ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pvs

Γιατί δεν τους δίνουν όλες τις σχολές να τελειώνουμε? Να κοιτάξουμε και εμείς που είμαστε στην ιδιωτική εκπαίδευση τι θα κάνουμε επαγγελματικά. Έχει καταντήσει κοροϊδία το ζήτημα. Ποιό το νόημα πλεόν να υπάρχουμε ως κατεύθυνση. Όσα πανεπιστήμια υπήρχαν μόνο σε εμάς πλέον πάνε και στη θετική.  ;D
http://www.esos.gr/arthra/45846/allages-tmimaton-aei-sta-epistimonika-pedia?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Παντελης Τσιράκης

Και το πολυτεχνείο ηλεκτρολόγων μηχανικών δεν ήρθε σε εμάς ..

petrosp13

Πεδίο οικονομίας Πληροφορικής και μπορείς να περάσεις σε όλες τις σχολές πληροφορικής από αλλού
Και η έλλειψη χημικής Παιδείας των υποψηφίων;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pvs

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Αυγ 2016, 11:47:38 ΜΜ
Πεδίο οικονομίας Πληροφορικής και μπορείς να περάσεις σε όλες τις σχολές πληροφορικής από αλλού
Και η έλλειψη χημικής Παιδείας των υποψηφίων;;
Μήπως πάμε σε αναμόρφωση του συστήματος και κατάργηση του μαθήματος? Βάζουν το ΑΟΘ ως επιλογής για όποιον θέλει οικονομικά και πλέον το ΑΕΠΠ δεν χρειάζεται πουθενά και δεν έχει λόγο ύπαρξης. τέλος το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι κάνουμε ένα προγραμματισμό πόσες ώρες θα έχουμε στα φροντιστήρια με βάση τους μαθητές που έχει ο καθένας μας και σήμερα γίνεται αυτή η αλλαγή που το πιο πιθανό είναι να οδηγήσει και άλλους μαθητές στη θετική κατεύθυνση. Έχουν καταντήσει αηδία.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: pvs στις 01 Σεπ 2016, 12:33:45 ΠΜ
Μήπως πάμε σε αναμόρφωση του συστήματος και κατάργηση του μαθήματος? Βάζουν το ΑΟΘ ως επιλογής για όποιον θέλει οικονομικά και πλέον το ΑΕΠΠ δεν χρειάζεται πουθενά και δεν έχει λόγο ύπαρξης. τέλος το εξοργιστικό της υπόθεσης είναι ότι κάνουμε ένα προγραμματισμό πόσες ώρες θα έχουμε στα φροντιστήρια με βάση τους μαθητές που έχει ο καθένας μας και σήμερα γίνεται αυτή η αλλαγή που το πιο πιθανό είναι να οδηγήσει και άλλους μαθητές στη θετική κατεύθυνση. Έχουν καταντήσει αηδία.

Αν ήταν έτσι , τότε δεν θα μας έδιναν σχολές όπως η Επιστήμη Υπολογιστών, οι Μηχανικοί Παραγωγής και τα ΤΕΙ Πληροφορικής.....Με μία λίγο πιο ψύχραιμη ματιά, καταλαβαίνω ότι θέλαν να αυξήσουν τις επιλογές των υποψηφίων χωρίς να κάνουν μεγάλες αλλαγές...Εξάλλου ότι αλλαγές αναμένονται με το νέο (?) σύστημα που ευαγγελίζονται....

meteo_xampos

Ρε παιδιά, κι εγώ βλέπω με πιο θετικό μάτι τις αλλαγές... Πιο πολλές επιλογές έχει πλέον η κατεύθυνσή μας... Όταν οι καθηγητές των τμημάτων πληροφορικής δουν ότι τα παιδιά φέτος θα πάνε πληροφορικά αναλφάβητα στις σχολές τους, τότε θα αρχίσουν πίεση για να αλλάξει το όλο στήσιμο
των κατευθύνσεων... Ένας συνάδελφος από εδώ είχε πει πριν από λίγο καιρό να μπει η φυσική αντί για την ιστορία στη κατεύθυνσή μας ως απλά διδασκόμενο μάθημα, όχι εξεταζόμενο, για να μπορούν να μπουν οι μηχανολόγοι και όλες οι υπόλοιπες σχολές πληροφορικής στο δικό μας πεδίο και όχι μόνο... Προς αυτή τη κατεύθυνση πρέπει να πιέσουμε αλλά πώς... Δεν γίνεται να καθόμαστε και να περιμένουμε να αλλάξουν τα πράματα ως εκ θαύματος...

pvs

Παράθεση από: meteo_xampos στις 01 Σεπ 2016, 09:08:12 ΠΜ
Ρε παιδιά, κι εγώ βλέπω με πιο θετικό μάτι τις αλλαγές... Πιο πολλές επιλογές έχει πλέον η κατεύθυνσή μας... Όταν οι καθηγητές των τμημάτων πληροφορικής δουν ότι τα παιδιά φέτος θα πάνε πληροφορικά αναλφάβητα στις σχολές τους, τότε θα αρχίσουν πίεση για να αλλάξει το όλο στήσιμο
των κατευθύνσεων... Ένας συνάδελφος από εδώ είχε πει πριν από λίγο καιρό να μπει η φυσική αντί για την ιστορία στη κατεύθυνσή μας ως απλά διδασκόμενο μάθημα, όχι εξεταζόμενο, για να μπορούν να μπουν οι μηχανολόγοι και όλες οι υπόλοιπες σχολές πληροφορικής στο δικό μας πεδίο και όχι μόνο... Προς αυτή τη κατεύθυνση πρέπει να πιέσουμε αλλά πώς... Δεν γίνεται να καθόμαστε και να περιμένουμε να αλλάξουν τα πράματα ως εκ θαύματος...
Αν δεν ήξερα την ελληνίδα μάνα που νομίζει το παιδί της ότι είναι τουλάχιστον ισάξιος του Αϊνστάιν θα συμφωνούσα ότι είναι θετικές οι αλλαγές. Το ζήτημα όμως είναι ότι πλέον στην "κοινωνικά" και "ποιοτικά" ανώτερη θετική κατεύθυνση έχουν πάει σχεδόν τα πάντα με ότι αυτό συνεπάγεται.
Συνάδελφοι ξεφεύγοντας από τις αλλαγές και μιλώντας για το σύστημα εισαγωγής στην ανώτερη εκπαίδευση θεωρώ ότι μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα και την ισοπέδωση των πάντων. Αυτό το χάλι δεν γίνεται να συνεχιστεί. 7/10 να περνάνε στην ανώτατη εκπαίδευση δεν υπάρχει ούτε στη Ζιμπάμπουε. Θα μου πεις τι σε νοιάζει από τη στιγμή που έχεις παιδιά και ώρες, αυτή η λογική όμως μας έφτασε εδώ.  Όλοι να περνάνε κάπου και ας μην ξέρουν τα βασικά. Κάθε χρόνο εγγράφονται περίπου 100.000 μαθητές στην Α΄δημοτικού και κάθε χρόνο περίπου 70.000 εισάγονται στην Γ' βάθμια εκπαίδευση. Οι υπεύθυνοι αυτής της κατάστασης είναι για "κρεμάλλα". Αν πραγματικά θέλουμε να αναβαθμιστεί το εκπαιδευτικό σύστημα και κατ'επέκταση η δουλειά του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες είναι απαραίτητο το γενικό λύκειο να γίνει δύσκολο όχι μόνο στο να μπείς και να περνάς τις τάξεις αλλά και πολύ δύσκολο στο να μπείς στο Πανεπιστήμιο. Αυτά που υποστηρίζουν οι τωρινοί φωστήρες για ελεύθερη πρόσβαση είναι κουταμάρες. Η χώρα δεν μπορεί να "σηκώνει" τόσους πτυχιούχους. Βασικά καμία χώρα δεν μπορεί να "σηκώσει" τόσους πτυχιούχους.   

lxart

 :-[Έτσι για να περνάει κι η ώρα: Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος (οποιασδήποτε ειδικότητας και επαγγέλματος) το "Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων" στη Σάμο σε τι διαφέρει από το "Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών" στην Κοζάνη, ώστε να μην είναι στο 5ο Πεδίο, ενώ το δεύτερο να είναι;
Δεν ρωτάω για τα Τμήματα  Μηχανικών Πληροφορικής αλλού (π.χ. στην Πάτρα) γιατί γίνεται δύσκολη η απάντηση.

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

nikosx

#519
https://xenesglosses.eu/2016/09/allazoun-ola-gimnasio-likio/

αποσπάσματα από το άρθρο:


Δηλαδή  η διδασκαλία των μαθημάτων θα γίνεται από εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, πολλών ειδικοτήτων και όχι όπως είναι σήμερα μία γενική ειδικότητα καθηγητής Πληροφορικής π.χ.

Ξένες γλώσσες και πληροφορική θα κρατούν τα "σκήπτρα" της μάθησης ενώ ετοιμάζεται ήδη στο υπουργείο Παιδείας η πλήρης αλλαγή της ύλης αλλά και των βιβλίων.

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis


Έκθεση ΟΟΣΑ 2016 για την καινοτομία στην Εκπαίδευση και την Εκπαίδευση για την καινοτομία

Σημειώνεται ότι δεν προσφέρονται υπηρεσίες μετάφρασης, ούτε παράφρασης, οπότε προτιμήστε το google translate (αν έχετε καθόλου χρόνο).

gkatsion

Σήμερα είχαμε διαμαρτυρία για την απίστευτη υποβάθμιση της επιστήμης μας... τραγική συμμετοχή ούτε από συναδέλφους με άμεση ανάγκη διδακτικών ωρών... ευτυχώς θα φύγουμε ήσυχα😎
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

dpa2006

Η Έκθεση του ΟΟΣΑ είναι πάντα προάγγελος αλλαγών σε οποιοδήποτε πεδίο της Οικονομίας μιας χώρας αναφέρεται.
Για παράδειγμα ας μου επιτραπεί να πάμε λίγο μακριά στο 1996
Στο λινκ διαβάζουμε:
Παράθεση
Πέμπτη 4 Απρίλη 1996

ΕΚΘΕΣΗ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΟΟΣΑ
Στο "απόσπασμα" η δημόσια δωρεάν παιδεία
Ενα ακόμα βήμα στην πορεία διάλυσης της δημόσιας δωρεάν παιδείας, αποτελεί η έκθεση εμπειρογνωμόνων του ΟΟΣΑ για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, που είναι αποκαλυπτική για το μέλλον, καθώς προβλέπει, ανάμεσα σε άλλα, την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, την κατάργηση της επετηρίδας διορισμών για δασκάλους και καθηγητές, "αποκέντρωση" της εκπαίδευσης, χρηματοδότησή της και από ιδιώτες κλπ.
Σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου, ο υπουργός Παιδείας δεν έκρυψε τη διάθεσή του να ασπαστεί τις προτάσεις του ΟΟΣΑ, οι οποίες βρίσκονται πολύ κοντά στις απόψεις του ίδιου. Εσπευσε, μάλιστα, να ανακοινώσει ότι μέσα στο 1996 πρόκειται να θεσμοθετηθεί το σύστημα του Εθνικού Απολυτηρίου, σύμφωνα με την πρόταση του ΟΟΣΑ για αλλαγή του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, και σημείωσε ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ήδη, εκπονεί το νέο πρόγραμμα σπουδών, ενώ οι μαθητές της Α Λυκείου από τον προσεχή Σεπτέμβρη θα βρουν αλλαγές σε σχέση με το πρόγραμμα σπουδών στο πνεύμα της "αποκέντρωσης".
Τα βασικά σημεία των προτάσεων των εμπειρογνωμόνων του ΟΟΣΑ αφορούν τα εξής:
- Κατάργηση του "παράλογου, απρόσφορου" και "μοναδικού ελληνικού φαινομένου" της επετηρίδας για τις δύο πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης, τη στιγμή που οι διορισμοί των εκπαιδευτικών στις άλλες χώρες της Ευρώπης, επιτυγχάνονται κατόπιν διαγωνισμού των ενδιαφερομένων. Η κατάργηση της επετηρίδας, που αποτελεί κατάκτηση του ελληνικού εκπαιδευτικού κινήματος και θεωρείται ως ο πιο αδιάβλητος τρόπος διορισμού δασκάλων και καθηγητών, θα ανοίξει το δρόμο για την εγκαθίδρυση του ρουσφετιού στο διορισμό των δασκάλων και των καθηγητών.
Βέβαια χτες ο υπουργός είπε ότι αντέτεινε στους εμπειρογνώμονες του ΟΟΣΑ πως η επετηρίδα αποτελεί φραγμό στις πελατειακές σχέσεις, θέλοντας να δείξει με αυτόν τον τρόπο ότι υπεραμύνεται αυτού του συστήματος. Ομως ταυτόχρονα, έσπευσε να δηλώσει ότι προσωπικά δεν τον εκφράζει αυτό το σύστημα, γιατί "εγκλωβιζόμαστε σε μηχανιστικές λογικές". Ισχυρίστηκε, επίσης, ότι δε θα αποτελέσουν λύση στο πρόβλημα των 120.000 αδιόριστων εκπαιδευτικών οι μαζικοί διορισμοί, γιατί "η αναλογία διδασκόντων - διδασκομένων στη χώρα μας είναι από τις καλύτερες στην Ευρώπη"!
- Υπερβολικό κρίνουν οι εμπειρογνώμονες του ΟΟΣΑ τον αριθμό Ελλήνων φοιτητών εξωτερικού και γι' αυτό προτείνουν την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, τα οποία θα μπορούσαν να μειώσουν τη μετανάστευση, επιτρέποντας σε μεγαλύτερο ποσοστό φοιτητών να παραμείνουν στην Ελλάδα.
Ο Γ. Παπανδρέου δήλωσε χτες ότι "δε θέτει το θέμα σε ιδεολογική βάση", αλλά "θεωρεί προτεραιότητα και συνταγματική επιταγή την αναβάθμιση των δημοσίων πανεπιστημίων".
- Οι εμπειρογνώμονες του ΟΟΣΑ προτείνουν, επίσης, την αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος με περιορισμό του ρόλου του υπουργείου Παιδείας σε αρμοδιότητες αξιολόγησης, σχεδιασμού, προγραμματισμού.
- Επισημαίνουν, τέλος, την έλλειψη επαρκών πόρων ως πηγή προβλημάτων για την ελληνική εκπαίδευση και προτείνουν την αύξηση των δαπανών και από το υπουργείο Παιδείας και την αναζήτηση "άλλων πόρων", που δεν μπορεί, παρά να είναι οι διάφοροι "σπόνσορες" και επιχειρήσεις, που θέλουν μια εκπαίδευση που θα παράγει υποχείρια, και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι.Σιγή ιχθύος για τα "Κολέγια"Απέφυγε να πάρει θέση ο υπουργός Παιδείας, σχετικά με το θέμα που προέκυψε από την απόφαση του ΣτΕ, με την οποία αναγνωρίζεται ως πανεπιστημιακό το πτυχίο φοιτητή που φοίτησε δύο χρόνια σε Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα δύο σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού, δηλώνοντας ότι δεν έχει μελετήσει τη σχετική απόφαση.
Ακολουθώντας την παραδοσιακή πλέον παρελκυστική τακτική, ο υπουργός απέφυγε να πάρει θέση γενικά για τα παραρτήματα των ξένων πανεπιστημίων που λειτουργούν στη χώρα μας και που ενδέχεται να δημιουργήσουν παρόμοια προβλήματα στο μέλλον, αφού οι απόφοιτοί τους συνεχώς αυξάνονται, δημιουργώντας έτσι "ντε φάκτο" γεγονότα. Για το θέμα των παραπλανητικών διαφημίσεων των διαφόρων Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών, που σε λίγο καιρό θα κάνουν την εμφάνισή τους, ενόψει των Γενικών Εξετάσεων, ο υπουργός Παιδείας παρέπεμψε στην ανακοίνωση που κατά παράδοση πλέον εκδίδει κάθε χρόνο το υπουργείο Παιδείας, και που στην έκδοση της οποίας εξαντλείται η υποχρέωση του υπουργείου να προφυλάξει τους υποψηφίους από την παραπλάνηση.

για το 1997 από το site του Πανάρετου βλέπουμε τις προτάσεις στα Αγγλικά,
Στο λινκ φαίνεται η ομάδα που ανέλαβε το έργο

Συνοπτικά παρακάτω,
Παράθεση
OECD REVIEWS OF NATIONAL POLICIES FOR EDUCATION
GREECE
          FOREWORD
 
 
          THE OECD EXAMINERS AND THE GREEK DELEGATION
 
 
          PREFACE
 
 
        PART I: EDUCATION IN GREECE
                     Background Report prepared by the Greek authorities
 
                    INTRODUCTION

                      CHAPTER Ι
                    EDUCATIONAL POLICY-MAKING, ADMINISTRATION AND MANAGEMENT
                    The role of the Ministry of Education (MoE)
                    Bodies and agencies
                    Decentralisation
                    Central information and statistics network
                    Collaboration with international organisations

                      CHAPTER ΙΙ
                    INTRODUCTION TO THE GREEK EDUCATION SYSTEM
                    A brief historical sketch of education in Greece
                    Educational level of the population and labor force participation
                    Participation in education

                      CHAPTER ΙII
                    STRUCTURE OF THE EDUCATION SYSTEM
                    Basic characteristics       
                    Primary education
                    Secondary education
                    Tertiary education
                    Special education

                      CHAPTER IV
                    LINKING OF THE EDUCATION SYSTEM AND THE TRAINING SYSTEM
                    Structure of the formal training system
                    Links to the education system
                    Links to the labour market
                    Certification and validation
                    Public agencies of Vocational and Technical Education and Training

                      CHAPTER V
                    RESOURCES
                    Teaching staff
                    Financial resources
                    Infrastructure
     
                      CHAPTER VΙ
                    EQUITY ASPECTS OF EDUCATION:
                    DISTRIBUTION OF EDUCATIONAL OPPORTUNITIES BY REGION AND SEX
                    Variation in primary and secondary school enrolment
                    Tertiary education

                      CHAPTER VIΙ
                    EFFICIENCY ASPECTS OF THE EDUCATION SYSTEM
                    Internal efficiency
                    External efficiency
 
                    NOTES
 
                      BIBLIOGRAPHY


        PART II: THE EXAMINERS' REPORT
 
                    INTRODUCTION

                      CHAPTER Ι
                    THE SETTING
                    The central challenge
                    Background factors, features and considarations
                    Major issues and bottlenecks: an overview

                      CHAPTER ΙΙ
                    SCHOOL EDUCATION
                    Structure and logistics
                    Pre-school provision
                    Compulsory schooling
                    Upper secondary education
                    Technical and vocational education
                    Curricula
                    Teachers
                    Efficiency and performance of the school system
                    Educational support functions
                    Conclusions and proposals

                      CHAPTER ΙII
                    HIGHER EDUCATION
                    Managing the demand for higher education
                    Entrance examinations
                    Education overseas
                    Number and viability of institutions
                    Resources and funding mechanisms
                    Patterns of government
                    Graduate studies
                    Universities and Technological Education Institutions (TEI)
                    Relations with the world of work
                    Staff development
                    Evaluation
                    Conclusions and proposals

                      CHAPTER IV
                    EDUCATIONAL POLICY-MAKING, ADMINISTRATION AND MANAGEMENT
                    Decentralisation
                    Evaluation
                    Changes at the national level

                      CHAPTER V
                    A STRATEGY FOR CHANGE
     
                      CHAPTER VΙ
                    ISSUES FOR DISCUSSION
                    Educational demand, resources and financing
                    School education
                    Higher education
                    Educational policy-making, administration and management

                      ANNEX
                    RECENT REFORM MEASURES
 
                      LIST OF ABBREVIATIONS
 

Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

pthomop

Δυστυχώς ,αυτά που μεταφέρθηκαν απο την συνάντηση με τον γ.γ. δεν είναι αισοδοξα για το μέλλον του κλάδου.

nikolasmer

Παράθεση από: pthomop στις 28 Σεπ 2016, 08:52:15 ΠΜ
Δυστυχώς ,αυτά που μεταφέρθηκαν απο την συνάντηση με τον γ.γ. δεν είναι αισοδοξα για το μέλλον του κλάδου.

Δηλαδή; Μπορούμε να έχουμε ένα δείγμα;
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός