Διαίσθηση της τελευταίας στιγμής ...

Ξεκίνησε από lsourtzo, 18 Μαΐου 2011, 11:15:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan


kpde

Παράθεση από: evry στις 19 Μαΐου 2011, 08:22:13 ΜΜ
Θα συμφωνήσω αν κάποιος μου δώσει μια διατύπωση συγκεκριμένης άσκησης η οποία θα έχει μόνο μια λύση ώστε να είναι αντικειμενική η βαθμολόγηση και θα υποχρεώνει με κάποιον τρόπο τον μαθητή να κάνει συγχώνευση. Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο? αν δεν μπορεί δεν έχει νόημα να το συζητάμε

μια πρόταση εκφώνησης θα μπορούσε να είναι (με bold οι προσθήκες στην αρχική εκφώνηση) :

"...δ. δημιουργεί τον πίνακα ΟΝ[8] με τα ονόματα και τον πίνακα ΧΡ[8] με τους αντίστοιχους χρόνους των αθλητών που προκρίθηκαν στον τελικό.  Εκτός των δύο αυτών νέων πινάκων, να μη δημιουργηθεί καμμία επιπλέον δομή δεδομένων ..."

Stefevan

Οδηγία ΟΕΦΕ  ;D Μπορεί να μην δίνεται ποτέ τέτοια οδηγία για να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι.

kpde

Πώς θα ξεχωρίσουν οι καλύτεροι αν δε βαθμολογείται η ποιότητα της λύσης; (που δε μπορεί να βαθμολογηθεί με τα ισχύοντα - είδες τι έγινε πέρισυ με το Γ και τους πίνακες).  Αν όμως η εκφώνηση βάλει περιορισμούς, τότε αναγκάζονται να σκεφτούν και να βρουν πιό έξυπνη λύση (όσοι μπορούν).

Όσο για την οδηγία ΟΕΦΕ, και πέρισυ δώθηκε παρόμοια οδηγία (σχετικά με την εντολή ΟΣΟ αν θυμάμαι) αλλά στα επαγγελματικά λύκεια

Καρκαμάνης Γεώργιος

Πέρυσι τα υποπρογράμματα δεν είχαν την τιμητική τους, λέτε φέτος να την έχουν;

Stefevan

Λίγο πριν πούμε πίνακες έψαχνα θέματα χωρίς χρήση πίνακα και μαζί με άλλα βρήκα και το περσινό Γ και το κάναμε στο μάθημα κανονικά, μετά από καιρό είδα τι είχε γίνει πέρυσι. Βασικά εγώ τους έχω πει αν μια άσκηση γίνεται και χωρίς πίνακες να το προτιμήσουν.

evry

οκ, ένας μαθητής δημιουργεί νέα δομή δεδομένων και λύνει το πρόβλημα παρά την απαγόρευση. Ισχύει ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή? Προφανώς ναι. Είναι η λύση του μαθητή επιστημονικά τεκμηριωμένη? προφανώς ναι. Πως εσύ την κόβεις από την στιγμή που η απόδοση (σε μνήμη και χρόνο) είναι εκτός? Δεν μπορείς
Άρα τέτοιες εκφωνήσεις είναι παρακινδυνευμένες.
Είναι σαν να λες στα μαθηματικά "μην χρησιμοποιήσεις Θεώρημα Rolle". Το έχετε δει ποτέ αυτό? έχετε αναρωτηθεί γιατί?
Δεν μπορείς να περιορίσεις τον μαθητή με τέτοια οδηγία. Πρέπει να το κάνεις μέσα από την εκφώνηση.
Περιορισμοί του στυλ "μην χρησιμοποιήσεις Όσο" ή "μην χρησιμοποιήσετε άλλη μεταβλητη" είναι στα πλαίσια ασκήσεων κατανόησης στο Θέμα 1 όπου τα πράγματα είναι διαφορετικά διότι το θέμα αυτό είναι θεωρία.
Στα προβλήματα όμως δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο, από την άλλη δεν είμαι απόλυτα σίγουρος

Παράθεση από: kpde στις 19 Μαΐου 2011, 08:42:03 ΜΜ
μια πρόταση εκφώνησης θα μπορούσε να είναι (με bold οι προσθήκες στην αρχική εκφώνηση) :

"...δ. δημιουργεί τον πίνακα ΟΝ[8] με τα ονόματα και τον πίνακα ΧΡ[8] με τους αντίστοιχους χρόνους των αθλητών που προκρίθηκαν στον τελικό.  Εκτός των δύο αυτών νέων πινάκων, να μη δημιουργηθεί καμμία επιπλέον δομή δεδομένων ..."
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

kpde

Παράθεση από: evry στις 19 Μαΐου 2011, 09:10:33 ΜΜ
Περιορισμοί του στυλ "μην χρησιμοποιήσεις Όσο" ή "μην χρησιμοποιήσετε άλλη μεταβλητη" είναι στα πλαίσια ασκήσεων κατανόησης στο Θέμα 1 όπου τα πράγματα είναι διαφορετικά διότι το θέμα αυτό είναι θεωρία.
Στα προβλήματα όμως δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο, από την άλλη δεν είμαι απόλυτα σίγουρος

Ψάχνω, αλλά δε μπορώ να βρω το περισυνό θέμα, που είχε περιορισμό σχτικό με τη χρήση της ΟΣΟ.  Ήταν σε εξετάσεις, νομόζω, ΕΠΑΛ και είχαν γίνει μετά τις δικές μας.

Το ξέρεις το θέμα ;

Stefevan

2009...

Να γράψετε τμήμα αλγορίθμου, που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το παρακάτω τμήμα:
..
..
..
χρησιμοποιώντας αντί της εντολής Όσο την εντολή Για. Στο νέο τμήμα αλγορίθμου να χρησιμοποιήσετε μόνο τις μεταβλητές α,β,γ,δ, που χρησιμοποιεί το αρχικό τμήμα.

αυτό δηλαδή?? εδώ  δικαιολογείται :D

kpde

όχι αυτό, περισυνο θέμα και θυμάμαι ότι ήταν μετά τις δικές μας εξετάσεις..

Stefevan

2010 ημερήσιο? δεν υπάρχει όσο, στις επαναληπτικές έχει μια μετατροπή από όσο σε μέχρις ότου

kpde

Παράθεση από: evry στις 19 Μαΐου 2011, 09:10:33 ΜΜ
Περιορισμοί του στυλ "μην χρησιμοποιήσεις Όσο" ή "μην χρησιμοποιήσετε άλλη μεταβλητη" είναι στα πλαίσια ασκήσεων κατανόησης στο Θέμα 1 όπου τα πράγματα είναι διαφορετικά διότι το θέμα αυτό είναι θεωρία.
Στα προβλήματα όμως δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο, από την άλλη δεν είμαι απόλυτα σίγουρος

Το βρήκα.. ήταν πέρισυ στις 3/6 (λίγο μετά από μας) στο Δομημένο Προγραμματισμό και τα θέματα είναι εδώ

ΠαράθεσηΥποδείξεις για το Θέμα ∆:
α.   Η αποδεκτή βαθμολογία σε κάθε μάθημα είναι από 1 ... 100 και δεν χρειάζεται να γίνει έλεγχος ορθότητας τιμών
β.   Όπου απαιτείται επανάληψη, να γίνει χρήση μόνο τηςεντολής while ... do.


evry

Δεν είναι το ίδιο, Το είπα και πριν. Το θέμα αυτό αφορά θεωρία οπότε η συγκεκριμένη άσκηση ελέγχει την κατανόηση της θεωρίας.
Εκεί μπορεί να δικαιολογηθεί αν και κατά τη γνώμη μου πάλι δεν είναι ξεκάθαρο.
Στην επίλυση προβλημάτων δεν είναι το ίδιο.
Και ξαναλέω έχεις δει ποτέ θέμα μαθηματικών ή φυσικής να λέει "μην χρησιμοποιήσετε το τάδε θεώρημα ή την τάδε τεχνική?"
Για ποιον λόγο υπάρχει η φράση "κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι αποδεκτή?"

Επίσης το ότι το θέμα μπήκε έτσι στον Δομημένο Προγραμματισμό κατά τη γνώμη μου είναι φάουλ.
Παράθεση από: Stefevan στις 19 Μαΐου 2011, 09:27:06 ΜΜ
2009...

Να γράψετε τμήμα αλγορίθμου, που θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το παρακάτω τμήμα:
..
..
..
χρησιμοποιώντας αντί της εντολής Όσο την εντολή Για. Στο νέο τμήμα αλγορίθμου να χρησιμοποιήσετε μόνο τις μεταβλητές α,β,γ,δ, που χρησιμοποιεί το αρχικό τμήμα.

αυτό δηλαδή?? εδώ  δικαιολογείται :D

Με λίγα λόγια στις εξετάσεις δεν μπορείς να υποδείξεις σε μαθητή τον τρόπο επίλυσης που θα ακολουθήσει. Για αυτό είμαι σίγουρος
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Stefevan

το κοιτούσα χθες αυτό. Είναι νέο μάθημα? Ωραίο το 4ο αλλά με πίνακες κτλ

kpde

Παράθεση από: evry στις 19 Μαΐου 2011, 09:48:56 ΜΜ
Με λίγα λόγια στις εξετάσεις δεν μπορείς να υποδείξεις σε μαθητή τον τρόπο επίλυσης που θα ακολουθήσει. Για αυτό είμαι σίγουρος

evry, δες δύο "πλαίσια" παραπάνω. Σε άσκηση ήταν η υπόδειξη και όχι σε θεωρεία