http://ptsiotakis.blogspot.com

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 08 Μαΐου 2008, 11:24:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Σας ενημερώνω ότι στα μέσα Ιουνίου θα είναι διαθέσιμο το νέο Α τεύχος (πιθανώς με νέο εξώφυλλο), του βιβλίου:
το οποίο μεταξύ άλλων, θα:

- αριθμεί περίπου 450 σελίδες σε 36 κεφάλαια
- περιέχει εκατοντάδες ερωτήματα ανάπτυξης, προτάσεις σωστού/λάθους,
συμπλήρωσης κενού, πολλαπλής επιλογής, κατανόησης αλγοριθμικών δομών,  εύρεσης λαθών, αντιστοίχησης και σταυρόλεξα
- περιέχει 150 λυμένες ασκήσεις και 440 για επίλυση (με ασκήσεις τετραδίου μαθητή και εξετάσεων έως και το 2008)
- έχει κριτήρια αξιολόγησης και απαντήσεις για όλα τα προηγούμενα

περισσότερες πληροφορίες στο http://ptsiotakis.blogspot.com   :)


nclpao13

Καλησπέρα σας. Είμαι καθηγητής του μαθήματος σε φροντιστήριο. Συγχαρητήρια για τα βιβλία σας. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν σκέφτεστε να κατηγοριοποιήσετε τα λυμένα παραδείγματα. Χρησιμοποιώ το βοήθημά σας και παρατηρώ ότι οι μαθητές μου πελαγώνουν ιδιαίτερα στους πίνακες που υπάρχουν αρκετά λυμένα. Βέβαια από πλευράς μου αναλύω και εξηγώ όσο μπορώ τα κυριότερα σημεία...Με κάθε σεβασμό

P.Tsiotakis

Ένα πράγμα που δε μου άρεσε ποτέ ούτε ως μαθητής και περισσότερο ως καθηγητής, είναι η κατηγοριοποίηση και οι λεζάντες στις ασκήσεις. Είναι ζητούμενο της εποχής μας η κονσερβοποίηση και η παπαγαλία αλγορίθμων ώστε να λύνονται δεκάδες ασκήσεις χωρίς σκέψη.
Κάθε άσκηση είναι διαφορετική και χρειάζεται κάποια εργαλεία για την επίλυσή της (πχ εύρεση μεγίστου, άθροισμα ανα γραμμή κλπ). Τα εργαλεία αυτά χρησιμοποιούνται σε όλες τις ασκήσεις κατά το δοκούν. Κατά συνέπεια δεν πρόκειται ποτέ σε δικό μου υλικό να δεις:"κατηγορία 75: ασκήσεις με γνωστό πλήθος επαναλήψεων και χρήση μετρητή..." και άλλα τέτοια.