Γυμνάσιο > Γενικά

ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ (Β ΑΝΑΘΕΣΗ)

<< < (10/10)

dpa2006:
Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

ilias_s:

--- Παράθεση από: dpa2006 στις 01 Αυγ 2018, 11:58:17 πμ ---...
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...

--- Τέλος παράθεσης ---

Δεν θα έλεγα πως θεωρείται από κανένα ως κλάδος των Οικονομικών Σπουδών...

Aν ήταν έτσι η Θετική δεν θα είχε κανένα λόγο να έχει πλήρη πρόσβαση σε όλα τα τμήματα Πληροφορικής-Η/Υ σε ΑΕΙ και ΤΕΙ!!! Απλά με το που ακούστηκε πως θα μειωθούν τα εξεταζόμενα μαθήματα στις πανελλάδικές (συρρίκνωση του πελατολογίου για τα φροντιστήρια) όλοι έτρεξαν να εξασφαλίσουν το μερίδιο της "πίτας" τους.

Εκεί η Χημικοί της ΕΕΧ φοβούμενοι πως αν υπάρχει δυνατότητα οι μαθητές να επιλέγουν ανάμεσα σε ΑΕΠΠ και Χημεία, θα χάσουν πολύ πελατεία απλά πίεσαν έτσι ώστε η Χημεία να είναι υποχρεωτικά εξεταζόμενη για όλους και η ΑΕΠΠ να μην εξετάζεται. Η βάση κάθε συστήματος δεν είναι η λογική ή το καλό των μαθητών αλλά το συμφέρον συγκεκριμενων συντεχνιών.

pgrontas:

--- Παράθεση από: dpa2006 στις 01 Αυγ 2018, 11:58:17 πμ ---Η θέση της Πληροφορικής είναι στην Θετική,αν και καλύτερα να είχε πλέον ανεξάρτητη δική της κατεύθυνση όπως περίπου ήταν από το 1999  ως και λίγα χρόνια πριν.
Δυστυχώς ακόμα και σήμερα θεωρείται κλάδος των οικονομικών σπουδών,ενώ δεν είναι,βλέποντας μόνο τις εφαρμογές της Πληροφορικής στην Οικονομία και την Μηχανογράφηση...



--- Τέλος παράθεσης ---

Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>

dpa2006:

--- Παράθεση από: pgrontas στις 02 Αυγ 2018, 09:14:13 πμ ---Το πολύ ενδιαφέρον εδώ είναι ότι τα τελευταία χρόνια πάει να συμβεί το αντίθετο, δηλαδή οι οικονομικές σπουδές να γίνουν κλάδος της Πληροφορικής!

Αυτό δεν αφορά τις εφαρμογές, αλλά αφορά τις διάφορες οικονομικές θεωρίες που ξεκινώντας από τα μικροοικονομικά έχουν αρχίσει να μοντελοποιούνται και να εξηγούνται από την αλγοριθμική θεωρία παιγνίων, με πιο διάσημη την αποδειξη των Δασκαλάκη, Παπαδημητρίου και Goldberg κά, ότι η εύρεση της ισορροπίας Nash είναι υπολογιστικά απρόσιτη (NP-hard), για την οποία μάλιστα ο Δασκαλάκης έλαβε χθες το βραβείο Nevanlinna.

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στα οικονομικά αλλά και σε άλλες κοινωνικές επιστήμες, όπως για παράδειγμα στις πολιτικές επιστήμες όπου υπάρχει κατάταξη των διάφορων μεθόδων ψηφοφορίας με βάση την υπολογιστική πολυπλοκότητα εξαγωγής αποτελέσματος (με κάποιες να είναι και μη υπολογισιμες νομίζω).

<sarcasm>
Τελικά στο υπουργείο είναι πολύ μπροστά!
</sarcasm>

--- Τέλος παράθεσης ---

Συμφωνώ,
η Πληροφορική (Αλγοριθμική) εφαρμόζεται παντού...!

dozb:
Καλησπέρα!
Ένα χρόνο μετά επαναφέρω το θέμα.
Χαλάω το πάρτυ, αλλά τι κάνουμε κι εμείς που ΔΕ θελουμε να διδάξουμε μαθηματικά ρε παιδιά;

Αποφάσισε ο κλάδος να βολευτούμε με μαθηματικά επειδή μας πετσόκοψαν τις ώρες και κάποιοι φορτωνόμαστε ώρες μαθηματικών ντε και σώνει επειδή το εχουμε β ανάθεση.

Οποιος είναι χαρούμενος να συμπληρώνει με μαθήματα εκτός ειδικότητας, με γεια του με χαρα του. Οι υπόλοιποι γιατι πρέπει να το κάνουμε με το ζόρι;

Και με την έλλειψη που υπάρχει σε μαθηματικούς (όχι μόνο δε διορίζουν αλλά δεν προσλαμβάνουν και αρκετούς αναπληρωτές ΠΕ03) οι διευθυντές τρίβουν τα μουστάκια τους που δε θα μείνει η τάξη χωρίς καθηγητή μαθηματικών. Ας μπει κάποιος και δε μας νοιάζει αν θέλει ή δε θέλει. Και φυσικά έτσι δε φαίνονται κενα στα μαθηματικά και οι ΠΕ03 παραμένουν αδιόριστοι, ή άνεργοι.

Πληροφορικός είμαι, αλλά όπως δε μου αρεσει που ο φυσικός διορίστηκε σαν ΠΕ86 επειδή δεν μπορούσε να βρει θέση ως ΠΕ04, έτσι δε μου αρέσει και το αντίστροφο, βολεύει δε βολεύει τον κλάδο μου, το ΠΥΣΔΕ, το υπουργείο και το .... ΔΝΤ ολόκληρο.

Και δεν έχει να κάνει με μπορώ ή δεν μπορώ να κάνω μαθηματικα σαν πληροφορικος, ή πληροφορική σα μαθηματικός. Ο κάθε ένας γνωρίζει καλύτερα αυτό με το οποίο ασχολείται περισσότερο ή του αρεσει περισσότερο. Απλά, ας μείνει ο καθένας στον τομέα του. Κι αν δε θέλετε και δε συμφωνείτε, τουλάχιστον να έχουμε το δικαίωμα να ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ αντί να επιβάλλετΑΙ ...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση