Ο ρόλος των καθηγητών πληροφορικής

Ξεκίνησε από za√‘ag, 13 Ιουν 2009, 01:17:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

polanagnost

  ;D ;D Καλά έχουμε περάσει στη ζώνη του λυκόφωτος !
Σε λίγο θα μοιράζουνε πηρούνια στους μαθητές το Σεπτέμβρη και θα ζητάνε απο τα σχολεία "με την έναρξη της Σχολικής χρονιάς" να φροντίσουν να έχουν οι μαθητές κάτι να φάνε με αυτά...
Πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

lykos

fgmarg, ευχαριστούμε για το ανέκδοτο (“Ενημέρωση Δ/ντών…”)!

Στην πρόταση:
“… θα παρακαλούσαμε τους Διευθυντές των Γυμνασίων…”
εμπεριέχεται πολύ – σύγχρονη – Ελλάδα:
Η κάθε Δ/νση θα χειριστεί το θέμα όπως νομίζει?  Που είναι το Υπουργείο?
Και αν – άντε – το χειριστεί η κάθε Δ/νση όπως νομίζει! Με παρακάλια θα γίνει η δουλειά?

Η Διοίκηση, αποφασίζει (μέσα από ποια διαδικασία, είναι  μια  ξεχωριστή συζήτηση) και απαιτεί εφαρμογή των αποφάσεών της!
Δεν παρακαλεί τους Δ/ντές (ξέχασαν βεβαίως να τους πουν να παρακαλέσουν τους πληροφορικούς) για να εφαρμόσουν… τι να εφαρμόσουν? Ποιος νόμος, ποια υπουργική απόφαση, ποια – έστω – εγκύκλιος?

Συνάδελφοι, έχω την εντύπωση πως κάποιοι, αν δε μας τρελάνουν (μ’ αυτά που μας «αναθέτουν»), σίγουρα θα μας «κουφάνουν» (μ’ αυτά που μας λένε)!
Δες σας μαρτυράω ποιοί! Ας φυλαγόμαστε γενικώς…

Ας τελειώσω (δε νομίζω να απαγορεύεται η λέξη, επειδή έγινε δημοφιλής απ' την Πετρούλα... Αλλη Ελλάδα κι' αυτή) μ' ένα στιχάκι τραγουδιού που άκουγα πριν λίγο:

Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι
πως ήμουνα λέει σοφός,
οι άνθρωποι γύρω χορτάτοι
κοιτούσαν και βλέπανε φως
…..

Update:
stratosg, σημασία δεν έχει – μεγάλη – το τι θα μας πουν. Αρκεί να (απο)δείξουμε πως δεν είμαστε!

Update_2:
polanagnost,
1ον: γιατί λες "πηρούνια"? κι' ο γιός μου? που του αρέσει η φασολάδα?
2ον: δε "θα ζητάνε", θα παρακαλάνε...

stratosg

Lycos, μόνο που αν σου αποδώσουν τον χαρακτηρισμό, άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Circle

#33
Συνάδελφοι, μόλις είδα το έγγραφο που αναρτήθηκε παραπάνω κ  μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχει αναφορά σε έγγραφο του υπουργείου.  Συνάδελφε fgmarg, δεν υπάρχει έγγραφο του υπουργείου που να το συνοδεύει; Η πρωτοβουλία σχεδιασμού  ( ;D ) και υλοποίησης σε ποιον ανήκει; Πάντως, στο δικό μας σχολείο, από τη δική μας Δευτεροβάθμια Διεύθυνση Ν. Εύβοιας, δεν έχει σταλεί (ακόμα; ) κάτι τέτοιο.

Δεν μπορώ να καταλάβω σε ποιους φορητούς αναφέρεται. Θα σας θυμήσω τους φορητούς των 100Ε οι οποίοι έχουν κεραία και δυνατότητα ασύρματης επικοινωνίας. Προορίζονται για τα άλλα μαθήματα κ όχι το μάθημα της πληροφορικής. Ο καθηγητής (των άλλων ειδικοτήτων, όχι της πληροφορικής) θα έχει τον ρόλο διαχειριστή κ θα μπορεί να δίνει ή να κόβει δικαιώματα στους φορητούς της τάξης του. Δηλ θα επιτρέπει ή θα απαγορεύει την μεταξύ των μαθητών επικοινωνία ή την επικοινωνία ανάμεσα σε αυτόν κ στους μαθητές, την πρόσβαση στο Διαδίκτυο ή σε εκτύπωση.

Αναφέρεται σε αυτούς ή σε κάτι άλλο; Θυμάμαι κάποια είδηση για "επιδότηση" αγοράς φορητού υπολογιστή απο τους μαθητές της Α' Γυμνασίου του ερχόμενου σχολικού έτους. Δεν νομίζω αυτό να μπορεί να έχει καθολική εφαρμογή.

Δεν βλέπω πάλι πως κ γιατί να εμπλακούμε εμείς!  8)  >:D Οι τεχνικοί που θα απαιτηθούν, να αναλάβουν το ρόλο τους (μη με ρωτάτε, δεν ξέρω που θα βρεθούν, ποιοι θα είναι!), και ο κάθε εκπαιδευτικός στο μάθημά του!



za√‘ag

Να υποθέσω ότι αυτοί οι φορητοί θα χρησιμοποιηθούν από τους μαθητές για όλα τα μαθήματα και ότι οι συνάδελφοί μας όλων των άλλων ειδικοτήτων θα κάνουν το μάθημά τους με αυτούς; ΧΑ ΧΑ !!! Τώρα μάλιστα !!! Τα σχολεία (όπως και αυτό που ίσως να είμαι και φέτος) έχουν όλες τις απαραίτητες υποδομές για αυτό !!! Και το εργαστήριο πληροφορικής; Που είναι σε άλλο όροφο και μακριά; Από πού θα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο; ΖΗΤΩ !!
Ας μην αναφερθώ στους περισσότερους συναδέλφους που είναι ανεπαρκείς για τέτοιο μάθημα με υπολογιστή... (προβλέπω και επιπλέον απασχόλησή μας ΚΑΙ με όλο αυτό το πανηγύρι)

AVE μεταρρύθμιση !!!!

ΥΓ... stratosg ωραίο το τραγουδάκι του Μηλιώκα !! Πάντα επίκαιρο !! Θα το βάλω στο mp3 να το βάζω από το Σεπτέμβρη στο σχολείο !!!!!
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

andreas_p

zavag, καμία απολύτως επιπλέον απασχόληση.
Κρατήστε αποστάσεις. Είστε δάσκαλοι και όχι τεχνικοί. Μην τους το επιτρέψετε.
Προσοχή : Ξεκαθάρισμα της θέσης. Όχι με υστερία. Από εδώ και εμπρός ό,τι αναλαμβάνετε να συνοδεύτεται με διευκρινιστική εγκύκλιο και ΦΕΚ από το ΥΠΕΠΘ και εφ' όσον συναινεί και η ΠΕΚΑΠ. Μη δελεάζεστε με ψιχία του τύπου πάρε μια επιτροπή ή μια (1) μέρα άδειας άγραφη. Καταλάβετέ το. Σας δίνουν  δέκα (10) και απαιτούν χίλια (1000).

P.Tsiotakis

αυτό με τους φορητούς στην Α γυμνασίου είναι μεγαλύτερο ανέκδοτο απο το e-school.

pentsas


P.Tsiotakis

Ως εκπαιδευτικό με καλύπτει η ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ και πιστεύω οτι είναι ένα βήμα. Κυρίως στην κοινότητα των καθηγητών να βλέπουν οτι υπάρχει ένας φορέας που αν και δεν τον στηρίζουν προσπαθεί με όσες δυνάμεις έχει να κινηθεί στο δύσκολο αυτό πεδίο.

Πάντως αν μπει επίδομα πληροφορικής (που δε θα μπει) ΔΕ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ το eschool γιατί απλά ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ οι άλλοι κλάδοι (πιστοποιημένοι και μη) >:D   >:D

polanagnost

Προσωπικά, νιώθω απογοητευμένος.
Επικροτεί τη χρήση του eschool έτσι όπως σχεδιάστηκε και παραδόθηκε;
Δεν λέει τίποτε για το διπλοπέρασμα  των στοιχείων που απαιτείται, δεν πιέζει για την άμεση έκδοση εγκυκλίου που να καθορίζει τα του eschool, τουλάχιστον όχι αρκετά.
Επίσης δεν λέει τίποτε για την (κακή) ποιότητα του λογισμικού και την (επίσης κακή) τεκμηρίωση του από τον Έπαφο.
Αφήνει την εντύπωση ότι καλώς έπραξε το υπουργείο και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι  άλλα θα πρέπει να σταλεί και μια εγκύκλιος που να λέει ότι δεν είναι υποχρεωμένοι οι καθηγητές Πληροφορικής να το αναλάβουν.(Γιατί τώρα είναι; Τόσα που κάνουμε υποχρεωμένοι είμαστε; Σε τι θα ωφελήσει μια τέτοια εγκύκλιος; )
Επίσης αφήνει να εννοηθεί ότι το πρόβλημα είναι αν θα πρέπει οι Πληροφορικοί να αναλαμβάνουν τις εξωδιδακτικές εργασίες που έχουν να κάνουν με τα πληροφοριακά συστήματα ή κάποιος από τους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων –εκ των πιστοποιημένων- ενώ το πρόβλημα είναι ότι η ενασχόληση με αυτά έχει προ πολλού και πολύ περισσότερο τώρα με το eschool ξεπεράσει τα όρια μιας εξωδιδακτικής εργασίας και έχει γίνει ένα πλήρες αντικείμενο που μας έχει φορτωθεί ελέω ειδικότητας.
Βέβαια το αναφέρει παρακάτω ζητώντας το διορισμό γραμματέα στα σχολεία αλλά αυτό είναι ανέφικτο - και το ξέρουν - ειδικά σε περίοδο ισχνών αγελάδων όπως αυτή.
Για αυτό και λένε τελικά ότι καλά θα το κάνουμε και αυτό (γιατί εμείς θα το κάνουμε μη γελιέστε)  αλλά μειώστε μας λίγο το ωράριο και δώστε και κάνα χαρτζιλίκι για τον κόπο μας. Τουλάχιστον εγώ έτσι αντιλαμβάνομαι το :
Παράθεση«Έως ότου αυτό εφαρμοστεί σε όλα τα σχολεία και στην περίπτωση που απασχολούνται, πάντα σε εθελοντική βάση, εκπαιδευτικοί, θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρξει δραστική μείωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, ανάλογη με τον όγκο της εργασίας που έχουν να φέρουν σε πέρας και της υπευθυνότητας που απαιτεί αυτή η εργασία και να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για την καταβολή σε αυτούς του επιδόματος Πληροφορικής που δίνεται στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα για ανάλογη εργασία.»
Νομίζω ότι θα έπρεπε να ζητούν άμεσα να καθοριστεί η θέση του υπευθύνου και να καλέσουν τους Πληροφορικούς να μην το αναλάβουν μέχρι να συμβεί αυτό.
Επίσης νομίζω ότι έπρεπε η ανακοίνωση να είναι σε πολύ σκληρότερο τόνο και να καλεί τον κλάδο να αντιδράσει πράγμα που δεν το κάνει. Αντιθέτως….τελειώνει (όπως η Πετρούλα) διατυμπανίζοντας σε όλους τους τόνους, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πόσο πρόθυμοι είμαστε να συμβάλουμε σε ηλεκτρονικά εκτρώματα τύπου eschool τη Δημόσια και αγαπημένη μας :P Διοίκηση.
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε δηλαδή.

ΥΣ. Αντιλαμβάνομαι ότι το να ασκεί κανείς κριτική είναι εύκολο και σέβομαι απόλυτα τους συναδέλφους της ΠΕΚΑΠ που έχουν δώσει μια φωνή στον κλάδο. Η συγκεκριμένη ανακοίνωση όμως πιστεύω ότι δεν οδηγεί πουθενά, αντιθέτως τείνει να αποκοιμίσει τις αντιδράσεις μας και όχι να τις αναδείξει και να τις καθοδηγήσει σε κάποιο θετικό για μας αποτέλεσμα. 
Ένα λάθος γίνεται σφάλμα μόνο όταν προτιμήσουμε να μην το διορθώσουμε.

Wizard

Παράθεση από: polanagnost στις 17 Ιουν 2009, 07:09:45 ΜΜ
Νομίζω ότι θα έπρεπε να ζητούν άμεσα να καθοριστεί η θέση του υπευθύνου και να καλέσουν τους Πληροφορικούς να μην το αναλάβουν μέχρι να συμβεί αυτό.
Επίσης νομίζω ότι έπρεπε η ανακοίνωση να είναι σε πολύ σκληρότερο τόνο και να καλεί τον κλάδο να αντιδράσει πράγμα που δεν το κάνει.
Έτσι ακριβώς. Η ανακοίνωση αναμοχλεύει κείμενα/θέσεις της ΠΕΚΑΠ από το 2004 και το 2006, ενώ δεν άλλαξε τίποτα από τότε. Γιατί να μην αλλάξουμε στάση; Γιατί να το παίζουμε οι καλοί της υπόθεσης, αυτοί που θα σπρώξουν τη δημόσια διοίκηση μπροστά χωρίς να είναι το πρωτεύον καθήκον μας;
Κάλεσμα σε όλους τους Πληροφορικούς να μην αναλαμβάνουν εργασία που ισοδυναμεί με δεύτερη δουλειά μέσα στην πρώτη! Να λάβουν όλοι οι Πληροφορικοί αυτό το κάλεσμα για να ενημερωθούν! Αυτό έπρεπε να γίνει!

ntzios kostas

Συνάδελφοι καλησπέρα. Πολλές ωραίες σκέψεις μέσα σε αυτό το post. Είναι γεγονός ότι πρέπει σε τέτοια θέματα να είμαστε ενωμένοι και να κινούμαστε παράλληλα. Προσωπικά βλέπω τον ΠΕΚΑΠ τον μόνο φορέα που ακούγεται. Δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνώ σε όλα τα θέματα που έχει θίξει, αλλά το ότι είναι ο μοναδικός φορέας που η φωνή του φτάνει στα αυτιά μου(ίσως να έχω μικρά). Δεν είμαι γραμμένος αλλά σκέφτομαι να γραφτώ.

Τα θέματα μηχανογράφησης πρέπει να το καταλάβουν ότι δεν είναι δουλεία του πληροφορικού. Όποιος τα αναλάβει πρέπει αυτό να γίνει α) με την θέληση του και  β) με κάποιο οικονομικό όφελος ή μείωση ωραρίου διδασκαλίας. Βέβαια η μείωση του ωραρίου δεν είναι κάτι που πρέπει να το θέλουμε. Ο σκοπός που βρισκόμαστε σε αυτές τις θέσεις είναι μόνο να διδάσκουμε και κανένας άλλος.

Α ρε Μπαμπινιώτη!!! Πόσο απέχουν οι σκέψεις σου από την πραγματικότητα.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Οι μαθηματικοί είναι σχεδόν όλοι μέλη της μαθηματικής εταιρείας
οι φυσικοί της ένωσης ελλήνων φυσικών
η ΟΛΜΕ έχει μέλη της όλους τους καθηγητές

εμείς έχουμε την ΠΕΚΑΠ, μια σχετικά νέα ένωση, η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων μελών της δεν είναι εγγεγραμμένοι (δεν είμαι ούτε εγώ)

ωστόσο αυτό δε μας απαγορεύει να ζητάμε πράγματα απο αυτήν, για το πως θα ζητήσει κάτι απο τους καθηγητές που την αγνοούν έτσι κι αλλιώς, για το τι θα ζητήσει απο το ΥΠΕΠΘ.

Σας πληροφορώ πως στο παρελθόν, όταν έχει ζητήσει πράγματα απο το ΥΠΕΠΘ, τα στελέχη του γελάγανε με το πλήθος των εγγεγραμμένων μελών της ένωσης αυτής.

Πρόσφατα, ξεκίνησα μια προσπάθεια συνένωσης των καθηγητών πληροφορικής του νομού μου, για την αντιμετώπιση των κοινών μας θεμάτων αν μη τι άλλω και δεν τολμώ να περιγράψω το πόσο το μετάνοιωσα.

Και βέβαια, πρέπει να τονίσω και να υπενθυμίσω οτι δεν είμαστε όλοι σε σχολεία με 200 και 300 μαθητές. Στο σχολείο που ήμουν μέχρι φέτος είχα 10, 12 ή 13 ώρες κάθε χρονιά και πάντα συμπλήρωνα σε άλλα σχολεία.
Όχι εγώ, αλλά άλλοι συνάδελφοι μπορεί να προτιμούν να μη μετακινούνται και να συμπληρώνουν με άλλους τρόπους το ωράριό τους. Δεν το κρίνω, αλλά είναι πραγματικότητα. Και αυτοί οι καθηγητές είναι καθηγητές πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ)

Επίσης, ίσως στην προσπάθεια του 3ου πιο πολυάριθμου κλάδου καθηγητών (ημών) μάλλον πρέπει να βάζουμε μικρούς στόχους, που σιγά-σιγά θα εκπληρώνονται με διεκδικήσεις, παρά όλα στο τραπέζι.


Τι κάναμε ως κοινότητα για τις αναθέσεις των ΕΠΑΛ; Είμαι σίγουρος οτι τους πιο πολλούς δε μας ένοιαξε περσι γιατί δεν είμασταν σε ΕΠΑΛ. Το Σεπτέμβρη θα αλλάξουν οι αναθέσεις;

alexxtasi

καλησπέρα και από εμένα...
συμφωνώ απόλυτα με όσα λέτε... τόσο για το e-school όσο και για τη θέση της ΠΕΚΑΠ

όμως λογικό δεν είναι η θέση της ΠΕΚΑΠ να είναι τέτοια? Από πόσα άτομα αποτελείται?
πως να συμπεριλάβει όλων των ειδών τις αντιδράσεις και να αντιπροσωπεύσει όλες τις φωνές μας?

μάλλον το θέμα είναι οι προτάσεις... δεν προτείνουμε ούτε εμείς ούτε η ΠΕΚΑΠ...

να προτείνουμε στην ΠΕΚΑΠ και να τη στηρίξουμε, ώστε αυτή να προτείνει στο υπουργείο και να απαιτήσει (όχι να χαιδεύψει αυτιά....)
στο κάτω κάτω, εμείς σε τόσα πράγματα συμφωνούμε...

και στο είδος και ποιότητα του λογισμικού
και στο ποιός μπορεί να αναλλάβει τέτοιες αρμοδιότητες σε ένα σχολείο
και στο τι διευκολύνσεις θα έχει αν είναι εκπαιδευτικός (ωράριο, επίδομα.....)

μήπως αρκούμαστε σε κουβέντα εδώ και από κει και πέρα ότι κάνει ο καθένας μας στο σχολείο του?

μη βιάζεστε... δεν κατηγορώ κανέναν ως ανίκανο (και εγώ άλλοστε εδώ είμαι) απλά λέω δεν προτείνουμε....
και να σας θυμίσω πως σε όλα τα παραπάνω προβλήματά μας μπορούμε να κάνουμε κάτι και αυτό έχει αποδειχθεί (ακόμα και σε ανάπτυξη λογισμικού ... βλέπε προσπάθειες διαφόρων συναδέλφων)

για να μη συνεχίσουμε τα διάφορα σχόλια... μήπως στο thread αυτό να ξεκαθαρίσουμε ποιος είναι ο ρόλος μας (το λέει και ο τίτλος του), τι κάνουμε, τι δεν κάνουμε και πως, να δώσουμε λύσεις ώστε μετά να τα προτείνουμε στην ΠΕΚΑΠ...?

za√‘ag

#44
Από τη στιγμή που το ΥΠΕΠΘ και μια ιδιωτική εταιρεία (ΕΠΑΦΟΣ) σχεδίασαν ένα τέτοιο πακέτο (με μεγάλα οικονομικά οφέλη) νομίζω ότι θα πρέπει να σχεδίασαν και την υλοποίησή του από προσωπικό το οποίο θα ασχολείται ΜΟΝΟ με αυτή τη δουλειά.

ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗ ΜΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΣΑΜΠΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ !!!!
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ (εγώ τουλάχιστον) ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑ ...
     
Ω Σ     Ε Κ Π Α Ι Δ Ε Υ Τ Ι Κ Ο Σ !!!
ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΑΚΤΥΛΟΓΡΑΦΟΣ ή ΝΑ ΚΑΝΩ DATA ENTRY ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ... ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ !!!!

Να σημειώσω εδώ με την ευκαιρία ότι τόσα χρόνια ο ΕΠΑΦΟΣ πληρωνόταν από τις σχολικές επιτροπές για να αναβαθμίζει το δ-Βάση ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΕΙΛΗ ΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ !!! ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!!! Σε κάποιο σχολείο μάλιστα που τα οικονομικά τους δεν πήγαιναν καλά δεν έκανε αναβάθμιση αλλά με δική μου "απειλή" ο ΕΠΑΦΟΣ συνέχισε να μας υποστηρίζει τηλεφωνικά παρόλο που δεν κάναμε "αναβάθμιση" ... (τους ρώτησα αν η Microsoft υποστηρίζει τους πελάτες της χωρίς αυτοί να είναι υποχρεωμένοι κάθε χρόνο να τα αναβαθμίζουν και να πληρώνουν).

ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κατάλαβα γιατί τα σχολεία είναι υποχρεωμένα να πληρώνουν λεφτά στον ΕΠΑΦΟ (και στον κάθε ΕΠΑΦΟ) ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΥΠΕΠΘ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ;;

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΚΑΠ:
-- παράθεση --
Έως ότου αυτό εφαρμοστεί σε όλα τα σχολεία και στην περίπτωση που απασχολούνται, πάντα σε εθελοντική βάση, εκπαιδευτικοί, θεωρούμε ότι πρέπει να υπάρξει δραστική μείωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου, ανάλογη με τον όγκο της εργασίας που έχουν να φέρουν σε πέρας και της υπευθυνότητας που απαιτεί αυτή η εργασία και να υπάρξει νομοθετική ρύθμιση για την καταβολή σε αυτούς του επιδόματος Πληροφορικής που δίνεται στον υπόλοιπο δημόσιο τομέα για ανάλογη εργασία.

Με τα λίγα γράμματα που μπόρεσα να μάθω κατάλαβα ότι τα μόνα μας προβλήματα είναι:
α) ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
β) ΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ e-school ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ
β) Θέματα σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα (!!)

Αν λοιπόν κατάλαβα καλά η "ΠΙΕΣΗ" θα είναι κατά προτεραιότητα σε αυτούς τους τομείς. Σωστά;

Για ποια μείωση ωρών μιλάμε;;; Αντι να πηγαίνουμε σε 2 ή 3 σχολεία για "συμπλήρωση ωραρίου" να πηγαίνουμε σε περισσότερα;;;;!!!
   
Καμμιά σκέψη για την απασχόληση ΕΙΔΙΚΟΥ προσωπικού που θα πληρώνεται ΑΠΟ ΤΑ "ΑΠΟΡΡΟΦΗΜΕΝΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ" ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΕΠΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΠΘ ;;;;;;;
ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟΣΟΥΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΕΠΘ ....

ΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ "ΚΑΡΕΚΛΟΚΥΝΗΓΟΥΣ" ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΧΑΜΑΛΙΚΙΑ;;

ΥΓ. Αν τηλεφωνήσω στα τηλ. για το e-school υπάρχει κανένας ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ να με καθοδηγήσει; Υπάρχει καμιά σχετική ιστοσελίδα εκτός απο τις πρόχειρες οδηγίες που μας έστειλαν; Να κάνω τη μετάπτωση και να το παρατήσω γιατί σήμερα σκοτώθηκα με το Δ/ντή για να καταλάβει αυτό που λέει για ... κλείδωμα της Βάσης Δεδομένων μετά την 1η "μετάπτωση
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ