Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pgrontas

Εγώ είχα πάει το Σάββατο στην ημερίδα. Γενικά δεν ακούστηκε τίποτα καινούριο (καινούριο για κάποιον που είναι ενημερωμένος).

Αυτό που μου έκανε πάντως αρνητική εντύπωση και κρατάω, ήταν η απάντηση του κου Γεωργιάδη, προέδρου του τμήματος Πληροφορικής του ΕΚΠΑ, ο οποίος είπε ότι ΔΕΝ είναι σίγουροι αν η ύπαρξη της Ανάπτυξης Εφαρμογών βοηθάει τους φοιτητές του τμήματος. Συγκεκριμένα αν θυμάμαι καλά τα λόγια του, είπε ότι ναι μεν οι φοιτητές της θετικής τα έχουν αρχικά ψιλοχαμένα, αλλά μπορεί αυτό να λειτουργήσει ως πλεονέκτημα...

Από ό,τι κατάλαβα πάντως το νέο πρόγραμμα του Λυκείου θα χαραχθεί βασιζόμενο σε κάθε άλλο εκτός από παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια, οπότε ίσως πρέπει η αντίδραση μας να μην είναι μόνο επιστημονικό-παιδαγωγική.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

kostasks

Απ' ότι φαίνεται δηλαδή οι σύμβουλοι/εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησε η ΠΕΚΑΠ και διαβεβαίωναν ότι η Πληροφορική είναι
αναπόσπαστο κομμάτι του νέου σχολείου έλεγαν ψέματα. ΨΕΜΑΤΑ!
Ποια είναι τα ονόματά τους? Και τι έχουν να πουν τώρα?
Για να μην ξεχάσουμε τα όσα είπαν οι υφυπουργοί στις ημερίδες.
Είμαστε σαν λαός άξιοι της μοίρας μας. Με ψέματα και άλλες τέτοιες αηδίες προσπαθούν να σταματήσουν τις αντιδράσεις.
Έχω πάντως μεγάλη περιέργεια να δω τι σκέφτηκαν τα βρωμερά μυαλά τους να μας κάνουν και πως αυτό θα κολλήσει με το
νέο σχολείο.
Είναι δυνατόν να υποστηρίξουμε στα μεγάλα σχολεία 14-15 τμήματα? Τι θα γίνει με το ωράριο? Θα κάνουν μετατάξεις?
Οι άνθρωποι είναι το λιγότερο αστείοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επίσης ο σύμβουλος που αναφέρει για άλλα εκπαιδευτικά συστήματα σε άλλες χώρες πόσα χρόνια έχει να μπει σε τάξη ελληνικού
σχολείου? Έχει γνώση πόσοι μαθητές είναι σε κάθε τμήμα? Έχει άποψη για την νοοτροπία των μαθητών?
Αυτή θα αλλάξει με το νέο σύστημα ή θα γίνει ακόμα χειρότερα και το φροντιστήριο θα γίνει αντί για μια, στην ουσία, τάξη με το τωρινό σύστημα θα γίνει 3 (με το ένα στο πανεπιστήμιο)?
Εγώ επιμένω, θέλαν:
1. να πάνε τα λεφτά των παννελληνίων στους πανεπιστημιακούς
2. να βρουν ώρες για να μην φωνάζουν οι κλασικές ειδικότητες
3. να κάνουν κάτι ότι να ναι για να λένε ότι κάναν αλλαγές στην Παιδεία
Η αντίδραση πρέπει να είναι μαζική, δεν με νοιάζει για παιδαγωγικά ή επιστημονικά κριτήρια πλέον (αυτοί επέλεξαν να πουν ψηφιακό σχολείο ένα σχολείο που δεν έχει Πληροφορική), έντονη όσο μπορούμε.
Να αφήσουμε κατά μέρος τα ΕΠΕ, ΕΠΥ, ΠΕΚΑΠ, και δεν ξέρω εγώ τι άλλο και όλοι μαζί να δούμε τι θα κάνουμε ΑΜΕΣΑ.

pgrontas

#647
Παράθεση από: kostasks στις 13 Δεκ 2010, 03:17:21 ΜΜ
Απ' ότι φαίνεται δηλαδή οι σύμβουλοι/εκπρόσωποι με τους οποίους μίλησε η ΠΕΚΑΠ και διαβεβαίωναν ότι η Πληροφορική είναι
αναπόσπαστο κομμάτι του νέου σχολείου έλεγαν ψέματα. ΨΕΜΑΤΑ!
Ποια είναι τα ονόματά τους? Και τι έχουν να πουν τώρα?
Για να μην ξεχάσουμε τα όσα είπαν οι υφυπουργοί στις ημερίδες.
Πάντως αυτό δεν αναιρέθηκε επι της ουσίας. Άλλωστε δεν συμφέρει να αναιρεθεί, γιατί με το αναπόσπαστο κομμάτι το υπουργείο εννοεί ψηφιακή λάντζα. Αυτό συνδέεται και με την αίσθηση που υπάρχει ότι δηλ. θα υπάρχει μάθημα επιλογής Πληροφορικής στην ίδια κατηγορία με τα μαθηματικά (2 τρίωρα σε Β και Γ), τα οποία δηλώθηκε ρητά στην ημερίδα ότι δεν ικανοποιούν την ΠΕΚΑΠ. Σχετικά με την ανάρτηση που αναφέρθηκε παραπάνω, νομίζω ότι στο συγκεκριμένο άρθρο απλά επισυνάφθηκε η παλιότερη διαρροή.

Γενικά αυτό που με απογοητεύει περισσότερο, είναι ότι όλα είναι σκοπίμως θολά. Δεν υπάρχει κανένας που να έχει ευθύνη για οτιδήποτε. Όλα θεωρούνται πολιτικές αποφάσεις, στις οποίες κανείς δεν φέρνει αντίρρηση.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

kostasks

Προσωπικά πιστεύω ότι αν μπει η Πληροφορική μαζί με τα μαθηματικά θα είναι σαν
να μην μπήκε.
Επίσης έχω βαρεθεί αυτή την προσέγγιση των πολιτικών όπου όλα είναι θολά,
με όλους τα έχουμε καλά και από πίσω στην φέρνουν.
Δυστυχώς έχουμε πολύ κακής ποιότητας πολιτικούς και πλέον δεν απορώ γιατί και
πως βγαίνουν βουλευτές και υπουργοί.
Αλλά όμως πρέπει να σταματήσει αυτό το βιολί. Έως εδώ!

iliasthes

Με άλλα λόγια, τίποτα συγκεκριμένο από την ημερίδα. Μάλλον αν κατάλαβα καλά, αντί τα πράγματα να είναι μαύρα, όπως ήταν αρχικά θα είναι σκούρο γκρι. Θα κάνουμε 1-2 μέρες μάθημα στο λύκειο και τις υπόλοιπες Τεχνικός-Αποθηκάριος-Γραφέας που ήταν η ειδικότητα μου στο στρατό.

Keep Growing

"...οπότε ίσως πρέπει η αντίδραση μας να μην είναι μόνο επιστημονικό-παιδαγωγική."

...κάτι πρέπει να μάθουμε και από τους "βαρβάρους" ...

http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2010/12/02/quick-press-%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CE%BA%CF%84%CE%BF%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B2%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%AF-%CF%86%CE%BF%CE%B9%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82/

Πρέπει να γίνει χαλασμός Κυρίου. Το έχω ξαναπεί. Αυτοί δεν χαμπαριάζουν αλλιώς.
Ας αφήσουμε επιτέλους τα λιβάδια και ας βγούμε στους δρόμους δυναμικά.
...όχι μόνο η ΑΕΠΠ θα χαθεί, αλλά ούτε σόβρακο δε θα μας αφήσουν!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

alex1alex

Δωρακι για τις γιορτες
ο συναδελφος Τσιοτακης εστειλε στο gmail:

"Ενδοσχολική τεχνική υποστήριξη από εκπαιδευτικούς πληροφορικής.
Το Υπ. Παιδείας σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη
συγκρότηση δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20) στη θέση των  ΚΕΠΛΗΝΕΤ."

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=c15d525b10&view=gvatt&th=12ceb6649fff8746&attid=0.1&disp=attd&mime=application/pdf&zw

odysseas

Παράθεση από: alex1alex στις 15 Δεκ 2010, 11:33:46 ΜΜ
"Ενδοσχολική τεχνική υποστήριξη από εκπαιδευτικούς πληροφορικής.
Το Υπ. Παιδείας σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη
συγκρότηση δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20) στη θέση των  ΚΕΠΛΗΝΕΤ."

Αναρτώ το έγγραφο. Το επίμαχο σημείο είναι στη σελίδα 11, Ενέργεια 2.3. Είναι ανατριχιαστικά σαφές...

Νίκος Αδαμόπουλος

Το επίμαχο σημείο έχει αλλάξει ελαφρώς στο έγγραφο που ανάρτησες... αν και δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά (!) :

ΠαράθεσηΤο Υπ. Παιδείας ΔΒΜΘ σχεδιάζει μία σημαντική μεταβολή στο μηχανισμό τεχνικής στήριξης των υποδομών ΤΠΕ των σχολείων, η οποία προβλέπει τη συγκρότηση δομής ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης από εκπαιδευτικούς πληροφορικής (ΠΕ19-20). Η μετάπτωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε νέο σχήμα πρέπει να εξασφαλίσει τη λειτουργική ένταξη και τη συνεργασία του νέου προσωπικού ενδοσχολικής υποστήριξης στη γενικότερη δομή υποστήριξης του ΠΣ, δημιουργώντας έτσι ένα ευρύτερο και βιώσιμο σχήμα Τεχνικής Υποστήριξης ανά Διοικητική Περιφέρεια του Σχεδίου «Καλλικράτης».

sarakiniotis

μήπως με το νέο σχήμα , αλλάξουμε και ονομασία και από εκπαιδευτικοί ονομαστούμε τεχνικοί , με καινούργιες συνθήκες εργασίας , καινούργιο χαμηλότερο μισθό (σαν να προερχόμαστε από μετάταξη) , και πλέον θα κάνουμε παρέα με τον επιστάτη , τον φύλακα , και την καθαρίστρια?

_pali_

Μια ακόμη πρακτική εκπαίδευση.... και μετάταξη σε τεχνικούς.
Και στα Γυμνάσια το ίδιο με την, μετάπτωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ?!!



Vangelis

Είναι σίγουρο ότι στο πίσω μέρος του μυαλού τους πολλοί σύμβουλοι του Υπουργείου Παιδείας έχουν την ιδέα ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θα κάνουν τους τεχνικούς και θα υποστηρίζουν τεχνικά τις ΤΠΕ στα σχολεία.

Το πρόβλημα για μένα δεν είναι αυτοί αλλά οι δικοί μας συνάδελφοι.  Για να γίνω πιο συγκεκριμένος αν του χρόνου βγουν τεχνικές θέσεις υποστήριξης σχολείων και με 3-4 σχολεία κάποιος δεν μπαίνει καθόλου στην τάξη  θα βρεθούν δικοί μας να κάνουν αίτηση ή όχι?
Εσείς τι λέτε?

Η δική μου θέση είναι ότι δεν πρέπει να βρεθούν αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι δεν θα βρεθούν.
Διοριστήκαμε καθηγητές και όχι τεχνικοί αν θέλουμε μόνοι μας να μειώσουμε τη θέση μας το υπουργείο θα μας "διευκολύνει" και θα δικαιωθούν όσοι μας σκέφτονται σαν τεχνικούς υποστήριξης.

Σε ένα διάλογο που είχα με καθηγητές ΤΠΕ παιδαγωγικών τμημάτων είχαν και αυτοί την άποψη ότι είμαστε "κατάλληλοι" για τεχνική στήριξη.  Μετά από  αρκετό  καυγά και επιχειρήματα  κατάλαβαν ότι δεν είναι δική μας δουλειά αυτό.   

Η δική μας δουλεία είναι να κάνουμε το  μάθημα μας (όσο καλύτερα μπορούμε) και τίποτα άλλο.  Τα περί γενικής  απεργίας και άλλα "αγωνιστικά" τα ακούω και απλώς χαμογελάω!!! (κάποτε κάναμε σχεδόν δύο μήνες απεργία ... τι πήραμε ... αφήστε ...).

Το μόνο βασικό - και πρακτικό - μέτρο που μπορούμε να πάρουμε σαν ειδικότητα είναι άρνηση κάθε τεχνικής και μηχανογραφικής στήριξης των σχολείων.  Δεχόμαστε οποιαδήποτε δουλεία του σχολείου εκτός από αυτή.  Χάλασε ένας  υπολογιστής στο  εργαστήριο,   ενημερώνουμε τον  διευθυντή (εν ανάγκη γραπτά) και τέλος!!!
Υπεύθυνος εργαστηρίου, Νέστορα, e-school άλλος, οποίος θέλει εκτός  απο εμάς.

Κατά τα άλλα στην ημέρα διαλόγου δεν εμφανίστηκαν οι αγωνιστές που φώναζαν ότι αποκλείστηκαν από την ημερίδα που έγινε 12:00 με 3:00 στο Υπουργείο.  Ίσως πιστεύουν ότι οι αγώνες πρέπει να γίνονται όταν χάνεις μάθημα. 


_pali_

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Δεκ 2010, 07:13:54 ΜΜ
Είναι σίγουρο ότι στο πίσω μέρος του μυαλού τους πολλοί σύμβουλοι του Υπουργείου Παιδείας έχουν την ιδέα ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θα κάνουν τους τεχνικούς και θα υποστηρίζουν τεχνικά τις ΤΠΕ στα σχολεία.
Ας το αφήσει ανοιχτό...  Να προηγούνται οι ΚΕΠΛΗΝΕΤ να έπονται οι καθηγητές Πληροφορικής και μη κατάρτιση πινάκων με αυτούς να έχουν θέση και οι υπόλοιπες ειδικότητες....
Παράθεση από: Vangelis στις 16 Δεκ 2010, 07:13:54 ΜΜ
Το πρόβλημα για μένα δεν είναι αυτοί αλλά οι δικοί μας συνάδελφοι.  Για να γίνω πιο συγκεκριμένος αν του χρόνου βγουν τεχνικές θέσεις υποστήριξης σχολείων και με 3-4 σχολεία κάποιος δεν μπαίνει καθόλου στην τάξη  θα βρεθούν δικοί μας να κάνουν αίτηση ή όχι?
Εσείς τι λέτε?
Φυσικά υπάρχουν από όλες τις ειδικότητες ΚΑΙ από την δική μας πάρα πολλοί συνάδελφοι που δεν θέλουν να μπαίνουν στη τάξη και θα ήθελαν να ασχοληθούν με διοικητικό ή τεχνικό κομμάτι ενός σχολείου!!!
Παράθεση από: Vangelis στις 16 Δεκ 2010, 07:13:54 ΜΜ
Η δική μου θέση είναι ότι δεν πρέπει να βρεθούν αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι δεν θα βρεθούν.
Η δική μου θέση είναι να μην με αναγκάσει...... να έχω την επιλογή να παραμείνω στην τάξη μου....
Παράθεση από: Vangelis στις 16 Δεκ 2010, 07:13:54 ΜΜ
Διοριστήκαμε καθηγητές και όχι τεχνικοί αν θέλουμε μόνοι μας να μειώσουμε τη θέση μας το υπουργείο θα μας "διευκολύνει" και θα δικαιωθούν όσοι μας σκέφτονται σαν τεχνικούς υποστήριξης.
...... το τεχνικό κομμάτι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πτυχίου μας.
Πάρα πολλοί συνάδελφοι δεν έχουν μπει σε τάξη και ασχολούνται μόνο με ΠΛΗΝΕΤ.
Διοριστήκαμε μεν σαν καθηγητές αλλά δεν αγαπούν όλοι την τάξη.....

Παράθεση από: Vangelis στις 16 Δεκ 2010, 07:13:54 ΜΜ
Σε ένα διάλογο που είχα με καθηγητές ΤΠΕ παιδαγωγικών τμημάτων είχαν και αυτοί την άποψη ότι είμαστε "κατάλληλοι" για τεχνική στήριξη.  Μετά από  αρκετό  καυγά και επιχειρήματα  κατάλαβαν ότι δεν είναι δική μας δουλειά αυτό.   
!!!
Παράθεση από: Vangelis στις 16 Δεκ 2010, 07:13:54 ΜΜ
Το μόνο βασικό - και πρακτικό - μέτρο που μπορούμε να πάρουμε σαν ειδικότητα είναι άρνηση κάθε τεχνικής και μηχανογραφικής στήριξης των σχολείων.  Δεχόμαστε οποιαδήποτε δουλεία του σχολείου εκτός από αυτή.  Χάλασε ένας  υπολογιστής στο  εργαστήριο,   ενημερώνουμε τον  διευθυντή (εν ανάγκη γραπτά) και τέλος!!!
Υπεύθυνος εργαστηρίου, Νέστορα, e-school άλλος, οποίος θέλει εκτός  απο εμάς.
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη. Εύχομαι μόνο να έχω την επιλογή.!!!!  Μην ξημερώσει μια εγκύκλιος... βλέπε:  δεν απαλλάσσονται από εξωδιδακτικές....

evry

Αν το πτυχίο σου είναι κάποιου ΙΕΚ με τίτλο "τεχνικός υπολογιστών" τότε πράγματι είναι αναπόσπαστο κομμάτι.
Αν όμως είσαι απόφοιτος πανεπιστημιακής σχολής τότε υποβαθμίζεις από μόνος σου το πτυχίο σου.
Άσε που έχασες τσάμπα 4 χρόνια από τη ζωή σου για γνώσεις που θα μπορούσες να έχεις αποκτήσει από τα 16 σου με αρκετό σερφάρισμα στο διαδίκτυο και πειραματισμό στον υπολογιστή του.
Παράθεση από: _pali_ στις 16 Δεκ 2010, 10:14:12 ΜΜ
το τεχνικό κομμάτι είναι αναπόσπαστο κομμάτι του πτυχίου μας.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr