ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ 2014

Ξεκίνησε από tsabatman, 21 Μαΐου 2014, 11:45:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsabatman

Ανοίγω ένα θέμα όχι για να κάνουμε τους μάντεις,αλλά για να συζητήσουμε πως πιστεύουμε οτι θα είναι τα θέματα φέτος 2014
α) ΘΕΩΡΙΑ
β) Επίπεδο Δυσκολίας
γ) Τύποι ασκήσεων

Η γνώμη μου είναι οτι θα είναι ανάλογα με τα περσινά σε επίπεδο δυσκολίας.
Θεωρία φοβάμαι τις ΣΚΟΠΙΕΣ απο τις οποιές μελετα τα δεδομένα η πληροφορικη..
Συμπλήρωση κενών σε αλγόριθμο κλασικά
3ο θέμα ανάλογο με ΟΕΦΕ 3 στα ζητούμενα
4ο με υποπρόγραμμα.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: tsabatman στις 21 Μαΐου 2014, 11:45:49 ΜΜ
Ανοίγω ένα θέμα όχι για να κάνουμε τους μάντεις,αλλά για να συζητήσουμε πως πιστεύουμε οτι θα είναι τα θέματα φέτος 2014

Μα έτσι τους μάντεις δεν κάνουμε;

tsabatman

Νομίζω οτι θα μπορούσε η συζήτηση να συμβάλλει σε ανταλλαγή ιδεών, έστω τι θα θέλαμε να δούμε

petrosp13

Θεωρία από το τέλος του κεφαλαίου 6 ή από το κεφάλαιο 3
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

οκ. λοιπόν προβλέπω τα παρακάτω θέματα:

1) από ποιες σκοπιές μελετά τα δεδομένα η πληροφορική; Να αναλύσετε κάθε σκοπιά ξεχωριστά. Να δώσετε τον ορισμό που αναφέρεται στην επόμενη σελίδα.

2) Να γράψετε έναν αλγόριθμο ο οποίος να διαβάζει 5 αριθμούς και εμφανίζει όλες τις μεταθέσεις τους (η σειρά δεν έχει σημασία).

π.χ. για 3 αριθμούς αν διαβάσει 4 9 6 θα πρέπει να εμφανίσει

4 6 9
4 9 6
6 4 9
6 9 4
9 4 6
9 6 4


Επίσης θεωρία σίγουρα (100%) από κεφάλαια 1 ή 3 ή 6 ή 10

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

nikolasmer

#5
Παράθεση από: evry στις 22 Μαΐου 2014, 12:46:43 ΠΜ
2) Να γράψετε έναν αλγόριθμο ο οποίος να διαβάζει 5 αριθμούςδιαφορετικά ψηφία και εμφανίζει όλες τις μεταθέσεις τους (η σειρά δεν έχει σημασία).

π.χ. για 3 αριθμούς ψηφία αν διαβάσει 4 9 6 θα πρέπει να εμφανίσει

4 6 9
4 9 6
6 4 9
6 9 4
9 4 6
9 6 4

Μ'αρέσει πάρα μα πάρα πολύ!!!
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

apoldem

nikolasmer μην τσιμπάς, πλάκα κάνει ο evry  ;D και για την παραγωγή των μεταθέσεων και για τα υπόλοιπα.

nikolasmer

Μήπως με τις "μεταθέσεις" κρούει τον κώδωνα του κινδύνου; (σκεφτομαι την πολιτική ανωμαλία που καλύπτει τον τόπο >:().
Τέλος πάντων , τσίμπησα, αυτό είναι σίγουρο!! :-[
Και παρατηρώ λάθη στη λύση μου. Η αίσθηση του καινούριου και πολύ ωραίου θέματος με κάνει να βιάζομαι.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

tdrivas

εξυπνη φυσαλιδα, στοιβα χρονου εκτελεσης, αδομητος προγραμματισμος και συγγραφη υποπρογραμματπς με δοσμενο το προγραμμα για θεωρητικες ασκησει;...αλγοριθμος με ερωτημα για συχνοτητες και σειριακη σε δυσδιαστατο
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Νίκος Αδαμόπουλος


petrosp13

Παράθεση από: morfeus στις 22 Μαΐου 2014, 03:44:39 ΜΜ
εξυπνη φυσαλιδα, στοιβα χρονου εκτελεσης, αδομητος προγραμματισμος και συγγραφη υποπρογραμματπς με δοσμενο το προγραμμα για θεωρητικες ασκησει;...αλγοριθμος με ερωτημα για συχνοτητες και σειριακη σε δυσδιαστατο

Αν πέσουν αυτά, θα θρηνήσουμε θύματα  :D :D :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

#11
Λοιπόν εντάξει . για τη θεωρία προφανώς κάνω πλάκα, αλλά αυτό με τις μεταθέσεις έχει ενδιαφέρον. Βγαίνει με αυτά που ξέρουν οι μαθητές, είναι εντός ύλης απλά θέλει πολύ σκέψη.
Υπάρχουν γνωστοί αλγόριθμοι που λύνουν το πρόβλημα αλλά δεν αναφέρομαι σε κάποιον από αυτούς. Αυτοί είναι απαραίτητοι για την γενικευμένη έκδοση του προβλήματος για Ν αριθμούς. Εδώ όμως για 5 υπάρχει λύση που μπορεί να σκεφτεί μαθητής.
Ξεκινάς φυσικά από 3 αριθμούς και βλέπεις τι γίνεται.

Σχετικά με την πρόβλεψη πάντως συνεχίζω  >:D:
Θέμα Δ : θέμα με 3 πίνακες 2 διαστάσεων,
θέμα Β: διάγραμμα ροής χωρίς δομή επανάληψης
θέμα Γ: εδώ θα πέσει σίγουρα δομή επανάληψης και μέσα θα έχει πολλές δομές επιλογής
θέμα Α:  Τι γνωρίζετε για τους αλγορίθμους
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: morfeus στις 22 Μαΐου 2014, 03:56:27 ΜΜ
νομιζω ειναι σωστες και οι δυο εκδοχες .τσεκαρε το.

Το τσέκαρα! Το δυσδιάστατος δεν υπάρχει... Αν υπήρχε θα σήμαινε "δύσκολες διαστάσεις" ή κάτι τέτοιο...  :o

Κανένας

Το σωστό είναι μάλλον διδιάστατος.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/