Σχολικοί σύμβουλοι πληροφορικής?

Ξεκίνησε από dim, 18 Ιαν 2010, 11:45:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Laertis

Συνάδελφε Vangelis

1) εμένα δεν μου επιτρέπεται να γίνω Σύμβουλος και έχω αποκλειστεί  ως ΠΕ20,  οπότε είναι άστοχο το ερώτημα σου αν θα επισκεπτόμουν 250 σχολεία και δεν χωρά άλλη συζήτηση (εξ' άλλου συμφωνείς κι εσύ)

2) δεν διαφώνησα με την ένστασή σου για τη γενίκευση αλλά εσύ το έχεις πάρει προσωπικά το ζήτημα. Ποιός σου ζήτησε προσωπικά το λόγο για το δικό σου έργο ;
Με έναυσμα τα παράπονα για κάποιους Συμβούλους συνεχίζεις να υπερασπίζεσαι όλους τους Συμβούλους.
Συμφωνείς ή όχι ότι υπάρχουν Σύμβουλοι που δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους, για να μην πω ότι δεν κάνουν τίποτα ή η συναδελφική αλληλεγγύη λειτουργεί ως παρωπίδα; Πιστεύεις ότι αυτό σε αφορά και προσωπικά ;

3) Οι αναφορές μας γίνονται για αυτούς που ξέρουμε και υποτίθεται ότι μας έχουν υπ'ευθύνη τους (δυστυχώς δεν ξέρουμε όλους τους Συμβούλους της Ελλάδας, εδώ δεν ξέρουμε καν τον δικό μας καλά καλά) .
Ούτε εγώ, ούτε ο Ανδρέας και δεν ξέρω ποιος άλλος έχουμε εσένα Σύμβουλο οπότε δεν κρίνουμε εσένα, αλλά αυτούς που ξέρουμε.
Εσένα ας σε κρίνουν οι συνάδελφοι της Αθήνας ...

4) Δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω και ένας συνάδελφος που να να υποστηρίζει ότι όλοι οι Σύμβουλοι Πληροφορικής είναι εξαιρετικοί και υποστηρίζουν με όλη τους τη δύναμη τους συναδέλφους καθηγητές στις περιοχές ευθύνης του.

Ας δεχτούμε κάποια πράγματα γιατί υπάρχουν και τα βλέπουμε να συμβαίνουν και ας μην κάνουμε μια ακόμη (αντίθετη) γενίκευση ότι όλοι οι Σύμβουλοι είναι εξαιρετικοί και άξιοι στο έργο τους ...
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

andreas_p

Την ανεπάρκειά σου να την καλύψεις με διαφορετικό τρόπο !!!!

1) Το σου ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν αναφέρεται σ' εσένα Βαγγέλη !!!

και

2)  Δεν είναι γενικό, αφορά μεμονωμένες περιπτώσεις και επειδή αυτό το επίπεδο δε βοηθάει ... το παίρνω πίσω.
     Βέβαια θα ήθελα πιο δυναμικό και καταλυτικό το ρόλο ενός συμβούλου.

nikos33

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Ιαν 2010, 04:52:32 ΜΜ

  Το μόνο άδικο της προκήρυξης ήταν ο αποκλεισμός των ΠΕ20 και αυτό το τονίσαμε όλοι.  Η συνέντευξη (τουλάχιστον στην Αττική) δεν άλλαξε τη σειρά κατάταξης των  υποψηφίων  (αν κάποιος γνωρίζει κάτι διαφορετκό από άλλες περιφέρειες ευχαρίστως να το καταθέσει)  έτσι όπως είχαν διαμορφωθεί από τα αντικειμενικά κριτήρια (μόρια). 
Η άποψη για καθηγητές της περασμένης δεκαετίας είναι ενδιαφέρουσα!!!  Σύμφωνα με αυτή κάθε καθηγητής που κάνει μάθημα πάνω από 15 χρόνια είναι άχρηστος και το μόνο που θέλει είναι να αράξει


δεν είναι μόνο το πρόβλημα των ΠΕ20 αλλά όπως γνωρίζεις οι περισσότεροι πληροφορικοί έχουν λίγα χρόνια προυπηρεσίας οπότε και αποκλείστηκαν.

δηλαδή το κριτήριο παλαιότητα δεν είναι πάντα και τόσο αποδοτικό ειδικά σε μία ειδικότητα που παίζει μεγάλο ρόλο η επικαιροποίηση των γνώσεων.

έπρεπε να δεις την απορημένη φάτσα του συμβούλου όταν με είδε να δουλεύω σε netbook !

επισπρόσθετα η παλαιότητα αυτή έδωσε την ευκαιρία σε εκατοντάδες άσχετες ειδικότητες που μετατράπηκαν σε καθηγητές πληροφορικής να είναι μέσα στο παιχνίδι οπότε και το ενδιαφέρον τους για το άθλημα ήταν αναμενόμενο και να και τα αποτελέσματα !

Laertis


Παράθεση από: nikos33 στις 24 Ιαν 2010, 08:08:40 ΜΜ
.....................
επισπρόσθετα η παλαιότητα αυτή έδωσε την ευκαιρία σε εκατοντάδες άσχετες ειδικότητες που μετατράπηκαν σε καθηγητές πληροφορικής να είναι μέσα στο παιχνίδι οπότε και το ενδιαφέρον τους για το άθλημα ήταν αναμενόμενο και να και τα αποτελέσματα !

Φίλε nikos33 μη ρίχνεις λάδι στη φωτιά ...  ;)
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

poursali

Παράθεση από: Vangelis στις 23 Ιαν 2010, 07:50:24 ΜΜ
poursali αυτο το είδες εσύ ή είναι "μαρτυρία"  στείλε ένα pm

το μονο σιγουρο ειναι οτι ετσι ακριβως εγινε... και δεν ειναι το μονο γεγονος... και σιγουρα δεν ειναι η μονη περιπτωση συμβουλου..

Παράθεση από: evry στις 23 Ιαν 2010, 09:19:00 ΜΜ
Νομίζω ότι αν έχει μείνει στην εκτέλεση αυτή η εντολή και επιλέξεις παραθυράκι+R και Enter είναι πιο γρήγορο από το να ανοίγεις έναν browser, κάτι ήξερε ο σύμβουλος  :D

Για να μην θυμίσω την ατάκα "Real men use the command prompt" που έλεγαν όταν πρωτοβγήκαν τα windows.

συμφωνω απολυτα... να ανοιξουμε ενα thread για 100 τροπους να κανεις κατι με δυσκολο και μη-προφανη τροπο ωστε να διευρυνουμε τους οριζοντες μας  :D :D :D :D

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Ιαν 2010, 09:43:28 ΜΜ
Δε γνώριζε αν στη Γ' Γυμν. θα διδάσκεται Logo ή ΒΔ.

αυτο πρεπει να εγινε τελικα σε αρκετες περιπτωσεις προπερσυ με το νεο βιβλιο..  με αποτελεσμα οταν ειχα παει στην επιμορφωση εκεινη της "επικαιροποιησης γνωσεων" να ειμαι στην μειοψηφια που στην Γ' ταξη εκαναν το παλιο βιβλιο... και ακομα και τοτε μας ειπωθηκε ουτε λιγο ουτε πολυ οτι ειναι στο "χερι του καθενος" να κανει οποιο βιβλιο θελει... και αναρωτιεμαι υπαρχει ή δεν υπαρχει ενιαια εκπαιδευση?  :-X

εγω προσωπικα δεν θελω να συνανταω συμβουλους ουτε για να παρω σημειωσεις ουτε τιποτα... απλα θα ηθελα να γινονται 2-3 συναντησεις το χρονο ωστε να ερχομαι σε επαφη με συναδελφους... αυτος ισως ηταν και ο λογος που πηγα στην ημεριδα της ΠΕΚαΠ αν και επρεπε να ταξιδεψω 4 ωρες μεχρι εκει απο επαρχια.... αλλα απο την αλλη - για να το λεμε αυτο - ειχε μονο 300 που πηγαν.... αληθεια, ποσους συναδελφους εχει η Αττικη? σιγουρα καποιοι ειχαν υποχρεωσεις και δυσκολιες να πανε, αλλα 300 ειναι πολυ λιγοι....
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Vangelis

quote author=nikos33 link=topic=2551.msg21631#msg21631 date=1264356520]
δεν είναι μόνο το πρόβλημα των ΠΕ20 αλλά όπως γνωρίζεις οι περισσότεροι πληροφορικοί έχουν λίγα χρόνια προυπηρεσίας οπότε και αποκλείστηκαν.

δηλαδή το κριτήριο παλαιότητα δεν είναι πάντα και τόσο αποδοτικό ειδικά σε μία ειδικότητα που παίζει μεγάλο ρόλο η επικαιροποίηση των γνώσεων.

έπρεπε να δεις την απορημένη φάτσα του συμβούλου όταν με είδε να δουλεύω σε netbook !

επισπρόσθετα η παλαιότητα αυτή έδωσε την ευκαιρία σε εκατοντάδες άσχετες ειδικότητες που μετατράπηκαν σε καθηγητές πληροφορικής να είναι μέσα στο παιχνίδι οπότε και το ενδιαφέρον τους για το άθλημα ήταν αναμενόμενο και να και τα αποτελέσματα !
[/quote]

Προσωπικά θεωρώ ότι ένας σύμβουλος πρέπει να έχει αρκετά χρόνια διδασκαλίας στην "πλάτη" του πρίν τολμήσει να "συμβουλέψει" άλλους.  Μην ξεχνάς ότι αρχικά είμαστε δάσκαλοι (εκπαιδευτικοί αν θές) και στη συνέχεια πληροφορικοί.  Πως θα το έβλεπες αν ερχόταν να σε συμβουλέψει για το τι πρέπει να κάνεις στο γυμνάσιο που διδάσκεις 10 χρόνια, ένας νεαρός που μόλις τελείωσε το διδακτορικό του στα ασύρματα δίκτυα και δεν έχει μπει σε τάξη.   Αλήθεια πόση "επικαιροποιημένη" γνώση διδάσκουμε στα σχολεία μας;  Η διδασκαλία της logo ξεκίνησε πρίν 25 χρόνια! στα σχολεία μας.  Επίσης αν δεν κανω λάθος για τη συμμετοχή στην τελευταία επιλογή έπρεπε να έχεις 8 χρόνια διδασκαλίας (για τις άλλες ειδικότητες ήταν 12).  Πιστεύεις πραγματικά ότι ένας σύμβουλος δεν πρέπει να έχει διδάξει τουλάχιστον 8 χρόνια μέσα σε τάξη;.

Για το "άσχετες ειδικότητες" έχω πεί κατα καιρούς πολλά και δεν θέλω να πω άλλα. Για μένα όλοι οι καθηγητές πληροφορικής στην εκπαίδευση έχουν τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες υποχρεώσεις .  Σκέψου μόνο ποιός ορίζει ποιός είναι σχετικός και ποιός άσχετος;  Ο τίτλος του πτυχίου;   η ΕΠΕ μήπως;
Για μένα η απάντηση θα δοθεί μόνο με την αξιολόγηση των καθηγητών (φυσικά και των συμβούλων), οπότε στην πράξη θα φανούν οι σχετικοί και οι άσχετοι.
Όσοι δεν πιστεύουν ότι  οι καθηγητές έχουν τα ίδια δικαιώματα διαμαρτύρονται για τον ένα αποκλεισμό (που τους θίγει) αλλά θέλουν να επιβάλουν άλλους (που φυσκά τους ευνοούν).


lykos

Παράθεση.... με την αξιολόγηση των καθηγητών (φυσικά και των συμβούλων), οπότε στην πράξη θα φανούν οι σχετικοί και οι άσχετοι.
Και ποιός θα μας αξιολογήσει;;; Φαύλος κύλος...
Σιγά εγώ ο άσχετος - μεταξύ μας! - μην κάτσω με σταυρωμένα τα χέρια. Ασε που μάλλον θα γίνω και αξιολογητής (εν Ελλάδι).

nikos33

οκ έχετε δίκιο, το πρόβλημα είναι πολυδιάστατο.

ίσως και να φταίει το όλο σύστημα, οπότε στην τελική καλύτερα που τα πράγματα είναι έτσι ώστε ο καθένας να κάνει τουλάχιστον αυτό που μπορεί χωρίς να έχει άλλους πάνω από το κεφάλι του να τον πρήζουν.

τέλος δε θέλω να θίξω τους συναδέλφους πληροφορικής ανάλογα με την πτυχίο τους αλλά για την αγάπη τους/απθσία ενδιαφέροντος για το αντικείμενο.

andreas_p

Με ωραίο τρόπο ΣΕΒΕΣΤΕ το δημόσιο σχολείο ....

Το .... στηρίζετε και το αναδεικνύετε !!!

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank14_2_10_0253.php

sarakiniotis

Θα μπορουσε κάποιος να μου πει , ποιες είναι οι αρμοδιοτητες του συμβούλου ?
Δηλ. πρεπει να επισκεπτεται τα σχολεια της περιοχης του?
πρεπει να εχει μια τακτικη συνομιλία με τους καθηγητές για τυχον προβλήματα ?
η κατι άλλο ?


Εγω στα 10 χρονια υπηρεσίας μου , δεν εχω μιλήσει , ουτε εχω συναντηθει με τον συμβουλό μου.
Μονος μου τα βγάζω βόλτα, και με την βοηθεια του ΚΕΠΛΗΝΕΤ η του ΠΣΔ.
Οσον αφορα τα πρλήματα στο μάθημα (Λυκειο) , ας είναι καλα το ΣΤΕΚΙ.

toufeki

Συνάδελφοι ας μην απαξιώνουμε τους συμβούλους μας.
Είμαστε στην αρχή της διαδρομής. Ας κάνουμε ενεργητική υπομονή.
Εγώ προσωπικά, το έχω πει πολλές φορές και θα το πώ άλλες τόσες, αν δε με ξυπνούσε βιωματικά η δική μου σύμβουλος: Τσαμπίκα Καράκιζα, θα κοιμόμουν ακόμα τον ύπνο τον μεγάλο και τον "δίκαιο".
Όταν βλέπεις ανθρώπους να παλεύουν ανιδιοτελώς για το μέλλον της εκπαίδευσης στην χώρα μας με ανθρωπιστικά κριτήρια δεν μπορείς να κάνεις διαφορετικά.

andreas_p

ΔΕΝ αναφερόμαστε στους δικούς μας (ΠΕ19) συμβούλους. Είναι νέοι, ωραίοι, με διάθεση να βοηθήσουν και το πιο βασικό  παλεύουν με κλασικές εδραιωμένες ειδικότητες !!! Το μάθημα μας είναι στην παιδική του ηλικία, έχει προβλήματα και τους χρειαζόμαστε.

toufeki

Ούτε και αυτό είναι σωστό Ανδρέα.
Όλοι είμαστε ΠΕ19-20.
Οι άλλοι είναι ΠΕ 03 και βάλε....

Αλλά ακόμα και έτσι, όλοι εκπαιδευτικοί είμαστε και έτσι πρέπει να το βλέπουμε.

Loukritia

Συνάδελφοι,
υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι σύμβουλοι Πληροφορικής, με όρεξη και με διάθεση. Ο δικός μας έχει blog και site για την περιοχή ευθύνης του με αξιόλογο υλικό, μας ενημερώνει με email για ο,τιδήποτε σημαντικό (π.χ. διδακτέα ύλη) και οργανώνει ημερίδες με σκοπό να μας φέρει κοντά , να ενημερωθούμε για τις εξελίξεις, και να ανταλλάξουμε ιδέες και σχέδια μαθήματος. Επίσης είναι κοντά μας σε ότι χρειαστούμε. Έχω δει και άλλες αξιόλογες δουλειές συμβούλων πληροφορικής( sites, tutorials) κλπ. και δεν πρέπει να τους απαξιώνουμε όλους. Πάντως ο δικός μας είναι αρκετά νέος και ΠΕ19, προφανώς από τους πρώτους...
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Circle

Παράθεση από: k.p. στις 15 Φεβ 2010, 10:19:27 ΜΜ
... Ο δικός μας έχει blog και site για την περιοχή ευθύνης του με αξιόλογο υλικό, μας ενημερώνει με email για ο,τιδήποτε σημαντικό (π.χ. διδακτέα ύλη) και οργανώνει ημερίδες με σκοπό να μας φέρει κοντά , να ενημερωθούμε για τις εξελίξεις, και να ανταλλάξουμε ιδέες και σχέδια μαθήματος. ...

Είναι εύκολο να αναρτήσεις τις διευθύνσεις;