Αγγελία (επιτρέπεται;)

Ξεκίνησε από georgesp, 26 Μαΐου 2009, 07:59:26 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

georgesp

Καλησπέρα σε όλους

Θα ήθελα να μεταφέρω μια αγγελία για προσφορά εργασίας από φροντιστήριο. Επειδή δεν ξέρω αν επιτρέπεται (μιας και ο σκοπός του στεκιού δεν είναι αυτός), αν και νομίζω ότι έχω δει αντίστοιχο στο παρελθόν, θα ήθελα να πάρω πρώτα το οκ και μετά να γράψω σχετικά.

Όποιος γνωρίζει ας με διαφωτίσει.

Ευχαριστώ

georgesp

Sorry, λάθος εκ παραδρομής. Ζητείται εργασία από φροντιστήριο, δεν προσφέρεται...  :)

alkisg

Εμένα πάντως αυτό δεν μου φαίνεται ότι έχει διαφημιστική χροιά. Άλλο αγγελία, άλλο διαφήμιση.

Επομένως (μιας και εμένα θα κράξουν πρώτο για τυχόν παραβάσεις) θεωρώ ότι τα θέματα σχετικά με προσφορά ή ζήτηση εργασίας επιτρέπονται (νόμιμης, όχι π.χ. "εκτελούνται πτυχιακές :)"), και αν τυχόν δημιουργηθεί πρόβλημα τα διαγράφουμε εκ των υστέρων.

georgesp

ΟΚ Άλκη, ευχαριστώ.

Λοιπόν, πολύ καλό φροντιστήριο στη Βούλα ενδιαφέρεται να προσλάβει πληροφορικό με εμπειρία στο μάθημα, για 1-2 τμήματα με προοπτική για διεύρυνση της συνεργασίας.

Πρόκειται για οργανωμένο φροντιστήριο με αρκετούς μαθητές και όχι "συνοικιακό μπάχαλο". Δουλεύω εκεί και το ξέρω (όχι δεν είμαι ιδιοκτήτης :-). Προσπαθούμε να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερη δουλειά και πιστεύω αξίζει αν κάποιος αγαπάει το μάθημα.

Όποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει pm ή mail (georgesp at ceid.upatras.gr)

Γιώργος

COACH

Αν δεν δημιουργείται πρόβλημα....Θα ήθελα και εγώ να ενημερώσω όποιον ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μου με pm η με mail....To φροντιστήριο είναι στο Παγκράτι και δεν έχει καμία σχέση με το συνοικιακό μπάχαλο..Είμαστε στην ίδια περίπτωση με τον Γιώργο...Το φροντιστήριο είναι καλό και εγώ δεν είμαι ιδιοκτήτης.Είμαι καθηγητής.Ψάχνουμε καθηγητή πληροφορικής να ξεκινήσει με 1 τμήμα και βλέπουμε...Όρεξη να υπάρχει...   
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

petrosp13

Και μια και αναφέρθηκε το συγκεκριμένο θέμα, ποιος από τους συναδέλφους θα εξηγήσει το εξής φαινόμενο:
Χιλιάδες καθηγητές ΠΕ19-ΠΕ20 δίνουν εξετάσεις για διορισμό μέσω ΑΣΕΠ, αλλά τα φροντιστήρια ψάχνουν καθηγητή Πληροφορικής με το κυάλι;  :D
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

COACH

Είναι προφανές ότι ο περισσότερος κόσμος δεν κάνει μάθημα επειδή ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ....αλλά για τον μισθό...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

EleniK

Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

ikariofil

Σε πόσα φροντιστήρια πρέπει κάποιος να πηγαίνει κάποιος και πόσες ώρες μπορεί να πάρει από το καθένα για να βγάλει ένα μισθό;

petrosp13

Η δική μου άποψη ειναι ότι ελάχιστοι "συνάδελφοι" μας έχουν το γνωστικό και διδακτικό ταλέντο για να διδάξουν σε φροντιστήριο, όπου πρέπει να παράγεις έργο και κρίνεσαι συνεχώς
Γι'αυτό προτιμούν το δημόσιο σχολείο όπου δεν χρειάζεται να αποδίξεις τίποτα
Μπήκες και καθάρισες, χωρίς να έχεις κάνει ούτε μισή ώρα πραγματικού μαθήματος

Όσο για το άλλο θέμα, μια χαρά είναι τα λεφτά των φροντιστηρίων και με λίγες ώρες
Δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με τα χρήματα που θα παίρνει κάποιος στον ιδιωτικό τομέα, πάντα σε σχέση με τον κόπο που θα καταβάλλει
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sstergou

Είσαι λίγο άδικος με τους καθηγητές του δημοσίου. Ασφαλώς και υπάρχουν και οι περιπτώσεις που αναφέρεις. Να ξέρεις πάντως πως αν έχουμε δύο "ισάξιους" καθηγητές έναν σε δημόσιο σχολείο και έναν σε φροντιστήριο, αυτός που δουλεύει στο δημόσιο θα πρέπει να καταβάλλει πολλαπλάσιο κόπο για να αναγνωριστεί η αξία του μιας και που πολλοί σκέφτονται με τον τρόπο που αναφέρεις (και γονείς και μαθητές).

Βοηθάει βέβαια και η γενικότερη απαξίωση του σχολείου για διάφορους λόγους πολλοί εκ των οποίων είναι σωστοί (π.χ. αργίες, εκδρομές, καταλήψεις πολυμελή τμήματα κτλ).

Ο καθηγητής του φροντιστηρίου πάλι, για κάποιον λόγο που αδυνατώ να συλλάβω είναι εκ των προτέρων καλύτερος από αυτόν του σχολείου, ο λόγος του μετράει περισσότερο και σίγουρα δεν κάνει μάθημα με 25 άτομα ανά τμήμα.

ikariofil

<<Όσο για το άλλο θέμα, μια χαρά είναι τα λεφτά των φροντιστηρίων και με λίγες ώρες
Δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με τα χρήματα που θα παίρνει κάποιος στον ιδιωτικό τομέα, πάντα σε σχέση με τον κόπο που θα καταβάλλει>>

Δηλαδή θεωρείς ότι αμοίβεσαι σωστά στο φροντιστήριο για το έργο που παράγεις;

petrosp13

Παράθεση από: sstergou στις 28 Μαΐου 2009, 04:06:10 ΜΜ
Είσαι λίγο άδικος με τους καθηγητές του δημοσίου. Ασφαλώς και υπάρχουν και οι περιπτώσεις που αναφέρεις. Να ξέρεις πάντως πως αν έχουμε δύο "ισάξιους" καθηγητές έναν σε δημόσιο σχολείο και έναν σε φροντιστήριο, αυτός που δουλεύει στο δημόσιο θα πρέπει να καταβάλλει πολλαπλάσιο κόπο για να αναγνωριστεί η αξία του μιας και που πολλοί σκέφτονται με τον τρόπο που αναφέρεις (και γονείς και μαθητές).

Βοηθάει βέβαια και η γενικότερη απαξίωση του σχολείου για διάφορους λόγους πολλοί εκ των οποίων είναι σωστοί (π.χ. αργίες, εκδρομές, καταλήψεις πολυμελή τμήματα κτλ).

Ο καθηγητής του φροντιστηρίου πάλι, για κάποιον λόγο που αδυνατώ να συλλάβω είναι εκ των προτέρων καλύτερος από αυτόν του σχολείου, ο λόγος του μετράει περισσότερο και σίγουρα δεν κάνει μάθημα με 25 άτομα ανά τμήμα.

Μάλλον λάθος με κατάλαβες. Δεν είπα ότι οι διορισμένοι καθηγητές δουλεύουν λιγότερο. Για τους αδιόριστους μιλάω!!
Και ότι επιλέγουν να δώσουν μόνο για ΑΣΕΠ γιατί εκεί δεν θα χρειαστεί να αποδείξουν έργο μέσα στην τάξη, όπως κάνει κάποιος που ήδη δουλεύει σε φροντιστήριο.

Παράθεση από: ikariofil στις 28 Μαΐου 2009, 04:12:57 ΜΜ
<<Όσο για το άλλο θέμα, μια χαρά είναι τα λεφτά των φροντιστηρίων και με λίγες ώρες
Δεν συγκρίνονται σε καμία περίπτωση με τα χρήματα που θα παίρνει κάποιος στον ιδιωτικό τομέα, πάντα σε σχέση με τον κόπο που θα καταβάλλει>>

Δηλαδή θεωρείς ότι αμοίβεσαι σωστά στο φροντιστήριο για το έργο που παράγεις;

Θεωρώ ότι αμοίβομαι καλύτερα από συναδέλφους μου που δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα. Όχι σωστά φυσικά, αλλά καλύτερα.
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

georgesp

Ας μην ψάχνουμε τώρα αν κάποιος αμοίβεται καλύτερα, γιατί πρέπει να λάβουμε υπόψη πολλούς παράγοντες. Δεν είναι μόνο το καθαρό ποσό που βάζεις στην τσέπη σου, αλλά και ο κόπος, η ευθύνη, το ρίσκο, η κούραση, το κύρος κλπ σε κάθε δουλειά, παράγοντες που ο καθένας αντιλαμβάνεται με διαφορετικό τρόπο.

Καλό είναι ο καθένας να κάνει ότι του αρέσει για να το κάνει καλά, αλλιώς...

Πάντως για τη δουλειά δεν έχει εμφανιστεί κανείς από το στέκι  μέχρι ώρας :)

bagelis

Η δουλειά στα φροντιστήρια δεν αμείβεται όσο πρέπει...

εκτός αν ξέρετε εσείς κάποιον να παίρνει 20€ την ώρα σε φροντιστήριο σαν ωρομίσθιος...

EleniK

Συνάδελφε οταν δούλευα στο φροντιστηριο ημουν πολύ ευχαριστημένη και διατηρω αριστες σχεσεις ακόμα.

Είχα 18 ώρες (9 τμήματα ειχε τεχνολογική) και όταν ζητούσαν ιδιαίτερα με πρωοθούσαν χωρίς να ζητάνε μοίζες! Ο λόγος που εφυγα ηταν το ωράριο παρά τα χρήματα, γιατι γενικα ηταν πιο ξεκούραστο το φροντιστηριο απο το σχολειο.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

petrosp13

Παράθεση από: EleniK στις 02 Ιουν 2009, 07:39:42 ΜΜ
Συνάδελφε οταν δούλευα στο φροντιστηριο ημουν πολύ ευχαριστημένη και διατηρω αριστες σχεσεις ακόμα.

Είχα 18 ώρες (9 τμήματα ειχε τεχνολογική) και όταν ζητούσαν ιδιαίτερα με πρωοθούσαν χωρίς να ζητάνε μοίζες! Ο λόγος που εφυγα ηταν το ωράριο παρά τα χρήματα, γιατι γενικα ηταν πιο ξεκούραστο το φροντιστηριο απο το σχολειο.

::) ::) ::)
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Δε μπορώ να πιστέψω οτι σε μεγάλα φροντιστήρια, που το πιθανότερο το μάθημά μας είναι συμπληρωματικό (= ο διδδάσκων είναι κατά κανόνα ωρομίσθιος και όχι βασικό μέτοχος), οι συνθήκες θα είναι και οι ιδανικότερες....

evry


   Φοβάμαι ότι σε πολλά φροντιστήρια το μάθημά μας, το έχουν στην ίδια μοίρα με το ΑΟΔΕ, δηλαδή ένα από τα "υπόλοιπα" μαθήματα στα οποία πάνε να γράψουν όλοι 19-20. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις, αλλά μου φαίνεται ότι επικρατεί αυτή η αντίληψη.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

COACH

Μια ματιά στα επίσημα στατιστικά του υπουργείου αρκεί...
Η αξιολόγηση των καθηγητών γίνεται με βάση τις επιδόσεις των μαθητών τους σε σχέση με την κατανομή που προκύπτει από τα επίσημα στατιστικά...
Οι ιδιοκτήτες δεν είναι αφελείς...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

P.Tsiotakis

Παιδιά, να μην τρελαθούμε κι όλας
Απο που κι ως που, να ειναι η ΑΕΠΠ βασικό μάθημα σε ένα φροντιστήριο που ανήκει σε κάποιον φυσικο, ή μαθηματικό και έχουν τοσες ωρες και τοσες ταξεις με μαθητες? Αντίστοιχα με φιλολογικές ώρες.

Είναι προφανες οτι προσλαμβάνουν συνεργάτες έναν βιολόγο, έναν χημικό και έναν πληροφορικό για τη Γ λυκείου μόνο.


EleniK

Ακριβώς Παναγιώτη.
Όταν βλέπεις τον Πληροφορικό μόνο στη Γ λυκείου, ενώ οι φιλόλογοι και όλοι οι φυσικοί, χημικοί, μαθηματικοί έχουν τα παιδιά από την Α λυκείου και σε μερικά φροντιστηρια απο το Γυμνάσιο, η σχέση που υπάρχει ειναι διαφορετική. 
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

COACH

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 10 Ιουν 2009, 03:02:38 ΜΜ
Παιδιά, να μην τρελαθούμε κι όλας
Απο που κι ως που, να ειναι η ΑΕΠΠ βασικό μάθημα σε ένα φροντιστήριο που ανήκει σε κάποιον φυσικο, ή μαθηματικό και έχουν τοσες ωρες και τοσες ταξεις με μαθητες? Αντίστοιχα με φιλολογικές ώρες.

Είναι προφανες οτι προσλαμβάνουν συνεργάτες έναν βιολόγο, έναν χημικό και έναν πληροφορικό για τη Γ λυκείου μόνο.

Εγώ απλά είπα ότι δεν γράφεις με την ίδια ευκολία βαθμό στο ΑΟΔΕ και στην Χημεία  σε σύγκριση με την ΑΕΠΠ...Δεν είπα κάτι παράλογο νομίζω...Ούτε κάτι για να τρελαθούμε...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ

P.Tsiotakis

Συζητάμε αν η ΑΕΠΠ μπορεί να είναι ο πυρήνας, ενός μεγάλου φροντιστηρίου.
Ένα μάθημα της τεχνολογικής, 2 ώρες την εβδομάδα.
Όχι, δεν μπορεί, εκτός και αν είναι φροντιστήριο που ασχολείται μόνο με πληροφορική.
Αυτό είπα πριν ...

COACH

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα...Ούτε συζήτηση...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΩΜΟΥ