Ύλη ΑΕΠΠ 2010-2011

Ξεκίνησε από Σπύρος Δουκάκης, 28 Αυγ 2010, 08:55:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Καλή Χρονιά (σχολική) σε ολόκληρο το εκπαιδευτικό team που διδάσκει το υπέροχο αυτό μάθημα και συμμετέχει στο ΣΤΕΚΙ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

soron80

καλή χρονιά σε όλους..
εγώ με τη σειρά μου παρόλο που πιστεύω ότι το 6ο είναι καλό κεφάλαιο θα πρέπει να αφαιρεθεί γιατί απλά οι μαθητές το μαθαίνουν μόνο παπαγαλία.
οι καθηγητές όπως κάνω κι εγώ μπορούν να αναφέρουν θεμελιώδεις έννοιες του κεφαλαίου ενδιάμεσα στα άλλα κεφάλαια για την καλύτερη κατανόηση του προγραμματισμού και άλλων θεμάτων που είναι απαραίτητα.
όσο για το 1ο κεφάλαιο νομίζω πρέπει να παραμείνει αφού είναι μια καλή εισαγωγή για τους μαθητές και τους καθηγητές
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

andreas_p

Ελένη, να σου ΖΗΣΕΙ !!!

Loukritia

Ελένη, να σου ζήσει ο υιός και σε όλο το στέκι εύχομαι καλή σχολική χρονιά!! Συμφωνώ με τους συναδέλφους πως το κομμάτι εξέλιξη των γλωσσών προγραμματισμού είναι ανούσιο για τα παιδιά, αλλά το κομμάτι που μιλάει για μεταγλώττιση και συντ. /λογ. λάθη είναι καλό να το γνωρίζουν οι μαθητές εφόσον ασχολούνται με τον προγραμματισμό. Κατά τη γνώμη μου το Κεφ 1 έπρεπε να είναι περισσότερο συμπυκνωμένο και ουσιώδες και ενδεχομένως να διδασκόταν στην Β΄Λυκείου σε έναν ιδανικό κόσμο, όπου η Τεχνολογία Επικοινωνιών θα είχε αντικατασταθεί από το Εισαγωγή στην Αλγοριθμική....
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Sergio

Γνωρίζει κανείς γιατί αφαιρέθηκε η παράγραφος με "τίτλο":

Η Πληροφορική, λοιπόν, μπορεί να ορισθεί ως η επιστήμη που μελετά τους αλγορίθμους από τις ακόλουθες σκοπιές.. (σελ.27)

αλλά παρέμεινε στην ύλη η παράγραφος με "τίτλο":

Όπως η Πληροφορική ορίζεται ως επιστήμη σε συνάρτηση με την έννοια του αλγορίθμου, κατά τον ίδιο τρόπο η Πληροφορική ορίζεται και σε σχέση με την έννοια των δεδομένων. Έτσι, η Πληροφορική θεωρείται η επιστήμη που μελετά τους αλγορίθμους από τις ακόλουθες σκοπιές.. (σελ.53)

Είναι εμφανής η ομοιότητα και το σκεπτικό των δύο παραγράφων, και επιπλέον υπάρχει έμμεση αναφορά της δεύτερης (που παραμένει στην ύλη) στην πρώτη (που αφαιρέθηκε από την ύλη)..

Γνωρίζει κανείς το σκεπτικό με το οποίο έγινε αυτή η επιλογή;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

gregv

Γεια και χαρά σε όλους,
Καλώς σας βρήκα.

Καθ' ότι νέος στην παρέα και πρώτη χρονιά διδάσκω ΑΕΠΠ σε φροντιστήριο έχω πολλές απορίες σε σχέση με το μάθημα.
Ψάχνοντας έχω λύσει αρκετές απ' αυτές, αλλά υπάρχει μια ακόμη που με τρελαίνει.

Η ύλη του υπουργείου αναφέρει στο τέλος: "Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ»...κλπ"
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν στις εξετάσεις ζητηθεί αλγόριθμος (και όχι πρόγραμμα), μπορούν οι μαθητές να απαντήσουν με αλγόριθμο σε μορφή "φυσικής γλώσσας κατά βήματα" ή ακόμη και "ελευθέρου κειμένου";!   ???

Ευχαριστώ.
Γρηγόρης Βαλσαμάκης

ntzios kostas

Καλή αρχή συνάδελφε.

Σύμφωνα με αυτήν την οδηγία σίγουρα μπορούν, αλλά καλύτερα να το αποφύγουν.

Προσωπικά δεν θα έβλεπα λάθος για ένα πρόβλημα που ζητάει το μέσο ύψος μιας τάξης 30 ατόμων την απάντηση:

θέσε τον μέσο όρο του τμήματος αρχικά 0
για κάθε μαθητή από τον 1ο μέχρι και τον 30ο
......ζήτα το ύψος του
......αύξησε τον μέσο όρο της τάξης κατά το 1/30 του ύψους του
στη συνέχεια ανακοίνωσε τον μέσο όρο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Ερώτηση προς ναυτιλομένους:
Εργάζομαι σε έναν αριθμό φροντιστηρίων και φέτος
Πόσοι καθηγητές των δημόσιων σχολείων των παιδιών που διδάσκω γνώριζαν ότι φέτος η δομή "ΕΠΙΛΕΞΕ" είναι εκτός ύλης;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Αφού αρχίσαμε τις ερωτήσεις:
Δεύτερη ερώτηση: Από τους 28 μαθητές στην κατεύθυνση σε δημόσιο σχολείο, πόσοι νόμιζαν ότι η ενότητα 2.2 είναι εντός ύλης;
Απάντηση: Όσοι πάνε φροντιστήριο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: pgrontas στις 07 Οκτ 2010, 06:23:21 ΜΜ
Αφού αρχίσαμε τις ερωτήσεις:
Δεύτερη ερώτηση: Από τους 28 μαθητές στην κατεύθυνση σε δημόσιο σχολείο, πόσοι νόμιζαν ότι η ενότητα 2.2 είναι εντός ύλης;
Απάντηση: Όσοι πάνε φροντιστήριο.

Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το φροντιστήριο ή σχολείο..Έχει να κάνει με το αν ο συνάδελφος ειναι ενημερωμένος...Πράγματι πολύ δεν είναι ενημερωμένοι!

pgrontas

Παράθεση από: janag79 στις 07 Οκτ 2010, 06:25:33 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το φροντιστήριο ή σχολείο..Έχει να κάνει με το αν ο συνάδελφος ειναι ενημερωμένος...Πράγματι πολύ δεν είναι ενημερωμένοι!
Συμφωνώ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Η διαφορά είναι ότι ο συνάδελφος του φροντιστηρίου δεν έχει πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα που αναφέρουν την φετινή ύλη (εκτός αν κάνει το αυτονόητο να την αναζητήσει στο Διαδίκτυο)
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι επιμένουν ότι η δομή 'ΕΠΙΛΕΞΕ' είναι εντός ύλης για 2-3 βδομάδες, μέχρι να αποφασίσουν να δουν την φετινή ύλη και αφού την έχουν διδάξει!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Ειδικά φέτος  η ύλη ανακοινώθηκε από τον Αύγουστο στο Web, οπότε τα σχολεία ήταν κλειστά, αλλά κάποιοι βιάστηκαν.
Στα σχολεία άργησε να έρθει επίσημα, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς. Φυσικά αυτό δεν δικαιολογεί κανέναν.
Το θέμα είναι ότι δεν θεωρώ σωστό να κατηγορούνται όλοι οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων για παραλείψεις μερικών.
Είναι από τις γενικεύσεις οι οποίες δεν κάνουν καλό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

andreas_p

Συνάδελφοι, δεν την κατανοώ αυτή  την αρχόμενη ήπια αντιπαράθεση , με ερωτήσεις του τύπου :
Πόσοι μεν με την Επίλεξε και πόσοι δε με την 2.2 ;;;;; Σε τι εξυπηρετεί, δεδομένου ότι από 27 ΑΥΓ, φάτσα κάρτα στο αβ είχε αναρτηθεί η ύλη. Θα παρακαλούσα τους διαχειριστές , αν δε σταματήσει ΕΔΩ, να διαγράφονται τα μηνύματα.
Έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα προς αντιμετώπιση !!!!

petrosp13

Εγώ δεν τσουβάλιασα καμιά κατηγορία καθηγητών, ούτε θεωρώ ότι οι συνάδελφοι που δουλεύουν σε φροντιστήρια είναι ανώτεροι
Ίσα ίσα, υπάρχουν πολλοί διορισμένοι καθηγητές με μεράκι που κάνουν και με το παραπάνω την δουλειά τους και πολλοί από αυτούς γράφουν και εδώ μέσα
Αυτό που καυτηρίασα είναι ότι μερικοί διορισμένοι καθηγητές σε διάφορες περιοχές της πόλης μου δεν έκαναν τον κόπο να αναζητήσουν στο διαδίκτυο ή στα επίσημα έγγραφα την φετινή ύλη, με αποτέλεσμα να διδάσκουν στα παιδιά κομμάτια εκτός ύλης και να τους δημιουργούν σύγχυση. Και μάλιστα να επιμένουν, παρά τις παραινέσεις των παιδιών, ώσπου τελικά ανέτρεξαν εκεί που έπρεπε.
Το θεωρώ τραγικό διότι η ευθύνη του διορισμένου είναι διπλή σε σχέση με τον καθηγητή φροντιστηρίου επειδή
-αποτελεί την μόνη πηγή διδασκαλίας για παιδιά που δεν κάνουν φροντιστήριο
-ο καθηγητής φροντιστηρίου πάει στο ταμείο ανεργίας την επόμενη μέρα αν συνεχίσει τις ίδιες χοντράδες
Και όλα αυτά μας φέρνουν σε θέση να αποδείξουμε στα παιδιά ότι δεν είμαστε ελέφαντες

Συμφωνώ ότι έχουμε σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθούμε  ;)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής