Τι σημαίνει η λέξη "Επιμέλεια";

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 12 Οκτ 2008, 08:41:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Ξεκινώ ένα νέο θέμα, που εγγυώμαι οτι θα μας ψυχαγωγήσει...

Τι σημαίνει "επιμέλεια";

P.Tsiotakis

επιμέλεια η [epimélia] Ο27 : .φροντίδα για κτ. και ιδίως για ένα συγκεκριμένο τομέα στα πλαίσια μιας εργασίας: H ~ της έκδοσης ενός βιβλίου, φροντίδα για το περιεχόμενο και τη μορφή του. Φιλολογική / καλλιτεχνική ~. H ~ του ήχου σε μια ραδιοφωνική / τηλεοπτική εκπομπή. β. (νομ.) φροντίδα για πρόσωπο που δεν έχει δικαιώματα δικαιοπραξίας: H ~ ενός ανηλίκου / ψυχοπαθούς (προσώπου). Tο δικαστήριο αναθέτει την ~ των ορφανών σε στενό συγγενή τους. 2. έντονη και συνεχής φροντίδα, ενδιαφέρον και προσπάθεια κάποιου να κάνει αυτό που οφείλει. ANT αμέλεια: Δείχνει ~ στις σπουδές του. Bραβεύτηκε για το ήθος και την επιμέλειά του.
[λόγ. < αρχ. ἐπιμέλεια (στη σημ. 1)]




Πηγή:  http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1&dq=

EleniK

Δηλαδή αν κάποιος αντιγράψει τις ασκήσεις όλες του Τσιωτάκη και του Ντζιού και του Λαζαρίνη κλπ. κλπ. και απέξω βάλει Επιμέλεια, σύμφωνα με τον ορισμό είναι οκ!  >:D  :D  :D Γιατί έτσι φρόντισε για τα περιεχόμενα και τη μορφή των σημειώσεων.Ο ορισμός δεν αναφέρει πουθενά τη συγγραφή!!!

Ετσι εξηγειται η πνευματική 'κλοπή' των διαγωνισμάτων τα προηγούμενα χρόνια. Οι συνάδελφοι βάζαν απέξω Επιμέλεια και όχι συγγραφεας!  :police:  :police:
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 12 Οκτ 2008, 08:44:16 ΜΜ
H επιμέλεια της έκδοσης ενός βιβλίου, φροντίδα για το   περιεχόμενο   και τη μορφή του.

papet

Τώρα να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου;
Έχει τύχει αρκετές φορές να "συνθέσω" ένα διαγώνισμα από ασκήσεις που βρήκα στο στέκι, σε sites συναδέλφων, πρωτότυπες δικές μου, αλλάζοντας ελαφρώς εκφωνίσεις, διορθώνοντας ορθογραφικά/τυπογραφικά λάθη, φροντίζοντας τη μορφοποίηση του τελικού κειμένου, ρυθμίζοντας το βαθμό δυσκολίας του συνολικού διαγωνίσματος κλπ.

Πιστεύω, πρόθυμος πάντα να συζητήσω οποιαδήποτε άποψη περί του αντιθέτου, ότι αυτή η διαδικασία στην οποία μπαίνω είναι "επιμέλεια" και μάλιστα καλώς εννοούμενη. Πρόκειται εξάλλου για κάτι χρονοβόρο και -κακά τα ψέμματα- απαιτητικό, όταν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για ένα ισορροπημένο τελικό αποτέλεσμα.

Αν το τραβήξει κάποιος ακόμα περισσότερο (και εδώ σταματώ να υποστηρίζω την άποψη -απλώς αναφέρω μια σκέψη-), μπορεί να ισχυριστεί ότι εφ' όσον μια εφεύρεση (με την έννοια της δημιουργίας νέων κατασκευασμάτων) δεν είναι παρά αναδιάταξη γνωστού, λίγο έως πολύ, υλικού, τότε το παραγόμενο αποτέλεσμα (το διαγώνισμα εν προκειμένω) είναι, σε τελική ανάλυση, προϊόν του επιμελητή.

Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρω ότι οι ασκήσεις, τμήματα θεωρίας και οποιοδήποτε άλλο υλικό δίνω στους μαθητές μου και δεν το έχω γράψει προσωπικά εξ΄αρχής, συνοδεύονται (όπου είναι δυνατόν) από βιβλιογραφικές αναφορές. Άλλωστε, αρκετοί μαθητές μου επισκέπτονται το στέκι και άλλα sites συναδέλφων, μετά από δική μου προτροπή.

Παρ' όλα αυτά βρίσκω υπερβολική την κίνηση, π.χ. να επισυνάπτω σελίδα με βιβλιογραφία στα διαγωνίσματα! Εκεί μου ταιριάζει περισσότερο η έννοια της επιμέλειας.
May the Force b with u...
papet

P.Tsiotakis

Μπορεί κάποιος να εντοπίζει μια σειρά ασκήσεων στο δίκτυο, να δημιουργεί με αυτές (χωρίς αλλαγές) φυλλάδιο/βιβλίο ή κάτι άλλο και να γράφει στο υποσέλλιδο:

"Επιμέλεια: εγώ"  ????

evry

Ναι αρκεί να βγάλει το όνομα Αρβίλογλου  ;)

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 31 Οκτ 2008, 12:00:18 ΜΜ
Μπορεί κάποιος να εντοπίζει μια σειρά ασκήσεων στο δίκτυο, να δημιουργεί με αυτές (χωρίς αλλαγές) φυλλάδιο/βιβλίο ή κάτι άλλο και να γράφει στο υποσέλλιδο:

"Επιμέλεια: εγώ"  ????
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Για παράδειγμα στον σύγχρονο εκπαιδευτικό όμιλο "Όμιλος", προτείνουν διαγωνίσματα:

http://www.omilosfr.gr/proteinomena_themata2008.htm

Όπου το

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΠΡΕΣΙΑ ΙΩΑΝΝΑ

σημαίνει πως παίρνει ένα ολόκληρο διαγώνισμά μου σε μορφή Word, και το δίνει σε μορφή word, το ίδιο και τις λύσεις


Υπακούει στο ορισμό της επιμέλειας;

petrosp13

Ε εντάξει κι εσύ, μην γίνεσαι υπερβολικός
Λες να μπορεί να γράψει δικό της διαγώνισμα;  :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

papet

Παναγιώτη, δεν είχα σκοπό να το αναφέρω αλλά... δες, αν θέλεις, τι είχε συμβεί και πώς αντιμετώπισα ένα παρόμοιο περιστατικό πριν από 1,5 χρόνο περίπου. Σχετική αναφορά στο http://papet.wordpress.com/2007/03/02/
Θυμάμαι μάλιστα είχες αναρτήσει εκείνη την εποχή (πάνω-κάτω) μια άσκηση "αφιερωμένη", όπως έλεγες, "...σε όσους θα την παρουσιάσουν ούτως ή άλλως ως δική τους..."
Παρ' όλα αυτά, το ξαναλέω, η επιμέλεια μπορεί ορισμένες φορές να είναι τόσο σημαντική όσο και επίπονη ώστε να χρίζει μνείας...

May the Force b with u...
papet
May the Force b with u...
papet

P.Tsiotakis

Παράθεση από: EleniK στις 13 Οκτ 2008, 09:54:40 ΠΜ
Δηλαδή αν κάποιος αντιγράψει τις ασκήσεις όλες του Τσιωτάκη και του Ντζιού και του Λαζαρίνη κλπ. κλπ. και απέξω βάλει Επιμέλεια, σύμφωνα με τον ορισμό είναι οκ!  >:D  :D  :D

Όποιος, θα ήθελε να έχει όλες τις ασκήσεις και θεωρία του δικτυακού κόμβου: (http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis)

σε ένα και ενιαίο αρχείο με ενιαία αρίθμηση δεν έχει παρά να επισκεφθεί τον δικτυακό κόμβο του συναδέλφου χημικού-πληροφορικού:  http://users.hol.gr/~ddriggas

Ειδικά στη θεωρία έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο υπο "Επιμέλεια: Δ. ΔΡΙΓΓΑ" υλικό, υπάρχουν όλα...

EleniK

Είδες που στα έλεγα εγώ για την επιμέλεια  ;) ;)
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

sarakiniotis

Και που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα.
Εχει σχεδόν όλες τις ασκήσεις απο βιβλίο συναδέλφου μας.

ntzios kostas

Και που να δείτε τι καλά φωτοτυπικά έχουν στη Νέα Γενιά Ζηρίδη.

ΠαράθεσηΚαι που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα.
Δώσε ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα... :police:
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ωραίο πράμα η επιμέλεια !!!!!!!!!!!!!!