Ύλη ΑΕΠΠ 2010-2011

Ξεκίνησε από Σπύρος Δουκάκης, 28 Αυγ 2010, 08:55:08 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Από το βιβλίο «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης των Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2010.

1.  Ανάλυση προβλήματος
1.1 Η έννοια πρόβλημα.
1.2 Κατανόηση προβλήματος.
1.3  Δομή προβλήματος.
1.4  Καθορισμός απαιτήσεων.
1.5  Κατηγορίες προβλημάτων.
1.6  Πρόβλημα και υπολογιστής.

2. Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
2.1  Τι είναι αλγόριθμος.
(Εκτός η 2.2)
2.3  Περιγραφή και αναπαράσταση αλγορίθμων.
2.4  Βασικές συνιστώσες/ εντολές ενός αλγορίθμου.
2.4.1 Δομή ακολουθίας.
2.4.2 Δομή Επιλογής.
2.4.3 Διαδικασίες πολλαπλών επιλογών (αφαιρείται η τελευταία πρόταση της σελ. 36 "Αν οι διαφορετικές επιλογές ... στο παράδειγμα που ακολουθεί.", που αναφέρεται στην πολλαπλή επιλογή, καθώς και το Παράδειγμα 5. Επιλογή ορίων, σελ. 37).
2.4.4 Εμφωλευμένες Διαδικασίες.
2.4.5 Δομή Επανάληψης.

3. Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι
3.1 Δεδομένα
3.2 Αλγόριθμοι + Δομές Δεδομένων =Προγράμματα
3.3 Πίνακες
3.4 Στοίβα
3.5 Ουρά
3.6 Αναζήτηση
3.7 Ταξινόμηση

6. Εισαγωγή στον προγραμματισμό
6.1 Η έννοια του προγράμματος.
6.2 Ιστορική αναδρομή.
6.2.1 Γλώσσες μηχανής.
6.2.2 Συμβολικές γλώσσες ή γλώσσες χαμηλού επιπέδου.
6.2.3 Γλώσσες υψηλού επιπέδου.
6.2.4 Γλώσσες 4ης γενιάς.
6.3 Φυσικές και τεχνητές γλώσσες.
6.4 Τεχνικές σχεδίασης προγραμμάτων.
6.4.1 Ιεραρχική σχεδίαση προγράμματος.
6.4.2 Τμηματικός προγραμματισμός.
6.4.3 Δομημένος προγραμματισμός.
6.7 Προγραμματιστικά περιβάλλοντα.

7. Βασικά στοιχεία προγραμματισμού.
7.1 Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ.
7.2 Τύποι δεδομένων.
7.3 Σταθερές.
7.4 Μεταβλητές.
7.5 Αριθμητικοί τελεστές.
7.6 Συναρτήσεις.
7.7 Αριθμητικές εκφράσεις.
7.8 Εντολή εκχώρησης.
7.9 Εντολές εισόδου-εξόδου.
7.10 Δομή προγράμματος.

8. Επιλογή και επανάληψη
8.1 Εντολές Επιλογής
8.1.1 Εντολή ΑΝ
(Εκτός η 8.1.2)
8.2 Εντολές επανάληψης
8.2.1 Εντολή ΟΣΟ...ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
8.2.2 Εντολή ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ
8.2.3 Εντολή ΓΙΑ...ΑΠΟ...ΜΕΧΡΙ

9. Πίνακες
9.1 Μονοδιάστατοι πίνακες.
9.2 Πότε πρέπει να χρησιμοποιούνται πίνακες.
9.3 Πολυδιάστατοι πίνακες.
9.4 Τυπικές επεξεργασίες πινάκων.

10. Υποπρογράμματα
10.1 Τμηματικός προγραμματισμός.
10.2 Χαρακτηριστικά των υποπρογραμμάτων.
10.3 Πλεονεκτήματα του τμηματικού προγραμματισμού.
10.4 Παράμετροι.
10.5 Διαδικασίες και συναρτήσεις.
10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων.
10.5.2 Ορισμός και κλήση διαδικασιών.
10.5.3 Πραγματικές και τυπικές παράμετροι.

Οι ενότητες 3.4 και 3.5 εξετάζονται μόνο ως θεωρία.
Σημείωση
Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο.

AlexandrosK


petrosp13

Άρα εκτός ύλης για φέτος είναι η δομή "Επίλεξε" και οι σκοπιές μελέτης των αλγορίθμων από την Πληροφορική;
Πηγή;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Νίκος Αδαμόπουλος


Laertis

Γεια σε όλους με γεμάτες μπαταρίες  8)

Νίκο και Tom είναι κληρονομικό το χάρισμα ή το έχετε καλλιεργήσει ;;;; :o
Να σας δω τι θα κάνετε κατά τον επόμενο Απρίλιο όταν όλοι θα σας ρωτάνε τι θέματα θα πέσουν  ;D

Πάντως για μένα θα έπρεπε να βγει το 6ο Κεφάλαιο.
Καλή χρονιά σε όλους μας ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

olga_ath

Καλησπέρα

Να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους αρχικά.

Κατά δευτερον μετά και τα θέματα του Ιουνίου διατηρούσα την κρυφή ελπίδα ότι φέτος θα έχουμε κάποια οδηγία που θα λέει : το μάθημα θα εξετάζει τους μαθητές μόνο με αλγόριθμους και προγράμματα. Απογοητευτηκα δυστυχώς  :( και τώρα ελπίζω ότι με την αναμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών θα αναθεωρηθεί καποια στιγμή (σύντομα ελπίζω) η διδασκαλία και η εξέταση του μαθήματος για να γίνει και η δική μας δουλειά πιο ενδιαφέρουσα.
Κατά την ταπεινή μου άποψη το Κεφάλαιο 1 και το Κεφάλαιο 6 δεν συνεισφερουν σε τπτ στον διδακτικό σκοπό του μαθήματος που ειναι η ανάπτυξης της αλγοριθμικής σκέψης.

Εκτός των άλλων το κεφάλαιο 6 ειναι εξαιρετικά δυσνόητο για τους μαθητές γιατί δεν υπάρχει πρότερη γνώση ή μετέπειτα με την οποία μπορούν να συνδέσουν τις θεωρητικές έννοιες που καλούνται να απομνημονέυσουν.

Και τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους συμμετέχετε στο στέκι. Περιττό να πω ότι η βοήθεια σας ειναι παραπάνω απο πολύτιμη ! Το αναλογίστηκα το καλοκαίρι διαπιστώνοντας πόσα πράγματα έμαθα :-)

Doubt everyone and first of all yourself

andreas_p

Κατά την ταπεινή μου άποψη το Κεφάλαιο 1 και το Κεφάλαιο 6 δεν συνεισφερουν  ..

Ναι για το 6ο .
Δε θα συμφωνήσω όμως για το 1ο .
Το 1ο κάνει μια προσπάθεια να σε εισαγάγει στο τρίπτυχο :

Κατανοώ – Αναλύω – Επιλύω

Καλή χρονιά

pgrontas

Καλημέρα και καλή χρονια σε όλους.
Παράθεση από: olga_ath στις 30 Αυγ 2010, 09:45:12 ΜΜ
Κατά την ταπεινή μου άποψη το Κεφάλαιο 1 και το Κεφάλαιο 6 δεν συνεισφερουν σε τπτ στον διδακτικό σκοπό του μαθήματος που ειναι η ανάπτυξης της αλγοριθμικής σκέψης.
Εκτός των άλλων το κεφάλαιο 6 ειναι εξαιρετικά δυσνόητο για τους μαθητές γιατί δεν υπάρχει πρότερη γνώση ή μετέπειτα με την οποία μπορούν να συνδέσουν τις θεωρητικές έννοιες που καλούνται να απομνημονέυσουν.
Εγώ θα διαφωνήσω. Θεωρώ ότι και το 1ο και το 6ο κεφάλαιο έχουν ρόλο ύπαρξης και συνεισφορά, Το 1ο γιατί όπως ανέφερε ο Ανδρέας, δίνουν ένα περιβάλλον με το οποίο μπορούν να συσχετίσουν οι μαθητές αυτά που μαθαίνουν και γιατί τα μαθαίνουν. Στο 6ο κεφάλαιο, άλλωστε επεξηγούνται τα λογικά και συντακτικά λάθη, ενώ περιγράφεται το πώς ο υπολογιστής εκτελεί τα προγράμματα. Επιπλέον δίνεται μια εισαγωγή στην έννοια της γλώσσας (προγραμματισμού) με τρόπο που δεν έχουν ξαναδεί οι μαθητές.
Το πρόβλημα γενικότερα με την θεωρία δεν είναι η ύπαρξη της ή όχι, αλλά ο τρόπος εξέτασης. Για μένα δεν πρέπει να αφαιρεθεί, γιατί τότε το βιβλίο θα μετατραπεί σε φροντιστηριακό ασκησιολόγιο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

EleniK

Καταρχήν καλή σχολική χρονιά σε όλους του συναδέλφους.

Μετά από 1 χρόνο αποχής από ΑΕΠΠ, επιστρέφω και πάλι έχοντας βέβαια στο ριλάξ και εναν μπέμπη 2 μηνών να τον κουνάω με το πόδι εφόσον δουλεύω στον ΗΥ.  :D

Σχετικά με την ύλη της ΑΕΠΠ, θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη ότι το κακό με τη θεωρία δεν είναι οτι διδασκεται αλλά το πώς εξετάζεται. Καλώς υπάρχει το 1ο, τα σταδια επίλυσης ενός προβλήματος και ποια η σωστή σειρά θα επρεπε να διδάσκονται από την πέμπτη δημοτικού και όχι στο τέλος της σχολικής σταδιοδρομίας. Οι μαθητές (και εμείς πολλές φορές ξεφεύγουμε) δεν έχουμε μάθει πως να αντιπετωπίσουμε ενα πρόβλημα. Σχετικά με το 6ο κεφάλαιο θεωρώ ότι πρεπει να υπάρχει η εξέλιξη των γλωσσών προγραμματισμού (δεν ειναι κακο να μαθαίνουν πως ξεκίνησαν όλα, αλλά δίνοντας έμφαση στα μειονεκτήματα και στα πλεονεκτήμ,ατα και όχι χρονολογίες κλπ.) καθώς και οι παράγραφοι 6.4 (τεχνικές σχεδίασης) και 6.7 (προγραμματιστικά περιβάλλοντα).     

Καλό κουράγιο λοιπόν και καλή δύναμη στους μαθητές που ξεκινούν τώρα τη Γ' λυκείου!!!

Ελένη
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

gthal

Ευχαριστούμε Σπύρο για την ύλη.
Καλή αρχή και καλή χρονιά σε όλους !!
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

jim_st

Αν και είμαι νέος χρήστης, (το forum βέβαια το διαβάζω από την αρχή του σχεδόν.... ;) )

Καλή χρονιά, σ' εσάς και τους μαθητές μας! :)

klitos

καλη χρονια και καλο κουραγιο σε ολους
ευχαριστουμε για την υλη
κλητος χατζηγεωργιου

ikariofil

Καλή χρονιά σε όλους
Εντάξει δεν λέω καλές οι αλλαγές όμως δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έμεινε στην ύλη 3.1 (υπό ποιες σκοπιές μελετά η Πληροφορική τα δεδομένα) ενώ βγήκε εκτός η 2.2 (υπό ποιες σκοπιές μελετά η Πληροφορική τους αλγορίθμους)

Keep Growing

Καλή Χρονιά (σχολική) σε ολόκληρο το εκπαιδευτικό team που διδάσκει το υπέροχο αυτό μάθημα και συμμετέχει στο ΣΤΕΚΙ.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

soron80

καλή χρονιά σε όλους..
εγώ με τη σειρά μου παρόλο που πιστεύω ότι το 6ο είναι καλό κεφάλαιο θα πρέπει να αφαιρεθεί γιατί απλά οι μαθητές το μαθαίνουν μόνο παπαγαλία.
οι καθηγητές όπως κάνω κι εγώ μπορούν να αναφέρουν θεμελιώδεις έννοιες του κεφαλαίου ενδιάμεσα στα άλλα κεφάλαια για την καλύτερη κατανόηση του προγραμματισμού και άλλων θεμάτων που είναι απαραίτητα.
όσο για το 1ο κεφάλαιο νομίζω πρέπει να παραμείνει αφού είναι μια καλή εισαγωγή για τους μαθητές και τους καθηγητές
Τσισπαράς Βασίλης
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19

andreas_p

Ελένη, να σου ΖΗΣΕΙ !!!

Loukritia

Ελένη, να σου ζήσει ο υιός και σε όλο το στέκι εύχομαι καλή σχολική χρονιά!! Συμφωνώ με τους συναδέλφους πως το κομμάτι εξέλιξη των γλωσσών προγραμματισμού είναι ανούσιο για τα παιδιά, αλλά το κομμάτι που μιλάει για μεταγλώττιση και συντ. /λογ. λάθη είναι καλό να το γνωρίζουν οι μαθητές εφόσον ασχολούνται με τον προγραμματισμό. Κατά τη γνώμη μου το Κεφ 1 έπρεπε να είναι περισσότερο συμπυκνωμένο και ουσιώδες και ενδεχομένως να διδασκόταν στην Β΄Λυκείου σε έναν ιδανικό κόσμο, όπου η Τεχνολογία Επικοινωνιών θα είχε αντικατασταθεί από το Εισαγωγή στην Αλγοριθμική....
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Sergio

Γνωρίζει κανείς γιατί αφαιρέθηκε η παράγραφος με "τίτλο":

Η Πληροφορική, λοιπόν, μπορεί να ορισθεί ως η επιστήμη που μελετά τους αλγορίθμους από τις ακόλουθες σκοπιές.. (σελ.27)

αλλά παρέμεινε στην ύλη η παράγραφος με "τίτλο":

Όπως η Πληροφορική ορίζεται ως επιστήμη σε συνάρτηση με την έννοια του αλγορίθμου, κατά τον ίδιο τρόπο η Πληροφορική ορίζεται και σε σχέση με την έννοια των δεδομένων. Έτσι, η Πληροφορική θεωρείται η επιστήμη που μελετά τους αλγορίθμους από τις ακόλουθες σκοπιές.. (σελ.53)

Είναι εμφανής η ομοιότητα και το σκεπτικό των δύο παραγράφων, και επιπλέον υπάρχει έμμεση αναφορά της δεύτερης (που παραμένει στην ύλη) στην πρώτη (που αφαιρέθηκε από την ύλη)..

Γνωρίζει κανείς το σκεπτικό με το οποίο έγινε αυτή η επιλογή;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

gregv

Γεια και χαρά σε όλους,
Καλώς σας βρήκα.

Καθ' ότι νέος στην παρέα και πρώτη χρονιά διδάσκω ΑΕΠΠ σε φροντιστήριο έχω πολλές απορίες σε σχέση με το μάθημα.
Ψάχνοντας έχω λύσει αρκετές απ' αυτές, αλλά υπάρχει μια ακόμη που με τρελαίνει.

Η ύλη του υπουργείου αναφέρει στο τέλος: "Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ»...κλπ"
Δηλαδή για να καταλάβω, όταν στις εξετάσεις ζητηθεί αλγόριθμος (και όχι πρόγραμμα), μπορούν οι μαθητές να απαντήσουν με αλγόριθμο σε μορφή "φυσικής γλώσσας κατά βήματα" ή ακόμη και "ελευθέρου κειμένου";!   ???

Ευχαριστώ.
Γρηγόρης Βαλσαμάκης

ntzios kostas

Καλή αρχή συνάδελφε.

Σύμφωνα με αυτήν την οδηγία σίγουρα μπορούν, αλλά καλύτερα να το αποφύγουν.

Προσωπικά δεν θα έβλεπα λάθος για ένα πρόβλημα που ζητάει το μέσο ύψος μιας τάξης 30 ατόμων την απάντηση:

θέσε τον μέσο όρο του τμήματος αρχικά 0
για κάθε μαθητή από τον 1ο μέχρι και τον 30ο
......ζήτα το ύψος του
......αύξησε τον μέσο όρο της τάξης κατά το 1/30 του ύψους του
στη συνέχεια ανακοίνωσε τον μέσο όρο.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

petrosp13

Ερώτηση προς ναυτιλομένους:
Εργάζομαι σε έναν αριθμό φροντιστηρίων και φέτος
Πόσοι καθηγητές των δημόσιων σχολείων των παιδιών που διδάσκω γνώριζαν ότι φέτος η δομή "ΕΠΙΛΕΞΕ" είναι εκτός ύλης;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Αφού αρχίσαμε τις ερωτήσεις:
Δεύτερη ερώτηση: Από τους 28 μαθητές στην κατεύθυνση σε δημόσιο σχολείο, πόσοι νόμιζαν ότι η ενότητα 2.2 είναι εντός ύλης;
Απάντηση: Όσοι πάνε φροντιστήριο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: pgrontas στις 07 Οκτ 2010, 06:23:21 ΜΜ
Αφού αρχίσαμε τις ερωτήσεις:
Δεύτερη ερώτηση: Από τους 28 μαθητές στην κατεύθυνση σε δημόσιο σχολείο, πόσοι νόμιζαν ότι η ενότητα 2.2 είναι εντός ύλης;
Απάντηση: Όσοι πάνε φροντιστήριο.

Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το φροντιστήριο ή σχολείο..Έχει να κάνει με το αν ο συνάδελφος ειναι ενημερωμένος...Πράγματι πολύ δεν είναι ενημερωμένοι!

pgrontas

Παράθεση από: janag79 στις 07 Οκτ 2010, 06:25:33 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το φροντιστήριο ή σχολείο..Έχει να κάνει με το αν ο συνάδελφος ειναι ενημερωμένος...Πράγματι πολύ δεν είναι ενημερωμένοι!
Συμφωνώ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Η διαφορά είναι ότι ο συνάδελφος του φροντιστηρίου δεν έχει πρόσβαση σε επίσημα έγγραφα που αναφέρουν την φετινή ύλη (εκτός αν κάνει το αυτονόητο να την αναζητήσει στο Διαδίκτυο)
Η μεγάλη πλάκα είναι ότι επιμένουν ότι η δομή 'ΕΠΙΛΕΞΕ' είναι εντός ύλης για 2-3 βδομάδες, μέχρι να αποφασίσουν να δουν την φετινή ύλη και αφού την έχουν διδάξει!
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Ειδικά φέτος  η ύλη ανακοινώθηκε από τον Αύγουστο στο Web, οπότε τα σχολεία ήταν κλειστά, αλλά κάποιοι βιάστηκαν.
Στα σχολεία άργησε να έρθει επίσημα, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς. Φυσικά αυτό δεν δικαιολογεί κανέναν.
Το θέμα είναι ότι δεν θεωρώ σωστό να κατηγορούνται όλοι οι καθηγητές των δημοσίων σχολείων για παραλείψεις μερικών.
Είναι από τις γενικεύσεις οι οποίες δεν κάνουν καλό.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

andreas_p

Συνάδελφοι, δεν την κατανοώ αυτή  την αρχόμενη ήπια αντιπαράθεση , με ερωτήσεις του τύπου :
Πόσοι μεν με την Επίλεξε και πόσοι δε με την 2.2 ;;;;; Σε τι εξυπηρετεί, δεδομένου ότι από 27 ΑΥΓ, φάτσα κάρτα στο αβ είχε αναρτηθεί η ύλη. Θα παρακαλούσα τους διαχειριστές , αν δε σταματήσει ΕΔΩ, να διαγράφονται τα μηνύματα.
Έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα προς αντιμετώπιση !!!!

petrosp13

Εγώ δεν τσουβάλιασα καμιά κατηγορία καθηγητών, ούτε θεωρώ ότι οι συνάδελφοι που δουλεύουν σε φροντιστήρια είναι ανώτεροι
Ίσα ίσα, υπάρχουν πολλοί διορισμένοι καθηγητές με μεράκι που κάνουν και με το παραπάνω την δουλειά τους και πολλοί από αυτούς γράφουν και εδώ μέσα
Αυτό που καυτηρίασα είναι ότι μερικοί διορισμένοι καθηγητές σε διάφορες περιοχές της πόλης μου δεν έκαναν τον κόπο να αναζητήσουν στο διαδίκτυο ή στα επίσημα έγγραφα την φετινή ύλη, με αποτέλεσμα να διδάσκουν στα παιδιά κομμάτια εκτός ύλης και να τους δημιουργούν σύγχυση. Και μάλιστα να επιμένουν, παρά τις παραινέσεις των παιδιών, ώσπου τελικά ανέτρεξαν εκεί που έπρεπε.
Το θεωρώ τραγικό διότι η ευθύνη του διορισμένου είναι διπλή σε σχέση με τον καθηγητή φροντιστηρίου επειδή
-αποτελεί την μόνη πηγή διδασκαλίας για παιδιά που δεν κάνουν φροντιστήριο
-ο καθηγητής φροντιστηρίου πάει στο ταμείο ανεργίας την επόμενη μέρα αν συνεχίσει τις ίδιες χοντράδες
Και όλα αυτά μας φέρνουν σε θέση να αποδείξουμε στα παιδιά ότι δεν είμαστε ελέφαντες

Συμφωνώ ότι έχουμε σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθούμε  ;)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tsabatman

αντι να κανετε το σαιτ συνδικαλιστικο οργανο συμφεροντων ας δωσουμε υλικο στα παιδια να δουλεψουν και να λυσουν τις αποριες τους!νομιζω το εχουμε παραμελησει και μας απασχολει περισσοτερο η θεσουλα μας απο τα παιδια που καλουμαστε να διδαξουμε!φυσικα υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις μεσα στο σαιτ και μπραβο τους!

tsabatman

αντι να κανετε το σαιτ συνδικαλιστικο οργανο συμφεροντων ας δωσουμε υλικο στα παιδια να δουλεψουν και να λυσουν τις αποριες τους!νομιζω το εχουμε παραμελησει και μας απασχολει περισσοτερο η θεσουλα μας απο τα παιδια που καλουμαστε να διδαξουμε!φυσικα υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις μεσα στο σαιτ και μπραβο τους!

Σπύρος Δουκάκης

Θα ήταν πολύ σημαντικό και χρήσιμο να ξεκινήσουμε αυτή την προσπάθεια... γιατί αυτή τη στιγμή

Παράθεση από: tsabatman στις 12 Οκτ 2010, 10:40:37 ΠΜ
υπαρχουν και λαμπρες εξαιρεσεις μεσα στο σαιτ και μπραβο τους!
αλλά δεν έχουμε καταφέρει να προσφέρουμε όλοι υλικό.

Αγαπητέ/ή tsabatman θα πρότεινα στους διαχειριστές να σου δώσουν την ευκαιρία να προσφέρεις το υλικό σου... και να σε τοποθετήσουν υπεύθυνο/η για να οργανώσεις και εμάς ώστε να μπούμε στην ομάδα των λαμπρών εξαιρέσεων...

tsabatman

Παράθεση από: sdoukakis στις 12 Οκτ 2010, 10:51:18 ΠΜ
Θα ήταν πολύ σημαντικό και χρήσιμο να ξεκινήσουμε αυτή την προσπάθεια... γιατί αυτή τη στιγμή
αλλά δεν έχουμε καταφέρει να προσφέρουμε όλοι υλικό.

Αγαπητέ/ή tsabatman θα πρότεινα στους διαχειριστές να σου δώσουν την ευκαιρία να προσφέρεις το υλικό σου... και να σε τοποθετήσουν υπεύθυνο/η για να οργανώσεις και εμάς ώστε να μπούμε στην ομάδα των λαμπρών εξαιρέσεων...
ε βεβαια οι ελληναρες εχουμε στο αιμα μας την ειρωνια!ευγε!!!ετσι προχωραμε μπροστα!!!

menmas

Καλησπέρα


Η δομή ΕΠΙΛΞΕ είναι εκτός ύλης φέτος!
Ερώτηση: Στην σελ46 σε εκείνο το κίτρινο πλαίσιο μέσα αναφέρει την επίλεξε!!!
Εγώ την δίδαξα με την κοινή λογική ότι αφόσον είναι εκτός ύλης οποιαδήποτε αναφορά σε αυτή είναι εκτος ύλης.

Αντίθετα σε ένα μαθητή μου (σε νυχτερινό) ο καθηγητής του, του είπε ότι η επίλεξε δεν είναι στην ύλη αλλά επειδή αναφέρεται στην Σελ 46 θα πρέπει να την ξέρει!!!!

Εγώ θα πρέπει να την πώ στο παιδί για την ξέρει για το σχολείο?


petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής