ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ 2014

Ξεκίνησε από tsabatman, 21 Μαΐου 2014, 11:45:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lsourtzo

για 1ο θέμα δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να δω ξανά ορισμούς και ερωτήσεις παπαγαλίας όπως αυτές που αναφέρατε παραπάνω ... είναι ντροπή το 2014 σε ένα μάθημα σαν το δικό μας που έχει ένα σορό ωραία θέματα που πραγματικά διερευνούν το βάθος της κατανόησης της ουσίας ... να ζητάμε από τους μαθητές να παπαγαλίσουν θέματα σαν από ποιες σκοπιές μελετά τα δεδομένα η πληροφορική;

petrosp13

Δυστυχώς τέτοιες ερωτήσεις θεωρούνται δεδομένες πλέον
Και το ακόμα πιο δυστυχές είναι ότι οι μαθητές ρωτάνε κάθε χρόνο σε πόσες μονάδες αντιστοιχεί η θεωρία σε αυτό το μάθημα, επηρεασμένοι από άλλα μαθήματα
Κι αν δεν βρεθεί κάποιος καλός χριστιανός να τους εξηγήσει ότι οι 40 μονάδες του πρώτου θέματος δεν απευθύνονται τόσο σε ορισμούς και θεωρία, τότε πηγαίνουν να γράψουν με την λογική ότι αν παπαγαλίσουν την θεωρία, θα μπορέσουν να πιάσουν την βάση
Φυσικά μιλάμε για μαθητές που ποτέ δεν μπόρεσαν να κατανοήσουν την λογική του μαθήματος και παρουσιάζουν χαμηλές επιδόσεις
Κι επειδή υπάρχουν και τέτοιο μαθητές, νομίζω ότι οι θεματοδότες δίνουν κάθε χρόνο μονάδες σε τέτοιου είδους ανούσια ερωτήματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Ο αλά ρωσικά σαν θεωρία δεν έχει πέσει καμία φορά, και ούτε πρόκειται να πέσει.Δεν έχει ζητηθεί από τους μαθητές να δώσουν τον αλγόριθμο αυτό γιατί είναι παράδειγμα.
Για αυτό και τον έχουν βάλει κάποιες φορές σε πίνακα τιμών ή διάγραμμα ροής, οπως λες, γιατί δεν μπορεί να μπει αλλιώς.
Για την συμπλήρωση κενών σε ποιο θέμα αναφέρεσαι?
Για τα ΣΛ φαντάζομαι αναφέρεσαι στην ολίσθηση αριστερά/δεξιά, αυτός όμως είναι θεωρία σε αντίθεση με τον αλά ρωσικά

Παράθεση από: lsourtzo στις 01 Ιουν 2014, 10:35:59 ΜΜ
ο αλά ρωσικά έχει πέσει τουλάχιστον 5-6 φόρες σε διάφορες μορφές (συμπλήρωση κενών, βρες το λάθος και πίνακα τιμών) αλλά η αλήθεια είναι ότι ένας μαθητής που ξέρει ΑΝΕΦ μπορούσε να το βγάλει και χωρίς να έχει διαβάσει το παράδειγμα ... και υπάρχουν και άλλα παραδείγματα που έχουν πέσει στο παρελθόν ένα που μου έρχεται πρόχειρα είναι αυτό με την άθροιση γραμμών και στηλών ενός πίνακα ... πάλι με κενά που έπρεπε να συμπληρωθούν ...
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evoy

Μια σκέψη για τα θέματα:
Τα σχολεία που έχουν Κατεύθυνση Τεχνολογική Α, καταγράφουν μετακίνηση πληθυσμού απο τη Β (με ΑΕΠΠ) στη Α (με Βιοχημεία και Ηλεκτρολογία) όπου τα θέματα θεωρούνται ευκολότερα. Γνωρίζω σχολείο που απο 3 μεγάλα τμήματα Τεχν Β θα έχει μόνο ένα την επόμενη χρονιά.
Επομένως ΠΡΟΣΟΧΗ στο επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων , στη διατύπωση και στη βαθμολόγηση.

petrosp13

Μετά και τα Μαθηματικά, το δείγμα πλέον είναι σαφές
Πάμε για εύκολα θέματα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

NiColas1957

Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά αν στην προσπάθειά σου να εξαφανίσεις ένα μάθημα και να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες αντιδράσεις.  Ποιο μάθημα θα στοχοποιούσες με δύσκολα θέματα ???   :D


Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: NiColas1957 στις 02 Ιουν 2014, 04:35:17 ΜΜ
Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά αν στην προσπάθειά σου να εξαφανίσεις ένα μάθημα και να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες αντιδράσεις.  Ποιο μάθημα θα στοχοποιούσες με δύσκολα θέματα ???   :D


Γιατί έχω και εγώ την ίδια άποψη ?????  όλα τα μαθήματα εύκολα θα είναι φέτος ??? με δύσκολα στο ΑΕΠΠ θα το κοιτούν όλοι με κακό μάτι .... και εγώ αυτό πιστεύω, μακάρι να βγούμε ψεύτες....πάντως πέρυσι έβαλαν ανεβασμένα σχετικά με τα προηγούμενα χρόνια, όλα δείχνουν για εμένα πως και φέτος έτσι θα είναι....υπομονή και θα δούμε...

marvic

Καλησπέρα, επειδή είμαι σχετικά νέα στη διδασκαλία θα ήθελα να με βοηθήσετε να βρω μια λογική δομή στον τρόπο που θα κάνω τα τελευταία μαθήματα που μας απομένουν πριν τις εξετάσεις.. Πώς θα με συμβουλεύατε να κινηθώ? Τί να προσέξω, που να δώσω έμφαση κπλ..
Σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των προτέρων.. :)

petrosp13

Αν έχεις τελειώσει την ύλη κανονικά τότε ή ασχολείσαι με θέματα Πανελλαδικών ώστε να θυμίσεις πράγματα δειγματοληπτικά ή κάνεις γρήγορες επαναλήψεις σε ό,τι έχεις διδάξει ώστε να καλύψεις τα πάντα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

marvic

Έχω τελειώσει την ύλη και έχω ασχοληθεί πολύ με θέματα, επαναληπτικές και ΟΕΦΕ.
Αυτό που θα ήθελα τώρα είναι μια γενική αναδρομή σε όλη την ύλη από το 1ο μέχρι και το τελευταίο κεφάλαιο..
Απλά αυτο που με δθσκολεύει είναι πως δε θέλω να αναλωθώ και ουσιαστικά να χάσω χρόνο σε "ασήμαντα" πράγματα..

petrosp13

Όλα είναι σημαντικά, προβλέψεις δεν χωράνε στο μάθημα μας
Αν και πολλοί θα διαφωνήσουν...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Obelix

Συμφωνώ με τον petrosp13 και σε αυτό το πνεύμα πρέπει να είναι όχι μόνο οι τελευταίες, αλλά όλες οι ώρες διδασκαλίας.
Αν ήμουν επιτροπή πάντως, θα πρότεινα 3ο θέμα με διπλή επανάληψη (ίσως και με ένα μονοδιάστατο πίνακα) και 4ο θέμα με δισδιάστατους, με ένα ερώτημα να αφορά στη δημιουργία πίνακα με διαδικασία.
Καλή δύναμη σε όλους....

andrika

Παράθεση από: NiColas1957 στις 02 Ιουν 2014, 04:35:17 ΜΜ
Μακάρι να βγω ψεύτης, αλλά αν στην προσπάθειά σου να εξαφανίσεις ένα μάθημα και να έχεις όσο το δυνατόν λιγότερες αντιδράσεις.  Ποιο μάθημα θα στοχοποιούσες με δύσκολα θέματα ???   :D


Γιατι και εμενα αυτο μου λεει η διαίσθηση μου;;;;;;Ευχομαι και εγω να βγω ψεύτης

Καρκαμάνης Γεώργιος

Από τη στιγμή που το μέλλον της ΑΕΠΠ είναι προσχεδιασμένο (μέχρι τώρα τουλάχιστον) έχει καμία άξια  αν τα θέματα θα είναι εύκολα ή δύσκολα;


Όταν υπήρχαν χρονιές με βατά θέματα στην ΑΕΠΠ, πολλοί  διαμαρτύρονταν και και απαιτούσαν να μπούνε έξυπνα και δυσκολότερα θέματα χωρίς βέβαια να έχουν συνειδητοποιήσει   ότι η Ηλεκτρολογία παραμόνευε.

Τώρα που οι μαθητές κατάλαβαν ( ή τους έδωσαν κάποιοι να καταλάβουν) ότι υπάρχει ευκολότερος δρόμος, μέσω τχ, κατεύθυνσης προς την Τ/θμια εκπαίδευση δεν μας αρέσει.

Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα συνάδελφοι.

Τι θέλαμε τελικά όλα αυτά τα χρόνια; Εύκολα θέματα ώστε να γράφουν καλά οι μαθητές και να επιλέγουν το μάθημα ή ένα μάθημα επιπέδου που γράφουν οι πολλοί καλοί και με ποσοστό σχεδόν 50% κάτω από τη βάση;





Obelix

Ένα μάθημα επιπέδου, θέματα με σωστή διαβάθμιση και εδραίωση του μαθήματος ως  πανελλαδικά εξεταζόμενο...