους προτείνετε να μην το κάνουν. Μπορεί να εκπλαγούν καμία φορά ξέρετε...
Υ.Γ.2: Τα Επαναληπτικά Θέματα της ΟΕΦΕ δεν είναι εξετάσεις προσομοίωσης. Αν δε το γνωρίζατε, καλό είναι να το θυμάστε από εδώ και πέρα.

SuperTz

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 24 Απρ 2015, 12:53:45 ΜΜ
Πάντως στο Στέκι έχει καθιερωθεί κάθε χρόνο η δημιουργία επαναληπτικού διαγωνίσματος από ομάδα συναδέλφων, ανοιχτή σε όποιον θέλει να συμμετάσχει, χωρίς κανένα προσωπικό όφελος πέρα από το μεράκι τους και την ικανοποίησή τους ότι προσφέρουν στο μάθημα και γενικότερα στην κοινότητα. Τα θέματα, άλλα πιο εύκολα και άλλα πιο δύσκολα, είναι διαθέσιμα δημόσια σε όποιον θέλει, φυσικά χωρίς "αντίτιμο συμμετοχής", και είναι σε επεξεργάσιμη μορφή ώστε να μπορεί κάποιος να επιλέξει αυτά που θέλει και να συνθέσει το δικό του διαγώνισμα.

Στο https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=5690.0 υπάρχει μια λίστα με τα επαναληπτικά διαγωνίσματα των τελευταίων ετών. Για τη φετινή χρονιά το διαγώνισμα είναι σχεδόν έτοιμο και λογικά μέσα στο Σαββατοκύριακο θα αναρτηθεί. Μείνετε συντονισμένοι!



Και πολύ καλά κάνετε στο Στέκι, όπως πολύ καλά κάνει και όποιος συνάδελφος αναρτά στο Διαδίκτυο υλικό για την υποστήριξη μαθητών.
Να σας διορθώσω όμως σε κάτι: Δεν υπάρχει αντίτιμο συμμετοχής στα Επαναληπτικά Θέματα της ΟΕΦΕ. Όποιος μαθητής επιθυμεί, μπορεί να προσέλθει σε ένα από τα συμμετέχοντα φροντιστήρια και να γράψει το διαγώνισμα. Θα διορθωθεί και θα του δοθεί πίσω.
Πιστεύετε ότι όσοι φτιάχνουν τα θέματα της ΟΕΦΕ πληρώνονται; Και αυτοί για την προσωπική τους διάθεση για προσφορά συμμετέχουν. Δεν είναι κανείς υποχρεωμένος.

Laertis

Παράθεση από: SuperTz στις 22 Μαΐου 2015, 09:06:42 ΠΜ
Δεν  νομίζω πως η υψηλή κριτική γίνεται από τους αξιωματούχους.
Θα ήθελα να μοιραστείτε μαζί μου τους σκοπούς των εξετάσεων της ΟΕΦΕ, που δεν είναι εξομοίωσης σίγουρα. Θα μπορούσα να μιλήσω και εγώ για επτασφράγιστα μυστικά που κρατάτε σφιχτά "εσείς" και δε μας λέτε.
Φαντάζομαι ότι στα χρόνια που εξετάζεται η ΑΕΠΠ δεν έχετε δει αύξηση του βαθμού δυσκολίας στις πανελλαδικές. αλλά μόνο στα Επαναληπτικά Θέματα της ΟΕΦΕ έτσι;
Δηλαδή στα θέματα των Πανελλαδικών ή ακόμα και ατα διαγωνίσματα εδώ στο Στέκι δεν βλέπετε λάθη, ασάφειες ή παραλείψεις;
Δεν καταλαβαίνω κρύβεται πίσω από το δακτυλό του. Εσείς είπατε όχι. Σε ποιον απευθύνεστε;


Προφανώς κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε ή δεν θέλετε να καταλάβετε. Τα φροντιστήρια δεν είναι ο κοινωνικός θεσμός που θέλετε να μας παρουσιάσετε, αλλά ανταγωνιστικοί οργανισμοί που στοχεύουν στο κέρδος, και στην απόκτηση νέων και ολοένα περισσότερων πελατών. Η δυσκολία των θεμάτων που αναφέρετε κύριε ή κυρία μου στις εξετάσεις ΟΕΦΕ υπακούει προφανώς στα παραπάνω.
Απο τη άλλη, το Στέκι δεν είναι φροντιστήριο αλλά μια συμμετοχική κοινότητα, όπου συμμετέχουν και μαθητές και προσωπικά οφέλη δε χωράνε. Για αυτό το λόγo σας ανέφερα ότι δεν κατέχω κι ούτε πρόκειται να διεκδικήσω/ εξαργυρώσω τα 12 χρόνια συμμετοχής μου στο forum για να μιλήσω αφ' υψηλού ή για να αποκτήσω κάποια θέση.
Και το επιστέγασμα είναι η ερώτησή σας σε ποιόν απευθύνομαι. Απευθύνομαι επώνυμα σε όλα τα μέλη της κοινότητας και κανένας δε χρειάζεται να συμφωνήσει μαζί μου. Η διαφωνία σας είναι αποδεκτή αλλά δε μπορώ να γνωρίζω τα κίνητρά σας όταν δε γνωρίζω ούτε καν ποιός είστε. Οπότε σας επιστρέφω το ερώτημα :

Εσείς κύριε ή κυρία ανώνυμε, που υπερασπίζεστε με σθένος τις εξετάσεις του ΟΕΦΕ, ποιόν εκπροσωπείτε και σε ποιούς απευθύνεστε εδώ μέσα ;
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola