Τι σημαίνει η λέξη "Επιμέλεια";

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 12 Οκτ 2008, 08:41:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Ξεκινώ ένα νέο θέμα, που εγγυώμαι οτι θα μας ψυχαγωγήσει...

Τι σημαίνει "επιμέλεια";

P.Tsiotakis

επιμέλεια η [epimélia] Ο27 : .φροντίδα για κτ. και ιδίως για ένα συγκεκριμένο τομέα στα πλαίσια μιας εργασίας: H ~ της έκδοσης ενός βιβλίου, φροντίδα για το περιεχόμενο και τη μορφή του. Φιλολογική / καλλιτεχνική ~. H ~ του ήχου σε μια ραδιοφωνική / τηλεοπτική εκπομπή. β. (νομ.) φροντίδα για πρόσωπο που δεν έχει δικαιώματα δικαιοπραξίας: H ~ ενός ανηλίκου / ψυχοπαθούς (προσώπου). Tο δικαστήριο αναθέτει την ~ των ορφανών σε στενό συγγενή τους. 2. έντονη και συνεχής φροντίδα, ενδιαφέρον και προσπάθεια κάποιου να κάνει αυτό που οφείλει. ANT αμέλεια: Δείχνει ~ στις σπουδές του. Bραβεύτηκε για το ήθος και την επιμέλειά του.
[λόγ. < αρχ. ἐπιμέλεια (στη σημ. 1)]




Πηγή:  http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1&dq=

EleniK

Δηλαδή αν κάποιος αντιγράψει τις ασκήσεις όλες του Τσιωτάκη και του Ντζιού και του Λαζαρίνη κλπ. κλπ. και απέξω βάλει Επιμέλεια, σύμφωνα με τον ορισμό είναι οκ!  >:D  :D  :D Γιατί έτσι φρόντισε για τα περιεχόμενα και τη μορφή των σημειώσεων.Ο ορισμός δεν αναφέρει πουθενά τη συγγραφή!!!

Ετσι εξηγειται η πνευματική 'κλοπή' των διαγωνισμάτων τα προηγούμενα χρόνια. Οι συνάδελφοι βάζαν απέξω Επιμέλεια και όχι συγγραφεας!  :police:  :police:
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 12 Οκτ 2008, 08:44:16 ΜΜ
H επιμέλεια της έκδοσης ενός βιβλίου, φροντίδα για το   περιεχόμενο   και τη μορφή του.

papet

Τώρα να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου;
Έχει τύχει αρκετές φορές να "συνθέσω" ένα διαγώνισμα από ασκήσεις που βρήκα στο στέκι, σε sites συναδέλφων, πρωτότυπες δικές μου, αλλάζοντας ελαφρώς εκφωνίσεις, διορθώνοντας ορθογραφικά/τυπογραφικά λάθη, φροντίζοντας τη μορφοποίηση του τελικού κειμένου, ρυθμίζοντας το βαθμό δυσκολίας του συνολικού διαγωνίσματος κλπ.

Πιστεύω, πρόθυμος πάντα να συζητήσω οποιαδήποτε άποψη περί του αντιθέτου, ότι αυτή η διαδικασία στην οποία μπαίνω είναι "επιμέλεια" και μάλιστα καλώς εννοούμενη. Πρόκειται εξάλλου για κάτι χρονοβόρο και -κακά τα ψέμματα- απαιτητικό, όταν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για ένα ισορροπημένο τελικό αποτέλεσμα.

Αν το τραβήξει κάποιος ακόμα περισσότερο (και εδώ σταματώ να υποστηρίζω την άποψη -απλώς αναφέρω μια σκέψη-), μπορεί να ισχυριστεί ότι εφ' όσον μια εφεύρεση (με την έννοια της δημιουργίας νέων κατασκευασμάτων) δεν είναι παρά αναδιάταξη γνωστού, λίγο έως πολύ, υλικού, τότε το παραγόμενο αποτέλεσμα (το διαγώνισμα εν προκειμένω) είναι, σε τελική ανάλυση, προϊόν του επιμελητή.

Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρω ότι οι ασκήσεις, τμήματα θεωρίας και οποιοδήποτε άλλο υλικό δίνω στους μαθητές μου και δεν το έχω γράψει προσωπικά εξ΄αρχής, συνοδεύονται (όπου είναι δυνατόν) από βιβλιογραφικές αναφορές. Άλλωστε, αρκετοί μαθητές μου επισκέπτονται το στέκι και άλλα sites συναδέλφων, μετά από δική μου προτροπή.

Παρ' όλα αυτά βρίσκω υπερβολική την κίνηση, π.χ. να επισυνάπτω σελίδα με βιβλιογραφία στα διαγωνίσματα! Εκεί μου ταιριάζει περισσότερο η έννοια της επιμέλειας.
May the Force b with u...
papet

P.Tsiotakis

Μπορεί κάποιος να εντοπίζει μια σειρά ασκήσεων στο δίκτυο, να δημιουργεί με αυτές (χωρίς αλλαγές) φυλλάδιο/βιβλίο ή κάτι άλλο και να γράφει στο υποσέλλιδο:

"Επιμέλεια: εγώ"  ????

evry

Ναι αρκεί να βγάλει το όνομα Αρβίλογλου  ;)

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 31 Οκτ 2008, 12:00:18 ΜΜ
Μπορεί κάποιος να εντοπίζει μια σειρά ασκήσεων στο δίκτυο, να δημιουργεί με αυτές (χωρίς αλλαγές) φυλλάδιο/βιβλίο ή κάτι άλλο και να γράφει στο υποσέλλιδο:

"Επιμέλεια: εγώ"  ????
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Για παράδειγμα στον σύγχρονο εκπαιδευτικό όμιλο "Όμιλος", προτείνουν διαγωνίσματα:

http://www.omilosfr.gr/proteinomena_themata2008.htm

Όπου το

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΠΡΕΣΙΑ ΙΩΑΝΝΑ

σημαίνει πως παίρνει ένα ολόκληρο διαγώνισμά μου σε μορφή Word, και το δίνει σε μορφή word, το ίδιο και τις λύσεις


Υπακούει στο ορισμό της επιμέλειας;

petrosp13

Ε εντάξει κι εσύ, μην γίνεσαι υπερβολικός
Λες να μπορεί να γράψει δικό της διαγώνισμα;  :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

papet

Παναγιώτη, δεν είχα σκοπό να το αναφέρω αλλά... δες, αν θέλεις, τι είχε συμβεί και πώς αντιμετώπισα ένα παρόμοιο περιστατικό πριν από 1,5 χρόνο περίπου. Σχετική αναφορά στο http://papet.wordpress.com/2007/03/02/
Θυμάμαι μάλιστα είχες αναρτήσει εκείνη την εποχή (πάνω-κάτω) μια άσκηση "αφιερωμένη", όπως έλεγες, "...σε όσους θα την παρουσιάσουν ούτως ή άλλως ως δική τους..."
Παρ' όλα αυτά, το ξαναλέω, η επιμέλεια μπορεί ορισμένες φορές να είναι τόσο σημαντική όσο και επίπονη ώστε να χρίζει μνείας...

May the Force b with u...
papet
May the Force b with u...
papet

P.Tsiotakis

Παράθεση από: EleniK στις 13 Οκτ 2008, 09:54:40 ΠΜ
Δηλαδή αν κάποιος αντιγράψει τις ασκήσεις όλες του Τσιωτάκη και του Ντζιού και του Λαζαρίνη κλπ. κλπ. και απέξω βάλει Επιμέλεια, σύμφωνα με τον ορισμό είναι οκ!  >:D  :D  :D

Όποιος, θα ήθελε να έχει όλες τις ασκήσεις και θεωρία του δικτυακού κόμβου: (http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis)

σε ένα και ενιαίο αρχείο με ενιαία αρίθμηση δεν έχει παρά να επισκεφθεί τον δικτυακό κόμβο του συναδέλφου χημικού-πληροφορικού:  http://users.hol.gr/~ddriggas

Ειδικά στη θεωρία έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο υπο "Επιμέλεια: Δ. ΔΡΙΓΓΑ" υλικό, υπάρχουν όλα...

EleniK

Είδες που στα έλεγα εγώ για την επιμέλεια  ;) ;)
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

sarakiniotis

Και που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα.
Εχει σχεδόν όλες τις ασκήσεις απο βιβλίο συναδέλφου μας.

ntzios kostas

Και που να δείτε τι καλά φωτοτυπικά έχουν στη Νέα Γενιά Ζηρίδη.

ΠαράθεσηΚαι που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα.
Δώσε ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα... :police:
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ωραίο πράμα η επιμέλεια !!!!!!!!!!!!!!

P.Tsiotakis

Παράθεση από: sarakiniotis στις 05 Νοε 2008, 10:30:02 ΜΜ
Και που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα. Εχει σχεδόν όλες τις ασκήσεις απο βιβλίο συναδέλφου μας.

Παράθεση από: ntzios kostas στις 05 Νοε 2008, 10:43:08 ΜΜ
Δώσε ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα... :police:

Ναι, ναι δώσε !!  Απο το βιβλίο του Κώστα έχουν πάρει;

ntzios kostas

#16
Καλά κάνουμε και τους βγάζουμε στον αέρα. Ελπίζω κάποιοι να συμμορφωθούν.

Ακούς Αλέξανδρε !!! :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Απ' οτι έχω ακούσει και το ΟΡΟΣΗΜΟ έχει πρωτότυπες ασκήσεις Κώστα !!

P.Tsiotakis

Για την μορφή των εκφωνήσεων των ασκήσεων που είχα το 2004, δείτε και

http://www.trifonopoulos.gr/sxoleio.htm

ntzios kostas

#19
Πάντως γίνεται χαμός με τις αντιγραφές. Ίσως κάτι πρέπει να γίνει.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Εγώ σκοπεύω να τους πάρω τηλέφωνο να δώσω συγχαρητήρια

petrosp13

Καμιά αγωγή δεν παίζει;
Βέβαια, καταλαβαίνω ότι θα σας κοστίσει σε χρήμα, χρόνο και ψυχολογική ένταση
Το να παίρνεις ασκήση είναι κατακριτέο, αλλά όχι παράνομο
Εδώ μιλάμε για παρανομία ή οποία μπορεί να αποδειχθεί μάλλον
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gpapargi

Και σε κάποια ιδιωτικά σχολεία (εκτός από φροντιστήρια) έχει γίνει αντιγραφή. Γενικά όπου υπάρχει πίεση εργοδότη για πακέτο σημειώσεων υπάρχει και η "εύκολη" λύση.

Πως και ο Σαββάλας δεν κάνει κάτι; Υποτίθεται πως είναι ξεκάθαρος σε αυτό που λέει στις πρώτες σελίδες του για την αντιγραφή. Μόνο για εκφοβισμό το γράφει;

EleniK

Ελα ντε δεν ειναι θεμα εκδόσεων αυτό?
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

sarakiniotis

Στην σελίδα   http://oktonia.com/index.php?&taxi=5&mathima_lykeiou_id=972   αναγνώρισα κάποιες ασκήσεις απο βιβλία συναδέλφων.
Σας θυμίζουν κάτι ? :police:

P.Tsiotakis

Είχα δει και γω αυτόν τον εξαίσιο δικτυακό κόμβο με αντεγραμμένες ασκήσεις...

evry

Ρε παιδιά μια άσκηση που έχει με ένα ρομπότ στον Άρη που θέλει div και mod κάπου την έχω ξαναδεί, αλλά που δεν μπορώ να θυμηθώ.
Τουλάχιστον δεν μπορούσε να αλλάξει πλανήτη? Ολόκληρο ηλιακό σύστημα έχουμε
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Είναι άσκηση των "εξετάσεων προσομοίωσης ΟΕΦΕ" (κάπου στα 2002-3-4)

P.Tsiotakis

Στο site του φροντιστηρίου Εν δυνάμει:  http://www.en-dynamei.gr/

θα δείτε ωραία διαγωνίσματα και ασκήσεις που δεν είναι όλες "δημιούργημα" του Ιορδανόπολου Κλεάνθη. Όσοι έχουν πραγματικά κοπιάσει για να τις δημιουργήσουν θα τις αναγνωρίσουν αμέσως.

Έχει κανείς το βιβλίο του φροντιστηρίου, γιατί έχω μια υποψία για το υλικό που περιέχει  (ISBN  960-87965-2-0).

Μερικές φορές καταντά κουραστικό  :'(

COACH

#29
Τι να πεις??Ντροπή.....
Κρίμα για σας παιδιά που έχετε στίψει το μυαλό σας να σκεφτείτε..
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ